Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Privreda Novog Sada

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 13:16 #41

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Rekao sam uzvodno
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 13:31 #42

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Ma šalim se ja...
Mislim da sadašnja lokacija ima veze i sa kanalom, uglavnom nije mi ni logično da se izmešta, kada malo bolje razmislim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 13:55 #43

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
ja bi samo te dizalice i hangare prebacio sa druge strane kanala, što i nije velika investicija. zavisi čije je to zemljište na drugoj obali kanala.
Time bi se taj ćošak oslobodio za širenje grada


KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 23 okt 2012 13:58 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 16:26 #44

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
i ja mislim sto otis rece, da se iza toplane i rafinerije npr. napravi neka uvala, dunavac gde bi se napravila luka. to iziskuje vise novca ali bi se stvarno ceo priobalni deo oko kanala rascistio i veoma atraktivna lokacija bi bila. a ta buduca luka da se napravi u drzavno privatnom partnerstvu grad investitor.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 16:38 #45

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Ali opet, cak iako se izmesti preko puta mislim da bi i dalje bilo ruzno da prolaznici,pesaci,poslovno ljudi a mozda i buduci stanovnici gledaju na luku preko puta
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Poslednja izmena: 23 okt 2012 16:38 od Otis Driftwood.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 19:20 #46

  • Buck
  • Buck's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1127
  • Primljenih Zahvalnica: 2190
Teško da može luka da se izmesti nizvodno od rafinerije i TE-TO, pošto neposredno posle TE-TO počinje specijalni rezervat prirode "Koviljski rit", tako da niš' od toga. Slažem se sa Rankom, neka se prebaci prekoputa, mada teško. Mislim da je to zemljište preko u vlasništvu naših braća po veri... :rant:
Poslednja izmena: 23 okt 2012 19:22 od Buck.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 19:47 #47

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Niko nije predlozio da luka bude uz Dunav :)

Ako je na kanalu DTD uzvodno i nizvodno onda nije Dunav ili Tisa, nego negde drugde na kanalu :)
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Poslednja izmena: 23 okt 2012 19:47 od Otis Driftwood.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 okt 2012 19:48 #48

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Na mreži
  • Administrator
  • Poruka: 4855
  • Primljenih Zahvalnica: 7911
Ima do Koviljskog rita dobrih 3-4km a tu, nizvodno od Toplane je predviđeno izmeštanje brodogradilišta i mornarice.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 01 nov 2012 14:42 #49

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
interesantna lokacija interesantan zagađivač

KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 03 nov 2012 18:41 #50

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
zasto mislis da je to zagadjivac? sta je otrovno? ja sam oduvek mislio da je to samo para.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 03 nov 2012 20:46 #51

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
pa ne verujem da je para ako se troši mazut i gas za toplane. Ova je na mazut.
Možda neko zna bolje nek objasni
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 04 nov 2012 21:33 #52

  • zarns
  • zarns's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 62
ranko su ns napisao/la:
interesantna lokacija interesantan zagađivač


ne zagradjuje... toplane na gas, a ovo je toplana na gas su skoro zanemarljivi zagadjivaci ..vise zagadjuju automobili zaposlenih koji dolaze tu rade
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns

Odg: Privreda Novog Sada 19 nov 2012 08:59 #53

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Na mreži
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Novosadska rafinerija prestaje s radom

Novosadska rafinerija uskoro bi trebalo da prestane s radom, saznaje 021.



Kako za 021 kaže predsednik sindikata rafinerije, Vladimir Ilić, proizvodnja nafte je već obustavljena jer NIS ulože u otvaranje fabrike za destilaciju ulja na istoj lokaciji. Iz NIS-a smo dobili odgovor da bi nova fabrika mogla početi sa radom u drugoj polovini 2015. godine.

Iako se spekuliše da će s početkom njenog rada biti otvoreno oko 200 novih radnih mesta, radnici koji trenutno rade na proizvodnji ostaju bez posla. - Oko 150 radnika koji su radili u Rafineriji u proizvodnji, zbog toga što je prestala proizvodnja, nemaju radno mesto u tom bloku prerade. Tim radnicima je ponuđena mogućnost da pređu na druga radna mesta, a ta mesta su daleko manje plaćena od mesta na kojima su prethodno radili - pojašnjava Ilić.

Trenutno zaposleni u Rafineriji imaju dve mogućnosti. Jedna od njih je da sa posla u proizvodnji pređu na posao u administrativno-tehničkom sektoru, koji je slabije plaćen. Druga mogućnost je odluka o napuštanju firme, uz otpremninu koja iznosi 750 evra po godini staža. Radnici Rafinerije Novi Sad nisu zadovoljni ovim opcijama, ističe Ilić.

Kako saznaje 021, radnici su nedavno sastavili peticiju koju je potpisalo njih stotinak. Uputili su i pitanje generalnom direktoru zašto se zatvara novosadska Rafinerija koja ima osnove da i dalje da radi, ali odgovor nisu dobili.

Podsetimo, NIS je krajem avgusta najavio ulaganje više od 100 miliona dolara u "modernizaciju" Rafinerije nafte u Novom Sadu. Po završetku modernizacije, u Rafineriji će godišnje moći da se proizvede 180.000 tona visokokvalitetnih baznih ulja dve vrste, od kojih će značajna količina biti namenjena izvozu, rekao je tada generalni direktor ove kompanije, Kiril Kravčenko. Međutim, koliki će broj radnika ostati da radi za sada nije poznato.

U NIS-u nisu bili voljni za razgovor, već su nam samo prosledili saopštenje iz avgusta u kojem se govori o planovima za 2015. godinu. Novosadska rafinerija osnovana je 1968. godine.
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Novosadska-raf...restaje-s-radom.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 19 nov 2012 09:01 #54

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Na mreži
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Jugodent opet na prodaju

Celokupan prostor i svi objekti fabrike Jugodent, koja je sada u stečaju, stavljeni su na licitaciju koju je raspisao stečajni upravik.




Ukupna procenjena vrednost zgrada i druge imovine na Futoškom putu 10 je nepunih 530 miliona dinara. Kupci imaju rok da do 17.decembra dostave ponude, a istog dana će u Agenciji za privatizaciju - centru za stečaj u Novom Sadu u 10.15 časova biti otvorene ponude.

Raniji pokušaji prodaje imovine do sada nisu uspeli jer nije bilo ponuđača koji su bili spremni da plate ovoliku sumu.

Pre dva meseca odbijena je ponuda preduzeća "Ornament" iz Veternika, koje se bavi trgovinom i uslugama i koja je ponudila 114.000.000 dinara.

Jugodent, koji je proizvodio stomatološku opremu je do raspada SFRJ izvozio oko 80 posto proizvodnje, a nakon sankcija je rad skoro obustavljen. U preduzeću je, 1989. godine bilo zaposleno 1.450 radnika, a u vreme kada je proglašen bankrot, u julu 2009, oko tri stotine.
www.24sata.rs/novi-sad/vesti/vest/jugode...-prodaju/63703.phtml
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 nov 2012 00:24 #55

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Na mreži
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
"Neobus" otišao u stečaj

Novosadski proizvođač autobusa "Neobus" od danas je, odlukom Privrednog suda, u stečaju, saznaje 021.

Kako je za 021 izjavio predsednik novoformiranog sindikata Solidarnost u "Neobusu" Milko Drobnjaković, radnici ove firme su spremni da u roku od sedam dana nastave proces proizvodnje, za šta postoje i materijalni uslovi.

"Besmisleno je da u trenutku kada Gradsko saobraćajno preduzeće grada Beograda naručuje 180 autobusa, "Neobus" odlazi u stečaj. Kada bi "Neobus" dobio da napravi samo trećinu ovih autobusa, ovo preduzeće moglo bi da vrati sve dugove i prema banci i prema zaposlenima koji platu nisu dobili od oktobra prošle godine", objašnjava on.



Kako je dodao, nijednoj domaćoj firmi nije bilo dozvoljeno da učestvuje na tenderu, iako su oni u mogućnosti da obave posao i to po nižoj ceni.

Kako je ranije za 021 rekao predsednik Gradskog sindikata metalaca Novak Vasić, vlasnik firme, Saudijac Mohamed Al Magrabi nije više zainteresovan za poslovanje u Srbiji.

Nakon toga su, o čemu je RTV izveštavala ranije, radnici novosadske fabrike za proizvodnju autobusa mesec dana bili u štrajku.

Zaposleni su tom prilikom najavili da će od gradske vlade Novog Sada tražiti da ih uzme pod upravu i pripoji GSP-u, kako bi za za potrebe tog preduzeća proizvodili autobuse.

Nije zgoreg ni podsetiti da je Al Magrabi "Neobus" kupio na neobičan način, kada je 2004. godine došao u Srbiju da naruči "Neobusove" autobuse za svoju kompaniju.

Tom prilikom čuo je da se na aukciji Agencije za privatizaciju prodaje novosadski gigant i, umesto da naruči autobuse, kupio je - fabriku.

Ne tako davno, taj posao su vojvođanski premijer Bojan Pajtić i bivši predsednik Srbije Boris Tadić ocenili kao "najbolju privatizaciju u Srbiji".
www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/neo...u-stecaj_354503.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 23 nov 2012 09:25 #56

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
sta vi mislite, da li je ovo dobro ili lose po firmu?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Privreda Novog Sada 03 dec 2012 15:19 #57

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
dnevnik
Новосадска индустрија скоро потпуно уништена
Ажурирано пре 13 часова 22 минуте
У привреди Новог Сада радило је око 30.000 радника у Индустријској зони пре доласка приватног капитала. Сада на тој локацији на прсте једне руке могу да се наброје предузећа, која још привређују. Власничка трансформација је сасвим уништила металски комплекс Новог Сада.

Enlarge
Фото: Н. Стојановић

Од металаца у граду ради још „Новкабел„ где је упослено око шест стотина радника. Пре власничке трансформације у јануару 2009. године у Новосадској индустрији каблова било је упослено 707 радниика, а на пример 2003. године када су у фабрици били штрајкови на платном списку је било око две и по хиљаде радника. Стечај је уведен у „Мотинс„ некадашњи „27. март”, где је пре тога привређивало око 300 радника. Ова фабрика у Новом Саду је била препознатљива по томе што је скоро 90 одсто производње извозила за страна тржишта, а остатак производње, резервне делове за аутомобиле пласирала на овдашње тржиште.
Недавно, стечај је задесио и „Необус” - произвођача аутобуса и једину фабрику на подручју бивше СФРЈ која је радила аутобусе. Увођењем стечаја без посла је остало око 170 радника „Небуса„.
Две фабрике, такође из области металске индустрије, али са седиштем у граду, на Футошком путу, „Југодент” и „Југоалат ”не раде. Агенција за приватизацију по трећи пут је огласила продају целокупне имовине „Југодента”- предузећа стоматолошке и медицинске опреме. Пре тога у предузећу је уведен стечај, па онда, банкрот. За „Југодент” није била ни оглашавана продаја, већ је тражен стратешки партнер, али за ту делантост није било заинтересованих улагача...
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 03 dec 2012 15:20 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Privreda Novog Sada 02 feb 2013 08:24 #58

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
!
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Privreda Novog Sada 02 feb 2013 08:39 #59

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3503
  • Primljenih Zahvalnica: 2253
ranko su ns napisao/la:
!
Dobar pocetak, ali treba jos mnogo ovakvih investicija da bi se industrija oporavila koliko toliko. Sve u svemu, pozitivan pocetak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Privreda Novog Sada 04 feb 2013 10:34 #60

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Na mreži
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Kineski gigant spasava propali "Neobus"

Najveći proizvođač autobusa na svetu, kineski konglomerat "Jutong", planira da uđe u strateško partnerstvo sa novosadskim "Neobusom", saznaje Radio 021.



Model prema kom bi ova kompanija uložila svoj kapital u "Neobus" bio bi veoma sličan ugovoru koji kragujevačka "Zastava" ima sa "Fijatom", gde bi "Jutong" u Novi Sad slao novac i delove, kao i obezbeđivao dalji plasman autobusa, potvrdio je za 021 zastupnik firme Zoran Kijac.

"Dogovoreno je da nam 'Jutong' dostavlja sve elemente, koje bi naši radnici sastavljali u fabrici", kaže Kijac.

Dosadašnji većinski vlasnik, saudijski šeik Ali Magrabi Mohamedali, nije zainteresovan da ostane na čelu firme koja je od novembra u stečaju i saglasan je da u vlasništvo fabrike umesto njega uđe "Jutong".

Odbor poverilaca dao je zeleno svetlo za ulazak kineskog kapitala u novosadsku firmu, a dolazak "Jutonga" podržavaju i radnici, kaže za 021 predsednik sindikata "Solidarnost" u Neobusu Milko Drobnjaković. "Svako ko dođe sa dobrom ponudom i uposli radnike 'Neobusa' je dobrodošao i ima podršku sindikata", navodi Drobnjaković.

Nabavka autobusa za Novi Sad i Beograd dogovorena i pre tendera?

Predstavnik firme Zoran Kijac dodaje da je "Jutong" spreman da plaća mesečne zarade za radnike čiji je iznos prilično viši od onih koje dobijaju kineski radnici, jer je ovaj konglomerat zainteresovan za balkansko tržište na kom im je neophodan strateški partner.



Prema njegovim rečima, pregovori sa čelnim ljudima Beograda i Novog Sada pokazuju indicije da će budućim na tenderima za nabavku novih autobusa biti favorizovani domaći proizvođači.

"Vidite, kad se hoće, onda se tender napravi tako da ga dobije 'Neobus'", otkriva Kijac.

GSP: "Ne planiramo nabavku, ali..."

Direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać kaže za 021 da od najavljene nabavke 11 gasnih autobusa i 10 minibuseva zasad nema ništa, budući da nisu dobili sredstva iz budžeta za kapitalna ulaganja.

To bi, međutim, moglo da se promeni rebalansom, a Balać kaže da bi bilo 'neverovatno' da na tenderu prođe strani ponuđač, ukoliko na stolu bude i korektna ponuda "Neobusa".

"Ako bi se pojavio domaći proizvođač koji zadovoljava uslove tendera, koji nisu previše komplikovani, a ujedno je i normalan sa cenom i kvalitetom, bilo bi neverovatno da bude prihvaćena ponuda strane kompanije", kaže Balać za 021.



Budući da "Neobus" grca u dugovima, od radnika koji potražuju zaostale zarade od oktobra 2011. godine do banaka koje čekaju na otplatu kredita i kamata, kapital stvoren uposlenjem fabričkih kapaciteta pokrenuo bi i servisiranje ovih potraživanja.

Kijac navodi da ga Zakon o radu ne obavezuje da isplati radnicima novac za vreme provedeno u štrajku, koji je trajao od aprila prošle godine do 22. novembra, kada je firma otišla u stečaj. Sindikalac Drobnjaković, sa druge strane, kaže da svako od poverilaca ima pravo da ospori dugovanja, ali da konačnu odluku o kreiranju liste prioriteta za isplatu donosi nadležni sud i očekuje isplatu svih zarada i to u potpunosti.
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Kineski-gigant...-propali-Neobus.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru