Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 10 feb 2023 19:09 #1461

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
Conecto napisao/la:
Ovo je laž. Sada kada su videli da se masa ljudi pobunila sada se vade na tehničku grešku na 100 buseva u jednom danu.

Tehnička greška je da su zaboravili od izvođaća da traže prilagođavanje/lokalizaciju, pa će sad naknadno da majmunišu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 10 feb 2023 19:27 #1462

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Рођени Новосађан
  • Poruka: 290
  • Primljenih Zahvalnica: 1005
Direktor napisao/la:
Kad se pre par godina uvela cirilica - histerija. Sada kada su je "ukinuli", opet histerija, barem po komentarima na netu.

Ko ce ovom narodu ugoditi. :banana:
Кажу када Србима све буде потаман, биће то крај света. :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Direktor

Јавни градски и такси превоз 11 feb 2023 16:42 #1463

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3467
Ћирилица се полако враћа на дисплеје градских аутобуса, на којима је испис линије недавно пребачен на латиницу.
Колико сам успео да видим, остаје комбинација малих и великих слова.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Јавни градски и такси превоз 11 feb 2023 20:02 #1464

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 631
  • Primljenih Zahvalnica: 2933
УГЗИ понавља тендере за изградњу пуњача за електричне аутобусе

Након што су обустављени претходни тендери за уградњу опреме за напајање градских аутобуса електричном енергијом и градњу монтажне бетонске трафостанице (МБТС), Градска управа за грађевинско земљиште и инвестиције недавно је расписала нове.

Процењена вредност обе јавне набавке је око 25,2 милиона динара, без ПДВ-а (25.227.781), што је за готово 4,3 милиона више него раније.

За изградњу МТБС-а намењено је 18 милиона динара, а предвиђени рок за завршетак је три месеца, тачније 90 календарских дана. Интересантан је податак да је претходни тендер обустављен јер су пристигле понуде премашивале тада процењену вредност инвестиције од 15 милиона динара. Примера ради, фирме „Енерготехника – Јужна Бачка” и „Геотехника” понудиле су 19,93 милиона динара, а „Струја” и АБ & ЦО 17,84 милиона.

Будући да на претходном тендеру није било заинтересованих предузећа да за око 5,9 милиона динара набаве и уграде опрему за напајање електричних аутобуса, Градска управа је повећала процењену вредност инвестиције на око 7,2 милиона, с тим да је рок за завршетак тог посла остао исти – 45 дана.

Електрични аутобуси би, како је раније најављено, требало да саобраћају на линијама 2, 4, 8, 9 и 11, а пуњачи ће бити инсталирани на кружном току на Булевару Јована Дучића и окретници испред Железничке станице.

Због постављања електропуњача за возила градског превоза, стајалиште на Булевару Јована Дучића ће бити продужено за око 58 метара, укључујући и плато за путнике, док ће 12 паркинга бити срушено. На самом крају новог стајалишта предвиђена је уградња опреме за пуњење аутобуса, а на зеленој површини, између бициклистичке стазе и простора за путнике, планиран је плато површине шест квадратних метара, где ће се налазити централне јединице електропуњача. Површина проширења постојећег аутобуског стајалишта је око 202 квадратна метра, а простора за путнике 170 квадрата.

„Постројење за пуњење бусева електричном енергијом уклопљено је у постојећу саобраћајну инфраструктуру и пројектовано тако да задовољи захтеве актуелне саобраћајне тражње у Новом Саду. На локацији коју је инвеститор одредио, предвиђено је постављање електричног пуњача и стуба ’Муст Хоод’ за пуњење аутобуса преко пантогНакон што су обустављени претходни тендери за уградњу опреме за напајање градских аутобуса електричном енергијом и градњу монтажне бетонске трафостанице (МБТС), Градска управа за грађевинско земљиште и инвестиције недавно је расписала нове. Процењена вредност обе јавне набавке је око 25,2 милиона динара, без ПДВ-а (25.227.781), што је за готово 4,3 милиона више него раније.

Понуде на оба тендера Градске управе за грађевинско земљиште и инвестиције подносе се до 22. фебруара, а највише 40 дана касније биће донете одлуке о додели уговора или, пак, обустави поступка. Имајући у виду све рокове, као и временски период неопходан за увођење одабраних извођача у посао, радови би могли да почну у априлу.

www.dnevnik.rs/index.php/novi-sad/ugzi-p...-autobuse-11-02-2023
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Чиле

Javni gradski i Taxi prevoz 12 feb 2023 22:19 #1465

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Kasper napisao/la:
Bilo bi dobro da se ovde pise o temi, a ta rasprave cirilica, latinica mozete i privatno
А нико да напише како је дисплеј бескористан јер не приказује једно одредиште већ врти оба одредишта, а некада и међуодредиште (нпр. Центар). Ономе ко познаје линије градског превоза је довољан само број линије, али људима из других градова и онима који ретко користе градски превоз је итекако потребно да знају ка којој окретници иде аутобус. Неко из другог града ће ући код факултета у осмицу или деветку и неће стићи до Новог насеља већ до Штранда или Петроварадина. Неки Новосађанин који ретко користи градски превоз ће кренути на Клису и ући у петицу испред Футошке пијаце (јер иначе вози Булеваром ка Клиси), али ће завршити на Авијатичарско насељу.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai, Duja, Djordje Cvarkov, valjan, mel, mmirkovic

Javni gradski i Taxi prevoz 13 feb 2023 08:10 #1466

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4222
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
Ma neka piše bilo šta, samo da bude na ćirilici. To je najbitnija stvar. Bez toga bi umrli, grad bi bio paralisan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, mrnjavi, Duja, RM77, Blavak, Djordje Cvarkov, mel

Javni gradski i Taxi prevoz 13 feb 2023 09:41 #1467

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
takođe validatori unutra podešeni tako da ispisuju stanicu koja je prošla a ne sledeću na kojoj će autobus stati.
Poslednja izmena: 13 feb 2023 09:42 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 feb 2023 11:53 #1468

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 631
  • Primljenih Zahvalnica: 2933
GSP uveo novu liniju broj 25: Objavljeno kuda vozi kroz Novi Sad, red vožnje...

Gradsko saobraćajno preduzeće je uvelo novu liniju broj 25, koja će saobraćati na relaciji Železnička stanica - Zona Sever IV.

Na liniji 25 u oba smera svakodnevno će biti organizovano po pet polazaka.

Smer Novi Sad – zona Sever IV: Bulevar Jaše Tomića – Kisačka – Partizanska - Put Šajkaškog odreda - Zona Sever IV (Lir).

Smer zona Sever IV - Novi Sad: Zona Sever (Lir) - Put Šajkaškog odreda – Partizanska - Kisačka - Bulevar Jaše Tomića – Železnička stanica.

Pošto se radi o redovnoj liniji, karte u autobusu za putnike koji nemaju pretplatne karte će se redovno naplaćivati po ceni od 65 dinara.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/331784/G...-Sad-red-voznje.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, neusatz!, Blavak, valjan, Детелинарђанин, Чиле

Javni gradski i Taxi prevoz 14 feb 2023 09:34 #1469

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Evo na ovom primeru... iz kog razloga je zeleznicka stanica izabrana kao pocetak ove linije? Koja je to masa ljudi koji zive na tom potezu a rade u Zoni? Zar nije logicnije da krece sa kraja NN, prolazi kroz Detelinaru, pa onda ZS?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Alibunar

Javni gradski i Taxi prevoz 14 feb 2023 10:36 #1470

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
Razlog zasto sve nove linije (uglavnom su to ovakve linije sa malim brojem polazaka) polaze isključivo sa železničke stanice je jer na tim linijam voze autobusi koji su rasporedjeni u prigradu i voze po sistemu turnusa. Kao što znaš sve prigradske linije polaze sa železničke stanice, dakle sve imaju isto polazno stajalište, što znači da autobus može da menja veći broj linija u toku jednog dana. Dakle, jedan autobus prvo vozi recimo na liniji 55, pa onda na 23, pa onda 43 itd…
U pojedinim turnusima, postoje velike pauze izmedju polazaka i najcesce ovakve linije umetnu u tu pauzu tako da im nije tesko da ih uvedu.
Da bi se uvela nova gradska linija, izmedju neka dva dela grada, gde postoje redovna vozila koja se vrte na njoj tokom celog dana, potrebno je obezbediti dodatan broj vozila (dakle proširenje voznog parka) koje se uporno izbegava. U ovom slučaju ne moraju da obezbede dodatne autobuse u voznom parku, zato im nije teško da uvedu liniju sa železničke stanice.

E sad, ove godine na linijama poteza 50 se ukida sistem turnusa verovatno jer ih je nemoguće takve držati, jer je broj putnika ogroman i sa polascima na svakih 10 i manje minuta a nemaju određen takt (interval) i ne funkcionišu dobro kao ostale prigradske linije po sistemu turnusa jer nemaju ni približno toliki broj putnika, tako da one postaju kao gradske linije, sa redovnim vozilima i ne znam hoće li to zahtevati veći broj autobusa u voznom parku. Trebalo bi ove godine da se uvede i linija 70 ponovo, samo ne do Instituta već negde dalje od Čardaka, i linija 27 prema Jugovićevu koju ćemo videti koja joj je trasa.
Poslednja izmena: 14 feb 2023 10:39 od Conecto.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, neusatz!, kasko, Duja, Blavak, mmirkovic, mileinc

Javni gradski i Taxi prevoz 14 feb 2023 12:55 #1471

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Nadam se da ce se time ukinuti praksa sa 52,53,54 krenu u isto vreme pa da posle pola sata nema ni jednog autobusa makar do veternika
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 21 feb 2023 16:58 #1472

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 21 feb 2023 17:10 #1473

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
Šta reći, jeftini turski BMC. Nije ni čudo što ih je JGSP tužio pre par meseci.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 21 feb 2023 18:04 #1474

  • nemanja031
  • nemanja031's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 24
Zar su toliko loši? U Beogradu su kupili oko 100 takvih. Neko na forumu je rekao da im je garancija bila samo 2 godine. Koji je razlog tužbe?
Poslednja izmena: 21 feb 2023 18:05 od nemanja031.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 21 feb 2023 21:11 #1475

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
Veliki broj fabričkih grešaka koje je imala solo serija. Od problema sa ABS sistemom, retarderom, jastucima, itd. Problemi su otklonjeni u medjuvremenu, ali izgleda da se vuku po sudu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 29 mar 2023 15:03 #1476

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 624
  • Primljenih Zahvalnica: 1024
GSP ukida brojne polaske - biće manje autobusa na ulicama Novog Sada
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/336132/F...cama-Novog-Sada.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, saleamns

Javni gradski i Taxi prevoz 29 mar 2023 15:36 #1477

  • Gari
  • Gari's Avatar
  • Na mreži
  • Majstor
  • Poruka: 111
  • Primljenih Zahvalnica: 190
Koji je plan?
Da smanjimo saobraćajne gužve i podstaknemo ljude da koriste javni prevoz.

Kako ćemo to da uradimo? Koja nam je strategija?
Izgradićemo četiri garaže u samom centru grada i razrediti polaske gradskih autobusa.

Majko mila, šta se ovde radi... Stvarno je Max Bunker bio u pravu za sve.
Hoću da se napijem, al' nemam s kim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Yokai, Duja, Djordje Cvarkov, valjan, SlanaBara, eegor84, mmirkovic, saleamns

Javni gradski i Taxi prevoz 29 mar 2023 20:32 #1478

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Нажалост, јавни превоз је уништен. Текуће субвенције су последњих година увећане неколико пута, а број полазака је све мањи. Систем наплате карата није унапређен, нема нових линија (штавише, редуковане су готово све градске линије), нема жутих трака итд.

Навешћу само пример линије 5 коју користим од кад знам за себе. Пре 10-15 година је саобраћала на 7-8 минута у шпицу, 10-11 ван шпица и 14-15 минута увече. Од 1. априла ће саобраћати на 11-12 минута у шпицу, 20 минута ван шпица и 40 минута увече. Осим повећања интервала, скраћен је и поподневни шпиц - траје само од 13:00 до 15:00, а вечерњи интервал почиње већ у 18:00 (некада је почињао у 19:00). Има и горих линија, попут двојке, која је са некадашњег интервала од 9 минута кад су возили зглобни аутобуси и 6-7 минута када су уведени соло аутобуси, стигла до интервала од 18 минута у шпицу.

Нажалост, ова тема ће остати у запећку јер постоји стереоип да се градским превозом возе само сиромашни. На дуге стазе, овакав однос према градском превозу ће направито још веће гужве у саобраћају, што неће утицати само на "сиромашне који користе градски превоз".
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Duja, Brane, RM77, Alibunar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, mel, saleamns

Javni gradski i Taxi prevoz 30 mar 2023 10:47 #1479

  • miki_NS
  • miki_NS's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 158
  • Primljenih Zahvalnica: 397
Ja sam poodavno odustao od njih / ili bicikl kad je lepo, ili auto. Nažalost oni osim povremene nabavke novih autobusa ama baš ništa nisu radili da unaprede prevoz. Recimo uveli su elektronske kartice i validatore - i šta njima validiraju - mesečne kartice.
Zašto nije uvedena vremenska karta od 45 min ili 1h pa da ja mogu da uđem u jedan autobus koji prvi naiđe i presednem na nekoj raskrsnici na bilo koji drugi koji me vozi do destinacije, a ne da sam prinuđen da čekam liniju koja ide najbliže početku i kraju puta. Zašto na elektronskim karticama ne postoji mogućnost dnevne karte, zašto nema mogućnosti da su te kartice sa novčanom nadopunom, uplatim i trošim kako se vozim. Ništa od toga nisu uradili.
Još su i proređivali linije, a ovo sad je otprilike usmereno na to da većina ljudi batali prevoz. Sa ovako proređenim linijama presedanje postaje besmisleno, čak i za one sa mesečnim karticama.
Bilo bi vrlo zanimljivo pogledati statistiku zaposlenih (ukupno i vozača) pre jedno 20 godina i sada i ukupan broj polazaka koji su ostvarivani tada i sada.
Umesto da teže ka tome da ljudi prihvate dobar gradski prevoz i odustanu od automobila po gradu, oni rade suprotno - čine ga sve nepovoljnijom opcijom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Brane, Blavak, Gari, valjan, saleamns

Javni gradski i Taxi prevoz 30 mar 2023 12:13 #1480

  • Gari
  • Gari's Avatar
  • Na mreži
  • Majstor
  • Poruka: 111
  • Primljenih Zahvalnica: 190
miki_NS napisao/la:
Ja sam poodavno odustao od njih / ili bicikl kad je lepo, ili auto. Nažalost oni osim povremene nabavke novih autobusa ama baš ništa nisu radili da unaprede prevoz. Recimo uveli su elektronske kartice i validatore - i šta njima validiraju - mesečne kartice.
Zašto nije uvedena vremenska karta od 45 min ili 1h pa da ja mogu da uđem u jedan autobus koji prvi naiđe i presednem na nekoj raskrsnici na bilo koji drugi koji me vozi do destinacije, a ne da sam prinuđen da čekam liniju koja ide najbliže početku i kraju puta. Zašto na elektronskim karticama ne postoji mogućnost dnevne karte, zašto nema mogućnosti da su te kartice sa novčanom nadopunom, uplatim i trošim kako se vozim. Ništa od toga nisu uradili.
Još su i proređivali linije, a ovo sad je otprilike usmereno na to da većina ljudi batali prevoz. Sa ovako proređenim linijama presedanje postaje besmisleno, čak i za one sa mesečnim karticama.
Bilo bi vrlo zanimljivo pogledati statistiku zaposlenih (ukupno i vozača) pre jedno 20 godina i sada i ukupan broj polazaka koji su ostvarivani tada i sada.
Umesto da teže ka tome da ljudi prihvate dobar gradski prevoz i odustanu od automobila po gradu, oni rade suprotno - čine ga sve nepovoljnijom opcijom.

U potpunosti se slažem. Stvarno mi nije jasno zašto komplikuju umesto da pojednostave.
Hoću da se napijem, al' nemam s kim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru