Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 29 nov 2010 23:23 #1

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
sve vezano za GSP, taxi sluzbu, kao i za medjugradski autobuski i zeleznicki saobarcaj, kao i teme o tramvajima i novim vidovima prevoza, jednom recju thread o javnom prevozu

Upravni odbor JGSP Novi
Sad na 42. vanrednoj sednici,
koja je odr`ana 5. oktobra, doneo
je odluke o izboru najpovoljnijih
ponuda, posle sprovedenog
postupka javne nabavke
za elektronski tarifni sistem
i sest solo vozila na gas.
Na osnovu prethodne struc
ne ocene komisije Upravni odbor
je u postupku javne nabavke
elektronskog tarifnog sistema
naplate, izabrao kao najpovoljniju,
zajednicku ponudu grupe
proizvodjaca "SDD Informatic
ko tehnoloske grupe" iz
Poljske, beogradskog preduze-
ca "Galeb" - doo i ceske "Mikroelektronike",
cija je ponudj
ena cena 126.371.110,65 dinara.
Upravni odbor, u postupku
javne nabavke 6 solo vozila na
gas, izabrao je kao najpovoljniju
zajednicku ponudu "Solaris
Bus-a" iz Poljske, Auto kuce
"Vozdovac" i "SOT grupe" iz
Beograda, cija je ukupna vrednost
preko 1,5 miliona evra.
Inace, postupak nabavke 15
solo vozila na dizel bice nastavljen,
posto je jedan od ponudj
aca, povukao prethodno
podnetu zalbu na tendersku
dokumentaciju.
Poslednja izmena: 14 jun 2011 18:17 od Nixivoje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 nov 2010 01:30 #2

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
sta podrazumeva ta elektronska naplata? jel to znaci da se ukida kupovina karata kod vozaca ili ja nesto ne kontam kako valja?
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 nov 2010 01:49 #3

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
ni ja ne kontam tacno, sta je u pitanju, ali se sigurno ukida placanje kod vozaca, bice neke vrste el. citaca, koji ce citati karte kupljenje na trafikama ili automatima pretopstavljam, a ima i neke price da ces imati karticu koja ce se dopunjavati kao fon, i kad udjes provuces je, tako ce oni znati koliko ljudi ima u busu, a pricali su i o uvodjenju satelitskog pracenja busa, da bi znali sve podatke o linijama, zbog eventualnog smanjenja ili povecanja broja buseva na odredjenoj liniji.Ako ne stave to sto sam ja cuo onda ne znam, ja sam recimo u Pragu video da se kupuju karte na trafikama i automatima, a kasnije se kucaju u busu kao u BG i vaze odredjeno vreme, zavisi od cene.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 nov 2010 01:55 #4

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
isto to sam video u Bratislavi. kupis kartu u automatu recimo za sat vremena i tih sat vremena se vozas koliko hoces i kojim god busom hoces, sa neogranicenim brojem presedanje. To na kraju izadje 10x jeftinije nego da uzimas kartu u busu svaki put, jos pogotovo ako presedas.. ako to uvedu bice pun pogodak

mada evo otpadaju im tockovi, nemaju para ni za posteno odrzavanje... videcemo sta ce biti na kraju
NSBuild
Poslednja izmena: 30 nov 2010 01:57 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 nov 2010 03:10 #5

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
ma nije tu problem u parama, nego u nelegalnosti tendera :), ipak je ovo Srbija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 05 dec 2010 16:56 #6

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
evo sta sam nasao u tekstu tendera objavljenog na sajtu gspns
- Uslov za učešće u ovom postupku su i stručne reference i to: ponuđač ima minimum dva urađena, okončana, referentna posla. Pod referentnim poslovima podrazumevaju se uspešno ugrađeni elektronski sistemi naplate, zasnovani na beskontaktnim karticama, identične marke kao i sistem koji se nudi u ovoj javnoj nabavci. Elekronski sistemi treba da su instalisani u transportnim preduzećima za prevoz putnika, u oba sa minimum 245 autobusa za gradski i prigradski saobraćaj. Drugi uslov koji treba da se istovremeno zadovolji u vezi sa referentnim poslovima jeste da je vrednost instaliranih sistema veća ili jednaka iznosu od 1.000.000,00 evra, odnosno 1.300.000,00 US dolara, odnosno 110.000.000,00 dinara bez uračunatih poreskih davanja. Naručilac zadržava pravo provere referenci ponuđača, odnosno dokaza koji se u vezi sa istim dostavljaju u ponudi.
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 06 dec 2010 13:55 #7

  • Goxy
  • Goxy's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Nikad ne raspravljaj sa frizerom o politici.
  • Poruka: 219
  • Primljenih Zahvalnica: 47
Svojevremeno je bilo objasnjenje za te karte pa ako sam ja dobro skontao:
Bice nesto na fazon pokazne, ali kupujes kartu na trafici i na nju uplacujes koliko hoces kesha.
Kad udjes u bus posaljes sms kod sa svoje kartice i kod busa i on ti skine kesh sa kartice za tu zonu..
Kad udje kontrola ti pokazes karticu, provuce bar kod i eto ti resenje...
Poslednja izmena: 06 dec 2010 13:59 od Goxy.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 22 maj 2011 17:13 #8

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Znate kako to rade u Cirihu ? Na svakoj stanici imas automat gde kupujes dnevnu kartu i birac koju ces zonu. Kada kupis tu kartu ona ti vazi 24 sata za sve linije , i ne samo za autobuse nego i za tramvaje , sinobuse , brodove , vozove.

Onaj ko nema kartu a udje u autobus nece se lako svercovati jer pocne da pisti. Verovatno se u samom papiru nalazi neki citac koji ga autobus skenira kad udje unutra.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 22 maj 2011 17:24 #9

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
meni to sve zvuci dosta komplikovano... kako neki turista da zna za koju zonu mu treba karta...
meni se svidja sistem koji je u bratislavi... na svakoj stanici su automati, a karte su vremenski ogranicene... znaci recimo uzmem kartu od 2 sata i ona mi u tih 2 sata vazi za svaki bus, tramvaj, minibus, u sta god da udjem... u autobusu ima uredjaj na kojem se karta ponistava, recimo kao u beogradu i on na kratu odstampa vreme kada je karta ponistena i od tog trenutka karta vazi odredjen broj sati... mada u tom slucaju ostaje problem svercovanja ;)
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 22 maj 2011 22:03 #10

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Pa nije konfuzno jer postoje samo 3 zove , a ta glavna zona pokriva ceo grad dok su ostale 2 van grada. Sve glavne linije su grupisane u toj jednoj zoni i lepo ima mapa gde se to i prikazuje
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 06 jun 2011 10:30 #11

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Posle četiri godine stižu novi autobusi

Novih šest autobusa na gas i pet mini buseva, trebalo bi da tokom juna počnu da saobraćaju gradskim ulicama. To će biti prva isporuka vozila Gradskom saobraćajnom, nakon čak četiri godine.
Direktor ovog preduzeća, Branislav Bogaroški, kaže da je u toku nabavka još 15 dizel autobusa putem lizinga. "A očekujemo da dobijemo saglasnost Grada za minimum još jednu nabavku autobusa. Bilo bi realno očekivati da svi tenderi budu raspisani u narednih mesec i po dana, a otprilike početkom jeseni bismo znali na čemu smo i ko je izabran za dobavljača", kaže direktor JGSP "Novi Sad".

Isporuku tih autobusa međutim ne treba očekivati u ovoj godini, tako da će vozni park Gradskog saobraćajnog biti pojačan sa samo 11 novih vozila. Pet manjih autobusa, trebalo bi da poboljša javni prevoz, u delovima grada, koji nisu pristupačni za standardne autobuse.

Bogaroški kaže da je razrađeno nekoliko modela za korišćenje manjih autobusa, ali još nije odlučeno kojim će trasama ići. "Ono što mi smatramo da bi trebalo da bude prioritet, to je naselje Adice, s obzirom da je otvorena nova škola i da postoji potreba da se đaci prevezu. Najviše smisla bi imala nova linija koja bi povezivala središnji deo Adica, koji trenutno nije na kvalitetan način pokriven autobuskim prevozom", kaže Bogaroški.

Podsetimo da je Gradsko saobraćajno preduzeće, angažovalo beogradsku "Konsalting grupu", radi pružanja stručne pomoći u postupcima javnih nabavki, a da je jednogodišnji ugovor vredan 960.000 dinara. (D.S.)

www.021.rs
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 06 jun 2011 13:34 #12

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
A nista od elektronske naplate ?
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 07 jun 2011 18:24 #13

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
evo o elektronskoj naplati.

Jos je to dosta konfuzno ali moze da se stekne neka predstva

E da ovde spominju i info panoe na stanica.. koliko mene secanja sluzi oni su vec bili postavljeni pre nekih 5 godina i onda skinuti. niti su bili sinhronizovani niti su se osvezavali, u principu nisu sluzili svrsi.

sada se za istu stvar placa ponovo

da me ne shvatite pogresno info panoi su jako korisna i potrebna stvar, ono sto smatram da je nepotrebno je razbacivati se sa parama i dva putu placati isto
Odugovlače s modernizacijom prevoza

Javni prevoz u Novom Sadu u skorije vreme neće ličiti na javni prevoz u razvijenim zemljama.

U Gradskom saobraćajnom, trenutno samo razmišljaju u uvođenju elektronske naplate karata, odnosno sistema koji je u Srbiji, prvo trebalo da zaživi u Novom Sadu. Direktor ovog preduzeća, Branislav Bogaroški, kaže da ipak postoji mogućnost da se uskoro, ponovo pokrene postupak uvođenja sistema za elektronsku naplatu karata u gradskim i prigradskim autobusima.

"Elektronski sistem naplate nije predviđen u programu poslovanja koji je usvojen u decembru, ali nas očekuje rebalans, pa ćemo onda videti da li ima finansijskih mogućnosti i prostora, da ponovo pokrenemo tu nabavku", kaže Bogaroški.

Glavna novina elektronskog sistema naplate, odnosila bi se na uvođenje beskontaktne elektronske karte, koja bi se kupovala na kioscima, a putnici bi u skladu sa svojim potrebama dobili mogućnost izbora velikog broja tarifnih paketa. Broj vožnji za određenu relaciju mogao bi se kombinovati sa brojem linija ili elektronskom kupovinom pojedinačnih karata. Cilj je da sistem gradskog prevoza funkcioniše sa što manje pojedinačnih karata, kako bi se smanjile gužve. U sledećoj fazi, trebalo bi da se radi na postavljanju displeja, koji bi putnike u autobusima i na stanicama obaveštavali o vremenu kretanja vozila gradskog prevoza.

Podsetimo da je javni gradski prevoznik, poslednjih godina nekoliko puta pokušao da započne proces modernizacije sistema naplate karata i praćenja vozila, ali su javne nabavke redom propadale zbog žalbi ponuđača. (D.S.)
NSBuild
Poslednja izmena: 07 jun 2011 18:26 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 07 jun 2011 19:09 #14

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
kruzi prica po netu da ovakvi busevi dolaze
i to 6 komada na CNG


i pet minibuseva ovih isto neki eco cng

NSBuild
Poslednja izmena: 07 jun 2011 19:22 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 jun 2011 21:24 #15

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
ovi Solarisi su vec stigli, u garazi su ceka se valjda registracija i jos neki testovi da se urade

a ovi mini busevi stizu krajem juna, namenjeni su za Adice, Telep i valjda za Grbavicu
Poslednja izmena: 13 jun 2011 21:24 od Nixivoje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 jun 2011 21:35 #16

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Sta, prevozice babe od Limanske do Futoske pijace :cheer: Ne kontam kako su to zamislili i da li ima smisla?

Inace, meni je ovo kako su sad organizovani sa kartama katastrofa, toliko se gubi vremena na naplatu, a svi cekaju da udju, pa kusur, mislim da je vec svugde normalno da se karte ponistavaju u vozilu, a kupljene su van njega. Da ne kazem koliko bi mi bilo fer da vaze bar za jedno presedanje :dry: Mislim ja ovo sve u svetlu iscekivanja tih elektronskih cuda koja najavljuju... Ni ove elementarne stvari nisu bili u stanju da srede, a da ne pricam o tom pehu sa displejima od ranije :blink:
Poslednja izmena: 13 jun 2011 21:42 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 jun 2011 21:38 #17

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4222
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
Ne dopadaju mi se ovi mini busevi... Nimalo praktični, na putu su isti kao i obični, a ne mogu dosta ljudi da prime. Možda bi bilo korisno uspostaviti neke nove, kratke gradske linije sa njima. Na nekim jačim linijama, kao što su npr. 1, 4, 7, sve prigradske, mini busevi nemaju smisla.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 jun 2011 03:20 #18

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
oni su namenjeni za delove grada gde nemoze ici veliki bus, npr Grbavica, koja nema ni jednu liniju
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 jun 2011 11:08 #19

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
minibusevi su namenjeni prvenstveno za delove grada gde veliki busevi fizicki ne mogu da idu. Tu mislim na Adice i Telep. Pocelo se razmisljati u tom pravcu jer klinci moraju da pesace u nekim slucajevima i po 2 kilometra da bi dosli do busa za skolu, pogotovo na adicama koje imaju jednu liniju
NSBuild
Poslednja izmena: 14 jun 2011 11:09 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 jun 2011 11:37 #20

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
ti mini busevi, su praxa u svim velikim gradovima, ima ih u Beogradu,Budimpesti,Pragu, to je bar ono za sta ja znam, a siguran sam da ih ima u ostalim velikim gradovima :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru