Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija keja

Rekonstrukcija keja 18 okt 2023 09:06 #381

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 632
  • Primljenih Zahvalnica: 2942
Radovi na keju

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, Чиле, TicaNs

Rekonstrukcija keja 18 okt 2023 10:23 #382

  • Dunavac
  • Dunavac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 71
Kej zaista treba srediti,15-tak godina je prošlo od poslednje rekonstrukcije.Ali,kad se već izdvajaju tolike pare,to mora biti kvalitetno odrađeno...NE SME se dogoditi da izvođače mrzi,a to se vidi na trim stazi u delu od mornarice do VK Danubius(kasnije su se opametili),da se staza pre radova obezbedi od kretanja ljudi i pasa.Na tom delu su stavili ogradu samo do šetačke staze dok su radili,a sa stane bliže Dunavu su po svežem tartanu šetali psi i ljudi,ponegde i kola!!!Sad su deo iskrpili,deo ostao sa tragovima šapa i stopala i zaista jadno izgleda...I dokle više se dozvoljava kolima da prelaze preko tartana???
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, mrnjavi, valjan, Otis.Driftwood.Ressurected, Детелинарђанин, Чиле

Rekonstrukcija keja 18 okt 2023 10:40 #383

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Nije kej sa sadrzajima za nas. Secam se starog keja, tj onog pre 15 godina i bio je goli beton i asfalt i nije bio vandalizovan isaran i unisten kao sto je ovaj bio vec par godina nakon rekonstrukcije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija keja 18 okt 2023 14:00 #384

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 902
  • Primljenih Zahvalnica: 1790
Vozila moraju povremeno preći preko keja kako bi prišla nautičkim klubovima na reci. U najmanju ruku, nemoguće je porinuti ili izvući brod bez vozila. Redovan sam na keju, uglavnom radi šetnje i rekreacije, i nisam do sada primetio neke veće zloupotrebe. Ne verujem da povremeni prelaz vozila može napraviti neku štetu na tartanu, .

To za stope i šape u novom tartanu je stvarno cirkus... verujem da će nadzor da im da ostav, samo ne znam kako to može da se zakrpi bez šavova (verovatno nikako).

Moram da primetim da su originalni radovi na podlozi urađeni izvanredno (mobilijar je drugi par opanaka). Behaton nije praktično nigde mrdnuo celom dužinom keja ni posle 15 godina. Osim tamo gde ga je oštetilo korenje platana, te izvođenje radova na Žeželjevom mostu (a tamo je već bio zamenjen), ni tartanu po meni nije ništa falilo, i cela ova ujdurma sa zamenom je čisto bacanje para.

Btw, zezao sam se sa drugarima da to naš ministar maratonac Mali diže akcize na benzin kako bi se moglo uložiti u tartan stazu... :troll:
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, vladulns
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru