Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 01 dec 2018 08:19 #901

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
Linija 13 je, nakon osnivanja, postala vrlo ozbiljna alternativa preopterećenoj osmici, ko je koristi od Nove Detelinare do fakulteta. Međutim, potencijal koji ona ima je neiskorišćen i putnici se redom vožnje, sa intervalima od pola sata van špica i 20 minuta u špicu, demotivišu i pribegavaju korišćenju drugih linija.

Da je neko pametan, pa da je od jula do septembra produži do okretnice na Štrandu (još dve stanice), linija bi u letnjim mesecima sigurno bila puna na opšte zadovoljstvo svih na njenoj trasi. Nažalost, to našem javnom preduzeću ne odgovara, jer podrazumeva da neko radi svoj posao kako treba, da ima dovoljan broj vozača i ispravnih vozila da pokrije svoje sponzore i one zbog kojih je osnovano. Pošto se ponašaju kao privatna firma, jasno je da su im bitniji strani investitori od svojih građana.

Pritom, da je u Srbalja poznato značenje termina "koordinacija", pa da se ulice Janka Čmelika i Birčaninova pretvore u jednosmerne, i linija pusti kroz navedene, tek bi skočio broj putnika i time smanjio opterećenje na osmici.

Iz mog ugla je skandalozno da je red vožnje sa intervalom od pola sata ikome prihvatljiv i da je neko dovoljno bezobrazan da tu liniju naziva gradskom. Dobar deo Grbavice i polovina bulevara Evrope nemaju alternativu, sem da uključe svoje automobile i zagađuju naš grad bukom i izduvnim gasovima. Ali, to se JGSP-u isplati, više autobusa na raspolaganju za strane investitore!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, SSJ5, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, zlaja

Javni gradski i Taxi prevoz 01 dec 2018 13:06 #902

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 17
  • Primljenih Zahvalnica: 43
  • Karma: 0
neobuscitta napisao/la:
Pritom, da je u Srbalja poznato značenje termina "koordinacija", pa da se ulice Janka Čmelika i Birčaninova pretvore u jednosmerne, i linija pusti kroz navedene, tek bi skočio broj putnika i time smanjio opterećenje na osmici.

Mislim da bi se teško te ulice pretvorile u jednosmerne jer imaju obostrane parkinge, ali ako autobus može kroz Miše Dimitrijevića ili Kolo srpskih sestara, može i kroz ove dve. Da ne pričam da sam se u Beogradu vozio linijom 26 (ima interval ispod 5 minuta u špicu) kroz sokačiće kakve u NS ne možemo ni da zamislimo (www.google.com/maps/@44.7809141,20.48658...w!2e0!7i13312!8i6656, www.google.com/maps/@44.7898557,20.48006...w!2e0!7i13312!8i6656). Do pre godinu-dve su tuda vozili i zglobni autobusi, sada samo solo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 01 dec 2018 16:54 #903

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
Nije problem što su parkinzi sa obe strane, nego je problem što su četiri migavca redovna pojava u ove dve ulice (više u Čmelika). Ako bi postojale dve trake za vožnju u svakom smeru, protok bi se sigurno povećao i time dozvolio prolaz autobusima javnog prevoza.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 03 dec 2018 10:19 #904

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
Nove nalepnice u vozilima gradskog prevoza
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Zex021, Blavak, valjan, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 06 dec 2018 07:55 #905

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 586
  • Primljenih Zahvalnica: 1236
  • Karma: 17
Jeste sprdnja u pitanju usmerena na BG, ali se lako da aplicirati i na NS:

www.njuz.net/beogradanka-zahvalna-gsp-u-...elazi-11-000-koraka/
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Eldarion, neobuscitta, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 06 dec 2018 07:59 #906

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
Većina autobusa bez displeja je dobila nove relacijske table. Užasno su nečitke i izgledaju kao da su tu da budu za ukras. Umesto da budu odštampane sa uočljivim kontrastnim bojama, koje će se videti i sa 500 metara udaljenosti, urađene su u istim bojama kao i prethodne, ali sa značajno manjim brojem linije i ispisom destinacije. Osoba sa dobrim vidom može da pročita ovo sa najviše 100 metara. Slabovide da ne pominjem. :facepalm:

Užasan korak unazad koji će dodatno uticati na već nisku brzinu prevoza. Slika je čisto ilustrativna.



Inače, juče su na osmici bila tri solaša u špicu sa polascima u 6:58, 7:14 i 7:22. Jedan od njih se zadržao ceo dan na liniji, a uspeo sam da vidim i jednog na četvorci. :ohno:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Zex021, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 06 dec 2018 12:31 #907

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 85
  • Primljenih Zahvalnica: 352
  • Karma: 16
Zaista mi nije jasno za te displeje - jeste čitkije noćom, ali ako su baš navrli da im je skupo, makar da urade kao u Londonu: običan (krupan!) natpis sa pozadinskim osvetljenjem bi rešio problem... ovako su em potrošili neke pare, em ništa nisu postigli... :facepalm: sve mi više deluje da rade po principu "mnjah... ko ih je**e, zabole nas". A mi korisnici, osim na ovom forumu, ćutimo i trpimo dok se ne raspadnu na parčiće, pa neki stranački fumkcioner kupi za šaku novčića ceo GSP.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Blavak, Light, Djordje Cvarkov, valjan, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 06 dec 2018 13:51 #908

  • SingDar
  • SingDar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 10
  • Primljenih Zahvalnica: 29
  • Karma: 1
Prava recenica. Uzasan korak unazad.
Ovakvih tabli se secam, samo ne znam da li su pre uvodjenja displeja bile ovakve table ili one na crnoj podlozi kada je pisao samo zutim broj linije. Ne znam kako se te table stucno zovu.

Sto se tice reklamacija ja se stalno bunim, (saljem mailove, zovem sefa, dispcera) i sto se tice reda voznje i ne realizovanih polazaka, cak sam i za displeje pitao jos prosle godine zasto je sve vise buseva bez displeja..?. Odgovori su uvek da ce se truditi da se takve sitacije ne ponavljaju.... Padne sa moje strane i neka teska rec iako znam da njih nije briga, ali meni bude lakse. :P
Poslednja izmena: 06 dec 2018 14:35 od SingDar.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion, AeroDron

Javni gradski i Taxi prevoz 06 dec 2018 14:02 #909

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5363
  • Primljenih Zahvalnica: 7831
  • Karma: 253
deluje da nikad lošie rukovodstvo gspns nije bilo.
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 06 dec 2018 16:48 #910

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
@Eldarion

Zapravo, taj sistem je još skuplji od displeja zato što je u pitanju jedna velika folija, čija štampa naravno košta, a tu je i mehanizam za njeno okretanje. Iako izgledaju zanimljivo i čitkije od displeja, skupe su i zahtevaju održavanje. Zapravo, kod autobusa su se u Evropi održale samo u autobusima u Londonu. :)

Prednost displeja je što zahteva minimalno programiranje (fontovi su već spremni, samo treba u bazu podataka upisati tekstove za ispis) i putem SD kartice se dobija potpuno nov set destinacija. Održavanje njima gotovo da i ne treba, s obzirom na to da nema pokretnih mehanizama. Cena jednog seta displeja za autobus (veliki prednji, manji bočni i zadnji samo za broj) kreće od 1.500 evra.

Ovako to izgleda ispod haube. ;)

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, Duja, Zex021, Blavak, Light, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790, Istraživač

Javni gradski i Taxi prevoz 07 dec 2018 14:21 #911

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 586
  • Primljenih Zahvalnica: 1236
  • Karma: 17
Verujem da je i u novosadskom GSP-u veoma slična situacija kao i u beogradskom:
SAOPŠTENJE SOS SINDIKATA JKP GSP „BEOGRAD“

Povodom gostovanja predsednika Samostalnog sindikata GSP „Beograd“, Zorana Antića, u emisiji „Dan uživo“ na televiziji „N1“, SOS sindikat GSP se obraća javnosti u cilju istinitog i objektivnog informisanja o stanju u gradskom prevozniku i funkcionisanju celokupnog sistema javnog prevoza u Beogradu.

Pre svega, moramo da se osvrnemo na sve učestalije primedbe sugrađana na neredovnost, kašnjenja i izostajanja polazaka vozila javnog gradskog prevoza, posebno na autobuskim linijama. Iako predsednik Samostalnog sindikata zastupa stav menadžmenta GSP-a da je uzrok tome nekakva „gužva i smanjena protočnost saobraćaja“, činjenice pokazuju sasvim drugačiju sliku. Pravi uzrok sve većeg nezadovoljstva građana i sve lošije realizacije reda vožnje jeste prvenstveno nedostatak vozača, pa se tako dešava da samo u jednom saobraćajnom pogonu GSP-a dnevno bude redukovano i do 15 smena vozača usled nedostatka ljudstva, što automatski znači isto toliko manji broj vozila GSP-a na ulicama grada. Kada na to uzmemo u obzir sve učestalije kvarove i otkaze usled tehničkih razloga, a veće i sistemski planirane nabavke novih vozila u prethodnim godinama nije bilo, nemoguće je postići da se red vožnje ostvari, zbog čega trpi veliki broj građana glavnog grada. To pokazuju zvanične statistike Sekretarijata za javni prevoz i JKP GSP „Beograd“, pa je tako realizacija reda vožnje u pogledu broja ostvarenih polazaka na pojedinim linijama GSP-a jedva 85%, što znači da se 15% od ukupnog broja planiranih polazaka uopšte ne ostvari, nekada i po više polazaka jedni za drugim.

Kada je reč o rešenjima vezanim za poboljšanje naplate vozila, ističemo da ti poslovi nisu u nadležnosti Gradskog saobraćajnog preduzeća kao komunalnog preduzeća, već Grada Beograda kao osnivača i vlasnika GSP-a. Samim tim, u rukama gradske vlasti su svi mehanizmi u cilju poboljšanja naplate karata i kontrole putnika, pa tako GSP nema nikakvu ingerenciju da se bavi tim segmentom. Nažalost, gradsko rukovodstvo nema sistemsko rešenje za ovaj problem, odnosno ništa se ozbiljnije ne radi na tom polju, osim jednokratne mere koja se trenutno priprema, da se svim javnim preduzećima (gradskim i republičkim), a kasnije i državnim organima koji posluju u gradu Beogradu, nametne obaveza da svojim zaposlenima ne isplaćuju naknadu za prevoz u novcu, već isključivo kupovinom mesečne BusPlus pretplate, ali se osim toga ništa drugo ne planira niti sistemski način rešava, jer tarifni sistem i način kontrole ostaju praktično netaknuti.

Ističemo i činjenicu o broju vozača GSP-a koji je u toku 2018. godine napustio preduzeće na sopstveni zahtev, a to je tačno 170 vozača autobusa, tramvaja i trolejbusa za prvih deset meseci ove godine. Iako se u izjavi predsednika Samostalnog sindikata GSP, kojom se praktično ponavlja izjava v.d. direktora GSP-a kako je u septembru i oktobru primljeno više vozača nego što ih je otišlo iz preduzeća, taj broj je toliko zanemarljiv da je na nivou statističke greške, jer svih prethodnih godina imamo iz meseca u mesec veći broj vozača koji su napustili preduzeće od onih koji su došli na te poslove. Desetine vozača se trenutno priprema za odlazak u inostranstvo i prolaze procese selekcija i prikupljanja dokumentacije neophodne za boravak u inostranstvu, što je ujedno i jedini razlog zbog kojeg je broj odlazaka, samo kratkotrajno, umanjen u odnosu na prethodni period.

Podsećamo i da vozači u JKP GSP „Beograd“ i dalje rade i po šest dana u nedelji, da se neretko dešava da se vreme nedeljnog odmora koje je po zakonu propisano, ne poštuje, kao i da ne mogu da koriste svoju pauzu od pet minuta na terminusima, zbog redova vožnji koji ne prate realnu saobraćajnu sliku, zbog čega može biti ugrožena i bezbednost putnika i svih učesnika u saobraćaju, odnosno veći su izgledi za nastanak saobraćajne nezgode.

Govoreći o tehničkoj ispravnosti vozila, predsednik Samostalnog sindikata GSP, gospodin Antić, demantovao je da u saobraćaj izlaze tehnički neispravna vozila i da se GSP-u „gleda kroz prste“ kada je u pitanju ispravnost voznog parka. Nažalost, istina je drugačija i vozila GSP-a izlaze u saobraćaj sa raznim nedostacima koji su vidljivi i prosečnom građaninu koji koristi prevoz. Od kvarova kao što su neispravnost stignalizacije, nedostatak opreme za bezbednost saobraćaja (primera radi, gotovo nijedno vozilo u GSP ne poseduje sigurnosni trougao, što je potrebna oprema ukoliko dođe do kvara vozila na putu, kompleta prve pomoći itd.), dešavaju se i ozbiljniji kvarovi i nedostaci ali se i pored toga vozila upućuju u saobraćaj kako bi se zadovoljila forma, odnosno kako bi se kroz izveštaje konstatovalo koliki je broj vozila GSP-a tog dana izašao na ulice grada, iako se veliki broj vozila isključuje od strane vozača sa prijavama nedostataka i kvarova, ali se oni ne otklanjaju, već se u garaži isto vozilo daje drugom vozaču koje zatim izlazi u saobraćaj sa neispravnim vozilom.

I za kraj, ništa manje bitan podatak za koji javnost ima pravo da zna, jeste da uzrok lošeg poslovanja GSP-a nije loša naplata karata, jer GSP dobija subvencije grada Beograda koje svakog meseca nadomešćuju nedostatak prihoda u naplati, već neracionalno korišćenje postojećih resursa i politički a ne stručno izabrano rukovodstvo gradskog prevoznika, koje je samo u poslednjih nekoliko meseci donelo odluku o prijemu desetinama zaposlenih koji nisu iz osnovne delatnosti GSP-a, pa tako pored odliva stručnog kadra iz redova vozača, automehaničara, bravara, autolimara, autoelektričara, inženjera i mnogih drugih, u GSP „Beograd“ imamo čak 11 koordinatora u kabinetu generalnog direktora, koji i ne znaju koje su im dužnosti i obaveze, a kojima je prosečna plata i iznad 90.000 dinara, zaposlen je veliki broj referenata administrativnih poslova, pa tako imamo i radnike koji su posebno zaduženi za fotokopiranje i heftanje određene dokumentacije, ali i „saradnike i referente“ na poslovima „pripremne odbrane“, za šta nikome racionalnom nije jasno kakva je korelacija tih zanimanja sa jednim saobraćajnim preduzećem kakvo je GSP. Samo na zarade zaposlenih na realno bespotrebnim radnim mestima odlaze milioni dinara godišnje, a nije zanemarljivo i da se za brojne poslove koji se iz GSP-a izdvajaju i ustupaju privatnim firmama kao podizvođačima takođe izdvajaju milioni dinara godišnje, pa bi svako opravdanje da su građani svojim neplaćanjem prevoza odgovorni za ovakvo stanje gradskog prevoznika bilo potpuno neutemeljeno i netačno.

Izvršni odbor SOS sindikata GSP „Beograd“

Inače, procene govore da kad bi svi korisnici GSP u BG platili kartu, to ne bi pokrilo ni 5% rashoda te firme, a s obzirom na to da se finansiraju isključivo iz budžeta, i da niko ne plati kartu prevoz jednostavno ne bi stao. Ima li neko neki insajderski info koliko se ovo gore izneto za BG preslikava i na naš grad?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja

Javni gradski i Taxi prevoz 07 dec 2018 14:57 #912

  • SSJ5
  • SSJ5's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2817
  • Primljenih Zahvalnica: 1524
  • Karma: 35
Citao sam pre neku godinu budzet GSP Beograd i secam se da je bila u pitanju neka sumanuta cifra.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 07 dec 2018 16:54 #913

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 179
  • Karma: 5
Kad se setim prica od pre 10-15 god da si morao da platis da te zaposle da budes vozac u GSP-u, a sad....
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 07 dec 2018 21:44 #914

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
Za razliku od naših dviljaka, GSP Beograd u skladu sa svojim mogućnostima smanjuje obim poslovanja i linije u paketima prelaze kod privatnika. Trenutno je situacija takva da su privatnici jedini prevoznici na nekoliko "trocifrenih" poteza, uz dodatak solidnog broja gradskih linija. Pošto se privatnici isplaćuju po obavljenom polasku, odnosno pređenom kilometru, jasno je da je na svačiju korist da polazak bude obavljen i red vožnje ispoštovan, a manipulacije su minimalizovane uvođenjem GPS praćenja vozila. Sa druge strane, privatnicima je nametnut uslov po pitanju starosti i ispravnosti vozila.

Kako je to isplativo svakom, privatnici u Beogradu nude početne plate čak i od 65.000 dinara mesečno. Vozači koji rade svaki dan, nekada i jednu i po smenu, mogu mesec da završe i sa 90 hiljada dinara u džepu.

Sa druge strane, novosadski JGSP ne smanjuje obim poslovanja, iako je problem sa manjkom vozača više nego očevidan. Kao što sam više puta predložio, smatram da je pravo rešenje da se, za početak, međumesne linije predaju u koncesiju prevoznicima sa adekvatnim voznim parkom i stabilnim poslovanjem. Nažalost, divljaštvo je kod nas u tom stadijumu da se skoro i niko više ne buni što nam javni prevoz sve više liči na onaj u nerazvijenim zemljama. Niko nije pozvan na odgovornost što se polasci otkazuju bez obaveštenja, šalju poluispravna vozila na ulice i putnike prevozi sve više vozača sa skoro nikakvim radnim iskustvom. Dokle god sve ovo radi po sistemu "Seci nogu, krpi zadnjicu", u našem prevozu neće biti nikakvog napretka sve dok neko potpuno nedužan ne strada.

Za kraj, slika nove reklame za Univerexport. Slogan je apsolutno na pravom mestu u pravo vreme.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, Duja, das ivon, Zex021, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, zlaja, SingDar

Javni gradski i Taxi prevoz 10 dec 2018 20:33 #915

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
Jutros propuštena dva polaska na devetki, u 07:59 i 08:08, pa je prvi sledeći sa Novog Naselja bio u 08:17 i time devetka nije saobraćala celih pola sata! :okay:

Zakasnio sam 20 minuta na fakultet zbog njihove bahatosti i nesposobnosti. Sreća moja pa me je asistent pustio na vežbe, inače bih bio prinuđen da tražim pismeno opravdanje za propuštenu nastavu. :suicide:

Uporedo tri solo autobusa redovna pojava na osmici. :okay:

JGSP = Jako Gotivimo Stranački Prevoz / Još Gori Svakim Polaskom / Jedemo G**na Svakog Ponedeljka / (ubaci svoj predlog ovde)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, TurboMaximus, RM77, Zex021, Blavak, Djordje Cvarkov, Eldarion, zlaja, volvob10maneobus790, SingDar

Javni gradski i Taxi prevoz 11 dec 2018 08:20 #916

  • SingDar
  • SingDar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 10
  • Primljenih Zahvalnica: 29
  • Karma: 1
Ja sam na drugom kraju devetke. Jedno jutro prosle nedelje u 7:14 je krenuo bus sa redovne okretnice, na drugoj stanici je vec bio pun autobus i onda je krenuo prema gradu, pa nas okrenuo na semaforu kod pijace i krenuo na Alibegovac da pokupi putnike, jer polazak sa Alibegovca u 7:05 nije realizovan. To je 2,8 km u jednom pravcu, pa jos toliko nazad. Proslo je tu dobrih 15 min.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, neobuscitta, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 12 dec 2018 15:12 #917

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
neobuscitta napisao/la:
JGSP je raspisao tender za remont karoserija Ikarbusa IK-201 iz 2005. godine gde će se menjati limovi i dotrajale cevi na kosturu vozila. U tenderskoj dokumentaciji ne piše koja je količina vozila, ali ih u voznom parku ima ukupno 20.
gspns.rs/dokumenti/tenderi/JN%20broj%201...rbarski%20radovi.pdf

Drago mi je da su odustali od radova u svojim pogonima. Pretpostavljam da će ih raditi sukcesivno i da će prvo ići vozila u najgorem stanju.

Nažalost, tenderom nije predviđena ugradnja klima uređaja, spuštanje poda na zadnjim vratima da bi se omogućio pristup hendikepiranim osobama i roditeljima sa kolicima, kao ni ugradnja modernijih LED displeja za prikaz broja linije i destinacije. Naravno, to bi povećalo cenu radova, ali bi sa druge strane imali "nova" vozila koja bi ispunjavala sve kriterijume koje javni prevoz mora da ispunjava.

Zaključen ugovor sa firmama Autobus D.O.O. (uvoznik za IVECO autobuse) i Feniksbus. Njihova zajednička i na tenderu jedina ponuda teži 10 miliona dinara. Verovatno onda neće ići sva vozila, s obzirom na to da je ovih 10 miliona dinara suviše mala količina novca (4.000 evra po vozilu) da bi uopšte išta započinjalo.

Videćemo kako će ovo izgledati, mada ne sumnjam da će Feniksbus svoj deo posla uraditi kako dolikuje. :okay:
Poslednja izmena: 12 dec 2018 15:15 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: volvob10maneobus790

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 12 dec 2018 19:46 #918

  • volvob10maneobus790
  • volvob10maneobus790's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 6
  • Karma: 0
Šteta što za sad ne idu svi na remont.

Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 10:37 #919

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 390
  • Primljenih Zahvalnica: 1158
  • Karma: 15
Polako. Još ne znamo (ni po tenderskoj dokumentaciji) koji je zapravo obim radova, jer isti verovatno varira od stanja vozila. Isto tako, ne znamo ni da li će sva vozila biti slata na "remont" ili neće.

Nažalost, unutrašnjost ovih Ikarbusa je isto stradala tokom 13 godina službe, pa su izderana farba na rukohvatima (jer nisu plastificirani), isparčan podolit (parcijalne popravke zbog pranja unutrašnjosti šmrkovima) i nedostatak zaštitnih stakala oko vrata redovna pojava. Takve popravke ovim tenderom nisu tražene.

Inače, juče sam u garaži video električni gradski autobus Higer, sa nalepnicama za "Počisto Skopje". Ne znam da li je u pitanju neka prezentacija, proba, ili samo parking vozila. :)
dodajgas.mk/wp-content/uploads/2018/05/E...avtobus-Skopje-1.jpg
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Blavak, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 10:47 #920

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5577
  • Primljenih Zahvalnica: 18540
  • Karma: 187
Nadam se da je u pitanju nabavka vozila i to već sledeće godine da ih imamo na ulici. Zanimljivo je da je vozilo sa fotografije registrovano u Sofiji, a ne u Skopju.
Poslednja izmena: 13 dec 2018 10:49 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion, neobuscitta
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru