Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Autoput NS - ZR - BG

Re:Autoput NS - ZR - BG 25 jul 2020 09:09 #21

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 863
  • Primljenih Zahvalnica: 1884
  • Karma: 24
Samo što je veza preko Vršca decenijama jedan od E koridora, najpre E94 a posle renumeracije E70, a ovo preko ZR je samo lokalni wet dream...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 25 jul 2020 10:06 #22

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
valjan napisao/la:
Samo što je veza preko Vršca decenijama jedan od E koridora, ...
Tačno, ali to može i da se promeni. Kada se izgradi ZR-BG (Borča) možemo da se dogovorimo sa Rumunijom o izgradnji magistrale 2+2. Otprilike bi to bile iste deonice sa obe strane granice oko 45km.
.
Poslednja izmena: 25 jul 2020 10:07 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 25 jul 2020 16:42 #23

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9013
  • Karma: 98
Kakve veze ima sto nije E? Ako gradimo do ZR onda je em kraće, em jeftinije do granice od ZR nego novi put preko Vršca. Plus, spojili bi Kikindu preko Srpske Crnje. Svi iz TI bi išli tim putem bez obzira što što nije E...koga briga. Njihova magistrala do Jimbolije je i sada ravna kao strela i pista.

Znači dobijaš putarinu od NS, Vrbas, možda i SO, ZR, KI i BG vozila (Inđija, SP NP) dok preko Vrbasa BG, Vrbas i... Požarevac? Mislim da je onima južnije već sve jedno BG ZR ili VŠ a pogotovo zapadno.
Poslednja izmena: 25 jul 2020 16:43 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Hamilton

Re:Autoput NS - ZR - BG 25 jul 2020 17:06 #24

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
kasko napisao/la:
Kakve veze ima sto nije E? . . .
Kada je odredjen taj E koridor, bila je druga situacija, tj. nije bilo Pupinovog mosta preko Dunava, a ni dva mosta preko Save kod Ostružnice i Obrenovca. Tada se planirao drumsko-zeljeznički most kod Vinče i obilaznica oko Pančeva, pa dalje do Vršca.

Sada je sasvim druga situacija, jer na Zrenjaniskom putu od Borče i dalje preko Pupinovog mosta postoji veza za izgradjen autoput, tj. za Obilaznicu i dalje prema Nišu, kao i veza kod Surčina i dalje prema Čačku i Crnoj Gori. To je tzv AP "Miloš Veliki" ili "Koridor 11".



Znači, sada je daleko bolja opcija izgraditi vezu do Temišvara preko Zrenjanina, a ne preko Vršca. To mora da se posmatra kao budući Koridor 11, tj. veza Rumunije sa Italijom. U Srbiji i Crnoj Gori se grade neke deonica, a trajekt Bar-Bari odavno postoji.
Osim toga povezuje se Novi Sad i ostali pobrojani gradovi, a i Fruškogorski koridor.
Poslednja izmena: 25 jul 2020 17:20 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 25 jul 2020 18:48 #25

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
Evo kako sada izgleda veza Temišvara sa budućim "Koridorom 11".
Očigledno je da je bolja opcija preko Zrenjanina i AP "Miloš Veliki".
.

Poslednja izmena: 25 jul 2020 18:52 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jul 2020 02:17 #26

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 863
  • Primljenih Zahvalnica: 1884
  • Karma: 24
A zašto bi se u varijanti preko Vršca išlo skroz do Kragujevca pa odatle do Čačka, ako se od Vršca ide na Pančevo pa se u BG spoji na koridor 11 razlika je trenutno svega 10-ak minuta u korist ZR-BG varijante (proverio i ja na Google maps). Obilaznica oko BG se uveliko radi, u zadnjih godinu dana prošao sam raznim delovima iste nekoliko puta a virnem povremeno i na Beobuild forum i primetno je da radovi napreduju, deo od ostružničkog mosta do petlje Orlovača biće vrlo brzo gotov a ostatak do Bubanj potoka ćemo još malo sačekati, i po nekim objavama nastavak od Bubanj potoka do Dunava sledi vrlo brzo nakon toga, verovatno i mnogo brže nego što će prošireni ZR-NS ili ZR-BG biti gotovi. To što je nešto E-koridor znači da će mnogo lakše dobiti pare iz određenih međunarodnih fondova nego lokalna džada, a sad koliko je lako izmeniti nešto što su evropske birokrate planirale mnogo pre nego je većina diskutana ovde bila planirana, prilično je upitno...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jul 2020 05:04 #27

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
valjan napisao/la:
Obilaznica oko BG se uveliko radi, . . . a ostatak do Bubanj potoka ćemo još malo sačekati, i po nekim objavama nastavak od Bubanj potoka do Dunava sledi vrlo brzo nakon toga, verovatno i mnogo brže nego što će prošireni ZR-NS ili ZR-BG biti gotovi....
Da, Obilaznica se gradi, ali samo do Bubanj potoka i očekuje se da taj deo bude gotov za skoro dve godine. To je bitna deonica kako bi se izmestio saobraćaj prema Nišu i dalje. Pre tri meseca je bio obilazak gradilišta i tada nije bilo ni pomena za nastavak do Pančeva, premda ministarka lako daje obećanja.
www.mgsi.gov.rs/lat/aktuelnosti/mihajlov...k-radova-za-manje-od

Beogradu je važniji most preko Ada Huje jer rasterećuje "pančevac" i uklapa se u gradski prsten na kojem su radovi već u toku ili se projektuju. Most kod Vinče od 2km nije ni u najavi, kao ni cela ta deonica oko Pančeva od skoro 50km sa par petlji, a koja će da poprilično košta.



Deonica Koridora 11 od Zrenjanina do Borče gde je veza sa svim ostalim autoputevima, počela je da se "gradi" u dokumentaciji i biće završena pre nego što i počne da se razmišlja o izgradnji mosta preko Dunava prema Pančevu i Vršcu.
www.ekapija.com/news/2893829/novi-tender...d-zrenjanin-novi-sad

Što se tiče finansiranja, to radimo direktnim pogodbama i imamo kreditore bez "evropske birokratije". Mi ćemo taj autoput da zovemo Koridor 11, a oni neka zovu kako hoće.
Poslednja izmena: 26 jul 2020 05:50 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jul 2020 10:58 #28

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
Rumunima je takodje isplativija trasa preko ZR, jer je znatno kraća na njihovoj teritoriji, a to je bitno zbog eventualnog dogovora o izgradnji te deonice.

Poslednja izmena: 26 jul 2020 11:01 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jul 2020 21:03 #29

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 863
  • Primljenih Zahvalnica: 1884
  • Karma: 24
@Fruškogorac - pre dve nedelje sam prošao pored buduće petlje Bubanj potok i za par dana idem ponovo tuda, a pre četiri dana sam prošao na relaciji VŠ-ZR-NS. U poslednje 2-3 godine prošao sam desetak puta deo obilaznice od Ostružničkog mosta do Orlovače, onaj ostatak do Bubanj Potoka mslim da sam samo jednom-dvaput u tom periodu, u ZR ili kroz ZR išao sam barem 20 puta za to vreme, prošao sam i delovima ZR-BG nekoliko puta.

Obilaznica oko BG je delom urađena, i kad god prođem s jednog ili drugog kraja vidi se očigledan napredak u odnosu na one silne godine kada je to stajalo zapušteno i nedovršeno. Oko ZR nema nikakvog pomaka odavno, ovamo ka NS se krpio put i izrađen je kružni tok kod Žablja i sređena isključenja za Aradac i to je to, u samom ZR se kilavi onaj most preko Begeja, i ništa više, ovamo u BG je sređen onaj deo od Borče do novog mosta ali dalje nema ničeg, isti drndavi put kroz sela kakav je bio i pre 20-ak godina.

Ne znam koliko si se ti kretao tim putevima, ali jedno je kad se informišeš o nečemu iz medija i online mapa, a drugo je kad odeš na lice mesta i vidiš kakva je realna situacija. Evo na primer pre desetak dana sam išao u turistički obilazak sa porodicom, na mapama vidiš da put postoji, a kad kreneš njime ono kiša isprala donji sloj pa put izgleda kao "asfaltna krpa" navučena preko oranice, a malo dalje je voda odnela asfalt pa voziš po šoderu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jul 2020 21:19 #30

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
Ja nisam pisao o trenutnom stanju na putevima, niti je to ovde tema, već o budućoj izgradnji BG - ZR - NS, kao i eventualnoj deonici prema Temišvaru od Zrenjanina umesto preko Vršca. A stanje na putu je sasvim druga tema.

Ovde je poenta da će deonica autoputa ZR -BG (Borča) ustvari biti deo "Koridora11", jer će preko Pupinovog mosta i Surčina biti spojena sa Obrenovcem ( autoputem Miloš Veliki). A tada će biti mnogo bolja opcija da se izgradi veza sa Temišvarim preko Zrenjanina, nego preko Vršca.

Poslednja izmena: 26 jul 2020 21:41 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 26 jul 2020 21:58 #31

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9013
  • Karma: 98
Ja sam razmišljam, kome je u interesu da ostavi drugi najjači grad u zemlji i saobraćaj koji on generiše van ovog plana (ZR - TI). Studija isplativosti bi sasvim sigurno bila na strani ovog puta pogotovo uz to što se planira (navodno, ja im ne verujem) BG ZR.

Mislim i da bi Rumuni gradili postojeći pravac ka Srpskoj Crnji, njima kraći, što bi i nama trebao biti pravac zbog blizine Kikinde da se ja pitam. Uz plan Sombor Vrbas AP sva veća mesta u Vojvodini sem Bačke Palanke i Vršca bi imala brzu vezu sa K10 i administrativnim centrom pokrajine.
Poslednja izmena: 26 jul 2020 22:00 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 01:02 #32

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4208
  • Primljenih Zahvalnica: 5586
  • Karma: 238
S tim da se pravac ne bi gradio ka Srpskoj Crnji već ka Jaši Tomiću/Crucenima.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 05:33 #33

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
Da, preko J.Tomića bi bila kraća trasa i njima i nama, a kada se izgradi Fruškogorski koridor onda će Rumuni iz okoline TM preko Rume imati najkraću vezu sa severnom Italijom i Zapadom.
Na mapi je očigledno da je bolja trasa preko Zrenjanina, nego Vršca.

Poslednja izmena: 27 jul 2020 05:49 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 08:26 #34

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9013
  • Karma: 98
Dukelander napisao/la:
S tim da se pravac ne bi gradio ka Srpskoj Crnji već ka Jaši Tomiću/Crucenima.

Da li je ovo neki plan ili tvoje misljenje? Bolje je da prodje blize Kikindi iako duze... mada bilo bi dobro uraditi studiju isplativosti za sve varijante...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 08:50 #35

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
Trasa TM-ZR bi morala da se dogovori sa Rumunijom, pa tako i granični prelaz. Možda bi već sada mogli sa njima da počnemo neke razgovore i upoznamo ih sa našom namerom da izgradimo AP NS-ZR-BG, jer je počelo i projektovanje :

www.ekapija.com/news/2893829/novi-tender...d-zrenjanin-novi-sad
Poslednja izmena: 27 jul 2020 09:06 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 09:44 #36

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4208
  • Primljenih Zahvalnica: 5586
  • Karma: 238
kasko napisao/la:
Dukelander napisao/la:
S tim da se pravac ne bi gradio ka Srpskoj Crnji već ka Jaši Tomiću/Crucenima.

Da li je ovo neki plan ili tvoje misljenje? Bolje je da prodje blize Kikindi iako duze... mada bilo bi dobro uraditi studiju isplativosti za sve varijante...

I jedno i drugo.
Već godinama se priča o tome u Srpskoj Crnji, kako je put planiran preko Jaše Tomića.
NOVI SAD - Fond za kapitalna ulaganja Vojvodine objavio je danas tender za izradu studije opravdanosti i generalnog projekta za izgradnju puta Temišvar-Novi Sad-Ruma.
Kako se navodi u oglasu objavljenom u listu "Politika", tender će biti otvoren 30 dana od objavljivanja u Službenom glasniku.

To je drugi javni poziv za izradu studije opravdanosti i generalnog projekta za put Temišvar-Novi Sad-Ruma. Prvi tender Fond za kapitalna ulaganja bio je raspisan u januaru 2009. godine, ali je on poništen nakon isteka roka od 30 dana zbog nepotpunih ponuda.



Projekat izgradnje magistrale iz pravca Temišvara preko srpsko-rumunskog prelaza Međa, Zrenjanina, Novog Sada i tunela kroz Frušku goru, do Rume i autoputa Zagreb-Beograd najavio je jesenas pokrajinski premijer Bojan Pajtić.

Prema oceni Izvršnog veća, izgradnjom tog državnog puta Vojvodina bi se značajnije uključila u evropsku mrežu puteva, a omogućio bi se i razvoj privrede i putne mreže.

S obzirom na to da projekat predviđa izgradnju tunela kroz Frušku goru, nacionalni park bi time postao zaštićeniji od zagađenja, čime bi i turizam dobio značajniju ulogu.

Ta saobraćajnica spojila bi Koridor 4, koji ide kroz Rumuniju, i panevropski Koridor 10, koji prolazi kroz Srbiju. Time bi se saobraćaj iz severozapadne Evrope prema jugu kontinenta prebacio na koridor koji prolazi kroz Srbiju.

Link
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Fruškogorac™

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 10:25 #37

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
Mi bi trebalo da predložimo Rumuniji izradu nove Studije za ZR-TM u kojoj bi se uzele u obzir nove okolnosti i situacija na terenu. Sada je izgradjen Pupinov most na Dunavu i mostovi kod Ostružnice i Obrenovca na Savi, a izvesna je i gradnja Fruškogorskog koridora sa mostom na Dunavu, kao i autoput NS-ZR-BG koji se projektuje.
Kada se sve to uzme u obzir jasno je da će takva Studija biti pozitivna.
Poslednja izmena: 27 jul 2020 10:29 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 10:34 #38

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 863
  • Primljenih Zahvalnica: 1884
  • Karma: 24
Fruškogorac™ napisao/la:
Ovde je poenta da će deonica autoputa ZR -BG (Borča) ustvari biti deo "Koridora11", jer će preko Pupinovog mosta i Surčina biti spojena sa Obrenovcem ( autoputem Miloš Veliki).

E pa vidiš, baš zato što ne poznaješ stanje na terenu možeš da uletiš u ovakvu "offside zamku" - saobraćaj za teške kamione je zabranjen kroz Beograd, dakle od Dobanovaca pa do Bubanj Potoka može se isključivo obilaznicom, nikako kroz grad. Trenutno je teškim kamionima dozvoljeno preko Pupinovog mosta pa desno prema Batajnici onom starom trasom autoputa BG-NS i tuda na E-75 ili pravo do Zmaja pa desno ka ZG ili obilaznici, jer alternativa za njih trenutno ne postoji. Zemunski kraj mosta i te trase od njega ka E-75 su u urbanom delu grada, i svakako tranzit neće ići tuda večno, čim budu dostupne druge alternative.
Petlja Sefkerin na budućem autoputu BG-ZR je planirana verovatno zbog veze sa autoputem BG-NS preko budućeg mosta kod Novih Banovaca, zbog toga u blizini Banovaca već godinama stoje i stubovi za budući nadvožnjak petlje kada se ide od NS ka BG, mogu se videti i na StreetView ovde. Dakle, svakako se moraju praviti dva mosta na Dunavu, jedan kod Banovaca drugi kod Vinče za ovaj spoljni prsten, dok je most Zemun-Borča deo unutrašnjeg magistralnog prstena. E sad, koji od ta dva dunavska će se pre praviti, videćemo, svakako je teren oko Bubanj potoka nepovoljniji od onog kod Banovaca, ali sa druge strane od BG do ZR je močvarni teren dok je od Pančeva ka Vršcu "pustinja", pa možda i to bude presudnije koja trasa će se odabrati...
Inače, od Temišvara pa do Jaše Tomića ili do Vatina je maltene ista udaljenost, tako da je Rumunima mindegy kuda će da proteraju njihov deo trase. Takođe, Temišvarci već sad mogu autoputem do Beograda ako im se tako prohte, imaju A1 do Arada pa dalje do Segedina, a odatle E75 preko SU i NS ka BG, treba oko sat vremena više nego trenutnim putevima kroz banatska sela...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 10:47 #39

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 594
  • Primljenih Zahvalnica: 517
  • Karma: -98
valjan napisao/la:
. . . saobraćaj za teške kamione je zabranjen kroz Beograd, dakle od Dobanovaca pa do Bubanj Potoka može se isključivo obilaznicom, nikako kroz grad. Trenutno je teškim kamionima dozvoljeno preko Pupinovog mosta pa desno prema Batajnici onom starom trasom autoputa BG-NS i tuda na E-75 ili pravo do Zmaja pa desno ka ZG ili obilaznici,....

Ti si ovde u "offside", jer pišeš o nebitnim stvarima. Kakav "saobraćaj kroz Beograd"?!
Kao što rekoh, poenta je da postoji veza autoputem od Borče do Obrenovca, a Gugul je predložio tu trasu za kola. Kao što vidiš postoji i nešto duža veza za kamione preko Obilaznice i Surčina. Nema tu ništa sporno.
A, ti mostovi koje pominješ su jedna daleka i neizvesna budućnost.Inače, kao što vidiš već je odabrana trasa za autoput do ZR bez obzira na teren.
valjan napisao/la:
Inače, od Temišvara pa do Jaše Tomića ili do Vatina je maltene ista udaljenost, . .
Ovo neću ni da komentarišem. Pogledaj mapu još jednom.
Poslednja izmena: 27 jul 2020 11:11 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 11:05 #40

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9013
  • Karma: 98
@Valjan, i ja sam negde u prostornom planu Srbije sam video vezu izmedju A1 (kod pocetka Banovaca gledajuci od BG) i M13 (BG - ZR) sa novim mostom preko Dunava. Sto se tice teretnog saobracaja za Banat i Temisvar, on bi mogao jednog dana tim putem, kao i ispod Fruske gore. Sve je ovo samo teorija za sada na zalost.
Ali ako mogu preko Pupina, mogu i dalje za ZR kao sto idu za Vrsac.

Cak sam razmisljao kako se da ustedeti novac i saobracaj iz BG preusmeriti na Banovce i novu vezu K10 - ZR li beogradjanima je to verovatno previse zaobilazno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru