Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Pasarele i regulacija saobraćaja

Pasarele i regulacija saobraćaja 19 nov 2017 13:15 #201

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
mogu desno ka Merkatoru ali ne mogu levo ka Kampusu. Na ovoj animaciji vozila mogu i levo i desno
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 19 nov 2017 13:26 #202

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
A to levo nije moguce resiti izlazom uz stadion do Maksima Gorkog, pa dalje na most ili Podbaru gde jedino taj saobracaj moze i da zavrsi? Svi ostali idu desno. Realno, koliki je predvidjeni saobracaj koji bi skretao levo, i iy kog razloga? Neka studija opravdanosti, isplativosti, potrebe.... ne? A zasto bi je i pravili, lako je igrati se ovako kao Lego kockicama.

Da ne pricam o podzemnim ulazima u mol koji su bili na prvim animacijama istog.

J..li smo jeza u ledja sa ovom saobracajnom filozofijom. Zivi bili pa videli.
Poslednja izmena: 19 nov 2017 13:27 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Pripadnik, Duja

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 19 nov 2017 17:06 #203

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35918
Udarnički se radi na izgradnji semafora kod Daltonke.







Послато са GSmart_Classic уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, Novajlija, Mikins, Light, valjan

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 19 nov 2017 19:44 #204

  • srdjanyo
  • srdjanyo's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 257
  • Primljenih Zahvalnica: 470
30 metara od najprometnije raskrsnice. Biće ovde čepova i čupanja i čerupanja u špicevima...

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 19 nov 2017 22:45 #205

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
srdjanyo napisao/la:
30 metara od najprometnije raskrsnice. Biće ovde čepova i čupanja i čerupanja u špicevima...

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Isto kao i kod Doma zdravlja u C. Lazara. Ladno nisu uskladili semafor u zelenom talasu. Ako isto ovo urade ovde...sex

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 21 nov 2017 09:52 #206

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Moram da dodam, sto se tice tih semafora... sve je to ok i moze da posluzi i koristi ali sva ta instant resenja koja ce na neki period resiti problem ne menjaju sustinski nista cak ni u nacinu voznje ni u organizaciji saobracaja ni u svesti gradjana i kad tad ce biti prevazidjena. Ovom gradu su potrebna neka sistemska resenja, vizija,... nije mnogo vazno sta je sada nego kako hocemo da bude, bez predrasuda. Cak ni skuplje investicije nisu skupe ako se dobije odgovarajuci efekat u buducnosti. Pri tom ne mislim samo na saobracajne efekte nego i na efekte po lokalno stanovnisto pa i na razvoj grada, poslovnog ambijenta i investicija...
Svi ti semafor ce u jednom momentu, verovatno vrlo brzo, biti prevazidjeni i opet ce se traziti instant resenje.
Ne bih da pametujem ali ovaj dekica ima neka dobra resenja da ne kazem vizije koje bar treba pogledati... Jan Gehl, ima na goglu da se pronadje dosta toga i treba pogledati.

I da zakljucim treba napraviti denivelisane raskrsnice kod promenade i na bulevaru kod futoske i omoguciti ljudima da pridju toj promenadi i spensu kao i centru grada.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Buck, kasko, Bogdus, KrangTehnodrom

Pasarele i regulacija saobraćaja 21 nov 2017 14:16 #207

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Voleo bih da neko napravi statistiku koliko je semafora podignuto u 2017. godini a koliki je bio prosek.

Od kako sam završio prvu godinu na faksu, i dok nisam krenuo na drugu, na putu od Naselja do fakulteta na trasama osmice i devetke sam dobio ukupno 4 nova semafora, peti trenutno trepće. Znači, ovi semafori su proradili u roku od 4 meseca.

Linija 8:
-Bulevar vojvode Stepe / Bate Brkića (trepće)
- Bate Brkića / Seljačkih buna (kao radi na zahtev ali nisam ubeđen)
- Bulevar kralja Petra I / Kraljevića Marka

Linija 9:
- Cara Dušana / Đorđa Magaraševića
- Cara Lazara - pešački

Mislim da je u toku prethodne školske godine proradio i onaj na Novom Naselju kod Doma zdravlja.

Podignutih pasarela: 0
Ukupno pasarela u gradu: 0
Ukopanih prelaza: 0
Ukupno ukopanih prelaza u gradu: 1

Mislim da na Menhetnu nema toliko malog razmaka između semafora.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, kasko, Blavak

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 nov 2017 16:02 #208

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Iiii pušten je u rad semafor na uglu Bate Brkića i Bulevara vojvode Stepe, odnosno kod Uradi Sam. Neka je hairli!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 nov 2017 23:01 #209

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 901
  • Primljenih Zahvalnica: 1786
(Lokalno stanovništvo možda i ne deli to oduševljenje)

Taj je još i trebao, ali ovaj kod staračkog doma, bez uslovnog desnog na preglednoj i pustoj raskrsnici, sa periodom od preko minuta, čist je Alvirovićevsko-Okanovićluk. : :bash:
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 nov 2017 23:37 #210

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Pa ja sam lokalac! :D

Inače kod staračkog doma uopšte ne radi na zahtev, i još je u kontra fazi sa ovim kod Uradi Sam. Juče ujutro oko 6 me je zaustavio bez da je igde bilo ikog.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 25 nov 2017 10:02 #211

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35918
Ovi kod Daltonke baš navalili.





Послато са GSmart_Classic уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 25 nov 2017 10:21 #212

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Ja bih ovako iznad svakog kruznog toka, pa i na bulevarima.

www.pinterest.com/pin/462674561700851360/

A za dodatne ideje gradskim vlastima kako resiti epsacki saobracaj makar i "kumova" firma dobila tender i uvezla materijal:
www.pinterest.com/explore/pedestrian-bridge/?lp=true

A evo malo i Spanije, koja bar ume, sto se tice arhitekture...
www.archello.com/en/project/pasarela-de-...ootbridge-las-palmas
Poslednja izmena: 25 nov 2017 10:24 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Duja, Novajlija, Oniks, Blavak, Bogdus, Eldarion, KrangTehnodrom

Pasarele i regulacija saobraćaja 25 nov 2017 13:17 #213

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35918
Eh kasko, pusti snovi. slične i ja sanjam, a bio bih zadovoljan i sa dobrim starim soc-realizmom goo.gl/maps/AuecKaP8MzS2 , samo više da te pasarele budu tamo gde treba da budu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Eldarion

Pasarele i regulacija saobraćaja 25 nov 2017 15:56 #214

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Postoje pojedine lokacije u gradu gde bi pasarele mogle da funkcionišu ali im generalno nije mesto u užem pa i širem centru, pogotovo ove skalamerije preko čitavih raskrsnica. Kako bi funkcionisao biciklistički saobraćaj na bulevaru sa ovakvim rešenjem?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 25 nov 2017 19:03 #215

  • Oniks
  • Oniks's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 195
  • Primljenih Zahvalnica: 909
Kod Merkatora bi mozda ovako nekako mogao da se odvoji pesacko/biciklisticki od motornog saobracaja.



(Eindhoven, goo.gl/maps/a4U8D3H5vi82)
Poslednja izmena: 25 nov 2017 19:04 od Oniks. Razlog: pravopisna greska
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Duja, Novajlija, Blavak, valjan, Eldarion, Kasper

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 25 nov 2017 21:12 #216

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Sve se može kad se hoće. I lift za invalide i bicikle i deo za guranje, vožnju bicikla. Imamo već primer na Mostu Slobode.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 25 nov 2017 22:06 #217

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Oniksov primer iz Holandije ima rampe dužine 190m da bi se postigao prihvatljiv nagib. To izvoditi na B.Oslobođenja je potpuno suludo.

Kasko sve ze može naravno ali pitanje je šta dobijamo sa ovim? Koliko bi ovo poboljšalo automobilski saobraćaj kada ostaju semafori sa istim intervalima. Najviše ispaštaju pešaci, starije osobe, biciklisti, stalno pentranje gore dole, koliki bi morao biti kapacitet tih liftova u ovom slučaju četiri komada, održavanje istih, zimi preko zaledjenih stepenica, koliko ovakve strukture u centru grada utiču na vizure, koliko dodatno guše prostor... Zašto u centralnim zonama davati apsolutnu prednost automobilskom saobraćaju kada bi trebalo da je obrnuto?

Da je B. Evrope uradjen po planu kako je i trebao kao brza magistrala kroz grad/obilaznica sa denivelisanim ukrštanjima onda bi takvi primeri tu bili prihvatljivi i opravdani. Sada bi se mogli spojiti novi park sa novom detelinarom nekom takvom pasarelom.
Poslednja izmena: 25 nov 2017 22:07 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, ranko su ns, Duja, TurboMaximus, Novajlija, Djordje Cvarkov

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 26 nov 2017 11:24 #218

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Pa vidi, taj haos koji sledi u saobraćaju nakon otvaranja Promenade ne mozemo još ni da zamislimo.

Ja sam za: da i ispod, automobilski saobraćaj treba da ide u kružni tok, kao i u tunel, po jedna traka po smeru u pravcu mosta. I to isto sve do železničke st.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 27 nov 2017 19:40 #219

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35918
Kod Daltonke.









Послато са GSmart_Classic уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, kasko, Duja, Novajlija, Oniks, Light, valjan

Pasarele i regulacija saobraćaja 01 dec 2017 11:11 #220

  • cipacar
  • cipacar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 44
  • Primljenih Zahvalnica: 298
Prelaz na strani kod OTP banke dobija svoj izgled


Dobro je što se više automobili neće moći parkirati na sam pešački prelaz.
Loše je što su novim ivičnjacima smanjili jedno parking mesto pored.
Ako ne treba jesti u 2 ujutru, čemu onda služi svetlo u frižideru???
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, Blavak, Light, valjan
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru