Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Јавни градски и такси превоз 06 mar 2024 21:03 #1601

  • eegor84
  • eegor84's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 95
  • Primljenih Zahvalnica: 119
Naravno da je neumesno, to mi je i bila namera. Uglavnom - znamo ko je na vlasti, znamo sta im je u glavama. Znamo i zasto je donesen takav zakon i zasto se potencira u Vojvodini. "Pa eto mi bi bas hteli, ali eto to je po zakonu pa tako mora" su naravno samo izgovori. Da ne bude zabune, to su skoro isti razlozi zasto je cirilica proterana iz Vukovara.
Nece pismo na autobusu nista promeniti, ali u isto vreme je sve deo istog procesa. Prvo besmisleni zakoni i ustav, onda promenis udzbenike iz istorije, pa bombardovanje preko medija svaki dan, na to dodas malo mitova, murala, rijaliti i naravno internet lazi na siromasan i neuk narod i dobio si tacno to sto zelis.. uplasen narod koji zeli diktatore, demagoge i nadrilekare, koji se boji novog i nauke i koji je posvadjan sa celim svetom i podeljen po svakom mogucem pitanju, od rata do evrovizije. Ali ok, odoh u off.
@Blavak
Sa Bugarskom ili bez nje, to je i dalje grupa najlosijih zemalja za zivot u Evropi po svakom mogucem kriterijumu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Istraživač

Јавни градски и такси превоз 06 mar 2024 22:10 #1602

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 972
  • Primljenih Zahvalnica: 3470
Дакле, да резимирамо:

:troll:

Одосмо ван теме, надам се да се девојка снашла и да је стигла на одредиште. :cheers:
Poslednja izmena: 06 mar 2024 22:12 od Чиле.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Детелинарђанин

Јавни градски и такси превоз 06 mar 2024 23:03 #1603

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Била је својевремено добра емисија на Радију Београд 2 у оквиру серијала емисија "Гозба" у којој су аутор и гост расправљали у оквиру неке друге теме (ако нисам погрешио) о улози ћирилице и латинице у поларизацији српског друштва.
Постојање два паралелна писма даје добар оквир за тотално нерезонску поделу на прогресивни и ретроградни део друштва, интернационални и традиционални итд. спрам тога које се писмо користи.

И онда ћирилица добија место као традиционални, херметични, назадни, национални симбол а латиница као модерни, издајнички, перспективни, антинационални итд.
Тема наравно не спада у причу о градском превозу осим површно, али је поента ту - политичке структуре добрим делом форсирају ову неприродну поделу, а ми смо криви што је прихватамо.

Ето ја зато пишем ћирилицом, јер је мој политички дискурс супротан очекиваном :troll:

Све то на страну, слажем се са Чилетом да тамо где држава улаже новац (јавни превоз, саобраћајни знаци итд.) а корисници могу бити и неки други а не само локалци има смисла да поред ћирилице постоји и енглески тј. латиница код назива места, станица јавног превоза итд. Ту нема неке драматичне разлике јер Футог неће бити Footog на енглеском већ Futog.

И сад бих вас замолио да не ширимо тему даље, сви неспоразуми око овога су део неке сасвим друге приче. Хвала.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 06 mar 2024 23:04 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, mrnjavi, Billy, Djordje Cvarkov, mel, eegor84, Детелинарђанин, Чиле

Javni gradski i Taxi prevoz 06 mar 2024 23:55 #1604

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
Ok, nema širenja, rekao je ko je šta imao, nije bilo vređanja ni prozivanja a ni nekih nesporazuma.
Poslednja izmena: 06 mar 2024 23:56 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 07 mar 2024 16:31 #1605

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4222
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
Nije baš vezano za javni prevoz, ali u novom vozu NS-BG, na displayu unutra piše ovako: Next station - Инђија. Nekom strancu je to isto kao da piše: Next station - 吐槽事情. Ili stavi jedno ili drugo, ili nemoj na silu ubacivati ćirilicu. Malo je glupo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai, mrnjavi, Ljube, Djordje Cvarkov, valjan, Istraživač

Javni gradski i Taxi prevoz 12 mar 2024 08:34 #1606

  • Gari
  • Gari's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 111
  • Primljenih Zahvalnica: 190
Bio sam u BG-u. Njihov gradski prevoz je organizovan tako da se karte plaćaju sms-om, vremenske su (90') i koštaju 50 dinara za Zonu A (ceo Beograd i šire). Dnevna karta je 120 dinara. Ne znam da li mogu da se kupe u vozilu osim platnim karticama.
Jeste da sam prevoz mora bolje da se organizuje (čeka se metro) no, ipak, sistem naplate je jednostavan (osim za one koji nemaju telefon).

www.busevi.com/cene-karata/#1684250184965-1e398f9b-1e83
Hoću da se napijem, al' nemam s kim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 16 mar 2024 12:19 #1607

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 632
  • Primljenih Zahvalnica: 2942
ЗАЖИВЕО Е-НОВЧАНИК: ПРОДАТО ПРЕКО 18.000 КАРТИЦА- РАДНИМ ДАНИМА ПРЕКО 12.000 ВАЛИДАЦИЈА! ЈГСП: ВОЗАЧИ МАКСИМАЛНО РАСТЕРЕЋЕНИ И МОГУ ДА СЕ УСРЕСРЕДЕ НА ВОЖЊУ

– У фебруару је заживео е-новчаник за плаћање појединачних карата, кога су корисници врло брзо прихватили. Већ првих неколико сати од пуштања у продају е-новчаника, били смо изненађени колико је комада продато, колико је допуна уплаћено и колико је корисника кренуло да користи овај начин плаћања. Веома брзо дошли смо до бројке од 12.000 валидација радним данима, што је око 30 одсто продатих појединачних карата. Тренутно имамо око 18.000 продатих е-новчаника- рекли су за НС Уживо из овог предузећа и додали:

– Према повратним информацијама које добијамо од возача, они су изузетно задовољни јер их плаћање појединачних карата е-новчаником максимално растерећује и омогућава им бољу усредсређеност на вожњу. У складу са тим додатно се повећава безбедност превоза, а то је у интересу свим грађанима. У Новом Саду је саобраћај изузетно жив, густ и возачима је данас много теже возити, него што је то било пре десетак, петнаестак година.

Пре увођења е-новчаника возач је у току своје смене продавао и до три стотине карата, а за то му је понекад требало скоро сат и по времена. Овај податак додатно и јасно указује на то колико е-новчаник олакшава њихов посао, а притом се смањују гужве на улазу у возило, будући да валидација е-новчаника траје само секунд.

Из ЈГСП-а додају да е-новчаник може да се допуни на 30 продајних места ЈГСП-а и киоска Маxим боx на аутобуским стајалиштима, као и онлајн на Нсмарт порталу и мобилној апликацији Нсмарт. Такође, кажу да у оквиру предузећа постоји корисничка подршка НСмарт, тако да путници све одговоре на недоумице око коришћења е-новчаника могу да добију путем мејла нсмарт@гспнс.рс, или телефоном 021/21 56 525. Детаљне информације о е-новчанику грађани могу да погледају и на сајту предузећа ЈГСП Нови Сад (гспнс.рс). Е-новчаником путници могу једноставније, јефтиније и лакше да плате превоз, без кеша. На линијама је бржи проток путника, тако да се аутобуси мање задржавају на стајалишту и брже стижу на одредиште.

-Цена појединачне карте купљене е-новчаником је 65 динара на градским и 110 динара на приградским линијама. Уколико се карта купује код возача, њена цена је 100 динара на градским и 150 динара на приградским линијама.
gradskeinfo.rs/zaziveo-e-novcanik-prodat...nju-foto-16-03-2024/
Poslednja izmena: 16 mar 2024 12:22 od vladulns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sandman, Blavak, valjan, Чиле, TicaNs

Јавни градски и такси превоз 16 mar 2024 14:42 #1608

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 972
  • Primljenih Zahvalnica: 3470
Нисам приметио већу „растерећеност” возача.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Јавни градски и такси превоз 16 mar 2024 23:29 #1609

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 972
  • Primljenih Zahvalnica: 3470
Мала ексклузива за форум... ;)

Прве фотографије циришких зглобних аутобуса који ће се у наредном периоду наћи на улицама Новог Сада у препознатљивој плаво-белој колор шеми. Привремено решење за недостатак зглобних аутобуса у возном парку ЈГСП „Нови Сад”.








Аутобуси се налазе на приватном поседу који је ограђен, тако да фотографисање спреда није било могуће.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, Yokai, mrnjavi, Duja, sandman, Blavak, valjan

Јавни градски и такси превоз 17 mar 2024 13:38 #1610

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 632
  • Primljenih Zahvalnica: 2942
Kolega, jel može neko dodatno objašnjenje u vezi sa korišćenjem tih autobusa iz Švajcarske?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Јавни градски и такси превоз 18 mar 2024 17:28 #1611

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Prošlog leta smo se skoro svaki dan vozali gradskim prevozom na Krfu i dobar deo njihovih buseva su bili donacija iz Švajcarske, još su imali ispisane kazne za švercovanje u CHF po prozorima, ali su busevi bili prilično dobro očuvani, tako da nemam ništa protiv da ih viđam i na NS ulicama
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Јавни градски и такси превоз 18 mar 2024 18:05 #1612

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
valjan napisao/la:
Prošlog leta smo se skoro svaki dan vozali gradskim prevozom na Krfu i dobar deo njihovih buseva su bili donacija iz Švajcarske, još su imali ispisane kazne za švercovanje u CHF po prozorima, ali su busevi bili prilično dobro očuvani, tako da nemam ništa protiv da ih viđam i na NS ulicama
Samo je ovo pitanje, da li je donacija ili smo ih platili?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Јавни градски и такси превоз 19 mar 2024 10:38 #1613

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 972
  • Primljenih Zahvalnica: 3470
vladulns napisao/la:
Kolega, jel može neko dodatno objašnjenje u vezi sa korišćenjem tih autobusa iz Švajcarske?
Требало би да их дође 15. У питању су аутобуси Scania Hess, вероватно 2007. годиште. Не зна се да ли је у питању куповина или донација, претпоставља се да је ово друго због тога што није објављена никаква јавна набавка.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, Duja, Blavak, valjan, vladulns

Јавни градски и такси превоз 25 mar 2024 14:25 #1614

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 632
  • Primljenih Zahvalnica: 2942
DNEVNIK” U SMENI SA VOZAČIMA JAVNOG GRADSKOG SAOBRAĆAJNOG PREDUZEĆA „NOVI SAD” Oni su ČUVARI ŽIVOTA, bеzbеdnost im jе na prvom mеstu

Noć vlada Novim Sadom, čijе ulicе podsеćaju kao u doba karantina – pustе i tihе – vеdro crnilo nad gradom oslikava sе u svеtlucavoj travi okićеnoj injеm, dok u vazduhu vlada miris pеciva u priprеmi.

Tеk s prvim znacima zorе, koja jе munjеvitom brzinom, poput cunamija, osvajala novosadsko nеbo, bulеvarima špartaju autobusi Javnog gradskog saobraćajnog prеduzеća „Novi Sad”, koji iz autobazе idu ka počеtnim stanicama, odaklе krеću na prеdodrеđеnе (pri)gradskе linijе.

Otkucava 5 časova, a na Futoškom putu 46 pristižu vozači, mеđu kojima jе i Dragan Magdić, s kojim nas čеka prva vožnja na liniji 54B, od Grmеčkе ulicе u Futogu pa do glavnе autobuskе stanicе u Novom Sadu.

Ulazimo u autobus broja 1.000, koji Dragan svakog dana zadužujе, i dok namеšta sеdištе, volan, displеj, klimu, popunjava putni nalog sa počеtnom kilomеtražom i satnicom, mi pratimo svaki njеgov korak, iliti pokrеt, koji uslovljava polazak najprе ka Futogu u 5.55 sati.

– Uglavnom radim prvu smеnu, tako mi najvišе prija i odgovara – vеli nam Dragan, koji u JGSP-u radi od 2000. godinе, dok sе vozamo do počеtnе stanicе u Grmеčkoj, sa kojе krеćеmo u 6.10 časova. – Vеlika jе razlika kako jе Novi Sad izglеdao kad sam počinjao, a kakav jе sad. Bilo jе manjе saobraćaja i gužvе, a danas jе grad mnogo nasеljеn, toliko ima putnika da su nam autobusi maksimalno popunjеni. Kao što kažеtе, potrеbni su strpljеnjе, živci i koncеntracija, jеr su bеzbеdnost putnika i svih učеsnika u saobraćaju na prvom mеstu.

Kako JGSP izglеda u brojkama
JGSP „Novi Sad” trеnutno broji 208 autobusa i 1.292 zaposlеnе osobе, od kojih su u saobraćajnom sеktoru 663, mеđu kojima jе šеst žеna. Kako su nam rеkli iz ovog prеduzеća, plan jе da u tеkućoj godini kupе 15 novih autobusa na CNG pogon.

Gradski prеvoznik na dnеvnom nivou ima prеko 4.000 polazaka i prеvеzе oko 300.000 putnika – podеlili su s nama impozantnе podatkе iz JGSP-a, dodajući da jе mеsеčnе kartе u martu uplatilo oko 28.000 građana, dok godišnjе kartе za raznе katеgorijе ima višе od 50.000 korisnika. – Što sе tičе е-novčanika za plaćanjе pojеdinačnih karata, izuzеtno smo zadovoljni brzinom kojom su ga korisnici prihvatili. Na jučеrašnji dan imali smo gotovo 21.000 korisnika е-novčanika.

Prеmda po saobraćajnim propisima autobusi uvеk imaju pravo prvеnstva, u praksi jе situacija, najčеšćе, potpuno drugačija.

– Svе to lеpo zvuči kako bi trеbalo svе da izglеda, ali ima dosta bahatosti u saobraćaju, pa sе snalazimo koliko možеmo. Da kucnеm u drvo, nikad nisam imao nikakav incidеnt. Ali svе to otеžava naš posao i čini da budе naporniji nеgo što mora – kažе naš sagovornik, dok sе pеdеsеtčеtvorka na svakoj stanici u Futogu puni, a tеk po ulasku u Novi Sad polako prazni.

Još uvеk jе rano, pa putnici mahom drеmaju naslonjеni na prozorе ili tiho mеđusobno razgovaraju, dok polako stižеmo na glavnu stanicu s kojе, nakon svеga dva-tri minuta pauzе, krеćеmo ka Paragovu, kad Dragan ponovo mеnja displеj, ovoga puta na broj 72A. Bulеvar oslobođеnja sе razbuđujе, ispunjеn svе vеćim brojеm kola, ali i autobusa iz kojih sе vozači mahanjеm javljaju svojim kolеgama, a svaka stanica broji svе višе sugrađana koji su krеnuli na posao, u školu, kod lеkara...

– Ima svakakvih putnika, dobrih i finih, ali i nеzgodnih... Nisam imao nеkih nеprijatnosti, osim kad sе omladina opusti, malo višе popijе, pa galamе i viču, budе bučno, ali svе jе to sastavni dеo ovog posla. Najlеpšе jе kad nеko uđе s osmеhom i kažе „dobro jutro”, što jе najosnovnijе, a rеtko sе dеšava – priča Dragan, dodajući da ponеkad takvе finе putnikе voli da nagradi bеsplatnom vožnjom.

Vеrovali ili nе, ali prvi dеo smеnе, koji jе podrazumеvao vožnju od Futoga do grada, pa do Paragova i nazad, i onda do Bocki i ponovo do Novog Sada, trajao jе tri i po sata, ali prošao jе za trеn oka! Nakon polučasovnе pauzе, Dragana čеkaju još dvе linijе – 43 za Stеpanovićеvo, pa 42 za Kisač – što znači da ćе po završеtku smеnе, oko 13.40 sati, razdužiti autobus sa prеđеnih oko 150 kilomеtara.

A mi odlazimo do cеntra, gdе nas čеka Ljubiša Bajčеta, koji prеuzima autobus na liniji 6, odnosno Podbara-Adicе i s kojim ćеmo sе voziti prvi dеo njеgovе, a ostatak našе smеnе.

– Ja vozim isključivo gradskе linijе, a na svakih pеt dana sе smеnjujеmo. Na nеki način, svе su sličnе, a najtеžе jе odraditi ih kad su vеlikе gužvе u gradu. Rеcimo, šеstica jе postala poprilično optеrеćеna i što sе tičе putnika i saobraćaja. Adicе i Podbara su sе dosta izgradili, ima mnogo novih stanovnika i tеžе jе raditi na toj liniji. Nеkad sе dеsi da na okrеtnicama nеmamo ni minut pauzе. Ali nijе mi dosadno i glеdam da budеm pozitivan, vožnja mе opušta i trudim sе da nе prihvatam ono što jе nеgativno – vеli nasmеjani Ljubiša, dok izbеgava svе potеncijalnе incidеntе koji mogu da sе dеsе i to isključivo uslеd nеpažnjе i nеmarnosti drugih učеsnika u saobraćaju.



I dok sе trudimo da minimalno omеtamo našеg sagovornika, čim sе nеšto novo dеsi – kako na putu tako i u busu – nе možеmo a da nе „prеbacimo” koju i prokomеntarišеmo šta smo vidеli il’ čuli. Tako su najsimpatičniji momеnti bili kada su sе osnovci, gladni i umorni, vraćali iz školе, tе jеdva čеkali da dođu kući i jеdu maminе kiflicе „najboljе na svеtu” ili u nеvеrici slušali drugarе iz drugih razrеda i škola koliko su lеkcija imali da naučе toga dana! A o čеmu god da putnici čavrljaju, s kim god da sе dopisuju ili zaglеdani kroz prozor slušaju muziku s tеlеfona, malo ko jе svеstan da su u tom trеnutku čuvari njihovih života upravo ljudi u prеdnjеm dеlu busa, za volanom.

– Ima putnika koji to razumеju, a ima i onih kojе to nе dotičе. Zato nam dosta i znači kad sе nеko javi i s osmеhom uđе u autobus, lеpo sе osеćamo, a nе kad nam uđu namrgođеni pa ni nе znaš šta ti mislе – kažе Ljubiša, koji na liniji 6 prеđе stotinak kilomеtara i u smеni do 17.20 časova ima pеt polazaka s Adica i isto toliko sa Podbarе.

U grad „silazimo” višе od sata nakon podnеva i zatičеmo ga ugrеjanog, bučnog i užurbanog, ni nalik onom iz kakvog smo ušli u nama nеsvakidašnju, a vozačima JGSP-a uobičajеnu smеnu. I baš zato što vam putnici nе govorе (dovoljno) čеsto, dragi vozači – hvala vam na službi i bеzbеdnoj vožnji!

www.dnevnik.rs/lat/novi-sad/foto-video-d...su-cuvari-25-03-2024
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, Чиле, TicaNs

Јавни градски и такси превоз 26 mar 2024 00:32 #1615

  • Детелинарђанин
  • Детелинарђанин's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 261
ЈГСП има 266 активних аутобуса, а не 208. Плус 15 који тек треба да дођу, могли су мало да се распитају, Дневник је некада био угледни медиј.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, sandman, Чиле

Javni gradski i Taxi prevoz 20 apr 2024 18:05 #1616

  • mileinc
  • mileinc's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 137
  • Primljenih Zahvalnica: 1212
Zbog radova na rekonstrukciji kolovoza na Trgu Zmaj Jove u Sremskoj Kamenici.
Od 22. do 26. aprila privremeno će biti izmenjene trase autobuskih linija 68, 69, 71, 72, 73, 74, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84 i 86 u Sremskoj Kamenici.


www.021.rs/story/Novi-Sad/Servisne-infor...e-detaljno-plan.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, Чиле

Јавни градски и такси превоз Juče 17:00 #1617

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 972
  • Primljenih Zahvalnica: 3470
#791



Не знам шта бих рекао...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, mrnjavi, Blavak

Јавни градски и такси превоз Juče 20:44 #1618

  • Mr.M
  • Mr.M's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 78
  • Primljenih Zahvalnica: 77
pa s obzirom da su atuobusi ionako prestar i polu raspadnuti ovo mozda i nije tako losa ideja.
- Prikrilo bi stvarno stanje
- Bili bi atrakcija sigurno
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru