Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 13 apr 2018 17:34 #721

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3419
  • Primljenih Zahvalnica: 9047
Koliki je procenat klimatizovanih u voznom parku sada?

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 13 apr 2018 22:16 #722

  • Coa
  • Coa's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 10
  • Primljenih Zahvalnica: 36
neobuscitta, da li znaš koliki je vozni park GSPa i koliko kojih vozila imaju?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 14 apr 2018 09:47 #723

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ikarbus, naravno, dobio posao za još pet solo autobusa. :)

Struktura voznog parka trenutno:
Midi: 5 autobusa
Solo: 183 autobusa, plus serija iz 1990. koja se aktivno rashoduje. Njih je manje od 10.
Zglob: 71 autobus

Ukupno - 259 autobusa
@Coa - Spisak po tipovima sa slikama: www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=11&t=5261#p441515

Što se tiče klimatizovanih vozila, računica je sledeća. Pošto idu topli dani, savetujem vam da planirate vožnju tako što ćete u redu vožnje naći polaske sa oznakom NR ili zelenom bojom, podvučene. NR je oznaka za niskopodni autobus sa rampom, a svi koji imaju rampu imaju i klimu. ;)

Midi: 5/5 - 100%
Solo: 63/183 - 34% (#811 - #815, #917 - )
Zglob: 10/71 - 14% (#964 - #973)

Ukupno: 78/259 - 30%
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, cipacar, mrnjavi, das ivon, Zex021, sasar, Light, valjan

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 14 apr 2018 11:28 #724

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3419
  • Primljenih Zahvalnica: 9047
Hvala!
30 % je više nego što sam očekivao. Nadam se da rade kako treba :)

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 15 apr 2018 18:40 #725

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
#986, jedan od najnovijih sedam, spreman za liniju 84. Nova serija je prepoznatljiva po crvenim šipkama na vratima, opet se potkrao manjak unifikacije.


I to je ono o čemu sam baš i hteo da pišem. Ovo je gradski autobus sa troja vrata, koji ima samo 30 sedišta a saobraća na liniji koja je dugačka 45 kilometara. :ohno: :ohno: :ohno:

Lepo je što nabavljaju nove autobuse, ali je apsolutna katastrofa što to ne rade planski, već samo nanose u turama nove Ikarbuse, pa kud koji mili moji. Opravdanje, osim u unifikaciji, leži u tome da ih lako mogu prebaciti u gradski saobraćaj.

U normalnim okolnostima, ovakvu liniju moraju da rade prigradski autobusi sa 50+ sedišta i dvoja vrata, sa malo mesta za stajanje. Ovako postoji veliki problem za putnika koji se vozi, jer u nekom slučaju mora da stoji u mestu u vožnji koja traje nešto manje sat i po vremena po brdima Fruške gore. To ne samo da je nepotrebno, u neku ruku i nebezbedno, već usporava javni prevoz i saobraćaj na putu jer autobusi sa mestima za stajanje ne smeju da idu brže od 50 kilometara na čas.

JGSP Novi Sad u svojoj mreži ima linije koje su dugačke više od 25 kilometara, a na kojima skoro uvek idu samo solo autobusi, znači ne postoji velika potreba za masovnim prevozom na ovakvoj udaljenosti.

33 Novi Sad - Gospođinci, 26 km
81 Novi Sad - Banoštor, 27 km
84 Novi Sad - Susek - Lug, 40 km (preko Sviloša 48 km, preko Sviloša i Grabova čak 54!)

Za ove linije, ali i neke mnogo kraće, apsolutno je neprihvatljivo da na njima saobraća autobus sa slike, ali kome to objasniti? Ja ću vama da objasnim, rešenje su niskoulazni autobusi sa gustim rasporedom sedišta i dvoja vrata. Ovaj tip autobusa ima nizak pod bez prepusta do drugih vrata, i taj prostor je namenjen putnicima na kraćim relacijama. Oni koji putuju duže imaju mnoštvo mesta za sedenje na uzvišenom delu. Klasično postavljen motor (ležeći) i klasična zadnja osovina čine ovakve autobuse jeftinijim, lakšim za održavanje a nazad je udobniji od gradskog autobusa. Novosađanima nisu strani LE autobusi jer ih u voznom parku ima 40, od čega 25 čine Neobusi iz 2005. godine, a 15 Irisbusi iz 2011. godine.

Ikarbus u svojoj ponudi ima IK-112LE, low-entry model na Mercedesovoj šasiji (čuveni srpski Mercedes). Ovaj autobus sa dvoja vrata može imati 45 mesta za sedenje.
Galerija: ikarbus.rs/index.php/proizvodi-sr/ik-112...lerija-2-vrata-2-2-0

Iako je napravljena velika pompa oko ovog autobusa, njegova upotreba je sasvim opravdana. Prvi autobus je kupila Arriva, koja ga je eksploatisala na liniji 74 u Beogradu. U gradskom prevozu trideset vozila koristi i GSP Beograd, koji neke autobuse šalje na duže linije. Ovi autobusi imaju troja vrata, dok su drugi značajni kupci ATP Pančevo (linija Pančevo - Beograd, 20 km i lokalne u Pančevu) i Lastra Lazarevac (linija 581 Beograd - Lazarevac, 59 km + lokal).

Dakle, autobus je dokazan, i koncept opravdan ali ga naš JGSP ni ne razmatra. :unsure:
Poslednja izmena: 15 apr 2018 18:41 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, Blavak, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 25 apr 2018 09:46 #726

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
JGSP je nastavio da iznajmljuje autobuse kome stigne i time nastavlja da ugrožava i ometa redovni saobraćaj. Ako se već žale na manjak vozača i neispravnost vozila, zašto dodatno ometaju gradski prevoz?

Intervali između polazaka nikad duži, a juče pet autobusa rezervisano za Promenadu, koja je odlično povezana svim gradskim linijama. Među njima, dva najnovija zglobna autobusa. Dokle?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 25 apr 2018 13:32 #727

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 898
  • Primljenih Zahvalnica: 1774
neobuscitta napisao/la:
a juče pet autobusa rezervisano za Promenadu, koja je odlično povezana svim gradskim linijama.
Misliš, Big? :?
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 25 apr 2018 14:19 #728

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 8393
  • Primljenih Zahvalnica: 35780
Duja napisao/la:
neobuscitta napisao/la:
a juče pet autobusa rezervisano za Promenadu, koja je odlično povezana svim gradskim linijama.
Misliš, Big? :?

Mislim da je Promenada u pitanju. GSP prevozi radnike sa i na gradilište.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 25 apr 2018 14:29 #729

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Tako je, mislim na gradilište Promenade.

Osim njima, JGSP iznajmljuje svoje autobuse za Lear i Aptiv, a par puta sam video na displejima i Alex Fashion...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 25 apr 2018 16:18 #730

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3503
  • Primljenih Zahvalnica: 2253
Lako je smanjiti obim usluga onome ko te subvencionise, jer nema izbor da prestane, a nema ni alternativu sto se tice gradskog prevoza, tj. GSP je monopolista. Tako da mogu lagano ovo da izvode jer znaju da ce svakako dobiti novac iz budzeta i da ce ljudi svakako morati da trpe ovo i da se i dalje prevoze GSPom, a oni ce moci da dobijaju pare sa strane od vozila koja izvade iz voznog parka.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 15:37 #731

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Izgleda se sprema uvođenje linije između Veternika i Sajlova.

Drugar iz Veternika mi je rekao da se priča o tome, ali danas sam u garaži video dva autobusa na kojima je pisalo 51a i 51b Sajlovo - Veternik.

Još nema zvaničnih informacija ali mislim da je ova linija na samom pragu uvođenja. S obzirom na a/b notaciju, nije isključeno da bi ona mogla imati kružni karakter kroz Veternik/Sajlovo mada ne verujem da će tako biti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 15:43 #732

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Mislis Z.Stanica, Sajlovo, Veternik, Futoska, Z. Stanica?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 16:17 #733

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Pre bih rekao da će biti samo Sajlovo - Veternik. Odlazak do železničke stanice bi samo nepotrebno dodao na kilometraži i vremenu a već se oba koridora poklapaju... Sve u svemu, cenim da ćemo ubrzo saznati.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 17:19 #734

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Ja zaista nisam do sada znao da je (kada?) uvedeno da svaka linija ima A i B smer? Pa cemu to? Ko to jos ima u svetu sem nas, nigde nisam video?
Nekada je bila samo 11A/B a sada su sve.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 17:46 #735

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Samo još sedmica i 18 imaju a/b zato što su kružne. Ako govoriš o mapi na sajtu GSP, to veze sa životom nema jer nema ni varijanti polazaka (tipa 2 do Satelita), a smerove su obeležili kako su ih obeležili...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 17:57 #736

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Da, mapa.... haos... hvala!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 18:52 #737

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ja bih tu liniju najradije ovako koncipirao.

PREDLOG: 51 NOVO GROBLJE - VETERNIK - NOVO NASELJE


Linija bi napravila vezu Veternika i linija za Futog sa glavnim gradskim grobljem. Nisam siguran kakve su potrebe kapaciteta, mada ne mislim da su velike, pa zato verujem da bi linija bila idealna da saobraća kroz Veterničku rampu, deo koji nije pokriven javnim prevozom.

Sa sve izvesnijom vezom između bulevara Jovana Dučića i ulicom Dragoslava Srejovića, ova linija bi mogla nastaviti pravo do okretnice na Novom Naselju. Međutim, zbog načina na koji je ona postavljena, nije moguće okrenuti liniju iz smera Veternika na njoj, pa bih je produžio do Satelita, gde bi ostvarila vezu sa još linija.

Alternativa ovoj okretnici bi mogla biti trasom Jovana Dučića - Bate Brkića - Seljačkih buna - Braće Dronjak - Jovana Dučića, čime bi se ostvarila veza sa OŠ "Prva vojvođanska brigada" u koju ide dosta đaka i sa Veterničke rampe.

Pošto ne verujem da postoje neke velike potrebe za ovom linijom, na njoj bi mogla da saobraćaju dva minibusa u intervalu od pola sata, od 6 do 19 časova.

Trasa kroz Veternik bi mogla biti ispravljena, ali sam je ubacio ovako da pokriva OŠ u Veterniku, jer Sajlovo nema svoju školu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Blavak, Light

Javni gradski i Taxi prevoz 08 maj 2018 19:23 #738

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 8393
  • Primljenih Zahvalnica: 35780
neobuscitta napisao/la:
Sajlovo nema svoju školu.

Deca sa Sajlova idu u OŠ Dositej Obradović, te su odlasci u i dolasci iz škole pokriveni linijama 14, 41, 42 i 43, a mogiu ići i biciklom, obzirom da postoji staza do ul. Donje Sajlovo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 maj 2018 14:40 #739

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 8393
  • Primljenih Zahvalnica: 35780
neobuscitta napisao/la:
Izgleda se sprema uvođenje linije između Veternika i Sajlova.

Drugar iz Veternika mi je rekao da se priča o tome, ali danas sam u garaži video dva autobusa na kojima je pisalo 51a i 51b Sajlovo - Veternik.

Još nema zvaničnih informacija ali mislim da je ova linija na samom pragu uvođenja. S obzirom na a/b notaciju, nije isključeno da bi ona mogla imati kružni karakter kroz Veternik/Sajlovo mada ne verujem da će tako biti.

Zvanične informacije

FOTO: GSP kružnom linijom na jesen spaja Sajlovo i Veternik

Gradski prevoznik planira da od 1. septembra počne da saobraća kružna autobuska linija koja će spojiti Sajlovo i Veternik i istovremeno obezbediti stanovnicima ovih delova grada dodatne polaske ka Novom Sadu, saznaje 021.rs.

NOVI SAD 30.05.2018. | 14:06 > 14:12
FOTO: GSP kružnom linijom na jesen spaja Sajlovo i Veternik Foto: 021.rs/GSP
Kako su u GSP-u naveli za naš portal, nova linija će biti obeležena brojevima 51A i 51B. Razlog za njeno uvođenje su zahtevi stanovnika Veternika i Sajlova da se ova dva naselja povežu i da se pojača veza tih naselja sa drugim delovima Novog Sada.

U GSP kažu da je već određena trasa, koja će se u budućnosti možda i promeniti.

"Već duži period razmatra se mogućnost reorganizacije prevoza prigradske linije za Veternik. U postojećim okolnostima, a na osnovu prethodno sprovedene analize i rezultata sistemskog brojanja putnika na linijama za Veternik i Sajlovo, predloženo je uvođenje kružne linije broj 51 (Novi Sad - Sajlovo - Veternik - Novi Sad/Novi Sad - Veternik - Sajlovo - Novi Sad), sa eventualnim izmenama i korekcijom trase po završetku najavljene rekonstrukcije Ulice Dragoslava Srejovića (i slično). Takođe, dugogodišnja učestalost zahteva stanovništva Veternika, upućenih preko tamošnje mesne zajednice, bio je povod da se razmotri uvođenje nove linije. Razlog za uvođenje je skraćenje vremena putovanja, povezanost naselja (i šire) sa gradskim grobljem i drugim delovima grada Novog Sada (Detelinara, Železnička stanica...)", navode za 021 u gradskom prevozniku.

U Upravi GSP-a za 021.rs navode da iako planiraju da linija krene od 1. septembra, svemu prethodi i završetak izgradnje kanalizacije na potezu Sajlovo-Veternik, što trenutno onemogućava da se urede predviđena autobuska stajališta. Kako su rekli, autobusi na novoj liniji počeće da saobraćaju nakon dobijanja rešenja Gradske uprave za saobraćaj i registracije reda vožnje.

U nastavku možete videti i mapu kuda će se kretati nova linija u smeru A, odnosno smeru B, a polazna stanica u oba smera biće okretnica GSP-a na Železničkoj stanici.

Linija će biti kružna, tako da će autobusi 51A saobraćati trasom Novi Sad - Veternik - Sajlovo - Novi Sad, a autobusi 51B trasom Novi Sad - Sajlovo - Veternik - Novi Sad.

Smer A (Železnička stanica – Veternik – Sajlovo - Železnička stanica): Železnička stanica - Bulevar oslobođenja - Futoška ulica – Futoški put –Novosadski put – Kralja Petra I – Svetozara Miletića – Vojvode Putnika – Vojvode Bojovića – Školska - Mihajla Pupina – Omladinska – Novosadski put – Kralja Petra I – Donje Sajlovo – Rumenački put – Rumenačka – Bulevar Jaše Tomića – Železnička stanica

Smer B (Železnička stanica – Sajlovo – Veternik - Železnička stanica): Železnička stanica – Bulevar Jaše Tomića – Rumenačka – Rumenački put –Donje Sajlovo - Kralja Petra - Svetozara Miletića – Vojvode Putnika – Vojvode Bojovića - Školska–Mihajla Pupina – Omladinska – Novosadski put -Futoški put – Futoška – Bulevar oslobođenja - Železnička stanica

Autor: Žarko Bogosavljević - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.



izvor: www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/189526/F...lovo-i-Veternik.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 30 maj 2018 16:10 #740

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3503
  • Primljenih Zahvalnica: 2253
Propustena prilika da imamo jos jednu liniju na Bulevaru Evrope.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru