Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 28 dec 2018 14:27 #941

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
GSP ukida autobusku liniju do Vrdnika zbog malog interesovanja
Zbog malog interesovanja za liniju, a samim tim i zbog ekonomske neisplativosti, GSP od 1. januara ukida liniju 86, na relaciji Novi Sad - Vrdnik.


Ova linija uvedena je 1. oktobra i to na osnovu učestalih zahteva građana, poručuju iz gradskog saobraćajnog preduzeća.

"Tada je dogovoreno da se prate parametri njenog korišćenja i ekonomske isplativosti. Nakon tri meseca svakodnevnog praćenja, ustanovljena je veoma mala iskorišćenost kapaciteta, koja je neodrživa sa stanovišta racionalnog tržišnog poslovanja. Takođe, urađena ekonomska analiza nije potvrdila opravdanost daljeg postojanja linije do Vrdnika, pa je nadzorni odbor preduzeća doneo odluku o njenom ukidanju", navode u GSP-u.

Podsetimo, bilo je planirano da tokom sezone (od 1. maja do 30. septembra) na liniji 86 u jednom smeru bude 10 polazaka, a van sezone osam polazaka.
Autor: 021.rs
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 28 dec 2018 16:38 #942

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Kraj agonije ili penzionerskog sna zvanog Vrdnik. To se i dešava kada se linija uvede na kraju sezone. U svakom slučaju, JGSP nije imao šta da traži tamo, ali ne sumnjam da je neko ozbiljno počašćen zbog uvođenja te linije. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 29 dec 2018 12:07 #943

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Da se vratim na temu planirane nabavke osam midibusa dužine osam metara sa kapacitetom 45 putnika. Malo sam istraživao tržište i očekivao da su posredi u planu vozila koja više podsećaju na autobuse nego na kombije - ali nisu. Skraćeni autobusi te dužine uglavnom primaju najviše 60-65 ljudi, tako da sam se tada setio da pogledam u svoje dvorište i - gle čuda, kapacitet osmometarskog Feniksbusa je 45 putnika. :)

Ako se plan ostvari, Novosađane će opet prevoziti novosadski autobusi. :cheer: Fabrika, koja se nalazi u okviru nekadašnjeg servisa za Mercedes-Benz i Setra autobuse u garaži ATP Vojvodina, proizvodi midibuse na šasiji Iveco Daily za tržište cele Evrope. Njihova lista referenci seže, otprilike, od Rusije do Italije, a isporuke idu preko matične organizacije u Mariboru. ;)

Svakako je sigurno da bi ovakva vozila doprinela poboljšanju kvaliteta prevoza u slabije naseljenim delovima grada i u prigradskim naseljima, ako se tako i upotrebe. Podsećam da je, prilikom prethodne nabavke pet midibusa, obećavano bolje povezivanje Tekija i delova Petrovaradina sa gradom, ali su na kraju ta vozila završila na već postojećim linijama u doba kada veliki autobusi nisu potrebni. Često se vide na linijama poput 21, 30, 35, 41, 54 i 69, a nekada su išli i do aerodroma u Beogradu.

Za kraj jedna fotomontaža sa fiktivnim ispisom na displeju. ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, kasko, mrnjavi, Duja, Zex021, Blavak, Light, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 17 jan 2019 13:07 #944

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
I, naravno:

Produžena privremena trasa GSP linija 1, 15 i 35
Privremena trasa linija GSP-a 1, 15 i 35 biće produžena do završetka obnove mosta preko Kanala DTD na Sentandrejskom putu.

Linije 1 i 35 s Klise će, pored već izmenjenog dela trase, s Klisanskog puta skretati desno u Primorsku ulicu, zatim desno prema kružnoj raskrsnici s Bulevarom Evrope, kojim dolaze do kružne raskrsnice i isključenja za Industrijsku zonu "Jug". Potom će nastaviti Privrednikovom ulicom, skrećući desno na Put novosadskog partizanskog odreda do raskrsnice sa Sentandrejskim putem, odakle će nastaviti redovnom trasom.

Prema Klisi, autobusi na linijama 1 i 35 će, od raskrsnice Sentandrejskog puta i Puta novosadskog partizanskog odreda, saobraćati levo Putem novosadskog partizanskog odreda, levo Privrednikovom ulicom, zatim desno prema kružnoj raskrsnici s Bulevarom Evrope do kružne raskrsnice i isključenja za Industrijsku zonu "Sever". Potom će nastaviti Primorskom ulicom do raskrsnice s Klisanskim putem, odakle nastavljaju trasom koja je uvedena letos.

U GSP napominju da će autobusi na linijama 1 i 35 u smeru prema Klisi, osim redovnih stajališta, koristiti privremeno stajalište na Putu novosadskog partizanskog odreda - Sentandrejski put (kod mlekare). Autobusi na liniji 15 koristiće stajališta drugih linija i jedino privremeno stajalište u Primorskoj ulici kod Pošte.

Podsetimo, nedavno je ponovo produžen rok za završetak radova na Sentandrejskom mostu, pa će tako oni trajati barem do 10. marta o čemu više možete pročitati OVDE.

021
Poslednja izmena: 17 jan 2019 13:08 od Eldarion.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jan 2019 22:00 #945

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
GSP "Novi Sad" raspisao je usmenu javnu licitaciju za prodaju 21 rashodovanog vozila.
Najstarije vozilo je iz 1987. godine i reč je o "Zastavinom" pikapu, koji se prodaje po početnoj ceni od 13.000 dinara.
Na prodaju je i šest "Ikarbusovih" rashodovanih autobusa (četiri zglobna i dva solo autobusa) iz 1999, 2000. i 2005. godine po početnim cenama od 60.000 do 80.000 dinara, prenosi portal 021.rs.
Prodaje se i 10 solo autobusa "Volvo B" iz 1991. godine po početnoj ceni od 60.000 dinara po autobusu, dva "Iveco Crossway" autobusa iz 2011. po istoj ceni, te dva "Zastavina" pikapa iz 1995. i 2005. godine po početnoj ceni od 13.000 dinara.
Usmena javna licitacija će se održati 25. januara u restoranu GSP-a na Futoškom putu 46.

Vidim da prodaju IK103 CNG, njega dugo nisam video na ulicama..
proaju sestice, ok, ali sta bi sa Crossway, sto taj ide na prodaju?
Jel bio pod nekim ugovorom ili sta?

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jan 2019 22:18 #946

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Crossway #933 se zapalio u Sremskoj Kamenici u julu 2016. www.blic.rs/vesti/vojvodina/izgoreo-auto...i-prolaznici/gwwhhfv
Crossway #935 se zapalio u Temerinskoj ulici u decembru 2015. www.blic.rs/vesti/vojvodina/pozar-u-novo...us-za-sangaj/ddbwn9p

Ni jedan ni drugi nisu izlazili u saobraćaj nakon požara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jan 2019 23:19 #947

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
neobuscitta napisao/la:
Crossway #933 se zapalio u Sremskoj Kamenici u julu 2016. www.blic.rs/vesti/vojvodina/izgoreo-auto...i-prolaznici/gwwhhfv
Crossway #935 se zapalio u Temerinskoj ulici u decembru 2015. www.blic.rs/vesti/vojvodina/pozar-u-novo...us-za-sangaj/ddbwn9p

Ni jedan ni drugi nisu izlazili u saobraćaj nakon požara.
Nisam strucan, ali dva autobusa istog proizvodjaca, oba dosta nova u to doba su se zapalila? Nije li to izuzetno cudno?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 19 jan 2019 09:33 #948

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Juče na Futoškom putu 52,54,55 u redu. Posle pola sata nema ni jednog. Ludilo
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 19 jan 2019 11:49 #949

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
SSJ5 napisao/la:
Nisam strucan, ali dva autobusa istog proizvodjaca, oba dosta nova u to doba su se zapalila? Nije li to izuzetno cudno?

Mislim da mediji nisu pisali o zaključcima istrage, te ni ja ne mogu da tvrdim šta je uzrok sa sigurnošću. Ono što mogu reći je da je Crossway LE, za razliku od Neobusa ili Ikarbusa koji se voze kod nas, deo voznih parkova od Skandinavije do Sredozemlja, te da su ovakve nezgode vrlo verovatno na nivou statističke greške. S tim na umu, sa velikom rezervom bih kao najverovatniji uzrok požara naveo neadekvatno održavanje, odnosno popravke vozila.

To je inače odličan autobus, sa dokazanim devetolitarskim Iveco Cursor motorom. Razvijen je kao gradsko-prigradska verzija međugradskog autobusa Crossway i proizvodi se već deset godina. U međuvremenu je Irisbus, koncern autobuskih proizvođača pod okriljem Iveco, ugašen pa se danas vozila prodaju kao IVECO Crossway. Čak je i nemačka železnica (Deutsche Bahn) naručila 1000 vozila ovog tipa.

Zanimljivo za novosadske Crossway autobuse je da su oni prodati sa lagera. Oni su bili deo nabavke za Tiranu, ali je albanska prestonica odustala od dela nabavke i vozila su prodata ispod cene, mislim za 139.000 evra. Taj tender iz 2011. godine je ujedno bio i poslednji pokušaj da Neobus proda vozila svom gradu.

Meni je u svemu ovome zanimljivo i da se prodaje Ikarbus IK-103CNG, prvi gasni autobus u Novom Sadu. Pre dolaska u vozni park, predstavljen je na sajmu Beotruck 2006. godine. Pogonio ga je RABA motor u sprezi sa Voith automatskim menjačem. Za razliku od ostalih dizel IK-103 (u kojima su motori MAN), karakterisala su ga lepljena stakla i vertikalno postavljen hladnjak sa desne strane, iza zadnjih vrata. :)

Dugo je saobraćao u kolor šemi i sa svim nalepnicama sa tog sajma. :D

foto: Saša Conić

Nakon nezgode u garaži, kada je ulaskom u halu razbijena maska za gasne boce, stručnjaci su napravili novu masku na prednjem delu, koja nije imala nikakvu funkciju osim da zaštiti masku koja štiti masku za CNG boce. :suicide:

foto: Se7en

Ako se ne varam, Ikarbus nije više napravio nijedan gasni autobus posle ovog. Takođe, do 2011. godine, ovo je bio jedini gasni autobus u novosadskom voznom parku. Pošto nije postojala punionica za gas u garaži JGSP, ovaj autobus je išao skroz do NIS-ove rafinerije na punjenje. Zbog toga je najviše radio na liniji 1. Tokom poslednjih nekoliko godina eksploatacije, izuzetno retko je viđan na ulicama. :)
Poslednja izmena: 19 jan 2019 11:53 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, kasko, Zex021, Alibunar, Blavak, valjan, zlaja

Javni gradski i Taxi prevoz 19 jan 2019 22:03 #950

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
nesto mi tu nije jasno..na sajtovima za prodaju polovnih vozila mozete kupiti citara starog 15ak godina za 7000e pa navise
ovde gomila rashodovanog lima je 60.000 pocetna..?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 20 jan 2019 09:25 #951

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Kao što si i sam naveo, gomila rashodovanog lima. Pretpostavljam da će ih oguliti do daske (motor, menjač, stakla, sedišta, displeji, volan...) i sačuvati rezervne delove za druga vozila. U suštini, na prodaju će biti tone metala, a ne autobusi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 22 jan 2019 21:40 #952

  • sasar
  • sasar's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 134
  • Primljenih Zahvalnica: 506
Goreo autobus na liniji 76 u Sremskoj Kamenici
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 23 jan 2019 09:27 #953

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Sreća da niko nije povređen. Rekao bih da jeste u pitanju pravovremena reakcija, s obzirom da ga je vozač zaustavio maltene u raskrsnici, iako je imao još 100 metara do proširenja i stanice.

U pitanju je Volvo 7000, jedan od pet autobusa (811 - 815) koji su krajem 2003. godine doneli svojevrsnu revoluciju na ulice Novog Sada. To su prvi niskopodni i prvi klimatizovani autobusi u novosadskom javnom prevozu. Kao i Crossway autobusi, o kojima sam neki dan pisao, i Volvo 7000 su (verovatno) kupljeni sa lagera. Došli su u Novi Sad u potpuno beloj boji i bez displeja za ispis linije i tako saobraćali nekoliko godina.Posle su im ugrađeni flip-dot LED displeji iz rashodovanih autobusa, a prefarban je samo donji deo vozila, dok je gornja polovina ostala u originalnoj beloj boji. Bili su namenjeni italijanskom tržištu, odao ih je svetleći znak "Uscita/Exit" unutra na sredini. :D

Slike sa primopredaje možete videti ovde: phototrans.eu/15,32134,.html

Zbog navodne velike potrošnje (sa uključenom klimom i malim motorom), ovi autobusi su, nakon nekoliko godina u gradu, svi prebačeni na prigradske linije. U decembru je bilo 15 godina od njihove isporuke. Iako je Novi Sad grad Volvo autobusa, ovih pet vozila su jedini koje je Volvo u potpunosti nadogradio.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, Duja, Zex021, sasar, Direktor, Alibunar, Blavak, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 24 jan 2019 22:43 #954

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2331
Danas sam pokupio suprugu s posla pa otišli po mlađeg sina u školu (Jožef Atila na Telepu), i dok sam tako stajao na parkingu ispred škole nešto manje od deset minuta čekajući da supruga dovede klinca, prošle su tri dvanaestice, iako su intervali polazaka u to vreme 12, pa 16, pa 18 minuta, i druga se zaglavila par minuta ispred škole zbog nekoliko onih "samo ću da ostavim auto na sred puta sa upaljena sva 4 žmigavca i nestaću na 10 minuta" i zbog kamiona JKP Čistoća koji je taman naišao u suprotnom smeru, i taman kada smo mi kretali prošla je treća, i kada je prišla raskrsnici Stanoja Glavaša i Senteleki Kornela vozač je verovatno skontao da nema gde jer je druga još uvek bila na poslednjem stajalištu i tako stao na sred puta, napravila se kolona i sa jedne i sa druge strane jer niko nije mogao da prođe pored njega, i na kraju je ipak krenuo ka poslednjem stajalištu. Šta ja posle bilo i gde se na kraju udenuo nemam pojma jer smo mi produžili našim putem, ali ko je smislio da tuda proteruje autobuse i nije obezbedio nikakav dodatni prostor za ovakve slučajeve kada se zatekne više od jednog busa (a dešava se i kad nema snega pa preoravaju "zelenu" površinu ispred škole), i ko je pravio takav red vožnje, stvarno nije normalan...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 26 jan 2019 12:47 #955

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ništa nije problem ako postoji dobra organizacija. Mada mi nije jasno kako su se autobusi stigli sa toliko velikim intervalom. Verovatno je bio haos negde u gradu, pa su se sustigli autobusi.

Nijedna ulica nije uska i nijedno skretanje nije problematično, ako je sve postavljeno kako treba. Pogledati ovaj video od 0:30



Dobra je ideja da autobus ide do škole, sigurno pomaže deci koja žive dalje od iste. Ali s obzirom na to da je u Šarplaninskoj glavni ulaz u školu, cenim da bi bolje rešenje bilo da autobus iz centra ne ide kroz Ćirila i Metodija i Šarplaninsku, već da iz Feješ Klare skreće u Stanoja Glavaša. Možda ne bi bilo loše ni da autobusi iz centra produže pravo Kotorskom do Šarplaninske, pa odatle da dođu do terminusa na Telepu.

Bilo kako bilo, smatram da je Telep, čak i samo deo južno od BPP, suviše velik da se osloni samo na liniju 12 i da tu definitivno treba bar još jedna linija, koja bi objedinila ceo Telep i spojila ga sa Novim Naseljem i Detelinarom. Predlog takve linije sam dao pre par stranica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, Blavak, valjan, Marc, Teki

Javni gradski i Taxi prevoz 01 feb 2019 17:23 #956

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
Danas je bio besplatan prevoz pa sam iskoristio lepo vreme da se malo provozam.
Voleo bih upucene da mi razjasne potrebu za uvodjenjem 658 linije po redu za veternik, tj linije 51A i 51B...verovatno ste vec vodili ovu temu al sam okasnio.
nova stajalista, izbetonirana, markirana, stajalisni stubovi, sve po JUS-u.
Stanovnik tog sela ima 5x vise polazaka za grad nego neko ko zivi na Bistrici ili ne daj boze na Slanoj bari i Gornjim livadama.

ta linija prolazi kroz sajlovo(?!) gotovo istim putem kuda ide 14. To seoce od 1000 zitelja sada ima prakticno dve gradske linije, da ne pominjem rumenacke i ostale prigradske linije na tu stranu.
gledam mapu linija, i vidim da je cilj da se veternik vise prožme linijama nego novi sad (da se ne zameram veternicanima)...ali ko ide do veternika kroz sajlovo?!
da pomislim da je za groblje..nije, jer je kruzna te se ne moze stici od veternika do novog groblja tom linijom, a i veternik ima svoje groblje.

Od glavne ulice u veterniku do njiva na kraju sela ima 1.2km. Da li je to predaleko za prosetati. Pogledajte mapu; klasicna mreza gradskih linija jednog omanjeg grada.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Zex021, Djordje Cvarkov, valjan, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 03 feb 2019 10:41 #957

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Polasci na liniji 51A/B su ranije bili polasci na liniji 52, ali sada u oba smera kreću u isto vreme, unapređenje je neznatno. Koliko sam ja shvatio, cilj je bolje povezivanje Veternika sa gradskim grobljem, a valjda i deca sa Sajlova između ostalih idu u školu u Veternik.

Prelistaj malo unazad, dao sam jedan predlog rešenja koji bi bio korisniji za ovu liniju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 03 feb 2019 11:01 #958

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8409
  • Primljenih Zahvalnica: 35881
neobuscitta napisao/la:
valjda i deca sa Sajlova između ostalih idu u školu u Veternik.

Deca sa Sajlova teritorijalno pripadaju OŠ Dositej Obradović na Detelinari.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 03 feb 2019 12:20 #959

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Nešto mi je kao kroz maglu ostalo da je to bio jedan od razloga uvođenja linije. Moguće da grešim onda.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 04 feb 2019 15:44 #960

  • Jerry
  • Jerry's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
Smatram da je potrebno uvesti i tzv.školske autobuse samo za đake , a ne da se svi guramo u jedan autobus.Konkretno je velika gužva u liniji 11 iz pravca Limana ka Ž.stanici.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru