Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 13 sep 2018 15:47 #801

  • Ljube
  • Ljube's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 255
  • Primljenih Zahvalnica: 771
Da zivim u Begecu ili u Futogu (mozda cak i u Veterniku), i da moram da biram izmedju JGSP i Dunavprevoza, uvek bih izabrao Dunavprevoz.
www.dunavprevoz.rs/redvoznje.pdf
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion, Ambasador

Javni gradski i Taxi prevoz 13 sep 2018 16:41 #802

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Prednost u JGSP u takvim slučajevima je što uz njihovu mesečnu kartu do Veternika/Futoga dolazi i mesečna za vožnju po gradu. Kada bi se napravio jedinstveni tarifni sistem koji bi osim Novog Sada pokrivao i Bačku Palanku, Vrbas, Žabalj itd. mogla bi da postoji sinergija o kojoj sam pisao juče.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 13 sep 2018 19:55 #803

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Pitanje je da li ovo pomaže GSP-u (štednja) ili se pokušava njegovo uništenje i izgovor za uvođenje Bata Plusa
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2018 00:37 #804

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Kanda sam ovu izmenu propustio, jer vidim da se produžava do 19. novembra.

Poslednja izmena: 14 sep 2018 00:46 od Eldarion.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, Blavak, valjan, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2018 08:18 #805

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
@kasko
Čak i da je tačna tvoja sumnja, to nije nužno loša stvar. Ako se uspostavi uređen sistem gde će privatnici biti u obavezi da voze nova vozila (i kvalitetnija od beloruskog i turskog škarta koja voze po Beogradu) koja su pritom klimatizovana i potpuno niskopodna, to je svakako bolje od toga što JGSP i dalje vozi autobuse koji uskoro pune 28 godina. Da ne pominjem što su 1997. i 2005. godine bile velike nabavke sa po 50 i 65 vozila (tim redom), koja će morati da se menjaju u neko dogledno doba, a trenutna dinamika nabavke je 10-15 vozila godišnje.

Ipak, iz mog ugla je najbolje rešenje koje sam ja predložio, a to je da se JGSP potpuno fokusira na gradski i kraći prigradski prevoz, dok bi prigradski otišao u ruke privatnika sa adekvatnim voznim parkom. Naravno, ne govorim o tome da taj privatnik ubira harač kako hoće, nego da postoji tarifni sistem koji važi za sve i koji može da se širi. Dakle da neko npr. u Mladenovu može da kupi mesečnu kartu i da mu ista važi u gradskom prevozu u Novom Sadu. Primera radi, beogradski tarifni sistem ima treću tarifnu zonu u koju spadaju Obrenovac i Sopot, dok četvrtoj zoni pripadaju čak i Lazarevac i Mladenovac.

Inače, Novi Sad će tokom jeseni biti bogatiji za još pet solo Ikarbusa, čiji će garažni brojevi ići od 990 do 994. To će, nažalost, biti jedina isporuka novih autobusa ove godine.

Još jedna sličica za kraj i to je to od mene. Živeo Eldarion. :)

Volvo B7RLE / Neobus 501G by Slobodan Kostic, on Flickr
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Duja, Zex021, sasar, Blavak, Ljube, valjan, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2018 14:04 #806

  • Ljube
  • Ljube's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 255
  • Primljenih Zahvalnica: 771
neobuscitta napisao/la:
da postoji tarifni sistem koji važi za sve i koji može da se širi. Dakle da neko npr. u Mladenovu može da kupi mesečnu kartu i da mu ista važi u gradskom prevozu u Novom Sadu. Primera radi, beogradski tarifni sistem ima treću tarifnu zonu u koju spadaju Obrenovac i Sopot, dok četvrtoj zoni pripadaju čak i Lazarevac i Mladenovac.

Ovo je jedino logično rešenje ali na žalost kod nas nema logike. Setite se samo kako je ATP Vojvodina prošla. Ovo nije samo tema za Javni gradski prevoz, već se posledica ovog problema već nekoliko decenija oseća i u NS i u okolnim mestima (selima). Mesečna karta od npr Mladenova je preskupa. Roditelji srednjoškolaca tada kalkulišu da li je jeftinije iznajmiti stan u NS što mislim da i jeste. Da ne pričamo o radnicima kojih je dosta iz okoline NS i kojima se apsolutno ne isplati da uzimaju mesečnu kartu koja je dosta skuplja od đačke mesečne, nego napuštaju svoje kuće u selima i iznajmljuju stanove u NS. Posledica ovoga su prazna sela, prenatrpan NS, preskupe kirije, skup kvadrat itd... Sam prevoz autobusom od npr Bačke Palanke do NS je veoma udoban. Autobusi su dosta česti, novi, klimatizovani, osim u nekim jutarnjim špicevima skoro da i nema gužve. Na televiziji i u raznoraznim medijima poslednjih godina vidimo da se forsira politika "povratka na selo" što od sveg srca podržavam, ali bez @neobuscitta predloga koji sam citirao mislim da od toga nema ništa. Ovde sam spomenuo kao posledice prazna sela i skupe stanove po NS, ali isto tako posledica je velika saobraćajna gužva u gradu i manjak parking mesta. Mnogima se pored putovanja autobusom ili iznajmljivanja stana najviše isplati putovanje svojim automobilom, što je isto tako veliki trošak za kućni budžet ali ljudi se snalaze, već na dva putnika u autu se dolazi do kalkulacije da je povoljnije putovati autom nego autobusom. Ovo je pitanje koje mislim ne može da reši grad već država. Potrebno je da se javni prevoz subvencioniše i da se naprave tarife koje je @neobuscitta spomenuo (naselja oko BG su i dalje "živa" dok oko NS iz dana u dan sela odumiru i to i ona na samo 20km od centra NS).
Poslednja izmena: 14 sep 2018 14:08 od Ljube. Razlog: greska u kucanju
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, mrnjavi, Duja, Zex021, Blavak, Eldarion, neobuscitta, srdjanyo, zeljolaki, Ambasador

Javni gradski i Taxi prevoz 22 sep 2018 09:23 #807

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Za vreme ovih silnih radova po centru, ipak su uveli privremeno stajalište na Keju, pre mosta, ovde. Koliko sam uspeo da vidim, nigde nikakvog obaveštenja o tome, ali lepo je što su se setili.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 22 sep 2018 10:28 #808

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Da, ali iz nekog razloga nema stajališta prekoputa, pa 11B pošto stane kod mosta, sledeća stanica je tek kod DIF-a.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 22 sep 2018 12:49 #809

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 782
  • Primljenih Zahvalnica: 1857
A prošli put je bilo stajalište prekoputa tj. kod Mega Shop-a a nije bilo sa druge strane. Ovaj put kontra :facepalm:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 22 sep 2018 17:32 #810

  • Istraživač
  • Istraživač's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 94
  • Primljenih Zahvalnica: 174
Brane napisao/la:
A prošli put je bilo stajalište prekoputa tj. kod Mega Shop-a a nije bilo sa druge strane. Ovaj put kontra :facepalm:

Nemaju dovoljno prenosnih tabli za stajališta :nuts: :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 25 sep 2018 07:45 #811

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Eldarion napisao/la:
Na stajalištu Narodnog fronta-Balzakova još uvek stoji mapa i spisak izmena od 2. do 12. avgusta. Ovo novo još ne, ali sutra je 12. pa će se valjda neko nešto uraditi... ako se sete - sete se, ako ne... do tada evo malo izmenjenog obaveštenja (made by ja).


Izmena produžena do 30. septembra. Podrška Limancima u ovim teškim trenucima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, valjan, Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 25 sep 2018 09:04 #812

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Ludim od toga što je autobusa sve manje, a na svakom semaforu linije je jedna traka za desni i bus. Time je napravljen haos i u automobilskom saobraćau.

Na primer, kod bolnice, 11 prodaje jednom u 15 minuta? Ujutro je red automobila od sajma do Futoške.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion, neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 25 sep 2018 10:08 #813

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Kao i u javnom prevozu, to je sve isplanirano nekada davno i pušteno da radi po sistemu reprodukcije. Jedino je JGSP inovativan tu pa konstantno prati tok putnika i **** nam majku svima koji uredno plaćamo i koristimo.

Oni su već odavno ušli u američki problem gledanja isključivo isplativosti. Zbog toga u SAD uglavno nema pismenog javnog prevoza izuzev na istočnoj i zapadnoj obali. Sada u saobraćajnim gužvama dok se guše u dimu osećaju efekte svoje nekadašnje gladi za novcem.
www.citylab.com/transportation/2018/08/h...lled-transit/568825/
Poslednja izmena: 25 sep 2018 10:10 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Duja, Zex021, Blavak, Ljube, valjan, Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 26 sep 2018 11:06 #814

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Nepoznato da li će Novi Sad ikada dobiti autobuse koje je GSP naručio od Ikarbusa
U GSP-u su za 021.rs povodom ove situacije samo kratko potvrdili da Ikarbus nije potpisao ugovor i nisu davali druge informacije. S druge strane, kako nezvanično saznajemo, GSP je pokušao da dobije informacije od Ikarbusa o tome zašto posao stoji, ali nisu dobili nikakav valjani odgovor i skoro je izvesno da će posao biti otkazan.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/197960/N...arbusa.htmlNepoznato
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 28 sep 2018 16:11 #815

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Evo, pošto nastavljaju da nas „jedu“ u zdrav mozak, posebno sa četvorkom:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Duja, Zex021, Blavak, valjan, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 28 sep 2018 21:14 #816

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8410
  • Primljenih Zahvalnica: 35891
Iako po gradu prevoz funkcioniše po principu štap-kanap, od ponedeljka se uvodi nova prigradska (pre će biti međugradska) linija do Vrdnika.

ОД 1. ОКТОБРА НОВА ЛИНИЈА 86 ДО ВРДНИКА
28.09.2018

Од 1. октобра 2018. године ЈГСП „Нови Сад“ уводи нову аутобуску линију 86 на релацији Нови Сад –Врдник. Током сезоне (од 01. маја до 30. септембра ) превоз на линији 86 у једном смеру биће реализован са десет полазака, а ван сезоне са осам полазака. Цена појединачне карте купљене у возилу износиће 290 динара до Ирига и 350 динара до Врдника. Дневна карта за релацију Нови Сад – Ириг износи 645 динара, а за релацију Нови Сад – Врдник 765 динара.
У наредном периоду пратиће се функционисање линије, након чега ће бити урађена економска анализа и утврдиће се оправданост даљег превоза путника на овој линији.
Траса линије 86
СМЕР А
Нови Сад МАС -Врдник (хотел „Термал“): Међумесна аутобуска станица Нови Сад - Булевар ослобођења - Сремска Каменица – Ириг – Врдник (хотел „Термал“)
СМЕР Б
Врдник (хотел „Термал“) - Нови Сад МАС : Врдник (хотел „Термал“) – Ириг - Сремска Каменица - Међумесна аутобуска станица Нови Сад

Izvor sam našao u vestima na gsp stranici www.gspns.co.rs/aktuelno

Zanima me kako će neobuscitta ovo da prokomentariše (bez vulgarizama molim-ja sam se ispraznio pre pisanja). Naročit akcent bih stavio na ono što sam boldovao. Mišljenja sam da prvo napraviš analizu, pa onda ideš u neki posao, al možda sam ja već i mator, pa došlo neko novo vreme...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 28 sep 2018 23:22 #817

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Pročitati pisanije sa prethodne i ove strane. Cirkuzanti još jednom na delu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja

Javni gradski i Taxi prevoz 02 okt 2018 13:14 #818

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Odlučio sam da malo protegnem prste i ponovo, možda uzalud, dam neku svoju presudu najnovijem potezu javnog prevoznika. Kao što je slučaj tokom već dužeg niza godina, JGSP iz dana u dan iznenađuje nelogičnim potezima koji idu na uštrb običnog korisnika koji traži prevoz od tačke A do tačke B unutar grada ili opštine Novi Sad. Bezobrazluk na svakom ćošku iz dana u dan postaje sve veći, a gradski autobusi su prepuni čak i u 10 sati ujutro.

86 Novi Sad - Vrdnik: reklama za hotel na uštrb svih Novosađana?
Svoje izlaganje ću početi statistikom. Pravac linije 86 je dugačak 36 kilometara i time se ova linija plasira kao druga najduža u sistemu, iza linije 84 do Luga. Sa svojih deset pari polazaka saobraća češće nego linije između Sajlova i Veternika, kao i od Novog Sada do Pejićevih Salaša, karlovačkog Belila, Sviloša i Grabova. Vrdnik pripada opštini Irig i to je peta opština u koju zalazi mreža međumesnih linija Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća "Novi Sad".

Na prvu loptu, nije mi jasno zbog čega su ispisali dva para sezonskih polazaka, koji saobraćaju od 01. 05. do 30. 09. ako su liniju uveli od 1. oktobra?! Tu su onda i polasci koji se obavljaju svakodnevno osim prve srede u mesecu. JGSP je na fejsbuku pogrešno informisao korisnike o trasi linije, s obzirom da je linija registrovana sa stajanjem u centru Sremske Kamenice. Mapa koju su okačili ne ukazuje na ovo stajanje, kao ni raspored međumesnih polazaka na sajtu. Takođe, linija još uvek nije unesena u prigradski red vožnje na sajtu.

Naredno stajalište je Irig, izuzev za polaske u 12:50 i 20:10, koji su registrovani da idu direktno od Kamenice do Vrdnika, najverovatnije zbog zaštitnih vremena (ne smeju dva autobusa različitih prevoznika ići na manjem razmaku od 15 minuta). Karta do Iriga, kupljena na šalterima MAS-a je 350 dinara a u vozilu košta 290. Time je JGSP na ovom delu trase po ceni izjednačen sa Sirmiumbusom i Šidexpresom. Ipak, struktura odnosno udobnost voznog parka daje daleko veću prednost drugim prevoznicima.

Posle Iriga, JGSP nije registrovao stajanje u selu Rivici, iako prolazi kroz njega. Umesto toga, naredno stajalište je i poslednje - Vrdnik, hotel Termal. Ne centar Vrdnika, ne autobuska stanica, nego isključivo hotel Termal. Bez kršenja zakona, vozač autobusa ne sme nigde drugde da vas pusti da izađete iz vozila osim na recepciji ovog hotela. Po informacijama sa sajta Privredne komore Srbije, u Vrdniku postoje još četiri zvanična stajališta. S obzirom na poslednje stajalište ove linije, mislim da je jasno zašto je zapravo uvedena ova linija. Pritom, uopšte nije uvedeno stajanje na Iriškom vencu (registrovano stajalište) a siguran sam da bi linija poslužila i onima koji se upute na Frušku goru.

Red vožnje je tako sačinjen da je maltene jedno vozilo angažovano da tokom celog dana spaja Novi Sad i hotel u Vrdniku. Da stvar bude gora, za dva jutarnja polaska je potrebno još jedno vozilo jer prvi autobus ne može da se vrati na vreme u Novi Sad da započne naredni polazak. Kako je moguće da se JGSP u isto vreme žali na manjak osoblja i otvara nove linije za koje im je potrebno više vozača i vozila?

Vratiću se na strukturu voznog parka. Kao što sam ranije navodio, JGSP u svom voznom parku ima isključivo gradske autobuse. Njih odlikuju troja vrata, mali broj sedišta i velike površine za stajanje. Na objavi o novoj liniji, JGSP je baš dobio komentar jednog čoveka sa sremskog poteza, koji se požalio da ljudi ne mogu da stoje po gudurama i krivinama do Banoštora i dalje.Muci oko nove linije dodaje da su gradski autobusi Zakonom o bezbednosti saobraćaja ograničeni na maksimalnu brzinu od 50 kilometara na čas u bilo kakvim uslovima. Dakle, pri spustu niz Iriški venac nijedan autobus JGSP-a ne sme da pređe brzinu od 50 km/h. Ovo će posebno biti od značaja vozačima koji se zadese u gužvi između Iriškog venca i Iriga. Kada se ubaci red vožnje u ovu jednačinu, mislim da postoje dva scenarija - da JGSP uvek kasni sa polascima ili da krši ograničenja brzine. Sve ono o čemu smo diskutovali.

Suma sumarum, ljudi (najverovatnije penzioneri) će dobiti da se klackaju gradskim autobusom za jaču količinu novca a neko je očigledno žestoko podmazan da usmeri kapacitete gradskog prevoza na recepciju hotela u Vrdniku.

Postavlja se pitanje - ko ispašta?

Kao i uvek, pošten narod koji plaća svoju kartu i svakodnevno koristi uslugu javnog prevoza. Nažalost, takav svet odlazi u manjinu upravo ovakvim pristupom javnog gradskog preduzeća. Jedni će iz revolta prestati da se voze javnim prevozom i krenuti svojim kolima ka gradu, drugi će prestati da ga plaćaju.

Zašto pominjem pristup? Zato što nijedna linija u gradu nije dobila češće polaske u toku prethodnih nekoliko godina. Poslednja uvedena gradska linija (13) je puštena u saobraćaj krajem 2014. godine. Uz nju je puštena i linija do BIG, mada ona, kao i linija do Vrdnika, ima reklamni karakter.
Sećam se da je, dok sam išao u srednju školu, dvojka išla na svakih šest minuta u špicu, i stidljivo predstavljala trzaj da se pojača kvalitet javnog prevoza. Od te 2013. godine (čini mi se), kada su proredili polaske na dvojci, ni na jednoj drugoj liniji ih nisu pojačali.

Evo malo statistike i poređenja intervala između redova vožnje iz 2011. godine sa aktuelnim redom vožnje. Iako kažu da je statistika kao bikini i da pokazuje sve ali ne otkriva ništa, mislim da je ovde sve jasno. U zagradama su upisani intervali između polazaka van špica, dok su van zagrada intervali u špicu.

Linija20112018
17/8 (12)9 (14)
28/9 (11) - zglobni autobusi9/10 (13) - solo
38/9 (10)9/10 (13)
49 (11)11 (14)
58/9 (10/11)9/10 (13)
614 (14)11/12 (19)
7A/B8 (15) - Bul. Evrope12/13 - Bul. P. Pavla
88 (11)8 (14)
99 (11/12)9 (14)
11A/B8/9 (11)10 (12/13)
1210 (13) - N. Naselje - Telep - Centar12 (18) - Telep - Centar
13nije postojala20 (30)
1420 (30)14 (19)
17nije postojala35

Koliko vozila broji gradski prevoz u Novom Sadu?
Kada se sve sabere, JGSP svakim redom vožnje prijavi 210-220 vozila na radu. U gradu trenutno, bez četvorke, u špicu saobraća samo 89 autobusa. To je daleko, daleko, daleko manje od potrebnog proseka jednog vozila na 1000 stanovnika. Dok drugi gradovi gledaju da pojeftine ili potpuno učine prevoz besplatnim, mi (ili samo ja) redovno plaćamo teletabise i dobijamo partijski motivisane linije, proređene polaske i ukinute linije. Čak sam i spreman da se kladim da će četvorka biti ukinuta.

Dokle?
Poslednja izmena: 02 okt 2018 13:17 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, kasko, Yokai, Duja, Brane, Zex021, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790, Istraživač

Javni gradski i Taxi prevoz 04 okt 2018 00:17 #819

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Zex021, Blavak, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 04 okt 2018 14:04 #820

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Četvorka nam se vraća :rock: :rock: :rock:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Zex021, Blavak, valjan, volvob10maneobus790, Istraživač
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru