Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 05 sep 2019 12:42 #1081

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 694
  • Primljenih Zahvalnica: 1580
  • Karma: 21
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/222855/G...-prodaju-karata.html
GSP iznajmljuje 105 elektronskih aparata za prodaju karata
Elektronski aparati za prodaju papirnih karata koji će do uvođenja elektronskog sistema naplate zameniti deo skoro 50 godina starih mehaničkih sprava za prodaju karata, biće instalirani u autobusima Gradskog saobraćajnog preduzeća narednih nedelja, saznaje 021.rs.



Kako se navodi u upravo završenom tenderu, GSP će od Telekoma Srbija i Bus Logic iz Požarevca, koji su dali zajedničku ponudu, iznajmiti 105 terminala sa štampačima, od kojih je 90 namenjeno za autobuse, a 15 za rezervu.

Ovi aparati koji će se naći u otprilike polovini autobusa GSP-a u osnovi liče na male fiskalnu kasu i imaju funkciju izdavanja i prodaje papirnih karata, evidenciju radnog učinka vozača i genereisanje različitih izveštaja i statistika o broju prodatih karata po različitim zahtevima. Cena iznajmljivanja ovih aparata je 4,9 miliona dinara bez PDV-a.

U dokumentaciji se ne navodi na koji period se oprema iznajmljuje, ali zato piše da mora da ima mogućnost nadogradnje. Od ponuđača se tražilo da aparati mogu da se nadograde tako da primaju razne tipove elektronskih kartica, da služe za internet prodaju karata, da budu integrisani u sistem za praćenje načina vožnje, da budu deo sistema informisanja putnika u realnom vremenu preko displeja ili mobilnih aplikacija.

Sve ove nadogradnje su deo plana o novom elektronskom sistemu naplate za javni gradski prevoz u Novom Sadu, poput onih koji već postoje u Beogradu i drugim gradovima. GSP taj sistem već 10 godina pokušava da uvede u Novom Sadu i bilo je nekoliko neuspelih tendera. Poslednjih par godina tendera nije ni bilo, ali u planu nabavki za 2019. godinu postoji jedan u vrednosti od 135 miliona dinara, međutim, za sada nema informacija kada će biti raspisan ovaj tender.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 05 sep 2019 12:51 #1082

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6052
  • Primljenih Zahvalnica: 21376
  • Karma: 185
"Uhvatio" juče 992 u redovnom saobraćaju na liniji 55.



Sent from my moto e5 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Duja, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 05 sep 2019 14:39 #1083

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 232
  • Primljenih Zahvalnica: 531
  • Karma: 12
Ja sam se vozio pre neki dan bas u tom busu (55 za Futog).
Neobicno izgleda, mislim da ima oko 20 setišta. i na zadnjim vratima ima niskopodni prostor / ulaz za invalide i mesto za stajanje + šarage koje se spuštaju (sedište po sedište) kao da ste u bioskopu :D
Interesantno rešenje.

Na svakom paru sedišta, do zida imaju 2 USB konektora za punjenje telefona i slično.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Brane, Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 06 sep 2019 06:28 #1084

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 98
  • Primljenih Zahvalnica: 447
  • Karma: 10
@valjan

Uopste ne razumem cemu to sluzi.
Daju se pare na neko prelazno resenje koje se nece zadrzati, i to samo za 50% vozila. Nema gps pracenje, nema sistem najave stajalista, nema podrsku neke platforme, nema placanje karticama..ili nisam dobro razumeo?
Ocekivao sam da se uvede jedan kompletan sistem po ugledu na busplus ili slicno.
Znaci putnik nece videti nikakvu razliku osim mozda u estetskoj formi karte.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 06 sep 2019 10:27 #1085

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2923
  • Primljenih Zahvalnica: 6676
  • Karma: 137
Na istu temu Službeni glasnik SNS gusla drugačiju pesmu.
Da li je ovo zaobilazni način da se izbegne tender koji nisu u stanju da izvedu kako treba celu deceniju i reše jedan od većih problema GRASA ili tipična jednokratna in/out klepačina?
Naše autobusdžije će verovatno znati više.
Da, neobuscitta, u tebe gledam :mrgreen:
"Don't cry in front of the Mexicans"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 06 sep 2019 18:12 #1086

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Na mreži
  • Administrator
  • Poruka: 4941
  • Primljenih Zahvalnica: 6144
  • Karma: 156
Uskoro elektronska naplata karata u autobusima JGSP "Novi Sad"

Javno gradsko saobraćajno preduzeće "Novi Sad" uvodi sistem elektronske naplate karata u autobusima.

Prema pisanju novosadskog "Dnevnika", zbog toga je gradski prevoznik sproveo i javnu nabavku za iznajmljivanje i održavanje kompletne opreme sistema za naplatu karata u autobusima i u tu svrhu izdvojio pet miliona dinara.

Na tender su se, piše list, u zajedničkoj ponudi, vrednoj 4,9 miliona, javila dva preduzeća "Telekom Srbija" iz Beograda i "Bus Logic" iz Požarevca, s kojima će JGSP i potpisati ugovor narednih dana.

Te firme će imati obavezu da isporuče uređaje u roku od 60 dana od sklapanja ugovora pa se može, kako navode, očekivati da već od novembra takav sistem naplate vožnje počne da funkcioniše.

Ipak, još uvek nisu poznati detalji o kupovini novih karata i načinu njihovog izdavanja, o čemu će, piše list, javnost blagovremeno biti obaveštena.

Rukovodilac Saobraćajnog sektora u JGSP Darko Vranić rekao je da će se takav sistem naplate karata najpre uvesti u stotinak vozila koja saobraćaju na gradskim linijama jer se primena uvodi fazno.

"Zbog tehničkih karakteristika tog uređaja, sistem elektronske naplate uvodimo najpre na gradskim linijama jer je potrebna digitalizacija mape, odnosno mreže linija na kojima saobraćamo, i primena zonsko-tarifnog sistema na tim uređajima", objasnio je Vranić.

On je dodao da se zbog toga kreće fazno najpre u prvoj zoni, gde je cena karte ista, a da će se elektronski sistem naplate uvesti i na prigradskim linijama.

"Uvodimo drugačiji princip izdavanja karata, elektronske karte, a kroz digitalizaciju će nam biti omogućeno praćenje dosta podataka, što do sada nismo mogli. Primena elektronskog sistema naplate će doneti dosta benefita, kako korisnicima naših usluga, tako i preduzeću, u smislu kvalitetnih podataka".

Kako je navedeno u konkursnoj dokumentaciji javne nabavke, održavanje postojećih mašinica za prodaju karata koje se koriste u vozilima otežava nepostojanje rezervnih delova na tržištu kao i njihova tehnološka zastarelost.

To uslovljava modernizaciju, uvođenjem uređaja s pratećim softverom, odnosno konzolom, što treba da dovede do efikasnijeg sistema naplate.

Osnovni cilj je, kako piše u dokumentaciji, povećanje kvaliteta pružanja usluga korisnicima javnog gradskog, prigradskog i međumesnog prevoza putnika i efikasnosti upravljanja sistemom prevoza i nadzora nad troškovima.

Gradski prevoznik je zahtevao, između ostalog, da uređaji za naplatu budu takvi da omogućavaju dopunu, produžavanje i validaciju elektronskih karata u vozilima, nadzor njihovog izdavanja i upotrebe u vozilima, praćenje trenutne lokacije vozila na digitalnoj karti radi davanja informacija, kako dispečerima, tako i upućivanje tih informacija korisnicima putem veb-displeja...

U konkursnoj dokumentaciji je navedeno i da je obaveza dobavljača da obezbedi mogućnost nadogradnje sistema, što podrazumeva i uvođenje internet prodaje karata i sistema za informisanje putnika u realnom vremenu putem displeja ili mobilnih aplikacija.

www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/usk...ovi-sad_1045917.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 07 sep 2019 15:02 #1087

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 466
  • Primljenih Zahvalnica: 1400
  • Karma: 14
mrnjavi napisao/la:
Da, neobuscitta, u tebe gledam :mrgreen:
Ja jesam ljubitelj javnog prevoza, ali nisam ljubitelj javnih preduzeća i javne uprave. :D Iz tog razloga ne mogu i ne bih da komentarišem na temu da li je ovo "klasična klepačina" ali bih mogao da sagledam očevidno, a to je zloupotreba termina elektronske naplate.

Naime, iako je ovo prvi konkretan pomak u smeru uvođenja elektronske naplate od kako je počela priča o njoj, putnici neće osetiti nikakvu razliku. To što će oprema za izdavanje karata kod vozača raditi na struju ne znači da se uvodi elektronska naplata. Elektronska naplata podrazumeva da putnici mogu da kupe kartu za vožnju bilo kad i bilo gde, a ne samo kod vozača ili na kiosku. Ne samo to, nego uvođenjem elektronske naplate dobijamo mogućnost kupovine vremenskih karata, 24-časovnih a ne dnevnih (trenutno dnevne karte važe do ponoći) ili 30-dnevnih a ne mesečnih. Ona je isto osnov za praćenje vozila u realnom vremenu i formiranje savremenog dispečerskog sistema. :)

Uvođenjem elektronske naplate i ulaska/izlaska putnika na sva vrata, javni prevoz u Novom Sadu bi se značajno ubrzao i time dobio na atraktivnosti. Daljem razvojem tog sistema se mogu iskoristiti brojne mogućnosti elektronske naplate, a tu je Beograd zakazao. Naime, BusPlus sistem uopšte ne koristi pun potencijal, pre svega zbog očajnog dispečerskog i sistema informisanja putnika u slučaju izmene trasa (slično kao u NS). Takođe, taj sistem ima mogućnost relativno lake integracije u Google Transit kao i unapređenja atraktivnosti turistima. Ništa od toga se ne koristi. :?

U ovim napisima Dnevnika i RTV se tek u tragovima pominje mogućnost uvođenja elektronske naplate u punom smislu tog termina. Iskreno se nadam da je ovo samo početak, a ne jednokratna biznis ideja. Ne treba zaboraviti da se to odlično poklapa sa dolaskom novih autobusa. :)

Inače, BusLogic sistem se koristi već nekoliko godina u Subotici. Tamo su postavljeni displeji koji najavljuju dolazak autobusa, nedavno je uveden Google Transit a karta se naplaćuje po pređenom kilometru. Osim Subotice, sistem koriste požarevački Arriva Litas i čačanski Kavim Autoprevoz. Ova dva prevoznika su, zahvaljujući korišćenju ovog sistema, uveli i kupovinu karata putem interneta. ;)
Poslednja izmena: 07 sep 2019 15:04 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, codara, mrnjavi, Duja, Brane, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 11 sep 2019 21:53 #1088

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 466
  • Primljenih Zahvalnica: 1400
  • Karma: 14
Dok se čekaju novi autobusi, stari se obnavljaju. :okay:

Sve više Ikarbusa IK-201 iz 2005. godine odlazi na remont gde im se sređuje limarija i vozila se farbaju tako da izgledaju dosta novije. Tako me jutros obradovao #862 na liniji 7b. :cheer:


Međutim, iako je spoljašnjost rešena, unutra je sve ostalo isto. Nažalost, Ikarbus je farbao ove šipke a nije ih plastificirao. Stoga, od upotrebe se farba skinula (najčešće zbog prstenova) i otkrila zarđale šipke, a to na remontu nije rešeno. Pritom, ovaj još i dobro izgleda. :|


Isto tako, krovovima nije posvećeno nimalo pažnje. Iz kancelarije sam uslikao #874, koji je prošao kroz isti tretman, pre neki dan.


Zaključak: jeftin marketinški potez. Ne mogu reći da mi se ne dopada to što su vozila obnovljena, ali smatram da sređivanje unutrašnjosti ne sme biti zapostavljeno i nadam se da će to biti ispravljeno. :yes:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, RM77, sasar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2019 13:45 #1089

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 466
  • Primljenih Zahvalnica: 1400
  • Karma: 14
Kad smo već kod zglobnih autobusa, zaključen je ugovor između JGSP i beogradskog M.P.N. Promet d.o.o. o kupovini dvadeset zglobnih autobusa sa pogonom na CNG. :)
gspns.rs/dokumenti/tenderi/Obavestenje%2...%20(20%20komada).pdf

Dobijamo novog proizvođača u gradu. MPN Promet zastupa turske proizvođače, konkretno Temsa i BMC. Pošto Temsa nema zglobne autobuse, cenim da ćemo biti bogatiji za dvadeset BMC Procity 18 CNG autobusa.

Ovakva vest me ne raduje. Pod čudnim okolnostima su nabavljeni solo BMC autobusi na dizel u Beogradu, ukupno 70 komada. Do danas su, na beogradskim ulicama, zabeležena tri slučaja nekontrolisanog rada Cummins motora u ovoj seriji vozila, srećom bez težih posledica. U garaži je bilo još ovakvih incidenata, ali se za to ne zna. MPN Promet je, takođe, isporučio i 25 Temsa Avenue autobusa, sa istim motorima, beogradskoj Arrivi. Nakon incidenta na Slaivji, u kom je vozač teško povređen, Arriva je povukla sve autobuse ovog tipa iz saobraćaja na nekoliko meseci.

BMC Procity 18 CNG takođe ima Cummins motor, ali je drugog tipa. Beogradski solo dizelaši imaju sedmolitarski, dok potencijalno naši zglobni na gas poseduju devetolitarski motor.
www.bmc.com.tr/en/bus/procity/technicial?tab=18m-cng#

Osim što je reč o vrlo kontroverznim vozilima, interesantno mi je da mu je maksimalna visina 3.450 milimetara, a JGSP "Novi Sad" je tenderom propisao maksimalnu visinu od 3.390 milimetara. Izgleda da su im se hale u garaži preko noći povećale, a samim tim i kriterijumi na tenderu. Neka nam je sa srećom.
Poslednja izmena: 14 sep 2019 13:48 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2019 14:27 #1090

  • volvob10maneobus790
  • volvob10maneobus790's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 28
  • Karma: 0
Bolje bi bilo da je zglobni Conecto iz Turske ako ništa drugo...

P.S. Nadam se da ne smeta koja sličica

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, mrnjavi, Duja, Blavak, Eldarion, neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2019 21:07 #1091

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 3808
  • Primljenih Zahvalnica: 2237
  • Karma: 92
BMC se koliko ja znam ok pokazao u BG, skoro su stigli. Nisu baš neki lepotani, ali mogu da prođu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2019 21:09 #1092

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 755
  • Primljenih Zahvalnica: 1697
  • Karma: 22
Dobi informaciju da uskoro krece elektronska naplata karti i da su vec poceli da uklanjaju one stare masinice
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 14 sep 2019 21:33 #1093

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 466
  • Primljenih Zahvalnica: 1400
  • Karma: 14
Nixivoje napisao/la:
BMC se koliko ja znam ok pokazao u BG, skoro su stigli. Nisu baš neki lepotani, ali mogu da prođu.
BMC autobusi su tempirane bombe u Beogradu. Njihov nestandardno kratak rok isporuke ukazuje na to da je neko vozila vratio proizvođaču nakon kratke eksploatacije, ili da je neko odustao od kupovine. Pritom, Beograd je u škripcu sa zglobnim autobusima a onda vlast nabavlja 240 novih solaša, verovatno samo zato da bi nabavili više autobusa nego prethodna vlast, iako je prethodna vlast nabavljala čak i više zglobnih, među kojima ima 200 Solarisa koji izdržavaju uslove eksploatacije.

Novi motori, koji se ponašaju nekontrolisano, srećom još uvek nisu ubili nikoga. Podsetio bih da su u autobusima automatski menjači, te da vozači nemaju opciju da pritisnu kvačilo. Takođe, tokom nekontrolisanog rada nemaju mogućnosti ni da izbace vozilo iz brzine, ni da isključe motor. Scenario u kome vozač postaje putnik ne bih nikome poželeo, pa čak ni onima koji žmure na jedno oko i tvrde da je sve u redu sa vozilima.

Situacija je eskalirala jednog oktobarskog jutra 2018. godine na Slaviji, kada je na Arrivinoj Temsi motor nekontrolisano radio, a vozač je rešio da udari vozilom u banderu. Proleteo je kroz vetrobransko staklo, zadobio otvorene prelome i bio je u komi nekoliko dana. Sreća u nesreći je bila što je dobio "turažu" nakon zaustavljanja na poslednjoj stanici.
www.blic.rs/vesti/beograd/uzas-vozac-je-...laviji-vozac/c5em4kc

Arriva kao jedna od najvećih evropskih prevozničkih firmi, povukla je tu seriju autobusa na više meseci, pa je uz proizvođača sprovedena dorada vozila. GSP "Beograd" kao ogledalo grada to verovatno neće uraditi javno. Ipak, pre neki dan, ne mali broj BMC autobusa je povučen iz saobraćaja a i vozači odbijaju da ih voze. Piše sve na prestoničkoj kopiji NSBuilda. ;)

Iskreno se nadam da će nas ovakvo zlo zaobići.
Poslednja izmena: 14 sep 2019 21:45 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, Nixivoje, mrnjavi, Duja, mlata, Blavak, Djordje Cvarkov, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 15 sep 2019 00:50 #1094

  • SSJ5
  • SSJ5's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2960
  • Primljenih Zahvalnica: 1653
  • Karma: 36
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Dobi informaciju da uskoro krece elektronska naplata karti i da su vec poceli da uklanjaju one stare masinice
Ako budu uradili onako kako je najjavljeno to je bas jadno. Po gradu ima gomila firmi koje mogu vrhunska resenja da ponude GSPu, ali eto ...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 15 sep 2019 11:36 #1095

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2923
  • Primljenih Zahvalnica: 6676
  • Karma: 137
Pa zar nije bilo reči da je postupak za 20 zglobova obustavljen pre manje od mesec dana? Niko nije dostavio adekvatnu ponudu ili tako nešto? Kako su se Turci odjednom retroaktivno upodobili?

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"Don't cry in front of the Mexicans"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 15 sep 2019 18:42 #1096

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 466
  • Primljenih Zahvalnica: 1400
  • Karma: 14
Tender jeste bio obustavljen zbog odbijanja ponuda Star Importa i M.P.N. Prometa. Konkretno, M.P.N. Promet je bio odbijen zbog toga što im je ponuda važila 60 dana umesto 90, koliko je tenderskim postupkom traženo.
gspns.rs/dokumenti/tenderi/Odluka%20o%20...gonom%20na%20CNG.pdf

Petog septembra je otvoren pregovarački postupak sa Star Importom i M.P.N. Prometom, gde im je data mogućnost da isprave neprihvatljive ponude. Ponudu je podneo samo M.P.N. Promet, i ona je prihvaćena. Star Import nije mogao da podnese ponudu jer Mercedes-Benz Conecto G NGT nema domet od 600 kilometara.
gspns.rs/dokumenti/tenderi/Odluka%20o%20...broj%20P%2002.19.pdf

Još uvek nemam potvrđenu informaciju da li je M.P.N. Promet ponudio BMC Procity 18 CNG autobuse, ali je najverovatnije o njima reč. Ukoliko je to istina, tehnički je i njihova ponuda neprihvatljiva zbog maksimalne visine. :?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, mrnjavi, Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 19 sep 2019 08:57 #1097

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 98
  • Primljenih Zahvalnica: 447
  • Karma: 10
U pregovarackom bez objavljivanja poziva ne mogu se menjati tehnicke specifikacije iz konkursne (sto podrazumeva i visinu). Tako da je moguce da to nije zglobno vozilo koje ste pominjali. Nisam citao konkursnu ali cak i ukoliko je komisiji za JN promaklo da primete ovaj nedostatak, po isporuci narucilac je duzan da pregleda vozilo i utvrdi da li odgovara karakteristikama iz specifikacije.
S obzirom na ishod tendera, nema ponudjaca koji imaju aktivnu legitimaciju da uloze zahtev za zastitu na zakljucen ugovor, posto je samo jedna ponuda prihvatljiva.
Tako da se ostaje samo da se nadamo ukoliko ta vozila stignu, da ce neko registrovati ovaj nedostatak. Za sta ja srdacno navijam.
Nesto se ježim od turskih, iranskih, libanskih, modlavskih i beloruskih autobusa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru