Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 21 feb 2017 19:02 #621

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Verovatno i najpismenije rešenje. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 01 mar 2017 21:18 #622

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Billy

Javni gradski i Taxi prevoz 01 mar 2017 22:17 #623

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8410
  • Primljenih Zahvalnica: 35891
Kde si to natočil?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 02 mar 2017 05:55 #624

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Piše na stajalištu, ne znam koliko se dobro vidi, a ovako je izgledalo pre 2,5 godine
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 02 mar 2017 20:20 #625

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Počeo sam da pišem o izmeštanju terminala iz Šafarikove ulice u temi o gradskim vestima, pa bih hteo da proširim priču ovde. :)

Ljudi, terminal u centru nam je potreban. Centar kao takav nikako ne može da bude samo prolazna stanica jer je to ujedno i "hub" javnog prevoza u svakom gradu. Evo zašto nam prolazne linije nisu potrebne:

1. Linije kao što je dvojka imaju izuzetno jak interval. Osim Novog Naselja, mišljenja sam da je jedini drugi deo grada koji zahteva i opravdava toliki takt je Liman. Tu je Štrand, tu su fakulteti, tu je veliko stambeno naselje. Spojiti liniju 2 kakva jeste sa Limanom je potpuno apsurdno i neopravdano, a pustiti tako jaku dvojku bilo gde drugde je potpuno neisplativo i nepotrebno. Približni interval imaju kec i trojka, ali linija Novo Naselje - Petrovaradin već postoji, a nisam uveren da bi iko hteo da putuje okolo od Novog Naselja ka Klisi.
2. Imamo više linija koje prolaze kroz centar koji je trenutno najslabija tačka u sistemu. Uzak prilaz kroz Jovana Subotića i Jevrejsku često prave velike gužve i autobusi kasne sa polascima. Linija, kakva je petica, dva puta upada u isti haos na svojoj trasi, i zato je jako teško očuvati red vožnje.
3. Predlagali ste izmeštanje terminusa na Podbaru. Napisao sam u temi o gradskim vestima po više stavki zašto to ne bi valjalo, tako da se neću vraćati na tu temu.
4. Kada sam napisao da nam treba "hub" u centru, nisam mislio totalitaristički. Trenutne prolazne linije su apsolutno opravdane i ja ih ne bih dirao. Ali mi je linija poput petice krajnje apsurdna i potpuno podržavam deljenje na dva dela.

Za kraj, mislim da postoje dve lokacije gde bih komotno već sutra izgradio terminal. Prva je kod trezora odnosno kafića Petrus, gde je sada taksi stajalište, a druga bi bila na poljani preko puta Tehnološkog i Poljoprivrednog fakulteta. :)

Dajte i vi neko mišljenje na ovu temu, jako volim zdrave i "hladnoglave" diskusije. ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander

Javni gradski i Taxi prevoz 02 mar 2017 21:20 #626

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4869
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Fino obrazloženo, ali ja i dalje mislim da terminal u centru nije potreban, samim tim što centar nije centar osim istorijski. Dakle ni populaciono, ni geografski ni saobraćajno.
Sve bitne funkcije su iz centra mahom iseljene, firme, javna preduzeća i institucije, čak je i trgovina dobrim delom decentralizovana.

U centru su ostala pozorišta, škole, kafići manje firme. Tu ne živi puno ljudi.
Ljudi tu najviše dolaze da se promuvaju, jer je centar neka vrsta promenade.
Po meni on treba da se širi kao pešačka zona, ulice da se zatvaraju, parkinzi da ustupaju mestu zelenilu i prostoru za pešake.
Na obodu centra će se svakako graditi javne garaže (što pre to bolje).

Možda je zgodno napraviti neku vrstu razmazanog, linijskog čvora javnog prevoza, duž bulevara Oslobođenja, duž Bulevara Mihajla Pupina (tamo gde ima više traka), i možda umesto parkinga.
Možda bi rešenje bilo i da se iseli MAS na drugu stranu pruge, a da se sadašnja zgrada i prostor iskoriste za gradske autobuse. Novi MAS bi se tunelom ispod pruge povezao sa gradskim terminalom i Železničkom stanicom... npr.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 02 mar 2017 21:20 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 02 mar 2017 21:48 #627

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Opet, linije se moraju negde izmestiti. Samim tim što ne postoji velika potražnja za prevozom do centra, idealno je da se taj deo optereti i da se tu menjaju putnici između linija.

Ideja o linijskom čvoru je interesantna, i donekle postoji na Bulevaru, ali funkcioniše samo za dvocifrene linije. Što se tiče izmeštanja MAS-a, mislim da od toga nema ništa u skorije vreme, ali je takođe ideja o povezivanju velikog terminala javnog prevoza, zamišljenog MAS-a i železničke vrlo interesantna. Međutim, problem je lokacija železničke stanice, daleko od centra a realno i daleko od potražnje. Tu je centar geografski takođe izuzetno pogodan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 mar 2017 10:42 #628

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ima li neko predstavu o linijama za Lear?

Do sad sam u redu vožnje video da se pominju polasci iz Kovilja, Futoga (53), Bukovca i Čerevića. Uz to, video sam i jedan autobus da ide trasom osmice kroz Novu Detelinaru. Znate li još neku?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 mar 2017 12:33 #629

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4869
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Viđeni su autobusi u Beočinu i na Sajlovu.
Ovaj prvi je verovatno iz Čerevića.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 18 mar 2017 11:08 #630

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8410
  • Primljenih Zahvalnica: 35891
Na vozilima koja saobraćaju do Leara nema oznaka linija, samo piše Lear Corporation. Izgleda da ćemo nagađati kuda saobraćaju do daljnjeg.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 18 mar 2017 13:20 #631

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3423
  • Primljenih Zahvalnica: 9084
Ko treba da zna, zna :cool:

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 mar 2017 21:52 #632

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Na red za sečenje dolaze i autobusi čiji garažni brojevi počinju cifrom 6.

Ova vozila su nabavljena 1990. godine iz Autokaroserije nadogradnjom šasija Volvo B10M (solo) i B10MA (zglobni). Šasija za zglobne je nastala potrebom JGSP-a da ima autobus od Volva visokog kapaciteta (~200 putnika) tako da su ovi zglobovi bili prvi 18-metarski autobusi u našem gradu. Osim što su bili prvi 18-metarski, zanimljivo je da su to najstarija vozila koja su dobila displeje, i da je poslednji put kod zglobnih uzet automatski menjač Allison. U solo vozilima je ugrađen manuelni ZF menjač. Nakon te isporuke, kada je reč o Volvu, JGSP se kompletno okrenuo Voith automaticima. Pokreću ih desetolitarski motori koji isporučuju 245 konjskih snaga.

Sva zglobna vozila i većina solo su rekarosirana tokom 2006. godine. Četiri zglobna autobusa (#653, #654, #656 i #659) su rekarosirana u okviru matične fabrike, dok su svi ostali, uključujući i solo autobuse, remontovani u BiM Servisu. Specifičan u ovoj seriji vozila bio je solo #666, koji je svoj talični garažni broj opravdao sudarom 1999. godine, kada je i povučen iz saobraćaja.

Dolaskom novih solo vozila, ukupno 25 (ako uračunamo isporuku pet autobusa koja bi trebalo da bude uskoro), JGSP nije rashodovao nijedan solo autobus već više od pet godina. Stoga, vreme je da čuvene "šestice" nestanu sa ulica.

Osim nekoliko solo autobusa, danas sam po prvi put video i zglobnog da je spreman za rashod, i to #659, prvi rekarosiran u Neobusu. :(


Levo od ovog su dva IK-201 (iz 1999./2000.) a desno je Irisbus Crossway LE (iz 2011.) koji se zapalio u Sr. Kamenici letos.

Izvinjavam se za dugačak tekst! :cheers:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, Duja, Blavak, Bogdus

Javni gradski i Taxi prevoz 04 apr 2017 10:32 #633

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Izašao je prolećni red vožnje. :ohno:

Dvojka u špicu sa 6/7 minuta proređenana 8.
Trojka u špicu sa 8 minuta proređena na 9.

Dvojka uveče malo sređena da odgovara školarcima koji završe školu u 19:30.
Osmica ostala uveče na 20 minuta, tako da između 19 i 21 često ide baš puna.
Devetka van špica ostala na 14 minuta, ide prepuna.

U prevodu, mislim da je sa dvojke skinut jedan autobus a da je na trojci samo povećano vreme vožnje. Prigradske ne koristim, ali nisam zapazio nikakve izmene.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Novajlija, Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 04 apr 2017 11:48 #634

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
Linija 13 posle devet na pola sata, a samo do 23h :ohno:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 04 apr 2017 12:26 #635

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Mislim da linija 13 komotno može ići i na 10 minuta u špicu a na 20 van. Neverovatno mi je koliko putnika otima osmici samo zbog fakulteta. Tokom raspusta ima odličnu opravdanost da se produži i do Štranda.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 04 apr 2017 16:37 #636

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Evo da vidite koliko smo napredovali u odnosu na prolećni red vožnje iz 2011, vremena u špicu. U zagradi su vremena van špica, između prepodnevnog i popodnevnog.

Br - 2011 - 2016
1 - 7/8 (12) - 9 (14)
2 - 8/9 (11) - 8 (12) - 2011 zglob, 2016 solo
3 - 8/9 (10) - 9/10 (13)
4 - 9 (11) - 11 (14)
5 - 8/9 (10/11) - 9 (13)
6 - 14 (14) - 10 (19)
7 - 8 (15) - 10 (12/13) - 2011 terminus na Limanu i trasa na BE
8 - 8 (11) - 8 (14)
9 - 9 (11/12) - 9 (14)
10 - 15 dnevno - 7 dnevno
11 - 8/9 (11) - 9 (12)
12 - 10 (13) - 12 (18)
13 - nije postojala - 15 (20)
14 - 20 (30) - 12 (20)
15 - 11 dnevno - 11 dnevno
16 - 6 dnevno - 4 dnevno
17 - nije postojala - 35 (35)

Otprilike iz ovih podataka se može zaključiti da je od 2011. godine do danas nestalo po jedno vozilo sa svake linije. :facepalm:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 04 apr 2017 16:46 #637

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
U 14:30 sam video 3 puna zglodna autobusa kako sa Puta sajkaskog odreda skrecu ka centru sa natpisom "LEAR Corporation"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 19 maj 2017 14:06 #638

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Izmenjena trasa linije 13
У складу са решењем Градске управе за саобраћај и путеве (број:IV-34-2010/17) од 20. маја до 5. децембра 2017. године привремено се мења траса аутобуске линије број 13. Због радова у Улици др Симе Милошевића аутобуси ће саобраћати делимично измењеном трасом на Лиману:
Смер Детелинара-Грбавица-Универзитет
Редовна траса Булевар цара Лазара - Фрушкогорска улица до окретнице на Штранду.
Смер Универзитет-Грбавица-Детелинара
Окретница на Штранду - Фрушкогорска улица до раскрснице Фрушкогорска-Јиречекова - редовна траса.

НА ИЗМЕЊЕНОМ ДЕЛУ ТРАСЕ КОРИСТИЋЕ СЕ ПОСТОЈЕЋА СТАЈАЛИШТА ДРУГИХ ЛИНИЈА.

Šteta što će radovi toliko dugo trajati, studentarija se taman navikla na liniju. :(
S druge strane, sasvim je pametno produženje trase do Štranda, taman će da rastereti osmicu. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 05 jun 2017 21:25 #639

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Novom Sadu isporučeno 5 Ikarbusa
www.autobusi.net/novom-sadu-isporuceno-5-ikarbusa/
Zemunski Ikarbus je danas novosadskom JGSP-u isporučio 5 niskopodnih gradskih autobusa IK-112.
Danas oko 19.15 je u krug preduzeća JGSP „Novi Sad“ doputovao konvoj od 5 novih Ikarbusovih autobusa tipa IK-112. Novi autobusi su kupljeni putem finansijskog lizinga za čiju nabavku je raspisan tender prošle godine. Posao izrade novih autobusa je prošlog oktobra poveren zemunskoj fabrici Ikarbus koji je na tenderu dao zajedničku ponudu sa kućom Intesa Leasing iz Beograda u vrednosti od 95 miliona dinara ili 770 hiljada evra.
Ikarbus IK-112N by Slobodan Kostic, on Flickr

Dobro nam došli i dugo nas služili! :okay:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, mrnjavi, Blavak, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 05 jun 2017 21:31 #640

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
jbga meni se čini da se ipak zadnjih godina obnovio vozni park gspns
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru