Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 18 feb 2020 17:06 #1221

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 516
  • Karma: 10
Javno gradsko saobraćajno preduzeće “Novi Sad” na gradskim linijama uvodi sistem elektronske naplate karata u autobusima.

Gradski prevoznik je nakon sprovedenog tendera taj posao poverio firmama “Telekom Srbija” i “Bus Logic”. Njihova zajednička ponuda bila je teška nešto manje od 65 miliona dinara, a obavezali su se da će u ruku od 75 dana isporučiti i implementirati novi sistem naplate karata. Održavanje sistema će za godinu dana JGSP koštati više od 9,7 miliona dinara.

Ta nabavka bi, osim izrade sistema elektronske naplate karata na linijama u gradskom saobraćaju, isporuke i ugradnje 105 uređaja za takvu vrstu kupovine karata, trebalo da obuhvati i nadzor nad odvijanjem javnog prevoza putnika i evidenciju korišćenja voznih karata u sistemu javnog prevoza. JGSP, između ostalog, kupuje i beskontaktne plastične čip-kartice koje će se koristiti kao vozne i moći će da budu personalizovane ili ne. One će važiti za određeni broj vožnji, za određeni vremenski period ili će se koristiti s uplaćenim avansom, odnosno, tzv. elektronskim novčanikom. Plaćanje karata bi trebalo da bude moguće i na prodajnim mestima i putem mobilne i internet aplikacije, sajta, LJR koda ili NFC tehnologije.

JGSP, između ostalog, kupuje i beskontaktne plastične čip-kartice koje će se koristiti kao vozne i moći će da budu personalizovane ili ne

Krajem 2019. godine direktor JGSP-a Milovan Amidžić rekao je za “Dnevnik” da novi sistem ne podrazumeva samo kupovinu i naplatu karata na elektronskim uređajima već će imati i validatore karata i mogućnost plaćanja karticama.

Firme koje su odabrane putem tendera moraju da obezbede da sistem koji se ugrađuje može da se nadogradi na ostatak mreže linija, tj. da može da se ugradi i u vozila JGSP-a koja saobraćaju na prigradskim i međumesnim linijama. Inače, JGSP je u toku javne nabavke koja je bila raspisana, primio prigovor drugog ponuđača, a u podnetom zahtevu za zaštitu prava ponuđača navedeno je da se osporava sadržina konkursne dokumentacije. Ipak, gradski prevoznik tada nije obustavio postupak.

U oktobru je gradski prevoznik u nešto više od 100 autobusa na gradskim linijama ugradio elektronske uređaje za prodaju voznih karata, koji su zamenili stare mašinice. I za taj posao JGSP je odabrao firme “Telekom Srbija” i “Bus Logic”. Direktor gradskog prevoznika rekao je krajem godine za naš list da bi ti uređaji nakon uvođenja elektronskog sistema naplate karata mogli biti premešteni u autobuse na prigradskim linijama dok se novi sistem naplate u budućnosti ne proširi i na te trase.

Izvor: Tanjug/Dnevnik


Da li je ovo elektronska prodaja karata ili je stvarno elektronska naplata karata? Velika je razlika.
Dosadasnji tender bio je za elektronsku prodaju karata..tj onaj mobilni telefon na koji je prikacen stampac fiskala.
Ukoliko ce putem kartice moci da se placa, bice super.
da li to pri tom znaci i GPS sistem, cim se pominje Telekom..a gde je GSP sistem tu je i aplikacija za pracenje vozila, kao i elektronska najava stanica. Ili ce biti isto kao i prosle god?

U tekstu pise da je tender 64.983.364 dinara i 9.747.504 dinara za održavanje sistema
Neka 150 vozila radi grad od ukupno 240, racunica je:
74.730.868,00din / 150vozila /12 meseci = 41.517,14 dinara po aparatu mesecno sa odrzavanjem tj 351 evro po komadu mesecno?

Jeli moja racunica jako pogresna ili je nabavljac jako pogresio u konkursnoj specifikaciji, ili nijedno ni drugo :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 18 feb 2020 19:32 #1222

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 157
  • Primljenih Zahvalnica: 719
  • Karma: 7
Najbolje karte, pored pokaznih, u celokupnoj istoriji JGSP "Novi Sad" su bile one kucalice. Plave za gradski a crvene za međumesni saobraćaj.
Jedino što ne mogu da se setim jesu li bile od po 10 ili 12 vožnji.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 24 feb 2020 18:09 #1223

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 517
  • Primljenih Zahvalnica: 1538
  • Karma: 18
@gibanica

Tender je napisan za 105 vozila, a u gradu saobraća oko 100 (duplo manje od potrebnog), možda čak i manje.

Ako se ne varam, u tenderskoj dokumentaciji stoji da je planirano da u budućnosti autobusi imaju GPS praćenje i automatsku najavu stanica. :) Isto tako, čini mi se da se pominjala i naplata putem telefona, a platnim karticama sam gotovo siguran da jeste.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 25 feb 2020 11:46 #1224

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 516
  • Karma: 10
e pa to je onda dobra prica.
konkursnu nisam citao, samo sam se plasio da opet ne zavrsimo sa onim mobilnim telefonom koji stampa karte :)
skoro sam video sliku gde pise da ima oko 200 vozila, a samo stotinak ispravno, pa mislim mozda ce popraviti koji?
Prilozi:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Javni gradski i Taxi prevoz 25 feb 2020 14:27 #1225

  • volvob10maneobus790
  • volvob10maneobus790's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 27
  • Primljenih Zahvalnica: 33
  • Karma: 1
gibanica napisao/la:
e pa to je onda dobra prica.
konkursnu nisam citao, samo sam se plasio da opet ne zavrsimo sa onim mobilnim telefonom koji stampa karte :)
skoro sam video sliku gde pise da ima oko 200 vozila, a samo stotinak ispravno, pa mislim mozda ce popraviti koji?
Svakodnevno crkavaju , krpe se , najveći problem po mom mišljenju je što ništa nemaju u rezervi/garaži tokom špiceva , neretko se dešava da vozači dođu u garažu da počnu smenu , a nema vozila pa čekaju dok nešto ,, ispravno" uđe u garažu , zna njih nekoliko tako da bude u garaži i čeka vozilo , istovremeno...

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 28 feb 2020 19:21 #1226

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 27
  • Primljenih Zahvalnica: 110
  • Karma: 1
Jedan od vozača mi je rekao da svih 30 novih Mercedesa ide u grad i da im je to gradonačelnik "naredio". Da li neko zna koliko su te informacije tačne? I ako ne da li se zna koliko autobusa ide u grad a koliko u prigrad?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Javni gradski i Taxi prevoz 28 feb 2020 22:36 #1227

  • volvob10maneobus790
  • volvob10maneobus790's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 27
  • Primljenih Zahvalnica: 33
  • Karma: 1
Ako ih 30 bude angažovano na gradskim linijama , od ukupnih 43 , ostaje 13 za prigrad/međumesni...nadam se da neće i zglobne tako rasporediti samo na gradske linije.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Javni gradski i Taxi prevoz 29 feb 2020 08:32 #1228

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 517
  • Primljenih Zahvalnica: 1538
  • Karma: 18
Kažu iz JGSP da od 1. marta kreće prolećni red vožnje "sa povećanim obimom prevoza", ali ja nisam video niti jednu izmenu u redu vožnje za gradski prevoz. :?

Inače, gradonačelnik je najavio da će se od 1. aprila primeniti novi zonski sistem, gde će trenutna druga zona (Veternik, Rumenka, Pejićevi salaši, Bukovac, Popovica, Novi Ledinci) preći u prvu zonu sa cenom karte od 65 dinara, dok će ostatak prigradskih linija biti u drugoj zoni, sa cenom karte od 110 dinara. Pošto nije precizirano, cenim da će međumesne linije (Temerin, Beočin, Sr. Karlovci) ostati bez promena. :okay: Nadam se da će novi sistem naplate, čiji rok za implementaciju ističe početkom maja, konačno doneti vremenske karte od najmanje 45 minuta. :)
Poslednja izmena: 29 feb 2020 08:38 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Gari

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 29 feb 2020 09:58 #1229

  • volvob10maneobus790
  • volvob10maneobus790's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 27
  • Primljenih Zahvalnica: 33
  • Karma: 1
Koliko znam novi red vožnje donosi na liniji 7 još jedno vozilo i menjaju se neke postojeće turaže , dosadašnjih 50 minuta između polazaka neki prelaze na oko 1h , konkretno za liniju 7.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 29 feb 2020 10:48 #1230

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 517
  • Primljenih Zahvalnica: 1538
  • Karma: 18
Hvala za informaciju, sad tek vidim. Ipak, takt od 11 umesto 12/13 minuta na sedmici, i to samo u špicu, je neznatno poboljšanje. Doduše, povećanje obrta na polasku će verovatno značiti da će doći do manjeg kršenja reda vožnje. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 29 feb 2020 14:14 #1231

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5154
  • Primljenih Zahvalnica: 6895
  • Karma: 152
Cene godišnjih đačkih karata prepolovljene, pojeftinjuje prigradski prevoz

Novi Sad - Skupština Grada Novog Sada usvojila je danas Odluku o novim zonama u gradskom prevozu kojom pojeftinjuje gradski prevoz u prigradskim naseljima. Novi tarifni sistem, koji bi trebao da počne da se primenjuje 1. aprila, ima četiri zone za pretplatne karte, odnosno dve zone za pojedinačne karte.


Prva zona u gradskom prevozu sad je proširena i obuhvata i nekadašnju drugu zonu, odnosno 80% stanovnika, a cena karte iznosiće 65 dinara. Cena godišnjih karata za đake i studente biće prepolovljena i ubuduće će koštati 5.000 dinara umesto dosadašnjih 10.000 dinara. Takođe, znatno će pojeftiniti i pojedinačne karte za zone u prigradskim naseljima, što znači da će putnici u dosadašnjoj trećoj, četvrtoj i petoj zoni kartu plaćati 110 dinara. To kao rezultat treba da ima i smanjenje divljeg taksi prevoza.

Predlagač te inicijative i član Gradskog veća za saobraćaj Aleksandar Kravić kazao je da je ta mera samo deo šireg plana koji će za rezultat imati manje gužve i smanjenje zagađenja u Novom Sadu.

Prema njegovim rečima, pre tri godine pokrenut je projekat „Smart city“ u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom. Prošlog juna, nakon dvogodišnjeg istraživanja, predstavljen je plan za rešenje saobraćajnih gužvi i bolji kvalitet vazduha u gradu.

– Prva mera koju smo preduzeli bila je kupovina novih autobusa. I sada su dve trećine autobusa novi ili stari par godina. Što je još važnije, više od polovine autobusa JGSP „Novi Sad“ koristiće prirodni gas, koji znatno manje zagađuje životnu sredinu – istakao je Kravić.

On je rekao i da današnja odluka predstavlja drugu meru iz pomenutog plana i da ta mera ima operativnu i socijalnu dimenziju. Kako kaže, tarifni sistem koji je do danas bio na snazi usvojen je 1993. godine, a Novi Sad se od tada znatno promenio jer su mnoga naselja koja su bila odvojena od grada danas praktično deo grada.

Kravić je najavio i kako u maju treba da počne elektronska naplata karata u autobusima, te da će to biti druga mera koja treba da poveća prihod JGSP „Novi Sad“.

– Dakle, mi hoćemo da novim autobusima privučemo veći broj putnika, smanjimo broj automobila na ulicama, a samim tim i zagađenje u gradu – objasnio je on.

Kravić je naveo i da je u toku koncesija za garaže i da će, uz smanjenje broja automobila na ulicama zbog jeftinijeg prevoza iz prigradskih naselja, to biti druga mera koja će doprineti većem broju parking mesta u gradu.
novisad.com/vesti/cene-godisnjih-djackih...igradski-prevoz-6621
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 03 mar 2020 11:59 #1232

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 813
  • Primljenih Zahvalnica: 1829
  • Karma: 21
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/235722/F...iglo-u-Novi-Sad.html
FOTO: 30 mercedesovih solo autobusa stiglo u Novi Sad
Trideset mercedesovih solo autobusa na gas stiglo je u garažu Gradskog saobraćajnog preduzeća, dok će 20 zglobnih autobusa na gas turskog proizvođača BMC stići do kraja marta, saznaje 021.rs.



U toku je tehnički prijem i registracija novih mercedesovih autobusa i oni će već narednih dana saobraćati novosadskim ulicama. Radi se o istoj vrsti vozila koji od decembra prošle godine voze na nekoliko gradskih i prigradskih linija.

Kako 021.rs saznaje, za puštanje u saobraćaj ovih 30 autobusa nije planirana posebna svečanost, kao što nije bila ni za 13 mercedesa pre dva meseca. Ideja je da svi solo autobusi na gas, zajedno sa 20 zglobnih autobusa koji stižu krajem marta i mini-busevi iz prošle godine, budu prezentovani na posebnoj promociji krajem marta ili tokom aprila.

Inače, kako 021.rs još saznaje, u GSP je pristigao i prototip zglobnog autobusa i na njemu će se narednih nedelja obučavati vozači dok ne stigne kontigent novih iz fabrike, a njegovu fotografiju su nam ustupili sa sajta autobusi.net.




Podsetimo da je 30 solo autobusa koji su sada stigli kupljeni za 682.254.694,8 dinara bez PDV-a od firme "Star Import" iz Beograda, koja je isporučila i 13 solo autobusa na gas po ceni od 287.612.812,5 dinara bez PDV-a, dok 20 zglobnih autobusa isporučuje "M.P.N. Promet" po ceni od 606.756.000 dinara.

Ovo je deo obnove voznog parka u koji je uključeno i osam Ivekovih midi-autobusa na CNG gas (99.880.000 dinara bez PDV-a) koji voze od jesenas, kao i 25 solo i pet zglobnih autobusa sa pogonom na CNG gas koji se kupuju iz kredita EBRD od sedam miliona evra i taj tender Evropska banka upravo sprovodi.

Sve ove nabavke će omogućiti da GSP ove godine rashoduje 50 autobusa, i kada autobusi iz kredita EBRD-a stignu u Novi Sad u drugoj polovini ove godine, GSP će imati ukupno 101 novi autobus, čime će se starost voznog parka prepoloviti na 6,7 godina.

Dodajmo i da se u naredna dva meseca očekuje primena novog elektronskog sistema naplate u 105 autobusa GSP-a na gradskim linijama, kao i početak primene novog tarifnog sistema kojim se uvode đačke i studentske godišnje markice od 5.000 dinara, dok će cena karte na gradskim linijama ostati 65 dinara, a u svim prigradskim linijama ide na 110 dinara uz smanjenje cene markica za sve prigradske zone.
Autor: Žarko Bogosavljević - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Duja, das ivon, Zex021

Javni gradski i Taxi prevoz 03 mar 2020 16:02 #1233

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 517
  • Primljenih Zahvalnica: 1538
  • Karma: 18
Krenuli su novi Mercedesi u saobraćaj. Viđeno najmanje 7 vozila u toku dana, svi na gradskim linijama. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 03 mar 2020 16:40 #1234

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3105
  • Primljenih Zahvalnica: 1798
  • Karma: 38
Vidim da konacno nabavljaju i elektricne autobuse, tako da :okay: za to
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 03 mar 2020 17:45 #1235

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 517
  • Primljenih Zahvalnica: 1538
  • Karma: 18
S obzirom na nabavnu cenu i to koliko je električni pogon "istražen" uz veliki problem baterije kao otpada, ja sam više za tradicionalni pristup i kupovinu više gasnih autobusa. Poređenja radi, kineski elektro Higer u Beogradu je koštao duplo više od jednog Mercedesa u Novom Sadu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 03 mar 2020 22:47 #1236

  • zeljolaki
  • zeljolaki's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 93
  • Primljenih Zahvalnica: 159
  • Karma: -1
neobuscitta napisao/la:
S obzirom na nabavnu cenu i to koliko je električni pogon "istražen" uz veliki problem baterije kao otpada, ja sam više za tradicionalni pristup i kupovinu više gasnih autobusa. Poređenja radi, kineski elektro Higer u Beogradu je koštao duplo više od jednog Mercedesa u Novom Sadu.
Interesantno bi bilo videti kalkulaciju ukupnih troskova nakon 500 000 km ....
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 03 mar 2020 23:01 #1237

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3105
  • Primljenih Zahvalnica: 1798
  • Karma: 38
neobuscitta napisao/la:
S obzirom na nabavnu cenu i to koliko je električni pogon "istražen" uz veliki problem baterije kao otpada, ja sam više za tradicionalni pristup i kupovinu više gasnih autobusa. Poređenja radi, kineski elektro Higer u Beogradu je koštao duplo više od jednog Mercedesa u Novom Sadu.
I gasni je ok, ali generalno mislim da se treba kretati ka elektricnim, barem u nekim pilot projektima za sada, pa ce se industrija lakse razviti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 04 mar 2020 08:36 #1238

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 572
  • Primljenih Zahvalnica: 1205
  • Karma: 19
neobuscitta napisao/la:
i to koliko je električni pogon "istražen" uz veliki problem baterije kao otpada,

Cenim tvoj doprinos temi i poznavanje materije, ali iskreno, cudi me da jedan student FTN-a ovako nesto izjavi.
Argument nabavne cene naravno ostaje. Ali i on se moze relativizovati kroz troskove eksploatacije i ostale dobrobiti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 04 mar 2020 10:36 #1239

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 197
  • Primljenih Zahvalnica: 182
  • Karma: 1
Zašto te čudi odgovor, sasvim je na mestu post? Ne samo za bateriju, nego i sa samu proizvodnju energije kojom se pune baterije, iluzija je da je to nešto čistije osim same potrošnje na mestu krajnje upotrebe.
Mislim da mi preko 65% energije dobijamo iz termoelektrana, a od toga je najveći procenat iz najgoreg lignita koji možemo da nađemo. Ako se dodaju gubici na konverzijama, stalno punjenje baterija koje se ne voze kao u automobilu par puta dnevno max, već po ceo dan, pitanje je ekološke i finansijske dobiti (trajanje baterija, deponovanje, troškovi punjenja...).

Postojale su neke studije koje upotrebu elektro-mobila opravdavaju samo u državama koje većinu energije dobijaju iz nuklearki, a ja bih dodao i da bogate države deponovanje baterija koje su za otpad obavljaju preok "država u razvoju" sveta za nadoknadu.
Poslednja izmena: 04 mar 2020 10:38 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 04 mar 2020 11:34 #1240

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 152
  • Primljenih Zahvalnica: 288
  • Karma: 5
mel me je pretekao sa odgovorom, ali ću dodati i ja po nešto.

Većina misli da je el. energija čista i ekološka energija, utaknem se u utičnicu i sve super. Jeste, ona je ekološka lokalno, tamo gde se koristi. Ali nije globalno, naročito u Srbiji, pitajte one iz Obrenovca ili Kostolca da li je el. energija ekološka. Radio sam istraživanje i rad na ovu (i sličnu) teme tako da znam. Zvaničan podatak EPS-a za 2011. je da je 75% el. energije u Srbiji proizvedeno u termoelektranama, a 25% u hidroelektranama za koje možemo reći da spadaju u obnovljive izvore el. energije. Podatak za 2015 ili 16, nisam sad siguran, je nešto oko 33% it hidroelektrana..

Nuklearke daju čistu energiju, ali ne i ekološku, tako da sve ozbiljne zemlje u čistu energiju računaju samo onu dobijenu iz obnovljivih izvora, vode, vetra i sunca, eventualno i otpadne bio mase.

Drugo, proizvodnja, održavanje, upotreba, recikliranje i na kraju odbacivanje baterija nije nimalo naivna stvar, što se ekologijje tiče. Ima puno radova na ovu temu, tako da neću dužiti.

Lično sam radio uporednu analizu, šta je ekološki povoljnije (ograničeno na emisiju štetnih gasova) polaganje ispita na računaru na nekoj on-line platformi ili klasično na papiru. Bez obzira što proizvodnja papira uzrokuje sečenje šuma i mnoge druge štetne efekte, što se tiče CO, CO2, NOx... je povoljnija po planetu nego rad na računaru. bar u Srbiji gde je situacija sa el. energijom gore opisana. Po tim analizama, da bi rad na računaru bio povoljniji za okolinu, bar 2/3 el. energije mora biti iz obnovljivih izvora energije, što u Srbiji nije slučaj.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru