Mr.M napisao/la:
TurboMaximus napisao/la:
Garaže su pozivnica.
sa cenom od ~200rsd po satu tesko.. bice uvek slobodnih mesta
Тешко да ће бити 200 динара по сату. У Београду је најскупља гаража Обилићев венац, сат паркирања кошта 120 дин. Очекујем да ће и код нас бити 100-120 дин. с обзиром да су и цене паркирања у црвеној зони сличне (НС - 53 дин., БГ - 56 дин.)
Иначе, по Уговору о концесији (члан 10), укидају се улична паркинг места у околини гаража:
* гаража у Улици Модене - најмање 100 паркинг места (
skupstina.novisad.rs/wp-content/uploads/...nt_37-62-sednica.pdf)
* гаража на углу Успенске и Шафарикове - најмање 175 паркинг места (
skupstina.novisad.rs/wp-content/uploads/...nt_38-62-sednica.pdf)
* гаража код Покарјинске владе - најмање 90 паркинг места (
skupstina.novisad.rs/wp-content/uploads/...nt_39-62-sednica.pdf)
* гаража на Тргу републике - најмање 200 паркинг места (
skupstina.novisad.rs/wp-content/uploads/...nt_40-62-sednica.pdf).
Дакле, оде 565 уличних паркинг места у центру. Притом, ако попуњеност неке гараже буде мања од 55%, концесионар може да тражи од Града да укине још уличних паркинг места.
Reg021 napisao/la:
Ilke napisao/la:
Kad Inobacka napravi podzemne garaze bice lako doci u centar kolima, a deo oko Sokolskog doma se planira da bude pesacka zona
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
O garazama pricaju 20 godina, a garaze ni u naznakama.
Cesci dinamicniji javni prevoz? Sto nije uveden u poslednjih deset ili dvadeset godina? Kao sto nije uveden ni u poslednje dve decenije nece biti uveden ni u naredne dve godine ili decenije.
Biciklisticke staze? Srusice neke delove grada da bi prosirili ulice i napravili biciklisticke staze?
Veca verovatnoca je da se nekad napravi metro u NS, a znamo da to nikad nece biti, nego da se realizuju neke od vasih ideja.
Realno, ne vidim ni poentu ulaganja u betonom poplocan centar. Prioritetniji su i to mnogo prioritetniji obrazovni, kulturni, sportski, zdravstveni itd objekti u drugim delovima grada i prigratskim naseljima nego dalje ulaganje u betonom poplocan mravinjak zvani centar.
Ко прича о гаражама 20 година и колико је била реална потреба за њима пре 15-20 година? Тада је град имао мање становника и мање су се користили аутомобили. Мада, ја да се питам, не би се гараже градиле у строгом центру (осим ове код Бановине, која има колико-толико пристојан прилаз), већ мало даље, нпр. на Булевару, код факултета итд. јер туда пролазе саобраћајнице са више капацитета. Такође бих градио паркинге на улазима у град, а одатле би постојао експресни аутобус до центра (park and ride).
А што се тиче привреде у центру града, чињеница је да се мења структура делатности, све више доминира туризам и угоститељство, а трговина прелази у тржне центре. Не знам на која улагања се тачно мисли (приватна или јавна), али нормално партерно уређење центра (не баш овакво као на Позоришном тргу) је свакако пожељно јер је тих неколико улица у центру ретка архитектонска вредност овог града, који се све више дави у грбавицама, новим детелинарама, подбарама итд. А објекте јавне намене треба градити свуда и не видим зашто би партерно уређење центра искључивало дом здравља на Адицама, вртић на Клиси или базен у Футогу. Само треба добро испланирати буџет града, највећи по глави становника од свих локалним самоуправа у Србији.