Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Tramvaj ili nesto slicno...

Odg: Tramvaj ili nesto slicno... 16 dec 2012 12:17 #286

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4222
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
kasko napisao/la:
Lepe slike.
Saobracaj van pesacke zone. Setnja od Trcike do centra je 150 metara. Dolazis u centar da se prosetas ili kupis nesto a ne da iskocis iz tramvaja u bastu kafea, kojih pritom vise ne bi bilo.

Što ne mora loše ispasti.... Razradile bi se ostale ulice u centru grada.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Tramvaj ili nesto slicno... 16 dec 2012 14:07 #287

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
kasko napisao/la:
Lepe slike.
Saobracaj van pesacke zone. Setnja od Trcike do centra je 150 metara. Dolazis u centar da se prosetas ili kupis nesto a ne da iskocis iz tramvaja u bastu kafea, kojih pritom vise ne bi bilo.

Meni se čini da kod njih tramvaj prolazi kroz jednu od glavnih ulica u pešačkoj zoni, kao što bi bila naša Zmaj Jovina, i preko dva glavna trga, ali Duja će to već znati da nam pojasni :)
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 16 dec 2012 16:11 #288

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
To onda nije vise pesacka zona vec stalna frka panika dap mesto prolazi. Tako prolazi u Zagrebu Ilicom i sve mi je sabijeno kod njih sem na trgu BJ koji je dosta veci od Trga Slobode.
Zamisljam samo da im prolazi kroz Stosmajerovu ili Tkalcicevu kakav bi to shit bio i nista od onih lepih basta ne bi bilo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Re: Tramvaj ili nesto slicno... 16 dec 2012 16:55 #289

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Iskreno ni meni se ne svidja ta varijanta prolaska trama kroz pesacku zonu.. tj moze kada bi ista bila bar 3 puta veca,al ovako zaista nema potrebe.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Re: Tramvaj ili nesto slicno... 16 dec 2012 19:15 #290

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Zato postoji i opcija kroz Mihajla Pupina (kao alternativa), pa ćemo ako to ikad krene da se realizuje da pišemo dopise, peticije, molbe i slično, i ako treba da pravimo proteste B)
Ja se sigurno priključujem klubu protivnika prolaska kroz zonu ukoliko se ne obeća na tom potezu strogog centra prolazak bez kontakne mreže pod 1. i proširenje cele pešačke zone na Trifkovićev trg, Njegoševu, Miletićevu, Pašićevu i Trg Republike pod 2.
Ukoliko to bude išlo u jednom paketu tako kako sam nabrojao, onda može tramvaj kroScentar.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Odg: Tramvaj ili nesto slicno... 17 dec 2012 07:41 #291

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 901
  • Primljenih Zahvalnica: 1786
Dukelander napisao/la:
kasko napisao/la:
Lepe slike.
Saobracaj van pesacke zone. Setnja od Trcike do centra je 150 metara. Dolazis u centar da se prosetas ili kupis nesto a ne da iskocis iz tramvaja u bastu kafea, kojih pritom vise ne bi bilo.

Meni se čini da kod njih tramvaj prolazi kroz jednu od glavnih ulica u pešačkoj zoni, kao što bi bila naša Zmaj Jovina, i preko dva glavna trga, ali Duja će to već znati da nam pojasni :)

Da, baš tako (u pitanju je samo jedan trg). Sve slike, osim tvrđave, slikane su na potezu od dvestotinak metara:

goo.gl/maps/ITr54

Hauptplatz je "Miletić" a Herrengasse je "Zmaj Jovina"

Meni bi bilo kako-tako OK da tramvaj ide kroz Kralja Aleksandra i Modene, mada se i ta koncepcija kosi sa velikim "događanjima naroda" na trgu kao što su Nova godina ili Đoletov koncert.
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Re: Tramvaj ili nesto slicno... 17 dec 2012 14:17 #292

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 901
  • Primljenih Zahvalnica: 1786
Dukelander napisao/la:
ako to ikad krene da se realizuje da pišemo dopise, peticije, molbe i slično, i ako treba da pravimo proteste B)
To će tada izgledati ovako nekako: :troll:

Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 10 jul 2013 21:35 #293

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
Udruzenje ljubitelja zeleznice je 16.6.2013. u Beogradu odrzalo okrugli sto na temu "Prigradske zeleznice za odrziv transport u Beogradu i Nisu". Novi Sad za sada nije pominjan, jer jos nemamo dobro koordinisan tim, koji bi napravio predloge za okolinu Novog Sada. U nedelju 30.6.2013. sam se sastao sa troje Novosadjana (pomocnik sefa stanice, sef stanice za putnicki saobracaj i jedan arhitekta, clan ovog foruma). Ocekivao sam da cu se sastati sa vise ljudi, ali dobro za pocetak. Pored Beograda, Nisa, Novog Sada, razmatramo i Suboticu i Kragujevac, ali za sada nemamo clanstvo iz tih gradova.

Da li na ovom forumu postoji tema prigradske zeleznice Novog Sada? Inace, iscitao sam ceo forum. Po pitanju prigradskih zeleznica, oni iz Zavoda za urbanizam pisu gluposti.
1. Od 5 osnovnih pruznih pravaca, 2 su u zadovoljavajucem tehnickom stanju za prigradski saobracaj: prema Odzacima i Indjiji.
2. Za te pravce cak ni ne koristimo raspoloziva vozna sredstva, koja imamo, nego lokalne vlasti debelo subvencionisu lokalne autobuske monopoliste, a zeleznicki saobracaj je minimalan, sa iskljucivo ogranicenim drzavnim subvencijama.
3. Pozicije stanica na periferiji naselja nisu problem. Praksa Beovoza za Novu Pazovu je pokazala da je okolina Zeleznicke stanice Nova Pazova bila pretrpana parkiranim automobilima i biciklima, bez ikakvog reda i poretka, dok Lastin lobi nije skratio Beovoz za Indjiju na Batajnica - Indjija (prosto je neverovatno da je Beovoz i opstajao deceniju bez gradskih subvencija i debelo subvencionisanje Laste).
4. Zeleznice pruzaju povratan razvoj regionu kroz jeftin prevoz. Stoga smo za Nis zakljucili da prigradske zeleznice imaju veci prioritet i znacaj od tramvaja.

Voleo bih da razvijemo siru diskusiju, i da organizujemo neku vrstu javne tribine ili okruglog stola u Novom Sadu na ovu temu.

Ovo je moj prvi post na ovom forumu.

Polak Karlo
dipl.ing.saobracaja
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com

Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kimi, Cookie, limanac, Yokai

Tramvaj ili nesto slicno... 10 jul 2013 21:50 #294

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Prvo, dobrodošao Karlo :)
Mene već znaš.

Drugo, ne postoji tema za prigradsku železnicu Novog Sada ovde. Ako želiš možeš je pokrenuti (ili ako si mislio da je pokreneš na railserbia daj link). Mislim da je kao i tramvajsku studiju za NOSTRAM to radila mešana ekipa sa FTN-a a ne iz Urbanizma :)
Inače je bilo interesa ovde za forum railserbia baš nedavno.

Kako ti se čini ova studija tramvajskog sistema za NS?
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 10 jul 2013 21:51 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 11 jul 2013 10:28 #295

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Pozdrav i dobrodosao i od mene.
Takodje sam ljubitelj zeleznice i zainteresovan za temu prigradskog zeleznickog saobracaja u NS. Da je pameti razmislio bi se i o uklanjanju preostalih pruga iz grada pre nego sto se zauvek sve zacementira.
Govori se poslednjih meseci o sanaciji Beocinske pruge, pa je to jos jedna relacija na kojoj bi mogao saobracati sinobus, ako bi se stekli uslovi isplativosti.
Ne znam u kakvom je stanju pruga do Kaca, Budisave i Titela ali je teoretski jos jedna od opcija. Na zalost ide malo naokolo, sto bi se moglo resiti mostom preko kanala kod rafinerije.

Sve u svemu, veliki sam skeptik iz razloga sto zivimo u (siromasnoj) Srbiji.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 11 jul 2013 12:17 #296

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Pozdrav Karlo i dobrodosao :)

Jedno pitanje.. jel je bilo govora i o tramvajima u NS ili ste samo orijentisani cisto na zeleznicu?
Koliko je po vasem misljenju uopste realno da se prigradska zeleznica uvede u NS,i jel se to odnosi na povezivanje sa drugim gradovima ili bas bukvalno sa mestima tipa Kac Budisava itd Rumenka Kisac itd veternik Futog itd i sremski deo?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 11 jul 2013 14:32 #297

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Pozdrav i dobrodošlica i od mene...
Baš mi je drago da se i stručnjaci uključuju u diskusije na forumu i iskreno, obzirom da sam laik po ovom pitanju, baš bih voleo da naučim nešto novo.
Inače, mislim da je ova tema apsolutno neophodna jer ovo je pitanje koje mora doći na red... ljudi ni ne shvataju baš neophodnost železnice uopšte.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 11 jul 2013 15:29 #298

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
Што се трамваја тиче, прегледао сам предлоге, и оне понуђене три варијанте. У суштини, нисам задовољан варијантама предлога.

1- када се размишља о новом транспортном систему, онда треба истовремено да се размишља и о новом урбаном развоју. Колико видим, у предлозима се трамвај предвиђа само на постојећим оптерећеним коридорима јавног превоза.
2- уместо да буде у централна тачка транспортног система, главни путнички терминал је на периферном делу предложене мреже, предвиђено да га опслужује само једна линија трамваја.
3- у варијантама решења нису разатране скромније варијанте. На пример, коришћењем железничког коридора старог чвора могуће је постићи велике уштеде, могуће је набавити одличне половне трамваје/лрт возила из Немачке, Шведске, Белгије, Холандије, Канаде. Могуће је одређене делове мреже развијати као једноколосечне, са планом другог колосека тек у каснијим фазама развоја. Могуће је користити концепт "трамвај-воз" (трам-трејн), где би у централном делу НС саобраћао као трамвај, а онда излазио на главну пругу као воз.

За Ниш сам проценио да би се у посао повратка трамваја могло ући са буџетом 8-16 милиона евра за прву фазу, где мислим на претварање Пиротске пруге у лакошинску линију. Нови Сад нема ту срећу као Ниш, да пруга улази у најстрожи центар града, на 400 метара од главног градског трга.

Када је у питању прелазак преко Дунава, мислим да би градња оног друмског моста на стубовима Старог железничког представљало једно велико сипање воде у море, и да је много боље тај мост направити као пешачко-бициклистичко-трамвајски. Не би било потребно ни нарушавати Петровараднинску тврђаву, јер би постојећи једноколосечни тунел сасвим добро могао служити трамвајском саобраћају, уз добар систем управљања саобраћајем. Свој концепт развоја трамвајске мреже у НС ћу изложити у неком од следећих постова. B)
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz, solimns, Dukelander, Cookie, limanac, Pripadnik, Dunavski

Tramvaj ili nesto slicno... 11 jul 2013 17:06 #299

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
Као основу за избор решења за Нови Сад, користио сам следеће параметре:
- Прва фаза градње система мора бити што јефтинија, а при томе употребљива. Корисном дужином се сматра траса дугачка минимално 6 километара, траса која повезује урбане садржаје са зонама велике густине становања. Најјефтнија траса је коришћењем половних шина са главних пруга, на железничким, или бившим железничким коридорима.
- Трамвајска мрежа мора имати језгро (затворени круг), ради постојања алтернативних траса за што већи део мреже, ради веће линераности путовања, балансирања урбаног развоја и балансирања оптерећења саме транспортне мреже.
- Главна железничка станица се мора налазити у језгру транспортне мреже, и у граду величине Новог Сада директну везу из свих делова града.
- На крајевима транспортне мреже мора постојати веза са приградским железницама. На периферији такви терминали се требају формирати као реонски центри, а веза са приградским железничким правцем представља предуслов за трамвај-воз.
- Мрежа треба да буде конципирана да генерише урбани развој ван садашњег градског центра.

Околина Булевара Европе је врло густо насељена, представља бивши железнички коридор, али је у суштини спаваоница, и ради функционалне линије се мора повезати са градским садржајима. Ради тога, у предложеној првој фази је потребно направити око 4 километра трамваја кроз градске улице. Погодност старог коридора је и то што се ложионица може искористити као трамвајски депо.


На слици, црвеном бојом је представљена прва фаза, плавом друга, зеленом трећа фаза, а црном приградске железнице.

Мој предлог мреже линија је:
-1- Црвенка-Лиман-Петроварадин (у првој фази Сајлово-Лимав-Центар)
-2- Ветерник-Ново Насеље-Железничка станица-Центар-Петроварадин (у другој фази Ново Насеље-Центар)
-3- Клиса-Центар-Лиман-Ново Насеље
-4- Клиса-Сајам-Сајлово

Мислим да би унутар језгра мреже требала постојати још нека трамвајска пруга, а можда би требало разматрати и везу за Каменицу и Футог.
Prilozi:
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Buck, limanac, ranko su ns, Pripadnik, Dunavski, Novajlija

Tramvaj ili nesto slicno... 12 jul 2013 09:46 #300

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Karlo nisam razumeo ..ok nigde ne pise da moramo kupovati nove tramvaje tj hocemo ali ne mora od starta, ali to za polovne sine mi nije jasno?

Vidim po ovoj mapi da po tebi na bul Oslobodjenja nisi predvideo ni jednu liniju?

Da li po Tvom misljenju ima sansi da se na nekim mestima rade podzemne stanice?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 12 jul 2013 17:27 #301

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
Izgleda dobro. Samo bih eventualno spustio ovu prugu sa Bulevara Vojvode stepe na Futoski put, a da silazi na isti kroz Bulevar kneza Milosa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 20 jul 2013 03:23 #302

  • lakilo
  • lakilo's Avatar
Karlito napisao/la:
Као основу за избор решења за Нови Сад, користио сам следеће параметре:
- Прва фаза градње система мора бити што јефтинија, а при томе употребљива. Корисном дужином се сматра траса дугачка минимално 6 километара, траса која повезује урбане садржаје са зонама велике густине становања. Најјефтнија траса је коришћењем половних шина са главних пруга, на железничким, или бившим железничким коридорима.
- Трамвајска мрежа мора имати језгро (затворени круг), ради постојања алтернативних траса за што већи део мреже, ради веће линераности путовања, балансирања урбаног развоја и балансирања оптерећења саме транспортне мреже.
- Главна железничка станица се мора налазити у језгру транспортне мреже, и у граду величине Новог Сада директну везу из свих делова града.
- На крајевима транспортне мреже мора постојати веза са приградским железницама. На периферији такви терминали се требају формирати као реонски центри, а веза са приградским железничким правцем представља предуслов за трамвај-воз.
- Мрежа треба да буде конципирана да генерише урбани развој ван садашњег градског центра.

Околина Булевара Европе је врло густо насељена, представља бивши железнички коридор, али је у суштини спаваоница, и ради функционалне линије се мора повезати са градским садржајима. Ради тога, у предложеној првој фази је потребно направити око 4 километра трамваја кроз градске улице. Погодност старог коридора је и то што се ложионица може искористити као трамвајски депо.


На слици, црвеном бојом је представљена прва фаза, плавом друга, зеленом трећа фаза, а црном приградске железнице.

Мој предлог мреже линија је:
-1- Црвенка-Лиман-Петроварадин (у првој фази Сајлово-Лимав-Центар)
-2- Ветерник-Ново Насеље-Железничка станица-Центар-Петроварадин (у другој фази Ново Насеље-Центар)
-3- Клиса-Центар-Лиман-Ново Насеље
-4- Клиса-Сајам-Сајлово

Мислим да би унутар језгра мреже требала постојати још нека трамвајска пруга, а можда би требало разматрати и везу за Каменицу и Футог.
mnogo i rasiro to :) daleko si otisao sa tramvajem tramvaj treba da prevozi po gradu :) a da se bus nadovezuje na prigradke linije :)
ne znam dal je u ns moguce da se ubaci kao gradska zeleznica sto imaju bg zg prag i ostali veci gradovi i dal je isplatljivo :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 20 jul 2013 09:29 #303

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Nije rasireno jer gledaj npr ako bi tram isao do Rumenke, naravno uz put tj nezavisna trasa ,taj tram bi min 2 puta brze stigao do samog grada.
E sad sve dalje od Rumenke ili recimo Karlovaca Beocina je vec previse po meni.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 20 jul 2013 13:38 #304

  • lakilo
  • lakilo's Avatar
bolje da se za ta vangradska mesta napravi neki kao bg voz kao sto je u bg dosta je brzi i dosta vise ljudi stane a da tram bude za grad jel su dosta osetljivi
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 15 avg 2013 16:45 #305

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
lakilo napisao/la:
Karlito napisao/la:
Као основу за избор решења за Нови Сад, користио сам следеће параметре:
- Прва фаза градње система мора бити што јефтинија, а при томе употребљива. Корисном дужином се сматра траса дугачка минимално 6 километара, траса која повезује урбане садржаје са зонама велике густине становања. Најјефтнија траса је коришћењем половних шина са главних пруга, на железничким, или бившим железничким коридорима.
-
-
...
- Мрежа треба да буде конципирана да генерише урбани развој ван садашњег градског центра.
mnogo i rasiro to :) daleko si otisao sa tramvajem tramvaj treba da prevozi po gradu :) a da se bus nadovezuje na prigradke linije :)
ne znam dal je u ns moguce da se ubaci kao gradska zeleznica sto imaju bg zg prag i ostali veci gradovi i dal je isplatljivo :)
Нови Сад има тенденцију раста броја становника. Целу другу половину ХХ века је прављен као аутомобилски град, међутим, садашња друмска инфраструктура је постала презасићена аутомобилским саобраћајем у центру града, не толико у смислу проходности улица, колико због паркирања. Даље улагање у аутомобилски центар града је сипање воде у море, већа штета него корист. Утолико се већ сада треба усмеравати на неаутомобилска решења из урбанистичких и функционалних разлога. Да не говоримо о екологији, енергетској одрживости, материјалној доступности, и непотребном економском расипништву на најскупљи аутомобилски превоз безбедности, и регионалном заостајању због ослоњања на прескуп моторни друмски превоз.

Квалитетан шински јавни превоз може генерисати нове развојне зоне, и управо треба да дође до неизграђених и слабо изграђених зона, и у њима генериша развој. Као неке главне развојне правце сам препознао правац према Темерину, Руменци, Футогу и Петроварадину (за Каменички правац нисам сигуран. За разлику од метро-а, већина путника трамваја не треба да буду преседачи, а у граду величине НС треба обезбедити да се бар 80% вожњи обавибез преседања. Ако, на пример, према Ветернику ток путника не правда двоколосечну трамвајску линију, онда обезбедити једноколосечну, а други колосек додати у фазној градњи са развојем насеља у околини пруге НС-СО. Зона северно од Клисе је посебно интересантна као развојна зона, јер у близини има и аутопут, и пругу, са потенцијалом за озбиљан приградски саобраћај. У принципу, у визији, као зоне урбаног развоја око трамвајских пруга треба сматрати трамвајске коридоре до 10 километара од строгог центра НС.
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru