Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Autoput NS - ZR - BG

Autoput NS - ZR - BG 22 jan 2020 16:13 #1

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Memorandum za auto-put od Beograda do Novog Sada preko Zrenjanina
Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović potpisala je Memorandum o razumevanju i izradi planske i tehničke dokumentacije za izgradnju auto-puta Beograd (Borča) - Zrenjanin - Novi Sad, sa kineskom kompanijom "Čajna Šandong Internešnl" i najavila da će dokumentacija za taj auto-put od 113 kilometara biti gotova ove godine.

Zorana Mihajlović je u Vladi Srbije potpisala memorandum sa direktorom kompanije "China Shanding International Economic and Tehnical Coorporation Group" Džang Ćenćaom, a prisustvovala je ambasadorka Kine Čen Bo.

Potpisivanje memoranduma sa Kinezima
Potpisivanje memoranduma sa Kinezima
Dužina auto-puta od petlje Borča do krajnje tačke na obilaznici oko Zrenjanina biće 58 kilometara, a od Zrenjanina do Novog Sada 45 kolometara.

Procenjena vrednost izgadnje oba auto-puta je oko 600 miliona evra.

"Ovo je važan dan za naše ministarstvo i vladu", rekla je Mihajlovićeva i podsetila da se dosta pričalo o gradnji tog auto-puta i da danas počinje realizacija tog projekta.

Ove godine treba da bude spremna dokumentacija, kazala je ministarka.

Reč je o izgadnji auto-put u obliku ćiriličnog slova P, koje će činiti već izgrađeni auto-put Beograd - Novi Sad i deonice Borča - Zrenjanini i Zrenjanin - Novi Sad.

Mihajlovićeva je rekla da će se raditi sa Ministarstvom finansija na obezbeđivanju finansijska sredstava za realizaciju tog projekta, a zatim i na potpisivanju komercijalnog ugovora.

"Ovo je značajan dan za sve gradove i mesta kroz koja će autoput prolaziti, Beograd, Pančevo, Opovo, Kovačicu, Zrenjanin i Novi Sad. Značajan je i za našu zemlju, jer pričamo o investiciju vrednoj blizu 600 milona evra", kaže ona.

Imamo više nego dobru saradnju sa Kinom, naglasila je Mihajlović i dodala da je ta saradnja kako dobra u odnosima predsednika dve zemlje, Aleksandra Vučića i Si Đinpinga, isto tako i Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i kineskih kompanija.

Pohvalila je kineske kompanije da uvek završavaju projekte u vremenu i kvalitetu koji je dogvoren i izrazila očekivanje da će i taj auto-put biti isto tako urađen.

Ona je dodala da će "Šandong" raditi na izradi planske i tehničke dokumentacije za zajedno sa Institutom za puteve.

Ambasadorka Čen Bo je rekla da je oblast infrastrukture jedna od najvažnijih u saradnji dve zemlje.

Mapa puta Beograd - Zrenjanin - Novi Sad
Mapa puta Beograd - Zrenjanin - Novi Sad
"Prošle godine su postignuti veliki rezultati u ovoj oblasti, kineska kompanija je izgradila dve deonice autoputa Miloš Veliki, za koje je i dobila priznanje. Ovo je novi početak i nadam se da ćemo imati još bolju saradnju u infrastrukturi", navela je ambasadorka.

Ona je zahvalila Zorani Mihajlović za pomoć i podršku kineskoj strani.

Čang je rekao da je to četvrti projekat koji će raditi kompanija Šandong u Srbiji i zahvalio predsedniku Vučiću i ministarki Mihajlović povrenenju i podrsči koje su im ukazali.

Podsetio je da su prošle godine u avgustu puštene deonice auto-put Obrenovac-Ub i Lajkovac - Ljig koji je gradila ta kompanija i istakao da su imali odličnu saradnju sa Ministarstvom građevine.

"Predali smo narodu Srbije auto-put visokog kvaliteta", naglasio je on.

Dodao je da ta kompanija radi na projektu novog kineskog kulturnog centra na Novom Beogradu, kao i da su prošle godine potpisali koncesiju za projekat izgradnje garaže u centru Beograda koji je u fazi aktivne pripreme.

Investicija za ova dva projekta je vedna više od 100 miliona evra, rekao je Džang.

Obećao je da ni ovog puta, na gradnji autoputa Beograd - Zrenjanin - Novi Sad neće izneveriti vladu i srpski narod.

"Svim snagama ćemo doprineti prijateljstvu dva naroda i ekonomskom razvoju Srbije", poručio je Džang.

Šest petlji
Postoji predlog trase novog auto-puta u punom profilu koju su pripremili urbanisti Zrenjanina.

Na deonici bi trebalo izgraditi šest petlji: Padinska Skela, Čenta, Perlez, Ečka, Zrenjanin jug i Zrenjanin istok.

Na trasi potrebno je izgraditi dva objekta i to most iznad reke Tamiš dužine oko 300 metara i nadvožnjak kod Perleza.

Potrebno je izraditi kompletno novu plansku dokumentaciju, kao i idejno rešenje, idejni projekat i sve ostale dokumente koje propisuje zakon.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, limanac, Duja, das ivon, sasar, Blavak, Mikins, valjan, Teki

Autoput NS - ZR - BG 23 jan 2020 11:11 #2

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1169
  • Primljenih Zahvalnica: 2327
I skraćena verzija:

www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=22&nav_id=1645279
Srbija dobija još jedan auto-put: Vredi 600 miliona evra, gradiće ga Kinezi

Beograd -- Ministarka Zorana Mihajlović potpisala je Memorandum o razumevanju i izradi planske i tehničke dokumentacije za gradnju auto-puta Borča - Zrenjanin - Novi Sad.

Memorandum je potpisala sa kineskom kompanijom Čajna Šandong internešenel.

Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva je najavila da će dokumentacija za taj auto-put od 103 kilometra biti završena ove godine.

Mihajlovićeva je u Vladi Srbije potpisala memorandum sa direktorom kompanije "China Shanding International Economic and Tehnical Coorporation Group" Džang Čenćaom, a prisustvovala je ambasadorka Kine Čen Bo.

Dužina auto-puta od petlje Borča do krajnje tačke na obilaznici oko Zrenjanina biće 58 kilometara, a od Zrenjanina do Novog Sada 45 kilometara.

Procenjena vrednost izgradnje oba auto-puta je oko 600 miliona evra.

Ovo je važan dan za vladu, istakla je Mihajlovićeva i podsetila da se dosta pričalo o gradnji tog auto-puta i da danas počinje realizacija tog projekta.

"Ove godine treba da bude spremna dokumentacija", kazala je ministarka.

Reč je o izgradnji auto-puta u obliku ćiriličnog slova P, koje će činiti već izgrađeni auto-put Beograd - Novi Sad i deonice Borča - Zrenjanini i Zrenjanin - Novi Sad.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Blavak

Autoput NS - ZR - BG 24 jan 2020 15:26 #3

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
Kinezi našim parama grade autoput sebi(njihovim firmama) , zašto bi se pravio još jedan autoput do Beograda kad već postoji bolje njega malo da poprave i ako je potrebno i da ga prosire. Veliko bacanje para
Poslednja izmena: 24 jan 2020 15:28 od Neskov.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 24 jan 2020 19:48 #4

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4215
  • Primljenih Zahvalnica: 3183
Nisam mnogo puta vozio NS-ZR, ali je svaki put bila promaja na putu. Ne vidim neku potrebu za autoputem, ali verovatno ništa od svega najavljenog u izbornoj godini.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 24 jan 2020 21:56 #5

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3419
  • Primljenih Zahvalnica: 9047
Ja jesam. Nije promaja, ali nije ni za auto put. Duple trake do Kaćke petlje bi bile sasvim dovoljne.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: trile93

Autoput NS - ZR - BG 25 jan 2020 15:49 #6

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
Cookie napisao/la:
Nisam mnogo puta vozio NS-ZR, ali je svaki put bila promaja na putu. Ne vidim neku potrebu za autoputem, ali verovatno ništa od svega najavljenog u izbornoj godini.

ja mislim da je to neki uslov od onih kineza u ZR Linglong da im se izgradi AP do BG i NS jer zaboga ne mogu da transportuju. Inače 600 miliona bačenih za nepotreban autoput. Mada ako se gleda šire to bi mogao biti ap za Temišvar a na ovu stranu za Rumu, ZG
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 25 jan 2020 21:05 #7

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4854
  • Primljenih Zahvalnica: 7911
Po meni jedini smisao auto-puta do Zrenjanina je da se produži prema Temišvaru.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jan 2020 16:28 #8

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
A oni planiraju BG, Vršac, Temišvar... jer samo od BG pocinje život
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov, Eldarion

Autoput NS - ZR - BG 26 jan 2020 17:35 #9

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
Kao što sam napisao zbog Kineza grade put koji njiima treba... Ako im već treba nek ga sami naprave o svom trošku čak nek im se da putarinu da naplaćuju i onda nema problema. Ali ovak se baca 600miliona za šta? Još će kineske firme i graditi
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Autoput NS - ZR - BG 26 jan 2020 19:29 #10

  • f4bles
  • f4bles's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 251
  • Primljenih Zahvalnica: 845
Neskov napisao/la:
Kao što sam napisao zbog Kineza grade put koji njiima treba... Ako im već treba nek ga sami naprave o svom trošku čak nek im se da putarinu da naplaćuju i onda nema problema. Ali ovak se baca 600miliona za šta? Još će kineske firme i graditi
Kinezi jedino tako hoće i da rade. Ne samo kod nas. Čitav belt&road projekat rade njihove firme i njihovi radnici.

Sent from my Galaxy Note 10 Plus
"He is born again! I feel him! The Dragon takes his first breath on the slopes of Dragonmount! He is coming! He is coming! Light help us! Light help the world! He lies in the snow and cries like the thunder! He burns like the sun!"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jan 2020 22:37 #11

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4215
  • Primljenih Zahvalnica: 3183
kasko napisao/la:
A oni planiraju BG, Vršac, Temišvar... jer samo od BG pocinje život

Baš gledam ovu njihovu mrežu autoputeva i logičnije mi deluje pravac Temišvar - ZR - NS. Ako jednog dana mi dobijemo autoput do Rume, to je i njima priključak na pravac prema HR, SLO i dalje.... Bez tog puta će verovatno biti BG - Vršac - Temišvar.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Re:RE: Autoput NS - ZR - BG 26 jan 2020 22:44 #12

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
f4bles napisao/la:
Neskov napisao/la:
Kao što sam napisao zbog Kineza grade put koji njiima treba... Ako im već treba nek ga sami naprave o svom trošku čak nek im se da putarinu da naplaćuju i onda nema problema. Ali ovak se baca 600miliona za šta? Još će kineske firme i graditi
Kinezi jedino tako hoće i da rade. Ne samo kod nas. Čitav belt&road projekat rade njihove firme i njihovi radnici.

Nije problem ko gradi već ko plaća, ako im treba autoput neka ga izgrade obezbediti im zemlju i tjt... Ako već priključuju Zrenjanin na autoput bolja je ta ideja ka Temisvaru, da bi bar imalo nekog smisla

Sent from my Galaxy Note 10 Plus
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 27 jan 2020 02:41 #13

  • Erebus
  • Erebus's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 316
  • Primljenih Zahvalnica: 758
Iskreno, ne znam šta da mislim o svemu ovom. Zrenjanin je polumrtav grad, i bolja saobraćajna povezanost će mu svakako dobro doći da se vrati u život. Postojeći put NS-ZR nije adekvatan, ali s druge strane, ne bih rekao da je autoput u ovom trenutku opravdan, ekonomski gledano. I dok ćemo između Novog Sada i Zrenjanina imati autobahn, put između Zrenjanina i Kikinde će i dalje da izgleda ovako:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, valjan

Autoput NS - ZR - BG 27 jan 2020 10:34 #14

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Bila je i neka priča pre koju godinu da nije moguće prepraviti sadašnji put NS - ZR u autoput jer po zakonu (valjda?) mora postojati besplatna alternativa autoputu. Ne znam da li je tako.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 27 jan 2020 11:25 #15

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8393
  • Primljenih Zahvalnica: 35778
^^ Ne znam ni ja da li postoji neki zakon koji bliže određuje taj deo o besplatnoj alternativi nekog auto puta, ali znam da između NS i ZR postoji barem dve besplatne alternative:
1. NS-Temerin-Žabalj-Aradáč-ZR
2. NS-Kać-Šajkaš-Žabalj-Aradáč-ZR
Obe alternative uključuju korišćenje sadašnjeg mosta na Tisi, za koji pretpostavljam da će ostati takav kakav jeste, a da će za auto put koji se bude gradio biti napravljen novi most. Ukoliko ne budu pravili novi most, već ovaj ostane i "samo" dograde još jedan, čak i u tom slučaju postoje besplatne aleternative, ali znatno duže:
1. NS-Kać-Titel-Perlez-Stajićevo-ZR
2. NS-Temerin-Novi Bečej (bez ulaska u mesto)-Kumane-Melenci-ZR
Poslednja izmena: 27 jan 2020 11:27 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 27 jan 2020 13:53 #16

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1169
  • Primljenih Zahvalnica: 2327
Otprilike jeste praksa da paralelno sa auto putem ide neki manji, tipa neka stara magistrala ili neki drugi lokalni koji služi maltene kao servisna saobraćajnica, ali se to ne može baš uvek ispoštovati, na primer od NS do Beške nema ničeg, alternativa je jedino preko Karlovaca, od BG do Smedereva je alternativa takođe malko udaljena (stari smederevski put), od Kumanova do Skoplja takođe mora naokolo... Isto je i sa brzim prugama, pravilo je da u blizini u paraleli postoji i barem jedan običan kolosek...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 27 jan 2020 14:19 #17

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4215
  • Primljenih Zahvalnica: 3183
Eldarion napisao/la:
Bila je i neka priča pre koju godinu da nije moguće prepraviti sadašnji put NS - ZR u autoput jer po zakonu (valjda?) mora postojati besplatna alternativa autoputu. Ne znam da li je tako.

Ne znam ni ja za taj propis, a ako postoji morao bi da propiše i koliko bi maksimalno moglo da bude odstupanje u km od trase autoputa. Realno, možeš ići u Zrenjanin i preko Beograda. I to je alternativa. :)
Poslednja izmena: 27 jan 2020 14:20 od Cookie.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 27 jan 2020 14:37 #18

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
Mora da postoji alternativa zato što ne mogu sva vozila na autoput
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Erebus

Autoput NS - ZR - BG 27 jan 2020 23:04 #19

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1169
  • Primljenih Zahvalnica: 2327
Iz ZOBS-a:
Član 102
Autoputem i motoputem dozvoljeno je kretanje samo motocikla, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila.
Autoputem i motoputem ne smeju se kretati vozila iz stava 1. ovog člana čija je najveća konstruktivna brzina manja od 50 km/h.
Odredba st. 1. i 2. ovog člana ne odnosi se na policijska i vojna vozila.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 25 jul 2020 04:00 #20

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Cookie napisao/la:
Baš gledam ovu njihovu mrežu autoputeva i logičnije mi deluje pravac Temišvar - ZR - NS. Ako jednog dana mi dobijemo autoput do Rume, to je i njima priključak na pravac prema HR, SLO i dalje.... Bez tog puta će verovatno biti BG - Vršac - Temišvar.


Da, pošto su te deonice već u postupku realizacije što se tiče dokumentacije, logičnije i jeftinije je graditi vezu za Temišvar od Zrenjanina, nego preko Vršca.
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 25 jul 2020 04:07 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru