Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Autoput NS - ZR - BG

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 06:12 #81

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
ranko su ns napisao/la:
-75 . . zašto?

Zato što pubertetlije daju "minus", jer je to anonimno, pa se ne zna ko i koliko puta je to uradio. Što je potpuno besmislena opcija za razliku od opcije "hvala" gde se vidi ko su "zahvalnici".
Meni to nije ni bitno, jer znam ko je dao većinu tih "-75". Kada god se zaleti na mene jedan zajapureni i nedorastao lik sa postovima koje prepisuje sa drugog foruma, tada se i povećava broj minusa.
Poslednja izmena: 07 avg 2020 06:59 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 09:44 #82

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 932
  • Primljenih Zahvalnica: 1980
  • Karma: 24
Na tu vezu koja bi išla preko uspona na Bubanj potoku zaboravi, i trenutno je tamo zabranjen saobraćaj kamionima i niko pametan ne bi ni dozvolio da idu tuda. Evo juče kada sam se vraćao zatvorena cela strana zbog radova iz pravca od NI ka BG od vrha Begaljičkog brda do naplatne u Vrčinu, kolona je počinjala par kilometara iza Begaljičkog brda a u celoj toj gužvi nekoliko zaglavljenih šlepera i nekoliko čukanja šlepera sa kolima i šlepera sa šleperima, mislim da smo se najmanje 20-ak minuta provlačili kroz tih 5-6km (a još sam imao i sreće da dobro procenim kad da se prebacim iz jedne trake u drugu). A taj uspon na Begaljičko brdo je 5%, dok je ovaj na Bubanj potok 7% i mnogo krivudaviji, tako da mogu samo da zamislim kakav bi tu tek haos bio da pustiš šlepere tuda pa se desi nešto slično. A kao što rekosmo, autoputevi se prave uglavnom baš zbog tog teretnog saobraćaja, kao što se i brze pruge najviše prave zbog teretnih vozova, i samim tim neće niko praviti saobraćajnicu da bi od negde poslao saobraćaj nigde , i baš zbog takvih situacija moraš da imaš ili most kod Banovaca ili kod Vinče da bi taj saobraćaj sa banatske strane tuda doveo na obilaznicu pa dalje kuda već treba. Ovaj tranzit sa Pupinovog mosta pa kroz Zemun je samo privremenog karaktera jer trenutno ne može drugačije, ali prolazi kroz urbanu zonu i sigurno će čim bude dostupna alternativa biti izbačen i odatle.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 10:00 #83

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
valjan napisao/la:
Na tu vezu koja bi išla preko uspona na Bubanj potoku zaboravi, . .
Most na Ada Huji će imati vezu preko SMT i autoputa do Bubanj Potoka. Nije ovde pitanje šta ti i ja hoćemo, već šta će da gradi Beograd.

Poslednja izmena: 07 avg 2020 10:02 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 12:09 #84

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 932
  • Primljenih Zahvalnica: 1980
  • Karma: 24
Čoveče, ti i dalje ne kapiraš - autoput je obilaznica, ono što prolazi kroz grad je gradski bulevar koji trenutno ima ulogu vd autoputa, baš kao što je i ona saobraćajnica od Batajnice pa preko lakat krivine do Zmaja nekad imala status autoputa dok nije izgrađena obilaznica do Dobanovaca, sad je običan gradski bulevar. Čim bude završen deo od Ostružnice do Bubanj Potoka u punom profilu, ovaj deo će prestati da glumi autoput, eventualno će ostati onaj deo od Zmaja do Dobanovaca u tom statusu zbog tranzita preko Pupina dok se ne izgradi ili most kod Vinče ili most kod Banovaca.

Još 2014. kada je otvoren Pupin pisalo se:
ZBOG novog režima saobraćaja, kamioni koji idu od Niša do Pančeva, imaće duži put 48 kilometara. Do sada su išli auto-putem do Konjarnika pa preko Vojislava Ilića, Bulevara kralja Aleksandra, Ruzveltovom ka Pančevačkom mostu. Ubuduće će od Bubanj potoka morati preko Ostružničkog i Pupinovog mosta do Pančevačkog puta. Sve dok se ne izgradi most kod Vinče.

Pančevac je u specifičnom položaju jer je ispod njega Luka Beograd u kojoj su stacionirane mnoge firme i njihovi kamioni moraju nekako da dođu do sedišta firme i odu van grada, pa svi oni koriste Pančevac da pređu Dunav, kada naprave most preko Ade Huje taj saobraćaj će ići preko njega pa kuda je najbliže do prvog autoputa, a trenutno je to i dalje Pupinov most. Nema šanse da prave krug kroz sam Beograd pa se preko ovog bulevara / vd autoputa uključuju ka Bubanj potoku, tuda će eventualno busevi pa preko SMT do nove autobuske stanice na Novom Beogradu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 12:27 #85

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
Autoput E-75 prolazi preko Gazele kroz Beograd i tu nema šta da se priča. On je postao u tom delu opterećen kao gradski bulevar, ali je to i dalje autoput. Obilaznica je u profilu autoputa, to nisam ni pominjao ili osporavao.




Ti ovde mešaš dve stvari : infrastrukturu i organizaciju saobraćaja. Ja nisam vozač kamiona pa da me interesuje samo taj vid prevoza. Postoje i automobili, kombi, autobusi, . . i svako će da ide tamo gde je dozvoljeno.

Mapu sam postavio da se vidi šta su prioriteti, šta će da se gradi narednih par godina, a šta je samo u planu za neku dalju budućnost. Mene interesuje infrastruktura i o tome pišem, a ne o trenutnom stanju u saobraćaju.

Znači, za most preko Ada Huje i pristupni deo SMT već se radi Projekat, tj. on nije samo u planu na papiru kao most kod Vinče i obilaznica oko Pančeva.
Poslednja izmena: 07 avg 2020 13:06 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 13:33 #86

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 932
  • Primljenih Zahvalnica: 1980
  • Karma: 24
Nisam ni ja kamiondžija, ali nisam ni knjiški moljac kao ti (kako drugačije objasniti neka tvoja razmišljanja) pa ti zato kažem da je jedna stvar gledati iz fotelje u mapu i "proterivati autobus tuda" a drugo je videti kako zapravo stvari funkcionišu na licu mesta.

A kad već tako pratiš šta se piše u medijima o projektima, onda nemoj pratiti selektivno, lepo ti je Vesić još pre par godina objasnio povodom ove tri saobraćajnice (obilaznica, UMP, SMT):
Zamenik gradonačelnika je naglasio da će se na taj način u potpunosti eliminisati tranzitni saobraćaj, gužve će biti smanjene, a auto-put rasterećen, dok će deo auto-puta koji prolazi kroz grad postati gradski bulevar i preći u nadležnost grada.

Znači Gazela = autoput već za jedno 2 godine jok, pa ti maštaj o spajanju ZR preko beogradskih bulevara sa ostatkom sveta.

Što se tiče infrastrukture i stanja u saobraćaju, kako može jedno bez drugog? Putevi se možda prave za izložbu ili kako? Valjda se prave da povežu tačku A sa tačkom B na taj način da ih mogu koristiti vozila koja tuda najčešće prolaze, pa je bitna i određena statistika. Jedni su zahtevi za prolazak traktora, a sasvim drugi za prolazak kamiona težih od 3,5 tone i visine preko 2m. Automobili i mali kombiji mogu kako im se prohte, i kroz najuže sokake i ispod niskog nadvožnjaka ako mogu da se provuku fizički, ali kategorije 3 i 4 uglavnom ne mogu svugde, a možeš lepo i sam izvući iz godišnjih statistika Puteva Srbije koliko ima kojih kategorija na kojim deonicama puteva.

Drugim rečima, može sutra neko da napravi projekat autoputa od Begeča do Sajlova na oduševljenje domorodačkog življa i lokalnih političara, ali on sigurno neće biti realizovan zbog gomile faktora koji bi uticali na to da taj autoput ne bude rentabilno iskorišćen u narednih 30 godina (a možda i duže) ili bi otvaranje te deonice stvorilo nove saobraćajne probleme koji nisu postojali pre otvaranja pa bi se odlagalo sa početkom gradnje dok se ti dodatni problemi najpre ne otklone.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 13:47 #87

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 483
  • Primljenih Zahvalnica: 772
  • Karma: 7
Dobra trasa Begec>>>Sajlovo.Ja bih I 6 benzinskih pumpi stavio na tu trasu i na sredini deonice na prosirenju,Promenada 2.0
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 14:03 #88

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
@valjan
Već drugi put pokušavaš da me uvrediš, ne znam zašto, ali takvi likovi ne mogu da me uvrede, jer vidim ko su i šta su. To što se ti vozikaš putevima ne znači ništa u odredjivanju prioriteta za gradnju.

Opet se baviš organizacijom saobraćaja, tj. šta će da se zove "autoput" a šta neće.(?!) To meni nije bitno jer ako je u profilu autoputa može da se zove kako hoće i da bude u bilo čijoj nadležnosti. Vozačima je bitna infrastruktura, koliko ima traka, . . itd.

Oni koji se bave urbanizmom su odlučili šta je prioritet za izgradnju i šta će da se gradi narednih godina. Jedan od tih projekata je i most preko Ada Huje koji će biti veza Zrenjanin - Borča - Ada Huja - Bubanj Potok i dalje prema Nišu. Nije to teško shvatiti.
Poslednja izmena: 07 avg 2020 14:04 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 14:54 #89

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5770
  • Primljenih Zahvalnica: 8649
  • Karma: 254
ap kroz BG prekio gazele će uvek biti ap bez obzira na lepe želje Vesića. Nikad ne može biti bulevar jer nema elemente bulevara, već auto puta.
tako da
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 07 avg 2020 14:56 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 15:05 #90

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
Deo autoputa na Novom Beogradu se odavno zove bul. Arsenija Čarnojevića, ali to nema veze sa infrastruktufom i profilom saobraćajnice.
To je autoput još od projekta i to je ono što mene interesuje, kao ostale saobraćajnice kroz grad koje su najmanje 2+2, a koje služe i za tranzit.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 17:05 #91

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 932
  • Primljenih Zahvalnica: 1980
  • Karma: 24
Znači po toj logici naš Bulevar oslobođenja je idealna veza Banata i Srema, profil mu je 3+3, samo treba produžiti Bulevar Jaše Tomića i omogućiti da izbije na Kaćku petlju, i denivelisati par raskrsnica i gotov "projekat", eto Zrenjanicima veza sa Rumom... A što se gura toliki saobraćaj kroz sam grad nema veze... Ja uopšte ne pokušavam da te uvredim, pokušavam da ti kažem da najkraća linija na mapi nije najnužnije i najidealnija za nešto... E da, Metro C&C je i dalje zvanično na adresi "Autoput za Novi Sad" iako ta saobraćajnica već godinama nije autoput, tako da nije bitno kako se zvanično zove, nije Vesić prvi smislio da autoput ne ide kroz grad (nije on uopšte kapacitet za takav mentalni zahvat, da se razumemo) i kad obilaznica bude gotova u punom profilu svakako će tuda biti brže ka jugu nego preko Gazele (naročito u špicu)...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Autoput NS - ZR - BG 07 avg 2020 17:18 #92

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
Umesto komentara predhodnog posta, dovoljno sam pisao o takvoj temi, evo šta je prioritet za Vojvodinu u novom Prostornom planu.

Poslednja izmena: 07 avg 2020 17:21 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 10 avg 2020 10:09 #93

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 306
  • Primljenih Zahvalnica: 280
  • Karma: 0
ovo mu dođe kao plan kako iz Bg stići bilo gde (pa i u vojvodini) za što kraće vreme.
od železničke mreže nivoa germanskih zemalja do povezivanja sa temišvarem kao poklon beograda je put dug 100 godina sa 15ak godina izuzetka.

i nervira me to što se projekti uvaljuju uz priču, povezivanje sa evropom, svetom, ovin, onim. Ne, drugarice i drugovi, infrastruktura se pravi za sopstvenu državu a ne pod parolom spojićemo rumune sa jadranskim morem i turke sa nemačkom. Zarada od tranzita je preuveličana po forumima i medijima. Jedini razlog zašto je ta priča forsirana za koridor 10 su povoljni krediti EU kojoj je stalo da iz političkih razloga dovrši projekat integrisanja istočne evrope (otuda i sam plan koridora). A mi budući da nemamo neki svoj cilj i plan kako saobraćaj treba da izgleda, primili smo se na asfaltiranja pa nam lako to prodaju kao da nam budučnost zavisi od toga.

a u stvarnosti, ako nemaš automobil, svako putovanje dalje od beograda je taljiganje, skoro da mora da se traži mesto za konak.

Ista priča i za brzu prugu bg - bud. Malom čoveku nikakve koristi od nje, naprotiv. Za te pare bi se osposobila mreža pruga u državi za standardnih 80-120. Al lepše se prodaje priča od 200, 300, a nju kinezi plaćaju a za ovu koja nam je bitna smo nesposobni.
Poslednja izmena: 10 avg 2020 10:19 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 10 avg 2020 12:46 #94

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
mel napisao/la:
ovo mu dođe kao plan kako iz Bg stići bilo gde (pa i u vojvodini) za što kraće vreme. . .

"Evo koji se putevi grade u Srbiji:"

www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=10&nav_id=1717384
Poslednja izmena: 10 avg 2020 12:47 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Autoput NS - ZR - BG 11 avg 2020 10:41 #95

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 932
  • Primljenih Zahvalnica: 1980
  • Karma: 24
I sad kad malo bolje pogledaš šta je Drobnjak rekao, vidiš da je opet na kvarnjaka ubacio ŠTA ĆE SE RADITI između ono gde se već nešto radi:
Podsetio je da se gradi auto-put od Preljine do Požege, zatim Moravski koridor od Preljine do Pojata, auto-put od Kuzmina do Sremske Rače, obilaznica oko Beograda, da se gradi novi mostu preko Save kod Šapca, da će biti napravljena brza saobraćajnica od Novog Sada do Rume, zatim auto-put Ruma - Šabac i brza saobraćajnica Šabac - Loznica...

"Mi radimo sada i rehabilitaciju auto-puteva i magistralnih pravaca", naveo je Drobnjak.

Od Preljine do Požege se probija jedan od planirana tri tunela, same saobraćajnice nisu još ni pipnuli, evo za nekih deset dana prolazim autoputem do Preljine pa ću baš proveriti vidi li se šta, pre par meseci kada sam prošao i kada se ta deonica takođe zvanično gradila još nije bilo ničeg vidljivog sa Lošmija Velikog.

Moravski koridor po onome što sam čuo nije još ni pipnut, proći ću i tu jednim delom kada se budem vozao za desetak dana, pa ću imati svežije informacije.

Obilaznica oko BG se radi, to se barem vidi golim okom kada se prođe tuda, ali imaju oni još dosta posla, neke mostove nisu još ni počeli a imaju još i ceo jedan tunel da probiju...

Kuzmin-Sremska Rača se za sada radi most, i samo to, tek pre par dana su u Republici Srpskoj odredili načine finansiranja njihovog dela autoputa, ako imamo u vidu koliko su brzo napravili deonicu od obrenovačkog mosta do Surčina kroz istu ravnicu kao što je i kod Kuzmina, tu ne bi trebalo da bude problema, ali ako imamo u vidu koliko dugo je stajao neiskorišćen most Bratunac-Ljubovija zbog birokratskih problema u BiH, ko zna kada će ta deonica zapravo da profunkcioniše...

Što se kraja Drobnjakove izjave tiče, most na Savi je započet, ali će po svemu sudeći napraviti najpre deo od autoputa BG-ZG do Rume i deo do Šapca, a onaj ostatak od RU do NS, i od ŠA do LO će kanda još da sačeka, ovaj drugi je manje zahtevan pa će njega možda i pre.

Znači po tom tekstu čovek bi očekivao da se asfaltira na sve strane, samo još da izvuku štrafte i možeš da se provozaš, a ono nijednog puta još ni na vidiku...

A to da se radi rehabilitacija je tačno, video sam i sam gde se sve radi i gde je završeno i koliko kvalitetno je ponegde odrađeno (sve talasa dok voziš po novom asfaltu, gore nego po starom), eno osvanule one kolone na Begaljičkom brdu i u vestima, mi smo u četvrtak još i dobro prošli, ljudi sada ostaju zaglavljeni i po pola sata...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Hamilton

Autoput NS - ZR - BG 23 avg 2020 17:18 #96

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
"Oglašen je Rani javni uvid povodom izrade prostornog plana područja posebne namene koridora auto-puta Beograd-Zrenjanin-Novi Sad. . ."
www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=23&nav_id=1723118

www.mgsi.gov.rs/lat/dokumenti/rani-javni...ne-koridora-autoputa
Poslednja izmena: 23 avg 2020 17:35 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Blavak

Autoput NS - ZR - BG 23 avg 2020 19:52 #97

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 953
  • Primljenih Zahvalnica: 773
  • Karma: 32
evo i lokalnih vesti sa videom obilaznice ilovezrenjanin.com/vesti-zrenjanin/pogle...anin-novi-sad-video/

dokumenti su verovatno isti kao u gornjim linkovima
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Autoput NS - ZR - BG 31 mar 2021 06:03 #98

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
"Kompanija Shandong radi tehničku dokumentaciju za deonicu autoputa Beograd-Zrenjanin"

www.ekapija.com/infrastructure/3222406/k...anin-pocetak-gradnje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Blavak, valjan
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru