Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 30 maj 2020 15:52 #1321

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35915
Ovo na krovu je prijemnik/odašiljač?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 maj 2020 16:25 #1322

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Blavak napisao/la:
Ovo na krovu je prijemnik/odašiljač?

5G :troll:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Marc

Javni gradski i Taxi prevoz 03 jun 2020 20:04 #1323

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
U veliki broj vozila ugrađeni su validatori za novi elektronski sistem naplate karata (NSMART).
Validatori su toliko jeftini da nemam reči. Toliko jeftino i odvratno izgledaju, uz sve ovu ogavnu narandžastu. Obično parče plastike, a na sve to još su metalnim žicama zavezani za šipku.
+ Malo ćirilica malo latinica.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, Blavak, valjan, Eldarion, Marc, Teki

Javni gradski i Taxi prevoz 03 jun 2020 20:24 #1324

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Blagi uzas. Cekaj sad ovaj Nsmart nece biti ni po cemu bolji od BusPlus iz Beograda? Opet se mozes sverati po busevima
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Marc

Javni gradski i Taxi prevoz 03 jun 2020 21:22 #1325

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Sam sistem naplate nema veze sa kontrolom a i samom kulturom putnika. Čak štaviše, rekao bih da je BusPlus u Beogradu blago i doprineo naplati karata, iako se provlači svugde kao avet. Što se tiče aparata, nemam zamerki jer slično izgledaju i u boljim sistemima javnog prevoza.

Prema nezvaničnim informacijama koje posedujem, sistem kreće u rad od ponedeljka, 8. juna. Prvi putnici sa novim kartama: penzioneri. :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Eldarion, Marc

Javni gradski i Taxi prevoz 07 jun 2020 10:11 #1326

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Dok ne krenu novi autobusi i sistem naplate, imam jedan predlog koji se uklapa u očekivane infrastrukturne promene. :cheers:

Jedan od najgore povezanih delova prve tarifne zone u Novom Sadu je Veternička rampa. Ljudi nekada moraju da pešače i do kilometar i po do najbližeg stajališta javnog prevoza a prvi znakovi civilizacije se nalaze na Novom Naselju (škola, vrtić, ambulanta). Kako se produžava Bulevar Jovana Dučića ka ulici Dragoslava Srejovića, počinje da se formira novi koridor između Novog Sada i Veternika. U to ime, predlažem otvaranje minibus linije koja vrlo lako može zahtevati solo autobus.

Linija 50: Novo Naselje - Veternička rampa - Veternik


Predložena linija bi, za razliku od linija 51 i 52, koristila stajalište kod kružnog toka u Veterniku kao svoj terminus, a polaske bi valjalo uskladiti sa futoškim i begečkim linijama. Pošto će nova "okretnica" na Novom Naselju biti još dalje od samog centra, linija bi zašla u Novo Naselje da ispuni potrebe putnika, ali da pre svega ponudi presedanje na lokalne linije (2, 7, 8, 9) i brži dolazak do ostatka grada. Vikendom je red vožnje usklađen da prepolovi interval linije 52 kroz Veternik.

Glavna verzija linije bi išla radnim danom i povezivala Veternik sa OŠ "Prva vojvođanska brigada", odnosno mini-terminusom u Braće Dronjak, na parkingu preko puta vrtića "Vendi". Kada ne postoji potreba za školom, linija bi se okretala na novonaseljskoj okretnici, bilo na novom kružnom toku ili mini kružnom toku između zgrada na bulevaru Jovana Dučića i garaže JGSP. Vikendom bi, zbog pijace, u funkciji bila verzija sa terminusom na Satelitu.

Za ovakvu liniju je potreban jedan minibus.

Red vožnje

Radni dan
VeternikNovo NaseljeO.Š. "P.V.B."
-06:10-
06:3006:50-
07:20-07:50
08:20-08:45
09:3010:00
10:3011:00
12:00-12:30
12:55-13:35
14:00-14:30
15:0015:20-
15:5016:10-
16:45-17:10
17:35-18:00
18:25-18:50
19:15-19:45
20:2020:45-
21:20--

Vikend
VeternikNovo NaseljeSatelit
-06:10-
06:40-07:10
07:40-08:10
08:40-09:10
09:40-10:10
10:40-11:10
11:40-12:10
12:40-13:10
13:45--
-16:20-
16:5017:20-
18:0018:30-
19:0019:30-
20:0020:45-
21:15--

Otvoren sam za sugestije i predloge. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Buck, kasko, Yokai, mrnjavi, Duja, Brane, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790, Jungle_Mania, nsns

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 07 jun 2020 11:53 #1327

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Decentralizacija je bogohuljenje. Ti si secesionista! Svaka linija mora da kreće za ŽS ili centra i kraj! :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Yokai, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, neobuscitta, nsns

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 15 jun 2020 13:08 #1328

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/245902/P...SP-u-Novom-Sadu.html
Potpisano pismo o namerama kupovine deset električnih autobusa za GSP u Novom Sadu
Pismo o namerama kupovine deset električnih autobusa za Gradsko saobraćajno preduzeće potpisali su danas predstavnici Grada i Evropske banke za obnovu i razvoj.

Direktorka Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) za zapadni Balkan Žužana Hargitai ocenila je da se dogodio značajan preokret u funkcionisanju GSP-a i to ka zelenim i pametnim tehnologijama.

"Nikada ovoliko nije bilo investirano u GSP, a posebno imajući u vidu da su to CNG autobusi. To će omogućiti bolje uslove za vozače i bolje usluge građanima, a uštedeće se 9.000 tona CO2 emisije i izbeći nezdrave čestice koje oslobađaju dizel autobusi. EBRD će biti uz Grad Novi Sad da finansira i kupovinu električnih autobusa, da što pre napravimo akcioni plan za Zeleni grad", izjavila je Hargitai.

Prilikom potpisivanja pisma o namerama izložen je 71 autobusa GSp-a, među kojih je i 20 zglobnih autobusa na gas turskog proizvođača BMC koji su u Novi Sad stigli krajem maja. Deo novih autobusa GSP-a danas će ceo dan biti izložen kod Spensa.

Kao što je 021 ranije pisao, elektronski sistem naplate narednih dana bi trebalo da zaživi u 105 autobusa GSP-a, što je polovina voznog parka ovog javnog preduzeća. Ovaj posao su na spornom tenderu dobile "Telekom Srbija" i "Bus Logic" iz Požarevca. Više o tome OVDE.

Takođe do kraja ove godine u Novi Sad bi trebalo da stigne još 29 autobusa, o čemu više OVDE.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/245961/P...nekoliko-meseci.html
Pokrenuta elektronska naplata u autobusima GSP-a, prelazak na novi sistem će trajati nekoliko meseci
Gradsko saobraćajno preduzeće u Novom Sadu pokrenulo je sistem elektronske naplate i informisanja putnika pod nazivom "NSMART", a prelazak na ovaj sistem će, zbog složenosti, trajati nekoliko meseci.


Sistem podrazumeva nekoliko načina plaćanja prevoza:

1. personalizovanim čip karticama – izdaju se za određeni period i mogu da budu građanske, đačke (učenici/studenti), za zaposlene građane ("radničke"), penzionerske (sa penzijom višom i nižom od prosečne penzije), povlašćene kategorije, karte za nosioce prava na novčanu socijalnu pomoć.

2. nepersonalizovanim čip karticama - elektronskim novčanikom (vozna karta sa upisanim avansnim sredstvima na korisničkom nalogu kartice koja donosiocu omogućava vožnju na linijama prevoza u skladu sa uplaćenim iznosom).

3. elektronskom kartom - kupuje se preko sajta GSP-a i mobilne aplikacije i aktivira preko validatora u vozilu.

4. papirnom kartom - za jednu vožnju, dnevna i višednevna (kupuju se u autobusima ili na prodajnim mestima GSP-a).

Putnici na gradskim linijama svoju autobusku kartu moraće obavezno da validiraju prilikom ulaska u vozilo, tako što će svoju beskontaktnu karticu, odnosno mobilni telefon, prisloniti na uređaj za validaciju. U slučaju da je vozna karta ispravna na validatoru će se aktivirati zeleno svetlo i odgovarajući zvuk, a ukoliko je neispravna na validatoru će se aktivirati crveno svetlo i odgovarajući zvuk.

Na prigradskim i međumesnim linijama kartica će se davati na uvid i validaciju vozaču i kondukteru.

Personalizovane i nepersonalizovane autobuske karte moći će da se dopunjuju na prodajnim mestima GSP-a, preko sajta ovog preduzeća i mobilne aplikacije NSMART.

Svi korisnici koji uplate odgovarajući iznos za mesečnu ili godišnju dopunu karte, u skladu sa cenovnikom preduzeća, imaće pravo na neograničeni broj vožnji na linijama GSP-a u skladu sa vrstom kupljene vozne karte. Mesečna dopuna karte važiće od prvog do poslednjeg dana u mesecu za koji je uplaćena, a godišnja karta važi godinu dana od dana izdavanja. U slučaju dopune putnik dobija potvrdu o iznosu kredita na voznoj karti.

Prelazak na novi sistem počeo je izradom NSMART godišnjih povlašćenih kartica za 11 kategorija korisnika usluga i godišnjih đačkih kartica.

Zamena ostalih pretplatnih karata obavljaće se sukcesivno narednih meseci. O početku zamene karata, kao i o aktiviranju elektronskog novčanika i ostalih pogodnosti (kupovina i dopuna kartice preko aplikacije za mobilne uređaje i aplikacije NSMART, uvid u mrežu autobuskih linija, trenutnu poziciju vozila na liniji i procenu vremena dolaska vozila na određeno stajalište), korisnici usluga će biti blagovremeno obaveštavani.

Još jedna novost koju ovaj sistem predviđa je uvid u mrežu autobuskih linija. Putnici će tako moći da vide trenutnu poziciju traženog autobusa na liniji i procenu vremena dolaska na određeno stajalište.

Inače, kako je ranije najavljeno, elektronska naplata za početak će biti uvedena u 105 autobusa GSP-a, što je otprilike polovina voznog parka gradskog prevoznika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, Yokai, Duja, Blavak, Djordje Cvarkov, Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 16 jun 2020 07:57 #1329

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Od jutros BMC u saobraćaju. :)

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, kasko, Yokai, mrnjavi, Duja, sandman, Brane, sasar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, nautilusNS, volvob10maneobus790, OneLove

Javni gradski i Taxi prevoz 17 jun 2020 08:49 #1330

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
Danas sam prvi put koristio aplikaciju NSMART.
Kao neko ko je do sada cesto koristio slicnu aplikaciju BKK FUTAR budimpestanskog prevoznika, kapiram kako radi ovaj tip softvera.

Obelezim stajaliste (jedva), i broj vozila koje radi na liniji 5. Bespotrebna funkcija, trebalo bi čim selektujem liniju da mi prikaze sva vozila na liniji.
Elem, selektujem ja vozilo koje mi je po minutima najblize. Pise dolazi za 5min na moje stajaliste. Posto je linija od avijacije ka klisi, a vozilo dolazi za 5 min, trebalo bi da je najdalje kod Futoske pijace. Medjutim nema ga nigde..na celoj trasi.
Kad ja odaljim mapu, a GPS mog vozila koje stize za 5min kaze da autobus bleji u garazi JGSP-a :suicide:
Nije ni izaslo na liniju. Da bi se kroz jedno 12min pojavilo vozilo koje se pojavilo ni otkuda jer uopste nije ubelezeno jer nema GPS.

Inace kad se aplikacija otvori, morate da upisete naziv vaseg stajalista, ali je to nemoguce jer se u celoj aplikaciji tastatura ne pojavljuje.
Aplikacija takodje poseduje mogucnost pracenja narudzbenice, ali se nigde ne kaze o kakvoj narudzbenici se radi, sta porucujem, od koga, sta kako...
Hteo sam da napisem par stvari koje ne rade, pa posto ova firma ocito nema testere, eto kao end user imam dobru volju da prijavim svaki bag.
Ali na aplikaciji kako na sajtu tako i na telefonu, APSOLUTNO nista ne radi.

Razumem ja da je 21. juni blizu i da se promocija trebala poklopiti sa prezentacijom buseva, ali ovo pustiti u promet je bruka :facepalm:

Poslednja izmena: 17 jun 2020 08:50 od gibanica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, mrnjavi, Duja, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, Marc, mel, nautilusNS, volvob10maneobus790, yeetus, nsns

Javni gradski i Taxi prevoz 17 jun 2020 16:58 #1331

  • OneLove
  • OneLove's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 59
  • Primljenih Zahvalnica: 144
Slažem se u potpunosti sa tobom, ali opravdano im je ovaj put jer su to naveli u obaveštenju na www.gspns.co.rs/vazna-obavestenja :
"Замена осталих претплатних карата обављаће се сукцесивно наредних месеци. О почетку замене карата, као и о активирању електронског новчаника и осталих погодности (куповина и допуна картице путем апликације за мобилне уређаје и „веб“ апликације NSMART, увид у мрежу аутобуских линија, тренутну позицију возила на линији и процену времена доласка возила на одређено стајалиште), корисници услуга ће бити благовремено обавештавани."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 17 jun 2020 21:47 #1332

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
gibanica napisao/la:
Danas sam prvi put koristio aplikaciju NSMART.
Kao neko ko je do sada cesto koristio slicnu aplikaciju BKK FUTAR budimpestanskog prevoznika, kapiram kako radi ovaj tip softvera.

Obelezim stajaliste (jedva), i broj vozila koje radi na liniji 5. Bespotrebna funkcija, trebalo bi čim selektujem liniju da mi prikaze sva vozila na liniji.
Elem, selektujem ja vozilo koje mi je po minutima najblize. Pise dolazi za 5min na moje stajaliste. Posto je linija od avijacije ka klisi, a vozilo dolazi za 5 min, trebalo bi da je najdalje kod Futoske pijace. Medjutim nema ga nigde..na celoj trasi.
Kad ja odaljim mapu, a GPS mog vozila koje stize za 5min kaze da autobus bleji u garazi JGSP-a :suicide:
Nije ni izaslo na liniju. Da bi se kroz jedno 12min pojavilo vozilo koje se pojavilo ni otkuda jer uopste nije ubelezeno jer nema GPS.

Inace kad se aplikacija otvori, morate da upisete naziv vaseg stajalista, ali je to nemoguce jer se u celoj aplikaciji tastatura ne pojavljuje.
Aplikacija takodje poseduje mogucnost pracenja narudzbenice, ali se nigde ne kaze o kakvoj narudzbenici se radi, sta porucujem, od koga, sta kako...
Hteo sam da napisem par stvari koje ne rade, pa posto ova firma ocito nema testere, eto kao end user imam dobru volju da prijavim svaki bag.
Ali na aplikaciji kako na sajtu tako i na telefonu, APSOLUTNO nista ne radi.

Razumem ja da je 21. juni blizu i da se promocija trebala poklopiti sa prezentacijom buseva, ali ovo pustiti u promet je bruka :facepalm:
Ja sam imao različita iskustva ovih dana. Danas na aplikaciji nije bilo autobusa u kojima sam se vozio (ni jutros ni popodne), dok sam juče popodne pratio autobus dok sam išao ka stanici i zaista se pojavio. Takođe je u pitanju linija 5. Ni u jednom od današnja dva autobusa nije bilo validatora, što i objašnjava njihovo nepostojanje na aplikaciji. Za ovih nekoliko dana ni u jednom busu nisam video da validatori daju tačnu informaciju o narednoj stanici. Ili piše naziv početne stanice ili samo „Bus lodžik sistem“.

Moguće je da vozači zaborave da se odjave iz sistema nakon završetka smene pa se voziila vode kao da su na trasi. Primetio sam i da su vremena dolaska precenjena, uvek im treba koji minut više. Inače, opcija najave vremena dolaska vozila je prednost u odnosu na Bus Plus, tamo najavljuju samo broj stanica. Jedino što bi trebalo napraviti dobar algoritam koji bi pravio procenu vremena dolaska. Ali je ipak i sama informacija gde se vozilo nalazi od velike pomoći. Vidim i da na sajtu postoje redovi vožnje za svako stajalište, ali odmah se vidi da nisu realni jer ne može da putovanje traje 25 minuta i u špicu i uveče u 11.

Meni se pojavljuje tastatura i mogu da pretražujem stajališta. Malo zbunjujuće deluje postojanje oznake stajališta i u polju „Naziv stajališta“ i u polju „Broj stajališta“. Treba da izbace oznaku iz naziva stajališta (četiri cifre + slovo) i ostave samo oznaku koja se sastoji od četiri cifre. Na stajalištima postoji ova prva oznaka, ali je treba zameniti jer je nepraktična.

Ima tu još da se istestira, a mogu i ovi naši komentari da im pomognu. Valjda će uskoro da proradi celokupan sistem. Nejasno mi je samo zašto nisu jednim tenderom obuhvatili i gradske i prigradske linije. Paralelno postojanje dva sistema (obične karte sa markicama i elektronskih karata) je prilično nepraktično. Neki ljudi koriste i gradske i prigradske linije. Kako će onda neko overavati elektronsku kartu u prigradskom autobusu? Ako čekam bus kod Lutrije i idem do NIS-a, svejedno mi je da li ću ući u sedmicu ili 68, 71, 72, 73,...
Poslednja izmena: 17 jun 2020 21:49 od SlanaBara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 17 jun 2020 22:21 #1333

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
Developerima te aplikacije ovaj thread treba da bude cisto zlato :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Boda Tajson, Eldarion, Marc, yeetus, nsns

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jun 2020 23:15 #1334

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
@SlanaBara
Da primetio sam sve sto si naveo, ali toliko ima jos pored toga da sam digo ruke od pisanja saveta :)
Prvo gledajuci ceo interfejs ne bih komenttarisao umeće ovih developera koji rade za JGSP, ali imam utisak kao da nemaju tačnu sliku sta zapravo zele.
Ja nisam previse pametan da bih sam osmislio sve, ali ako nisu ni oni, jednostavno neka prepisu od onih koji znaju.
Na slici ispod kako sam naveo mozete videti peštanski BKK kako radi.
-Prvo bi bilo najbolje da izbace onaj google maps templejt za mapu i da ubace neki pregledniji, npr openstreetmap.. jer je totalno nebitno da mi pise pored stajalista koja je apoteka i sex shop, gde cekam bus.
-Drugo sto si naveo podaci u polju, prvo ih razdvojiti bojama, pa koji tip vozila radi, sa rampom ili bez, a za znatizeljne i tacno koje vozilo radi, model i broj.
-zatim klikom na stajaliste da se naznaci mogucnost presedanja, kao i koje linije sledece dolaze i za koliko.
-period osvezavanja je kod nas 30sec, a moglo bi i krace.
-zatim mogucnost planiranja rute (najkrace npr, koja linija, i gde presedam itd..)
-prosto ne znam sta pre da predlozim, ali mozda najpre da samo svoj logo srede u hederu, jer je van rezolucije i izgleda jezivo :)



Poslednja izmena: 18 jun 2020 23:17 od gibanica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, valjan, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 19 jun 2020 16:33 #1335

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Mislim da je u ovom trenutku suludo porediti NSmart, za koji je javno objavljeno da se uvodi sukcesivno, i budimpeštanski FUTAR, koji je već godinama u upotrebi. Slažem se da treba dati što više ideja kako bi se to uobličilo u nešto pismeno (Budimpešta je odličan primer, možda najbolje organizovan javni prevoz u celoj Evropi) iz čega mi kao korisnici izvlačimo benefit. :)

Od mene par fotki BMC-ova, koji su od danas krenuli da rade u punom kapacitetu. U povratku sa posla sam se vozio u #1048, ali ću sačekati još par vožnji pa da sumiram ukupan utisak o turskim autobusima. Prvi utisak nije zadovoljavajući.

#1048




#1051


#1053 u toku prepodneva na Limanu :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, mrnjavi, Duja, Blavak, valjan, Eldarion, volvob10maneobus790, OneLove

Javni gradski i Taxi prevoz 20 jun 2020 00:11 #1336

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
Smem da se kladim da posto je tender prosao sistem nece puno napredovati. Al daj boze da gresim.

#1048 zapeo na sedmici oko 11h
Pustio putnike na prednja vrata, zadrzao se malo i otisao.

Video photos.app.goo.gl/7eo51c1qBZKmFE6d8
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 20 jun 2020 10:43 #1337

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
Na 1048 vozač skinuo gumu sa vrata (1m) i stavio je u vozačku kabinu, na 1041 vise paneli, na 1047 lupaju I i IV vrata, na 1051 ne radi ventilacija i klima pokazuje EROR. 1048 izgubio vazduh na 7A, to je to što je snimljeno, na 1052 ne radi klima, izbacuje EROR.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak, valjan, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 21 jun 2020 15:34 #1338

  • Marc
  • Marc's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 298
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Aplikacije je golo :toilet: Neko je uzeo pare i dao deci u osnovnoj da se igraju programera.
Student FTN-a nakon 1. (prve) godine bi odradio bolji softver. Smem da garantujem.

Ovaj softver je tako suvisan pored Moovit, Google Maps i ostalih programa.

Ako kartu ne mogu da platim putem telefona jednostavno: NFC, SMS ...
www.gspns.co.rs/dokumenti/SEN-flajer.pdf
УВОЂЕЊЕ NSMART СИСТЕМА ЈЕ ВЕЛИК И СЛОЖЕН ПОСАО, ЗБОГ ЧЕГА МОЛИМО ПУТНИКЕ ЗА РАЗУМЕВАЊЕ И УНАПРЕД ИМ СЕ ИЗВИЊАВАМО УКОЛИКО ЊИХОВА КАРТИЦА НЕ БУДЕ ИЗРАЂЕНА У ПРЕДВИЂЕНОМ ВРЕМЕНУ.
izvor: www.gspns.co.rs/vazna-obavestenja
Slozen je svaki posao obimne naplate (uzimanja novca). To je metodika 20og veka gospodo.
Nemate opravdanje. 21 vek vas je pregazio.
Atomsko Sklonište - Čedna gradska lica
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 03 jul 2020 21:20 #1339

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Ovo uvođenje elektronske naplate ide brzinom puža. Čak mi se čini da prethodne 2-3 nedelje nisu ništa radili. U nekim autobusima i dalje nema validatora, nijedan autobus nema validatore kod svih vrata već samo na prvim i drugim.

Evo još jedne stvari koju bi programeri trebalo da isprave. Dva dana zaredom sam uočio da validator prikazuje ime stanice tek kad autobus stigne na nju i taj naziv stoji dok ne stigne na sledeću stanicu. To je potpuno beskorisno. Čim autobus krene sa stanice, treba da se ispiše naziv sledeće stanice. Naziv prethodne stanice je potpuno nepotrebna informacija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mlata, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 04 jul 2020 09:33 #1340

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Nije da nema napretka onda, s obzirom na to da su pre dve-tri nedelje na validatorima bile ispisane samo početne stanice za liniju i smer kojim autobus saobraća. Takođe, čini mi se da se na mapi NSmart laganim korakom pojavljuje sve više autobusa.
Ono što je kritično jeste sam sajt NSmarta koji je žestoko nedorađen. Android aplikacija služi samo da prikaže istu veb stranicu.

Takođe, u međuvremenu su podeljene kartice penzionerima pa ih sada već trljaju o narandžasto sokoćalo. :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: valjan, Eldarion
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru