Zvaničan naziv mosta prema Projektnom zadatku, Idejnom i sada Glavnom projektu po kom se most izvodi je Železničko-drumski most preko Dunava u Novom Sadu.
Zvaničan naziv starog mosta je bio Drumsko-železnički most preko Dunava u Novom Sadu.
Naziv Žeželjev most je neformalan, nastao tokom vremena u građanstvu i medijima.
Delegacija Evropske komisije za Republiku Srbiju koja je donacijom (poklonom) kofinansijer izgradnje mosta, celom programu finansiranja je dala naziv Zezelj Bridge i to je vidljivo na tabli na gradilištu mosta.
Naziv mosta kao Železničko-drumski most preko Dunava u Novom Sadu je smisaono adekvatan, označava namenu mosta i njegovo geografsko mesto, što je uobičajena praksa u svetu.
Kako će se most konačno zvati, ako uopšte bude izmene zvaničnog imena, ovog trenutka nije poznato niti je o tome uopšte bilo reči.
Ako govorimo o ličnostima iz bogate istorije i kulture Novog Sada čije bi ime most mogao da ponese pomenimo neke od njih: Svetozar Miletić, Jovan Jovanović Zmaj, Đura Daničić, Milena Marić, Laza Kostić, Mika Antić ....
Moguće je naravno i bilo koje drugo ime mosta – nevezano za ličnost. Građani će već, kao i uvek i svuda, nazivati most nekavim svojim, makar i neformalnim imenom.
Naziv „Žeželjev most“ sigurno nije ni logičan, ni pravedan – čak ni prema pokojnom istaknutom konstruktoru betonskih konstrukcija, i to za novi most koji je čelični i koji se po svemu razlikuje od njegovog, (videti str. 33 Foruma i post #656). Pri tom stari Most kod Beške, koji je zaista njegovo projektantsko ostvarenje, ostaje sa neizmenjenim nazivom.