Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Investiciona obećanja

Investiciona obećanja 06 nov 2011 15:10 #21

  • Goxy
  • Goxy's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Nikad ne raspravljaj sa frizerom o politici.
  • Poruka: 219
  • Primljenih Zahvalnica: 47
Poslednja izmena: 06 nov 2011 15:12 od Goxy.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 06 nov 2011 16:43 #22

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Goxy

Investiciona obećanja 07 nov 2011 19:07 #23

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Polože kamen temeljac, pa stanu s radovima
Da su se ispunile sve najave predstavnika vlasti, Novi Sad bi danas imao niz kapitalnih objekata poput novog bolničkog bloka u Kamenici, zgrade Rektorata, centralne kuhinje Predškolske ustanove, a uveliko bi se gradio Žeželjev most.

Prema tvrdnjama v.d. direktora Fonda za kapitalna ulaganja Vojvodine, Nebojše Malenkovića, osnovni problem predstavlja kašnjenje uplata. On za "Blic" kaže da ima određenih usporavanja, ali da radovi na većini velikih projekata napreduju. Malenković dodaje da zbog postupaka javnih nabavki, izdavanja dozvola i prikupljanja dokumentacije, dolazi do odlaganja nekih investicija, čak i kada je novac obezbeđen.

Primer za to je Žeželjev most, čija bi izgradnja konačno trebalo da krene na proleće, iako je ugovor potpisan još početkom ove godine. Rok za završetak zgrade Rektorata biće probijeni za oko mesec dana, što znači da bi radovi trebalo da budu završeni početkom sledeće godine.

Zbog nedostatka novca odustalo se od gradnje apart hotela za apsolvente, a ni od izgradnje studentskog doma za studente mađarske manjine ne bi bilo ništa, da Mađarska nije obezbedila milion evra. Narednih dana trebalo bi da počne gradnja centralne kuhinje Predškolske ustanove, koja je odložena zbog prigovora na postupak javne nabavke.

Gradnja Kamenice II, koja je trebalo da bude završena pre dve godine, prema poslednjim najavama biće gotova do Nove godine, nakon čega bi trebalo da usledi opremanje objekta.

www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Poloze-kamen-t...tanu-s-radovima.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 08 nov 2011 12:47 #24

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Jeste da nije NS, ali.....Price iz Nepricave
.
„Blic” u Nepričavi: Ozbiljni radovi samo kad je vreme za slikanje


Rokovi ministra za infrastrukturu Milutina Mrkonjića i ovde su probijeni. Umesto do novembra, kako je on to ranije najavio, deonica od Uba do Lajkovca duga 12,5 kilometara biće, prema novim procenama izvođača radova, završena tek za godinu dana.

Posle šesnaest meseci od početka radova juče je u Nepričavu pored Lajkovca ponovo stigao ministar Mrkonjić, ali ovoga puta sa predsednikom Srbije Borisom Tadićem, koji je ujedno i na čelu Nacionalnog saveta za infrastrukturu. Tokom obilaska velikog gradilišta resorni ministar koji je pre godinu dana zapretio i ostavkom ukoliko deonica Ub-Lajkovac ne bude završena u roku, nije bio previše raspoložen da priča o kašnjenjima. Umesto njega, na ta pitanja je odgovarao predsednik Tadić.

Naime, na izgradnji ove deonicu autoputa od Lajkovca do Uba od jula prošle godine radi konzorcijum domaćih preduzeća među kojima su najveća „Putevi Užice“ i „Planum“ i do sada je prema procenama završeno manje od 30 odsto posla.

Trasa
Koridor 11 će autoputem povezati Beograd i Čačak
potom će se spojiti sa koridorom 10, Crnom Gorom i BiH, kao i sa Rumunijom i Italijom
podeljen je na četiri deonice: Beograd - Obrenovac (dugačku 25 kilometara), Obrenovac - Ub ( dugačku 27 kilometara), Lajkovac - Ljig ( dugačku 25 kilometara) i Ljig - Čačak ( dugačku 50 kilometara)
- Imali smo velikih problema na izgradnji puteva na drugim lokacijama. Operativa koja je ovde bila angažovana je i na severnom kraku koridora 10 i zbog toga nisu mogli da budu u isto vreme maksimalno angažovani i na jednoj i na drugoj lokaciji. Došlo je do zakašnjenja, ali uskoro, u narednih nekoliko dana, biće završena preostala tri kilometra na severnom kraku, odakle će operativa biti prebačena na Lajkovac. Verujem da će doći do ubrzanja radova - rekao je Tadić.

Na deonici Ub-Lajkovac trenutno se grade vijadukt u selu Nepričava i još pet mostova, a vrednost ukupne investicije za 12,6 km puta i 12 mostova je nešto više od osam milijardi dinara. U Nepričavi će biti i ukrštanje buduće obilaznice oko Lajkovca sa petljom za uključenje magistralnog puta Valjevo-Beograd na autoput Beograd - južni Jadran. Radovi su počeli krajem prošle godine, a kako izvođači navode, jedan od razloga za kašnjenje bili su i problemi s ugovorom i eksproprijacijom zemljišta.


Milojka Stanojlović: Samo da završe
Kuća porodice Stanojlović nalazi se uz sam nadvožnjak i budući autoput, a deo njihovog imanja, koje je eksproprisano, prvo je mesto na kojem su krenuli radovi. Iako nezadovoljni kašnjenjem, samo sležu ramenima i kažu da se nadaju da će mašine u najbržem roku napustiti taj deo puta.

- ‘De da pričam, čuće me, pa će da me grde - objašnjava Milojka Stanojlović, ali ipak nastavlja:

- Oni su rekli da će biti ispunjen rok, a nama je to važno zbog naše kuće koja je tik uz put, ali kažem vam - kasne oni dve godine i ko zna kad će biti gotovo.
Njen suprug Velimir kaže da se u poslednje vreme dosta radi, ali ne uvek istim tempom.

- Recimo, u proleće su počeli da rade u dve smene, pa su onda prekinuli zbog lošeg vremena. Ali znate, ne mogu ni ja stalno to da pratim i nadgledam, nemam vremena - kaže Velimir i dodaje da se nekada radilo i u dve smene.


Velimir Stanojlović: Nadgledam rad
- Prva smena je radila otprilike od 7 do 17, a kad su radili u dve, to je trajalo do jedanaest uveče. Poslednja tri meseca domaćinski rade, mislim, bilo je njih tu i ranije, ali mnogo manje. Nikli su i ovi noseći stubovi, pa to izgleda kao da je završen ozbiljan posao - priča Velimir.

Izvor: Blic.rs
Poslednja izmena: 08 nov 2011 12:48 od Nixivoje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 08 nov 2011 13:07 #25

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1395
  • Primljenih Zahvalnica: 2952
Što se tiče biblioteke to je super vest, samo ako je neko primetio u Orfelinu je rasprodaja. Priča se da Vaske zatvara antikvaricu. A što se tiče Ribarca veoma brzo ćemo videti je li to predizboro obećanje ili će stvaro početi da to i realizuju. Super je ideja da ovi Sad dobije jedan stali kamp u kojem bi po jeftiijim cenama mogli da borave mladi koji posete grad, a i ideja da urede taj deo Ribarca nalik na Kej preko puta. Klupe, terei i nadam se neke kokice, sladoled, neki manji kafić koji neće narušiti ambijentalu celiu. i sl zvuči odlično. Samo što bij ja napravio most i na drugoj strai, pa tako povezao špic Kameničke Ade i Ribarsko ostrvo i tako Kameničku adu približio Limanu.
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 11 nov 2011 17:06 #26

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1197
  • Primljenih Zahvalnica: 633
Urbanisti isplanirali pešački most preko kanala DTD
Petak, 27. mart 2009.
Štampaj E-mail
ArhitekturaUkoliko odbornici Skupštine grada na današnjem zasedanju usvoje plan za detaljnu regulaciju dela Kanala Dunav-Tisa-Dunav, Novi Sad će u budućnosti dobiti novi pešački most. Ovaj plan je već usvojen na sednici Saveta za urbanizam Skupštine grada, tako da se očekuje da će ta odluka danas samo biti potvrđena.

Novi pešački i infrastrukturni most biće dugačak oko 160 metara i nalaziće se na potezu između mostova na Kanalu DTD. Predlogom je obuhvaćen vodni i obalski prostor površine 2,67 hektara, koji se nalazi na ušću Kanala, kao i nekoliko parcela sa obe strane Kanala. Most će biti namenjen kretanju pešaka, biciklista i interventnih vozila, visine do 2,3 metra. Prema pomenutom planu, sredinom mosta trebalo bi da bude napravljena biciklistička staza, širine tri metra, a ta staza će služiti i kao prolaz interventnim vozilima. Sa obe strane staze predviđeni su trotoari.

Kolski pristup prostoru oko mosta biće omogućen sa raskrsnice Beogradskog keja i ulice Bajči Žilinskog. Posle usvajanja (ukoliko do nje dođe) na sednici Gradskog parlamenta razmatraće se o uslovima za njegovo projektovanje, koje se, kako saznajemo, ne očekuje pre 2010. godine.

Novi Sad je skoro uvek u svojoj istoriji imao dva ili tri mosta za kolski i pešački saobraćaj, kao i jedan železnički most. U 20. veku ih je bilo tri, a planirano je da taj bude povećan na pet građevina preko Dunava i Kanala DTD. Nažalost, posle bombardovanja 1999. godine, projekti su zaustavljeni do završetka sanacije porušenih mostova.

Prema urbanističkim planovima, most koji se planira na kanalu nije jedini pešački koji će Novi Sad dobiti u naredne tri do četiri godine. Naime, u planu je da se posle rekonstrukcije Žeželjevog mosta, koja startuje na jesen ove godine, u njegovoj neposrednoj blizini izgradi još jedan prelaz za pešake i bicikliste. On će se nalaziti između Žeželjevog i mosta koji će se graditi na stubovima nekadašnjeg mosta Franca Jozefa.

pronasao sasvim slucajno
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 11 nov 2011 17:17 #27

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
^^^^
izvor?
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 11 nov 2011 18:33 #28

  • everson
  • everson's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 92
  • Primljenih Zahvalnica: 3
24sata
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 11 nov 2011 19:13 #29

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
ma da 2009. godina, bas su se utrgli do sad da ga urade, i tu treba drumski,a ne pesacki most, koji ce nam djavo pesacki most do tamo
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 11 nov 2011 19:56 #30

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Nixivoje NSB napisao/la:
ma da 2009. godina, bas su se utrgli do sad da ga urade, i tu treba drumski,a ne pesacki most, koji ce nam djavo pesacki most do tamo

Tada su obećavali klasiku... Mostove, puteve i sl. Tuga je što sada, 2011., slušamo o tome kako ležimo na nafti, o 100 milijardi investicija... Ili smo mi sve ludji, ili oni... :dunno:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 11 nov 2011 19:59 #31

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4938
  • Primljenih Zahvalnica: 8317
PDR tog novog mosta:


Мост ће бити намењен кретању пешака, бициклиста
и интервентних возила, висине до 2,3 m, и омогућиће
прелаз све планиране и постојеће инфраструктуре пре-
ко Канала ДТД.
Средином моста широког 6 m, пружаће се бициклис-
тичка стаза ширине 3 m, са чије обе стране ће се нала-
зити тротоари ширине 1,5 m. По ивици моста са сваке
стране се постављају заштитне ограде и стубови јавног
осветљења. У трупу моста се резервише простор за сву
потребну инфраструктуру. Укупна дужина моста биће
око 165 m.
Попречни профил моста је приказан на графичком
приказу “Карактеристични попречни профил моста” у Р
1 : 100.
Максимални подужни нагиби на мосту и на прилази-
ма мосту могу бити 5%, а изузетно 8,3% што је у складу
са Правилником о условима за планирање и пројекто-
вање објеката у вези са несметаним кретањем деце,
старих, хендикепираних и инвалидних лица (“Службени
гласник Републике Србије”, број 18/97).
Рампе (прилази мосту) треба да буду у облику за-
војите рампе без степеница, с обзиром на основну на-
мену кретања пешака и бициклиста. Минимална висина
завојнице је 2,5 m. Јужна рампа може имати директан
приступ пословно-угоститељском објекту, а оставља се
могућност изградње панорамских лифтова унутар за-
војница.
Висина доње ивице конструкције моста мора бити на
висини од 86,55 m н.в. и то у минималној ширини плов-
ног пута од 70 m.
Сва инфраструктура која ће се градити у склопу мос-
та, не сме нарушавати услове пловидбе, нити смањива-
ти пловни габарит.

Meni je ovo sasvim ok. Tim mostom će se povezati kej i dolma prema Kovilju, što jednog dana može postati i rekreativna zona za jače rekreativce. Meštani Šangaja kolima mogu da idu i na Kaćki most, kao i radnici rafinerije, jer to i nije daleko automobilom. Peške je ipak velika gnjavaža...
Jednom kad se izgradi ovaj most, i ukloni kasarna mornarice, novosadski kej će se pružati u beskonačnost na obe strane :drool:

E sad jedna trivia, koja ne spada u ovu temu, kao ni ceo moj post, ali kad sam krenuo, moram i da nastavim.

Ispod kanala DTD, baš tu kod špica, postoji instalacioni i komunikacioni tunel. Tim tunelom se praktično može prošetati sa jedne na drugu stranu kanala. Baš kod špica ima mala ozidana kućica, i to bi trebalo da je ulaz ;) Ostaje još da ulovim nekoga iz Rafinerije da me provede...


Što se samog obećanja tiče, ko ih šiša... ako se jednog dana ovo uradi, biće super.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 11 nov 2011 20:02 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz, Nixivoje, limanac

Investiciona obećanja 12 nov 2011 01:00 #32

  • NShronika
  • NShronika's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 161
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Jel' moze slika lokacije ovog mosta sa Google Map/Earth?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 12 nov 2011 01:05 #33

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Naravno :D

evo ga



Uploaded with ImageShack.us
Poslednja izmena: 12 nov 2011 01:08 od Nixivoje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 12 nov 2011 10:51 #34

  • True_detective
  • True_detective's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 267
  • Primljenih Zahvalnica: 248
Zašto se uopšte bilo šta raspravljate o tom mostu, o mostovima uopšte. Ja redovno dobijam napade besa kada slušam obećanja političara, ne mogu da verujem da po milioniti out prodaju istu priču, a da neko može da poveruje.
Ako je neko član bilo koje partije, neka samo pogleda ko su ljudi oko njega...svaki dan se gomila džabalebatora sastaje u prostorija stranaka, ljudi bez znanja, morala, obraza, radnog staža, najgnusniji članovi društva.... svi čekaju izbore. Dođu izbori (neko mora da pobedi) i onda nastaje delirijum u pobedničkoj stranci. Čerupanje i sisanje grada do krajnjih granica izdržljivosti, 4 godine. Kako možemo da očekujemo da bilo šta bude bolje kada strnke vode najveći neradnici, koji su shvatili da ulizivanjem i neradom mogu najbolje da žive?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 13 nov 2011 01:04 #35

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
To je, pre svega, infrastrukturni most i veoma je potreban tako da uopšte ne treba da čudi njegovo stalno pominjanje. Sigurno je da se koristi u predizborne ili dnevno političke svrhe i to je drugo pitanje ali njegova "neophodnost" je činjenica, za bilo koju vlast.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 13 nov 2011 10:36 #36

  • True_detective
  • True_detective's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 267
  • Primljenih Zahvalnica: 248
Ali ga neće praviti. Pa gde je most na stub. Franca Jozefa? Milioni su potrošeni na izradu projekta za koji se odmah znalo da neće biti izgrađen. Žeželj je trebao već biti gotov... Centralni prečistač, Radnička 2, termoelektrana, aerodrom, tramvaj... milion je primera. Grad vode ljudi koji su totalno nekompetentni, koji su jedinu stručnost stekli u oblasti lopovluka. Uhvate se jedne teme, mažu oči par nedelja i onda.. posle 2 do 3 godine opet istu temu izvuku iz fioke i opet ispočetka.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 13 nov 2011 10:55 #37

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1197
  • Primljenih Zahvalnica: 633
Kopiraju ovu dvojicu :yes:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 15 nov 2011 13:01 #38

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1395
  • Primljenih Zahvalnica: 2952
Rekonstrukcija Međumesne autobuske stanice počeće na proleće.

Gradski prevoznik je opredelio 78 miliona dinara za prvu fazu radova, a očekuje se da deo sredstava izdvoji i grad iz budžeta. Predviđeno je rušenje postojećih perona, pa zatim i njihovo proširivanje na deo gde se sada nalaze kiosci za prodaju novina i hrane.

Radovi bi obuhvatili i preuređenje dolaznih perona i mesta gde se parkiraju autobusi. Obaviće se i asfaltiranje saobraćajnih i pešačkih površina. Upravna zgrada bi trebalo da bude proširena i preuređena iznutra, gde bi bila osavremenjena šalter sala, kao i fasada. Rekonstrukcija stanice će trajati duže od godinu dana.

Radio 021
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 15 nov 2011 13:39 #39

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
e pa WTF? zasto sredjuju onu raspalu, ogavnu stanicu? Koliko ja znam ona nova jos uvek tamo stoji, nije nestala niti se pomerila
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 15 nov 2011 13:48 #40

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Meni je drago da se ne izmesta autobuska sa sadasnjeg mesta i red je da se dovede u neko pristojnije stanje. Ona nova mislim da ce ostati kao spomenik :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru