Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Investiciona obećanja

Investiciona obećanja 15 nov 2011 13:55 #41

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4869
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Meni je žao što autobuska nije izmeštena tamo gde je trebala biti izmeštena, a to je na obilaznicu oko Almaškog groblja, odmah sa druge strane pruge od sadašnje stanice, tamo gde je nekad bio Kelvin. I lepo se propusti jedan pešački tunel ispod pruge, autobusi ne prave gužvu a sve je blizu...
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 15 nov 2011 14:04 #42

  • True_detective
  • True_detective's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 267
  • Primljenih Zahvalnica: 248
Pa neka rade obe. Zdrava konkurencija. Mene ove godine nisu pustili na peron, da ispratim rodjaka... ne daju bez žetona. Debilizam :dunno:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 01:49 #43

  • NShronika
  • NShronika's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 161
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Igor Pavličić - intervju za Večernje Novosti 05.12.2011.
Igor Pavličić: Pobeda daje mandat
J. SIMIĆ | 04. decembar 2011. 20:58

Gradonačelnik Novog Sada o izborima, projektima, investicijama: DS će biti najbolji na svim nivoima. Izgradićemo šest mostova



...a ja čvrsto verujem da građani prepoznaju da smo, u datim ekonomski nepovoljnim okolnostima, uradili za Novi Sad najviše što smo mogli. Kada se zbroje kilometri puteva, infrastrukture, škole i ambulante koje smo, uprkos krizi napravili, mislim da imamo razloga za optimizam.

* Šta će biti vaš izborni adut pred Novosađanima?

- To da smo, uprkos ekonomskim neprilikama koje su pogodile i mnogo razvijenije zemlje i gradove, mi uradili maksimum. Rešavali smo probleme sistematski, nastojali da se gradska preduzeća ne bave politikom, već da zajedno planiramo dugoročnu strategiju grada. Neke investicije su okončane, a neke tek treba da budu započete.

* Novi Sad je u poslednje dve decenije udvostručio broj stanovnika, u njega se slila gotovo petina žitelja Vojvodine. Kakvu razvojnu strategiju planirate?

- Jedan od najizraženijih problema i u prethodnom i u narednom periodu je saobraćaj. U perspektivi, grad će imati šest mostova na Dunavu. Do bombardovanja 1999. godine, grad je imao tri mosta, sada takođe ima tri, od kojih je jedan privremeni. Mostovi su ogromne investicije, ali mi ćemo istrajati u tome.

* Da li je još jedan mandat dovoljan da se izgradi svih šest mostova? Zašto je izgradnja Žeželjevog mosta prolongirana za narednu godinu?

- Nedavno sam razgovarao sa bivšim gradonačelnikom Budimpešte, koji je 19 godina bio na toj funkciji i za to vreme uspeo je da izgradi tri mosta. Osim Žeželjevog mosta, imamo gotov projekat za gradski most na stubovima nekadašnjeg mosta Franca Jozefa, i voleo bih da obezbedimo sredstva za most do Sremske Kamenice. On će biti najskuplji, jer je tu Dunav najširi. Koštaće više od 100 miliona evra. Izgradnja Žeželjevog mosta je prolongirana zato što se glavni projekat razlikuje od idejnog. Most će biti znatno veći od Mosta slobode, umesto jedne vozne biće dve trake. Biće izgrađen za nepune tri godine, a koštaće 45 miliona evra.

* Kako mislite da pribavite ta ogromna sredstva?

- Nisu ti planovi nerealni, ukoliko Srbija dobije status kandidata. Otvoriće nam se pristupni fondovi EU. Do sada su vrata tih fondova bila samo odškrinuta, a mi u ovom trenutku imamo 1,5 miliona evra za razne nove projekte, ne računajući 30 miliona koje smo dobili za Žeželjev most.

_________________________________________________________________________________________________

- Kandidovaćemo se za prestonicu kulture 2020. godine, što će nam otvoriti mogućnosti da i po tom osnovu dobijemo sredstva iz EU. Primera radi, grad Maribor dobio je 140 miliona evra od EU kada je dobio status evropske prestonice kulture, slično i naš grad-pobratim Pečuj. Do tada, ulagaćemo i obnavljati kulturne institucije.

Ceo intervju
www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.2...c-Pobeda-daje-mandat
Poslednja izmena: 05 dec 2011 01:50 od NShronika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Pinki

Investiciona obećanja 05 dec 2011 12:24 #44

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4220
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
Nekako, kad čujem ovakve stvari, na jedno uvo mi uđe, a na drugo izađe... Mnogo sam oguglao na obećanja pred izbore... Već sam zaboravio šta je rekao. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 12:30 #45

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Jbg morate priznati da je u Novom Sadu dosta uradjeno za ovih par godina ali da naravno nismo zadovoljni , ocemo josh bolje i vise.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 13:08 #46

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4869
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
U poređenju sa onim prošlima, ovi su dobri.
Nisu odlični, daleko od toga, ali neki pomaci se vide.

Predviđam da je sledeća gradska vlada sačinjena od sadašnje ekipe sa dodatkom URS Maje Gojković.
Inače, bili su i na Podbari sa onim pamfletićem/mapom.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 13:32 #47

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Mnogo su vise uradili , kapiram da je bilo i vise para. Po meni je Maja sjebala staro jezgro grada , to sam po 15 put rekao zasto.

Sada je na radu Mornarica , Bulevar Evrope , pa da vidimo sta ce da se izgradi tamo.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 14:47 #48

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1186
  • Primljenih Zahvalnica: 612
uu kad maja ponovo dodje :banana: kad pocnu njeni sa radovima :bash: kako ce da nam bude veselo i lepo :troll:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 15:21 #49

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Generanlno se slazem sa Otisom i Dukom, sad kad se sumira (i nije samo zbog tih mapa :D ) dosta je uradjeno po raznim delovima grada, plus su tu i neki kapitalni momenti poput keja, Subotickog, Somborskog, okruglih :troll: raskrsnica... Definitivno mnogo vise od prethodne dve garniture, e sad da li je klima bila bolja, ili su oni vise krali i bili inertniji nemam pojma... Maji se ne sme zaboraviti behatoniranje pesacke, popalanchila nam je centar do daske :wallbash: Velik je izazov i inesticija to srediti, ali mogu samo da se nadams da ce se neki uskoro latiti toga...
Poslednja izmena: 05 dec 2011 15:24 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 15:27 #50

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Jos jednom , slazem se sa limancem.

Btw , ako budem imao cerku jednog dana nikad joj necu dati ime Maja :rant:
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 20:51 #51

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
ovi mladi aktivisti su preterali sa politikom i čudi me da u tome učestvuje moderator. Mada slažem se sa njima. Ovi današnji su divno sredili centar. evo na primer ovo

Majevčan;62559337 napisao/la:


:crazy: ovaj saht necu ni da komentarisem....
ali gore je obicni asfalt na glavnom trgu:crazy::crazy::crazy::crazy:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 05 dec 2011 20:52 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: inactive_account

Investiciona obećanja 05 dec 2011 20:54 #52

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
divno asfaltiranje centralnog trga, onako evropski.
liman_drzava;62582025 napisao/la:
I meni lici, i pod ovim peskom tesko je reci, ali je bar grgurav i nece se klizati, ali po stoti put - mermer puca! A to je dakle ono sto je novinar najavio i za Pozorisni trg :ohno:

Evo ga i trg, slike govore vise od reci






Mogli su ovaj crveni uokviriti jos jednim redom tamno sivog npr, bolji bi efekat bio kad je toliko asfalta vec





Nova Njegoseva






KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 05 dec 2011 21:03 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 05 dec 2011 23:10 #53

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
ovi su centar picnuli sve sa ovim wc-om, samo tako

Ica;62557857 napisao/la:
A evo i jedne slike koja odlicno predstavlja kvalitet radova sredjivanja centra Novog Sada:



Da, ovo je gotovo! :)
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: inactive_account

Investiciona obećanja 13 dec 2011 01:39 #54

  • NShronika
  • NShronika's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 161
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Reakcija na intervju gradonačelnika - Politika 13.12.2011.
Иду избори, власт гради мостове

Најава да ће бачку и сремску страну Дунава код Новог Сада спајати чак шест мостова изазвала опречне реакције. – Касни почетак градње „Жежељевог моста“


Новосадски мостови, за сада, само на макетама

Нови Сад – Градоначелник Игор Павличић најавио је да ће Нови Сад у ближој перспективи имати шест мостова преко Дунава, двоструко више него сада, рачунајући и чињеницу да је један (друмско-железнички) привремени. Тема новосадских мостова, која је у делу јавности схваћена као почетак политичке кампање ДС, наишла је на нападе опозиционих странака, такође у предизборне сврхе, али се неочекивано нашла и у „сендвичу“ са критиком министра Милутина Мркоњића, овога пута из владајуће коалиције.

– Поред „Жежељевог моста“, имамо готов пројекат за мост на стубовима некадашњег моста Франца Јозефа (саобраћајница даље пролази кроз подземље Петроварадинске тврђаве, прим. а.), а волео бих и да обезбедимо средства за мост до Сремске Каменице. Он ће бити знатно већи од „Моста слободе“, али и најскупљи, коштаће више од 100 милиона евра, јер је на том месту Дунав најшири – изјавио је Павличић, који је најавио и почетак градње моста преко канала ДТД, како би се Булевар Европе спојио са аутопутем, затим мост преко Дунавца до Рибарског острва, као и више пешачких надвожњака.

Павличић, ипак, не крије да је изградња новог „Жежељевог моста“, дугачког 470, а широког 25 метара, са две друмске траке и двоколосечном пругом Београд – Нови Сад – Суботица, који треба да буде изграђен на месту старог, срушеног у бомбардовању НАТО-а 1999. године, пролонгирана зато што се главни пројекат разликује од идејног.

Уговор о овој капиталној инвестицији, вредној 45,3 милиона евра, у име финансијера потписали су у јануару ове године шеф Делегације ЕУ у Србији Венсан Дежер, председник Владе АП Војводине Бојан Пајтић и градоначелник Новог Сада Игор Павличић, у име инвеститора директор ЈП „Железнице Србије“ Милован Марковић, а у име извођача радова Хозе Алехандро Серано, представник шпанско-италијанског конзорцијума (фирме „Азви“, „Хорта Консалда“ и „Тадеи“). Требало је да радови почну овог лета, а да буду завршени за 32 месеца.

Најаву градоначелника Павличића да ће бачку и сремску страну Дунава код Новог Сада спајати чак шест мостова Градски одбор СНС назвао је демагогијом, „искључиво у служби наступајуће предизборне кампање“. У саопштењу за јавност, они позивају градоначелника да објасни „која је страна фирма до дана данашњег забола ашов у градско грађевинско земљиште“.

Министар за инфраструктуру и енергетику Милутин Мркоњић је прекјуче изразио незадовољство због кашњења у изградњи „Жежељевог моста“, као најзначајнијег објекта на Железничком коридору 10, и обилазнице око Новог Сада.

– На „Жежељевом мосту“ са радовима се касни шест месеци. Уговори са извођачима, шпанским и италијанским фирмама „Азви“, „Тадеи“ и „Консалда“ потписани су још у јануару 2011. године, на основу идејног пројекта и такозваног „жутог фидика“. Они су били обавезни да ураде главни пројекат, али он још није завршен иако је рок истекао у јулу – нагласио је Мркоњић.

Он је рекао да је упркос свим досадашњим упозорењима угрожен и уговорени рок за завршетак изградње, новембар 2013. године, што финансијери (Европска комисија и „Железнице Србије“) не би смели да толеришу.

Мркоњић је, такође, констатовао да су „на изградњи обилазнице око Новог Сада радови очигледно успорени уместо да буду убрзани, јер је кашњење већ велико, а извођачи, са ’Енергопројектом’ на челу, и инвеститор ’Путеви Србије’ морали би да се ефикасније и са много више одговорности ангажују у овом послу“.


И мост Фрање Јосифа на чекању

У јулу прошле године склопљен је уговор између Завода за изградњу града и конзорцијума аустријске компаније ИЦ „Консултен“ и „Мостпројекта“ из Београда, вредан 150 милиона динара, који треба да руководе тендером за избор најбољег понуђача за изградњу новог моста на остацима стубова некадашњег моста цара Франца Јозефа (Фрање Јосифа) до краја 2013. године. Град је, такође, склопио и уговор са словеначком фирмом „Понтинг“, вредан 121,7 милиона динара, која је израдила главни пројекат, према којем би мост имао четири саобраћајне траке, а предвиђено је и пробијање два тунела испод Петроварадинске тврђаве. Извођач радова још није изабран, иако је директор аустријске фирме Петер Вецингер још пре годину и по дана најавио да ће сав посао око расписивања тендера бити завршен за неколико месеци.

Мирољуб Мијушковић
објављено: 13.12.2011.

Извор: www.politika.rs/rubrike/Srbija/Idu-izbor...radi-mostove.sr.html
Poslednja izmena: 13 dec 2011 01:41 od NShronika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 19 dec 2011 14:32 #55

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Evo ga nek stoji i ovde
Dukelander napisao/la:
Kako da ne :whistle:
Dogodine tunel kroz Frušku goru?
IZVOR: DNEVNIK
Novi Sad -- Predsednik Vlade Vojvodine Bojan Pajtić kaže da će u prvoj polovini naredne godine krenuti izgradnja obilaznice oko Iriga i tunela kroz Frušku goru.

U toku je izrada projektne dokumentacije i traženje investitora, a važno je naglasiti da postoji interesovanje stranih investitora za ulaganje u taj projekat, navodi on.

Inače, problem Irižana s "tutnjanjem” vozila – čak 20.000 dnevno – je kulminirao od kada su zbog radova na putu Novi Sad–Inđija vozila preusmerena na ovaj, inače najfrekventniji srpski put.

Od pomenutih 20.000 vozila, čak oko 8.000 su teški kamioni koji prolaskom ovim putem izbegavaju naplatu putarine. Prosta matematika je pokazala - da su svi teški kamioni koji su prošli kroz Irig samo u prethodne tri godine platili putarinu, to bi bilo dovoljno novca da se izgradi i obilaznica oko Iriga i tunel kroz Frušku goru, što je nekoliko miliona evra.

Predsednik iriške opštine Vladimir Petrović kaže da je "Fruška gora jedini nacionalni park kroz koji dnevno prođe 20.000 vozila, i ako se nastavi ovim tempom, verovatno da to neće biti još dugo".

"Irižani se konstantno interesuju za obilaznicu, i to je razumljivo. Nakon više od dve decenije neispunjenih obećanja nadležnih institucija, smatramo da je konačno došlo vreme da se ovaj problem i reši. Postoji inicijativa da se na ulazu u Irig saobraćaj ponovo blokira, i to kao mera upozorenja meštana, a mi kao opštinsko rukovodstvo ćemo tu inicijativu ovog puta podržati", naglašava on.

Idejno rešenje obilaznice oko Iriga i tunela kroz Frušku goru postoji još od 23. decembra 1982. godine kao diplomski rad Dušana Sekulskog na Građevinskom fakultetu u Beogradu.

"Ovaj deo puta je veoma značajan jer je to deo pravog koridora sever–jug, na kojem saobraćaj treba da se odvija nesmetano, a u Srbiji od ideje do realizacije ne može da dođe ni nakon gotovo 30 godina. Sa stručnog aspekta, sve je ovo veliko razočarenje i struka je veoma degradirana, a ljudi koji danas predstavljaju struku treba da budu iz nje izbačeni. Potresno je to koliko ljudi ovde imaju ignorišući stav prema svemu što im se događa", razočaran je dr Sekulski.

Izvor: B92
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 30 dec 2011 10:01 #56

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Grad u 2012. dobija još dva mosta i podzemnu garažu

Gradnja Fabrike vode, prve podzemne garaže, pešačkog mosta koji će povezati Liman i Ribarac, probijanje bulevara do autoputa najkrupnije su investicije koje su gradske vlasti predvidele za nastupajuću, izbornu godinu.



Osim toga, Novi Sad bi u 2012. godini napokon trebalo da dobije uređenu međumesnu autobusku stanicu, u prigradska naselja trebalo bi da stigne kanalizacija, a rubovi grada napokon bi trebalo da se izbore sa lošim osvetljenjem.

Za most na Ribarcu, jednu od najznačajnijih investicija u gradu, upravo je raspisan konkurs na kome će biti izabrani glavni projektanti. Predviđeno je da ovaj počne između studentskih domova i kompleksa Neimara, a da na Ribarac izbije na mestu gde su predviđeni parkovi. Bio bi dug oko 200 metara, a širok pet sa biciklističkom i pešačkom stazom. Tender za gradnju mosta očekuje se već na proleće, a od projekta zavisi i cena.

Do proleća, kako saznajemo u Parking servisu, trebalo bi da bude gotov i projekat podzemne garaže ispod Trga republike, nekadašnje Riblje pijace. Ova podzemna garaža imaće jedan do dva nivoa, što će zavisiti od nivoa podzemnih voda koje se upravo sondiraju. Od toga će zavisiti ceo projekat, pa i njegov tempo rada i cena, ali gradske vlasti insistiraju na tome da gradnja počne tokom leta.

Fabrika vode, koju grad planira dve decenije, napokon bi trebalo da počne tokom naredne godine. Direktor Vodovoda i kanalizacije Branko Bjelajac najavio je da više neće čekati na nadležne da obave knjiženje zemljišta na Petrovaradinskoj adi, koje je kočilo projekat, te da će u februaru raspisati tender. Novac, pet miliona evra, obezbeđen je, a planirano je da fabrika obezbedi dodatnih 200 litara vode u sekundi, da bude opremljena najsavremenijim gau filterima, da ima i ozonski blok koji sprečava mikrobiološka zagađenja.

Tokom 2012. Bulevar Evrope će nastaviti probijanje ka autoputu, a najznačajnija je gradnja mosta preko kanala DTD dugog 176 i širokog 14 metara. Nastavak radova na trasi Bulevara Evrope, na četvrtoj deonici, obuhvata potez od Rumenačkog puta do autoputa u dužini oko 3.100 metara. Biće izgrađene i dve kružne raskrsnice - jedna pre kanala DTD kao veza sa Privrednikovom ulicom, a druga posle kanala prema autoputu kao veza sa Primorskom. U planu je izgradnja nadvožnjaka preko železničkih postrojenja i Privrednikove dužine oko 450 metara. Investicija je vredna 1,4 milijarde dinara.

U planu i zamena javne rasvete

Kako napominje Vesna Katić, PR Zavoda za izgradnju grada, u planu su još dve značajne investicije: zamena javne rasvete i izgradnja kanalizacije. Uređenje javne rasvete po celom gradu će trajati bar dve godine i koštaće 700 miliona dinara. Ona se već radi na Novom naselju i na Limanima, a početkom godine radovi će obuhvatiti Petrovaradin, Budisavu i Kovilj. U gradu postoji čak šest naselja bez kanalizacije. Stoga je planirano da nakon Sajlova, kanalizaciju dobiju i: Adice, Veternik, Petrovaradin, Ledinci i Begeč kako budu rešavani imovinski odnosi ukupno 100 kilometara mreže.

www.24sata.rs/novi-sad/vesti/vest/grad-u...u-garazu/23951.phtml
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 30 dec 2011 11:11 #57

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
limanac napisao/la:
Grad u 2012. dobija još dva mosta i podzemnu garažu

Gradnja Fabrike vode, prve podzemne garaže, pešačkog mosta koji će povezati Liman i Ribarac, probijanje bulevara do autoputa najkrupnije su investicije koje su gradske vlasti predvidele za nastupajuću, izbornu godinu.



Osim toga, Novi Sad bi u 2012. godini napokon trebalo da dobije uređenu međumesnu autobusku stanicu, u prigradska naselja trebalo bi da stigne kanalizacija, a rubovi grada napokon bi trebalo da se izbore sa lošim osvetljenjem.

Za most na Ribarcu, jednu od najznačajnijih investicija u gradu, upravo je raspisan konkurs na kome će biti izabrani glavni projektanti. Predviđeno je da ovaj počne između studentskih domova i kompleksa Neimara, a da na Ribarac izbije na mestu gde su predviđeni parkovi. Bio bi dug oko 200 metara, a širok pet sa biciklističkom i pešačkom stazom. Tender za gradnju mosta očekuje se već na proleće, a od projekta zavisi i cena.

Do proleća, kako saznajemo u Parking servisu, trebalo bi da bude gotov i projekat podzemne garaže ispod Trga republike, nekadašnje Riblje pijace. Ova podzemna garaža imaće jedan do dva nivoa, što će zavisiti od nivoa podzemnih voda koje se upravo sondiraju. Od toga će zavisiti ceo projekat, pa i njegov tempo rada i cena, ali gradske vlasti insistiraju na tome da gradnja počne tokom leta.

Fabrika vode, koju grad planira dve decenije, napokon bi trebalo da počne tokom naredne godine. Direktor Vodovoda i kanalizacije Branko Bjelajac najavio je da više neće čekati na nadležne da obave knjiženje zemljišta na Petrovaradinskoj adi, koje je kočilo projekat, te da će u februaru raspisati tender. Novac, pet miliona evra, obezbeđen je, a planirano je da fabrika obezbedi dodatnih 200 litara vode u sekundi, da bude opremljena najsavremenijim gau filterima, da ima i ozonski blok koji sprečava mikrobiološka zagađenja.

Tokom 2012. Bulevar Evrope će nastaviti probijanje ka autoputu, a najznačajnija je gradnja mosta preko kanala DTD dugog 176 i širokog 14 metara. Nastavak radova na trasi Bulevara Evrope, na četvrtoj deonici, obuhvata potez od Rumenačkog puta do autoputa u dužini oko 3.100 metara. Biće izgrađene i dve kružne raskrsnice - jedna pre kanala DTD kao veza sa Privrednikovom ulicom, a druga posle kanala prema autoputu kao veza sa Primorskom. U planu je izgradnja nadvožnjaka preko železničkih postrojenja i Privrednikove dužine oko 450 metara. Investicija je vredna 1,4 milijarde dinara.

U planu i zamena javne rasvete

Kako napominje Vesna Katić, PR Zavoda za izgradnju grada, u planu su još dve značajne investicije: zamena javne rasvete i izgradnja kanalizacije. Uređenje javne rasvete po celom gradu će trajati bar dve godine i koštaće 700 miliona dinara. Ona se već radi na Novom naselju i na Limanima, a početkom godine radovi će obuhvatiti Petrovaradin, Budisavu i Kovilj. U gradu postoji čak šest naselja bez kanalizacije. Stoga je planirano da nakon Sajlova, kanalizaciju dobiju i: Adice, Veternik, Petrovaradin, Ledinci i Begeč kako budu rešavani imovinski odnosi ukupno 100 kilometara mreže.

www.24sata.rs/novi-sad/vesti/vest/grad-u...u-garazu/23951.phtml
Mene interesuje da li oni planiraju most izmedju Ledinaca i Veternika/Futoga?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 30 dec 2011 11:22 #58

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2659
  • Primljenih Zahvalnica: 3037
Oba!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 30 dec 2011 11:55 #59

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
A Zezeljev ????
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 30 dec 2011 13:59 #60

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
limanac napisao/la:
Osim toga, Novi Sad bi u 2012. godini napokon trebalo da dobije uređenu međumesnu autobusku stanicu
A koja će to biti, da neće možda Vojvodinina? ;)
Za most na Ribarcu, jednu od najznačajnijih investicija u gradu, upravo je raspisan konkurs na kome će biti izabrani glavni projektanti. Predviđeno je da ovaj počne između studentskih domova i kompleksa Neimara, a da na Ribarac izbije na mestu gde su predviđeni parkovi.
Parkovi? Na Ribarcu??? :ohmy:
Do proleća, kako saznajemo u Parking servisu, trebalo bi da bude gotov i projekat podzemne garaže ispod Trga republike, nekadašnje Riblje pijace. Ova podzemna garaža imaće jedan do dva nivoa, što će zavisiti od nivoa podzemnih voda koje se upravo sondiraju.
Dobro je što sondiraju podzemne vode kad je Dunav najnižeg vodostaja... Posle kad krene izgradnja, odjednom će ispasti da izolacija nije dobra. :wallbash:
Fabrika vode, koju grad planira dve decenije, napokon bi trebalo da počne tokom naredne godine. Direktor Vodovoda i kanalizacije Branko Bjelajac najavio je da više neće čekati na nadležne da obave knjiženje zemljišta na Petrovaradinskoj adi, koje je kočilo projekat, te da će u februaru raspisati tender.
Tako je, ajmo bez legalizacije, pa posle kad krenu parnice i plaćanja odštete... :bash:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru