Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Autoput NS - ZR - BG

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 12:15 #41

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Trebalo bi povezivanje sa Temišvarom posmatrati iz neke buduće situacije, nap. 2025., kada će biti izgradjn Fruškogorski koridor i autoput NS-ZR-BG. Već je odlučeno da se to gradi, na FK se čeka potpisivanje ugovora, a za autoput se radi projekat.
Znači, to možemo da očekujemo u narednom periodu i tada će trebati još oko 45km do granice kod J.Tomića i još toliko do TM. Tada će to biti daleko isplativije nego preko Vršca, a povezaće TM sa jugom i zapadom, pa će Rumunija biti više zainteresovana za vezu ZR-TM.

Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 27 jul 2020 12:16 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 15:39 #42

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Fruškogorac™ napisao/la:
valjan napisao/la:
Inače, od Temišvara pa do Jaše Tomića ili do Vatina je maltene ista udaljenost, . .
Ovo neću ni da komentarišem. Pogledaj mapu još jednom.

Uzvraćam pozivom da se to odradi - ako zabodeš šestar u Temišvar, i povučeš od Jaše tomića do Vatina, vidi se da je razlika svega par kilometara, naročito ako se pogleda granica severno od Jaše Tomića gde je onaj "džep" na granici jer svakako je i do Zrenjanina bliže sa te strane i ne moraju da se prave mostovi preko Tamiša, i zapadno od Vatina gde je takođe "džep" ali na kontra stranu, jer je sa istočne strane Vatina Vršački breg pa je i tu povoljnije da se ide bliže Plandištu, znači oba ta granična prelaza bi bila maltene na samoj kružnici:







A što se "saobraćaja kroz Beograd" tiče, govorim o teškim kamionima, zbog njih se i prave autoputevi, ne prave sa da ja svake dve-tri nedelje odem firminim autom u Čačak, Jagodinu, Pirot ili Niš, ili da odem privatnim autom jednom godišnje u Grčku i par puta godišnje u BG ili negde prema SU, nego za "Miška" koji svaki treći dan šleperom napravi četvorocifreni broj km. I isto kao što šleperi u NS ne idu Bulevarom oslobođenja ili Bulevarom Cara Lazara, tako ni u BG ne prolaze kroz gradske ulice, osim tog dela od mosta Zemun-Borča do prvog autoputa jer trenutno ne postoji druga alternativa, znači to što te Google Maps proterao tuda ne znači da stvarno i može tako da se uvek ide. Ono što hoću da kažem da je sasvim jedna stvar "knjiško znanje" kojim se obilato barata ovde, a sasvim drugo "realno iskustvo" sa lica mesta koje često može da ukazuje da to tako baš i ne radi. Ako recimo nisi video gužvu kod Zmaja u špicu, onda "da se ti pitaš, ti bi proterao autobus tuda" ;)
Poslednja izmena: 27 jul 2020 15:40 od valjan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 18:26 #43

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
valjan napisao/la:
. . . Ako recimo nisi video gužvu kod Zmaja u špicu, . .
Ja sam Zemunac i znam ponešto o saobraćaju u tom delu Beograda, ali TO nije ovde tema i ti ne razumeš o čemu se radi u mom predhodnom postu. Baviš se trivijalnim stvarima, a vidim kako meriš rastojanja na mapi. Inače, prema ZR je bliže za oko 20km, ali nije ni to odlučujuće.
Nemam nameru da ovde ponavljam već napisano, koje je svima jasno osim tebi.
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 27 jul 2020 18:39 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 19:07 #44

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
U situaciji gde perspektiva Srbije van Beograda je upitna, dok je u Beogradu privredna i populaciona perpektiva makar pozitivna nula, nema tog ni auto-puta a ni pruge koji će se u sledećih 100 godina graditi a da mu početak (ili kraj) nisu beogradski.
Poslednja izmena: 27 jul 2020 19:09 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 19:27 #45

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
mel napisao/la:
. . nema tog ni auto-puta a ni pruge koji će se u sledećih 100 godina graditi a da mu početak (ili kraj) nisu beogradski.
Na gornjoj mapi je i trasa Temišvar-Zrenjanin- Novi Sad - Ruma.
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 23:06 #46

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Mel hoće da kaže da ih je briga sa NS i ostalo, sve kreće iz BG i kako njima paše. Ako sam dobro razumeo.

Imam malu zamerku za korišćenje šestara, jer zemlja nije ravna ploča. Ne znam da li GMaps meassure tool uzima krivu planete u obzir, čini mi se da da. Možda je to jedna mogućnost ako bi da merite :)
Ja mislim da nema potrebe, jer mi ni o čemu ne odlučujemo samo diskutujemo o tudjim planovima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 27 jul 2020 23:15 #47

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Fruškogorac™ napisao/la:
Nemam nameru da ovde ponavljam već napisano, koje je svima jasno osim tebi.

Očigledno tebi mnoge stvari nisu jasne - transverzalu istok-zapad imaće od Temišvara preko Arada i Mađarske, doduše tek je 1/5 kroz Mađarsku izgrađena, ali prolazi isključivo kroz EU zemlje, znači minimalno zadržavanje na granici, i mogu da biraju da li će preko Hrvatske ili Slovenije da izbiju ka Italiji:



Nema potrebe da se 50km južno od tog koridora pravi još jedna paralela, kada na narednih 50km već postoji još jedna (BG-ZG). I sami Rumuni su skontali da im je tu potrebniji pravac sever-jug, koji izbija otprilike gde sam i rekao:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Romania_Motorways_DE.svg

Autoputevi se ne prave kroz gradove i tranzitni saobraćaj se ne gura kroz urbane delove, zato i autoput od Temišvara ne kreće iz centra grada nego od postojećeg A1 koji je istočno od Temišvara, pa je Vatin odatle u suštini bliži nego Jaša Tomić.

Inače, to što je izrađen plan za nešto ili što je već i izrađena neka deonica ne mora ništa da znači, jer most kod Ostružnice je recimo počeo da se gradi 1990, pa je gradnja stala 1992, pa nastavljena 1997, pa tek što je završen par meseci kasnije srušen u bombardovanju, pa je obnova počela 2002. i završena 2006. pa je druga polovina krenula sa gradnjom 2016. i završena ove godine. Most kod Obrenovca na autoputu Miloš Veliki počeo je sa gradnjom 2017. a završen skoro pola godine pre ostružničkog. Dakle nešto što je davno planirano i gradilo se 30 godina i prekidalo se više puta završeno je posle nečeg što je mnogo kasnije i planirano i započeto. Tako da to što je obilaznica već dobrim delom izgrađena i što će biti gotova za možda 2-3 godine ne mora da znači da ZR-BG neće biti gotov pre, a opet to što je napravljen plan za ZR-BG ne mora da znači i da će gradnja krenuti u neko skorije vreme i da će možda neki drugi autoput biti izgrađen pre toga a taj plan će čamiti 5-6 godina dok se ne nađu pare iz odgovarajućih fondova. A s obzirom na to da je E70 isplaniran pre više decenija i deo je evropske putne mreže, lakše će namincati pare za tu varijantu nego za lokalne džade od sela do sela...
Poslednja izmena: 27 jul 2020 23:20 od valjan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Mikie

Autoput NS - ZR - BG 28 jul 2020 01:26 #48

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
@kasko
To sam mislio, neisplativo na više nivoa, ne donosi glasove jer "pogađa" manji broj ljudi, nema veliki finansijski efekat jer je sigurica napraviti nešto što kači Bg.

Osim NS - SU (a i to je evropski putni pravac) ne postoji veza dva Vojvođanska grada brzim putnim pravcem ili srednje brzom prugom. U Srbiji (uskoj) za to vreme uskoro neće biti grada od 100k koji nema izlaz na a.put, a izvesna je gradnja moravskog koridora koji je prvi ap koji zaobilazi beograd.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 28 jul 2020 06:47 #49

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
valjan napisao/la:
. . . I sami Rumuni su skontali da im je tu potrebniji pravac sever-jug . . .
Prvo da nešto razjasnimo, Fruškogorski koridor i autoput NS-ZR-BG gradimo radi svojih potreba. Kada to bude završeno (nap. 2025.), Zrenjanin će biti na "Koridoru 11" koji spaja Južnu Italiju sa Istočnom Rumunijom (Bari-Bar-Beograd-Temišvar).
Tada će biti aktuelna izgradnja trase Zrenjanin-Temišvar kao deo "Koridora11", tj. pravac Sever-Jug. Osim toga, Fruškogorskim koridorom će biti povezani sa Zapadnim Balkanom i Severnom Italijom.

Sa druge strane, nastavak gradnje Obilaznice, most kod Vinče i petlje oko Pančeva nisu ni na vidiku, o tome niko i ne govori, osim ovde na forumu. To je vrlo skupa deonica i pitanje je kada će uopšte početi da se gradi bar do Pančeva.

Ovo je stanje iz prošle godine, a sada je pušten deo "Koridora11" do Čačka.
Do nap 2025. biće izgradjen veći deo ovog koridora od Zrenjanina do Bara.
.
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 28 jul 2020 07:22 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 28 jul 2020 10:02 #50

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Ono je skupa deonica? A tunel od 3 km ispod FG i most preko Dunava kod Petrovaradina se naprave od nedeljnog džeparca? :whistle:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 28 jul 2020 10:25 #51

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
valjan napisao/la:
Ono je skupa deonica? . . .
Postoje prioriteti ili važnije deonice, kao što je Fruškogorski koridor u odnosu na deonicu Bubanj potok - Pančevo.
I most preko Ada Huje će pre da se izgradi od mosta kod Vinče, jer će da rastereti stari "pančevac" i poveže gradske saobraćajnice.
www.gradjevinarstvo.rs/vesti/17085/810/z...za-most-kod-ade-huje

Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 28 jul 2020 10:32 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 28 jul 2020 11:52 #52

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Beogradjani se ne bi slozili sa tobom :)
Sudeci po rumunskim planovima, nemamo sta vise puno da diskutujemo. Oni su ucrtali A9.
Mi cemo po najavi NJEGA (sargarepa) dobiti brzu saobracajnicu Sombor - Kikinda preko Vrbasa i Novog Beceja.
www.025info.rs/vesti/srbija-i-svet_19/vu...-kikinde-_27408.html
Dijagonala od Jase Tomica ka TI ima samo jedno mesto od Temisvara do granice, pa meni to nije bio problem kada sam isao za TI. Sredjivali su taj put pre par godina, bio je ruiniran. Ne znam kakav je sada. Najvise se vremena izgubi od ZR po selima do granice. Kada bi se tu zaobisli Sutjeska i Secanj, sto nije tako veliki zahvat ostalo bi na ruti samo Lazarevo do granice. Malo prosiriti put kao ZR NS i stigne se za 120 minuta bez skrsenja propisa. Ja sam stizao za 105 ali to nije za pohvalu, jer sam konstantno isao brze nego sto je dozvoljeno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 28 jul 2020 12:30 #53

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
kasko napisao/la:
Beogradjani se ne bi slozili sa tobom :)
Beogradjanima taj most kod Vinče za obilaznicu oko Pančeva uopšte nije interesantan, a pogotovu neće biti kada se izgradi most preko Ada Huje za vezu sa Pančevom.
A, Rumuni će tek za 4-5god da vide kojom trasom je isplativija vožnja. Veza TM-ZR će više da treba njima, nego nama.
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 28 jul 2020 12:43 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 29 jul 2020 23:35 #54

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Fruškogorac™ napisao/la:
Postoje prioriteti ili važnije deonice,

Postoje političari i njihovi interesi i obećanja. I to je to.

Postoje gotovi autoputevi, i trenutno se štancaju veze do njih - veza VA do autoputa, izlaz KG na autoput, spoj RU i ŠA na autoput, planira se izlaz KV i ZR i KI i SO i još nekih većih mesta na autoput... Kada izađeš na autoput, onda možeš do BG, a od BG u neki od drugih gradova. Ili kontra od BG pa napolje iz zemlje. Simple as that... Sve ostale priče o međusobnom povezivanju su samo spinovanje i upakivanje u lepšu oblandu.

A što se prioriteta tiče, da li si se ikad provozao ijednim od postojećih autoputeva? Lošmi Kiveli je sablasno prazan kad god idem tuda, takođe i deo od NS ka SU. Danas sam išao NS - Pirot i nazad, od NI do Pirota nikog, ako sam obišao (ili ako su mene obišli) ili susreo sve zajedno 30 vozila za tih 70-ak km x 2, puno je. Od nedelje idem za Leskovac pa ću videti i kako je na tom južnom kraku, pretpostavljam isto kao i ka Pirotu, i zimus kada sam išao do Bujanovca pre korone isto bilo prilično przanjikavo na tom delu. Jedina gužva uvek u svako doba je od Pazove do BG i od BG do cca. Smedereva, i naravno u samom BG. Štagod olakša prelaz preko reka i preusmeri saobraćaj sa najzakrčenijih saobraćajnica, Beograđani će voleti. S obzirom na to da je ova država debelo centralizovana, da u BG živi 1/4 stanovništva a tamo su i oni koji odlučuju o preraspodeli novca, uglavnom će BG projekti najpre i dobiti pare,jer "daleko od očiju, daleko od srca". Kada jednostavno pogledaju brojke i vide koliko se koji put arči, neko će 'ladno reći "ma zaboravi na te autpotueve, niko to ne koristi, daj da preusmerimo pare tu gde je gužva da rasteretimo to malo..." NS-RU jeste takođe zakrčena relacija, ali tunel 3km je ono što će biti stalan argument za "neka ga još malo, kada prištedimo mala para"...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 30 jul 2020 06:01 #55

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
valjan napisao/la:
. . uglavnom će BG projekti najpre i dobiti pare, jer "daleko od očiju, daleko od srca". . .
Obilaznica se radi oko BG do Bubanj potoka, a grade se i autoputevi Kuzmin - Rača, Ruma - Šabac, Čačak - Požega (Koridor11), Moravski koridor, . . a, za mnoge druge pravce se sprema projekat, nap. Požega - Užice, Niš - Pločnik, . .
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 30 jul 2020 06:28 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 30 jul 2020 12:27 #56

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Kuzmin - Rača je veza BG sa BiH, Ruma - Šabac je veza BG ka ta dva grada, Čačak - Požega je veza BG sa Požegom, Užicem, Zlatiborom itd, Moravski koridor je veza Kraljeva i ostalih gradova na tom potezu i Kopaonika sa BG... Vešt političar će uvek upakovati i najveće :storm: u nešto što lepo zvuči...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 31 jul 2020 16:28 #57

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Ići ćemo za Temišvar preko Bečeja i Kikinde jednog dana
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 03 avg 2020 10:08 #58

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Kada se izgradi most na Ada Huji i delovi Spoljneg magistralnog prstena, onda će petlja kod Borče biti povezana sa petljom kod Bubanj Potoka i dalje prema Nišu.
www.blic.rs/vesti/beograd/novi-most-na-a...-228-miliona/7796rx0
.
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 03 avg 2020 10:24 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 04 avg 2020 14:47 #59

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
A sad sledi još jedan detalj koji sam nedavno saznao a koji kvari ovu maštariju - most kod Vinče biće drumsko-železnički, baš kao što je i Pančevac koji vapi za rekonstrukcijom, i most na Ada Huji će rasteretiti drumski ali ne i železnički saobraćaj ka Banatu neophodan da bi se Pančevac rekonstruisao, tako da će možda ipak most kod Vinče biti pre izgrađen kako bi se mogao srediti Pančevac, tako da tranzitni saobraćaj ipak neće preko Ade Huje pa kroz grad preko Bubanj potoka kao što ni sad ne ide, inače bi se tu na usponu sigurno formirao čep u špicevima...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 04 avg 2020 15:17 #60

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
valjan napisao/la:
A sad sledi još jedan detalj koji sam nedavno saznao ...
Taj "detalj" je već decenijama u planu, ali nema najave da će se uskoro graditi. Kao što vidiš u gornjem članku, most preko Ada Huje je u planu za 2021., a tvoje "maštarije" o mostu kod Vinče i obilaznici oko Pančeva neće biti skoro. Nije u pitanju samo most od 2km kod Vinče, već pogledaj koliko treba izgraditi pre i posle mosta, a to košta.


www.blic.rs/vesti/beograd/novi-most-na-a...-228-miliona/7796rx0
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 04 avg 2020 15:37 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru