Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva

Re:Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 22 okt 2017 12:47 #181

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4545
  • Primljenih Zahvalnica: 12023
  • Karma: 164
Ovako to izvode.



Послато са GSmart_Classic уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Mikins, Light, valjan

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 22 okt 2017 19:27 #182

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 157
  • Primljenih Zahvalnica: 400
  • Karma: 10
Nicisy1 napisao/la:
Vratio sam se sinoć iz Belgije. U umoru od puta sam pomislio da je ovo slikano negde gore! Fantastično! :cheer: :cheer: :cheer:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Light

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 28 okt 2017 21:10 #183

  • Sasa
  • Sasa's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 454
  • Primljenih Zahvalnica: 479
  • Karma: 29
Iz nekog razloga, smer kretanja na Trgu Ferenca Fehera je pre (sad već) 5 meseci, promenjen. Na google mapi grada je još uvek onakav kakav je bio početkom godine. Ne znam da li se neko seća, ali do 2008, 2009, ne znam tačno, smer je i bio ovakav kakav je danas, u smeru kazaljke na satu, a suprotno svakoj zdravoj logici desnostranog saobraćaja. Ima li neko objašnjenje?
nekad
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 28 okt 2017 21:43 #184

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4545
  • Primljenih Zahvalnica: 12023
  • Karma: 164
Možda zbog goo.gl/maps/7aQXKiyGZaT2
Za bilo koje drugo objašnjenje mogao bih da napišem da umesto saobraćajnog inžinjera imamo pravnika/muzičara na čelu uprave za saobraćaj, a da ni službenici koji su pod njegovom upravom ništa menje ne zaostaju po stručnosti (pravnici ili muzičari). Takav utisak stičem, ne samo zbog ove konkretne lokacije, već znatno šire.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 02 nov 2017 15:57 #185

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 340
  • Primljenih Zahvalnica: 832
  • Karma: 14
E džabe su krečili crvenom bojom biciklističke prelaze, danas sam nekoliko puta prešao raskrsnicu kod futoške pijace biciklom iz raznih pravaca i smerova, i razmišljam o postavljanju gasne sirene na bicikl (moram naći neki rashodovani šinobus ili šleper da pozajmim s njega), dvonožna i četvorotočkovna stoka ni na šta drugo ne reaguje... :wallbash:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 02 nov 2017 17:49 #186

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 3335
  • Primljenih Zahvalnica: 3633
  • Karma: 219
Izvolite cenjeni kolega:



Ovo čudo sam imao prilike da čujem uživo, i čuje se jezivo.
Može se naručiti preko neta ili doneti iz neke zemlje zapadnog sveta.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 02 nov 2017 17:50 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns, Blavak, valjan

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 02 nov 2017 19:08 #187

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1835
  • Primljenih Zahvalnica: 4400
  • Karma: 102
U kineskim radnjama imaju da se kupe neke sirene, trube i mogu da se nađu prilično jake. Meni to rešava problem u većini slučajeva, neko čak i vrisne od straha. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 02 nov 2017 20:31 #188

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 340
  • Primljenih Zahvalnica: 832
  • Karma: 14
Ma kupio sam ja prvo tu jednu kinesku, jedva sam je ja čuo na biciklu, mogu misliti kako je niko ispred mene nije čuo. Onda sam na ebay-u našao sadašnju, jeste jaka, ali danas stoji žena na sred biciklističke, ja se zaustavim ispred nje, trubim iz sve snage, ona zbunjeno gleda na sve strane, pogleda preko mog ramena, onda konačno skonta bicikl pa se skloni u fazonu "ju izvin'te". Malo dalje šeta lik ispred mene, priča mobilnim i gazi po sred biciklističke, dok nisam viknuo "alo, telefonista, može prolaz?!" nije ni konstatovao moju sirenu... Sve se nadam da bi na ovakvu kao iz prethodnog videa ipak odreagovali iz prve...
Poslednja izmena: 02 nov 2017 20:32 od valjan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 06 nov 2017 19:50 #189

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 205
  • Primljenih Zahvalnica: 622
  • Karma: 18
U Perovaradinu se pojavila nova zona 30, od mosta do automobilskog skretanja prema tvrđavi.
Prošle nedelje zapazio sam znak za početak zone 30 na dolasku u Novi Sad. Odlazeći u Karlovce zapazio sam znak za završetak zone 30, sve kod skretanja prema tvrđavi.

Trebalo mi je još dva prolaska da otkrijem gde se nalazi znak za početak zone 30 na silasku sa Varadinskog mosta: najmanji znak na svetu,
postavljen zajedno sa mnogim drugim znacima, pre skretanja za Kamenicu.

Dakle, na mostu je 60, a onda Gradić, Beogradska kapija i potez od kapije do skretanja, ukupno oko 520 metara, sada je zona 30.
Doduše, još uvek je znak ograničenja 40 na ulasku u Beogradsku kapiju, kao prestanak ograničenja 40 posle kapije, pa je sve malo konfuzno.

Nisam proverio da li ima takav znak pri usponu sa Kameničkog puta na Beogradsku, sa obaveznim skretanjem desno, prema Beogradskoj kapiji.
Pripazite, možda počnu da mere brzinu i u Gradiću. Tu niko ne vozi 30.
Sutra ću da stavim fotografije, ako uspem da slikam i vozim, a da me ne uhvate :-).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 06 nov 2017 21:29 #190

  • Sasa
  • Sasa's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 454
  • Primljenih Zahvalnica: 479
  • Karma: 29
U Maksima Gorkog, više ne postoji krajnja desna traka za skretanje desno u Stražilovsku (kretanje od Dunava ka Spensu). Do sad je bila jedna za levo, srednja za pravo i jedna za pravo i desno. Nekom je palo na pamet da sa jedne i sa druge strane kolovoza, ubaci 1m trake za biciklove (budući da ih M.Gorkog od Stražilovske prema Dunavu nema). Time su već ionako duge kolone na ovom semaforu još duže u vreme saobraćajnog špica. Da ne govorim o opasnosti od sudaranja vozila koja skreću desno, sa biciklistima ili još gore sa motociklistima koji "svojom" trakom budu išli pravo. Da li sam jedini koji ovde vidi problem?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Trpovski, Light

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 06 nov 2017 22:10 #191

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4545
  • Primljenih Zahvalnica: 12023
  • Karma: 164
Kad samo pomislim da su, uslovno rečeno, ovom bici stazom ispunili jedan naš davni zahtev, al ne na način na koji smo hteli. Nisi jedini koji vidi problem. Vidim ga odavno, još dok je postojala krajnja desna kolovozna traka kao takva (ne kao bici staza). Problem, koji se sada samo uvećao, je u tome da i plesan ima veću saobraćajnu kulturu od nas. Događalo mi se da stojim u koloni vozila i da znam da ću propustiti nekoliko zelenih, a da je pri tom ta traka slobodna (bez i jednog vozila) i da jedva dočekam trenutak da mogu u nju da se ubacim. Naravno skoro nikada niko nije išao iza mene, a ja bih normalno prošao raskrsnicu sve do prvog parkiranog/zaustavljenog vozila u krajnjoj desnoj kolovoznoj traci ul. M. Gorkog u pravcu Sutjeske ul. (često odmah posle raskrsnice). Ovim potezom mislim da su uspešno zakomplikovali saobraćajnu situaciju na toj raskrsnici (da ponovim da je pravnik/muzičar gradski većnik za saobraćaj).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Sasa, Trpovski

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 07 nov 2017 07:22 #192

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 12
  • Primljenih Zahvalnica: 11
  • Karma: 0
Slična situacija je na Bul Kralja Petra, od Gagarinove otprilike niko ne vozi desnom trakom iz raznoraznih razloga. Nigde nema uslovnog desnog i često sa 50kmh obđem celu kolonu sa desne strane pa budem prvi na semaforu u traci koja jebza pravo i desno. Sve u jutarnjen spicu.
Ljudi voze više po navici a desnu izbegavaju jer sve više postaje rezervisana za "samo da kupim nešto, popijem kafu... evo sva četiri upaljena"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 07 nov 2017 07:27 #193

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 12
  • Primljenih Zahvalnica: 11
  • Karma: 0
A duž ulice Braće Jovandić, takođe iscrtali bicikl trake koja se kod picerije Ćao ukršta sa trakom koja se odvaja za desno. Pravo rešenje za našu saobraćajnu kulturu. Bici traka tu ide do semafora i onda misteriozno nestaje, kao reka ponornica. Inače je desna traka ukinuta zarad parkinga i bici traka duž oba smera i sad je ta saobraćajnica 1+1 osim na samim raskrsnicama.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 07 nov 2017 12:54 #194

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2240
  • Primljenih Zahvalnica: 4397
  • Karma: 125
Kretenluk se ozbiljno zaukava.
Na raskrsnici Partizanske i Kisačke, traka koja je je oduvek bila za levo/pravo posle slavne rekonstrukcije preimenovana u samo pravo. Sledstveno tom neobičnom poduhvatu, kolona za levo se pruža do polovine Partizanske, van špica.
Tačno bi čopor divljih majmuna vodio grad sa manje štete.
"Narod koji izabere korumpirane, prevarante, lopove i izdajnike nije žrtva, već saučesnik!"
Džordž Orvel
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, kasko, Duja, Direktor, Blavak

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 07 nov 2017 13:59 #195

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4545
  • Primljenih Zahvalnica: 12023
  • Karma: 164
Na ovom sajtu pozivaju građane da daju predloge, možda nešto i uspe?

sbsns.rs/sr/#cyr
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Trpovski, neobuscitta

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 10 nov 2017 18:19 #196

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 205
  • Primljenih Zahvalnica: 622
  • Karma: 18
Sad je Zona 30 u podgrađu potpuno definisana. Ima četiri načina da uđete u nju:
1. sa mosta
2. iz Petrovaradina
3. Kameničkim putem sa Tranžamenta
4. Kejom skojevaca od Žeželjevog mosta.

Slikao sam neke ulaze i izlaze.
Ulaz sa mosta, najmanji znak što postoji, dimenzija 40x60 cm, ali izgleda veoma sitno i neupadljivo, ispod silnih znakova i dopunskih tabli za autobuse. Nisam sasvim siguran da je svima jasno da znak važi i posle raskrsnice koja sledi nakon tridesetak metara.




Ulaz iz Petrovaradina. Veći znak, dobro vidljiv. Ovde sam ga slikao sa izlaza iz tvrđave, vidi se i neka starija varijanta izlaza iz zone 30 sa crvenim znakom.



Ulaz iz Kameničkog puta. Na suženom mestu, sa mnogo znakova i putokaza, opet neposredno pre raskrsnice.



Četvrti ulaz, od Žeželjevog mosta, nisam slikao, nisam imao vremena da odem do tamo.

Izlazi su opet priča za sebe, u sledećem prilogu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, sasar, Blavak, Light, valjan

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 10 nov 2017 18:22 #197

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 205
  • Primljenih Zahvalnica: 622
  • Karma: 18
Izlazi, precrtani znakovi BEZ crvenog kruga. Zapazićete na jednoj od prethodnih slika da na silasku sa tvrđave postoji precrtan crveni krug.

1. Izlaz prema Petrovaradinu. Relativno dobro vidljiv, neposredno pre skretanja desno za tvrđavu gde počinje nova Zona 30. Ne znam zašto nisu spojili te dve zone



2. Izlaz prema mostu. Tabla je stavljena visoko u zelenilo na stub sa znakom za izlaz iz naseljenog mesta, jedva sam je uočio.



3. Izlaz prema Trandžamentu. Dobro vidljiv.



Izlaz prema Žeželjevom mostu nisam slikao.

Više nema ograničenja 40 u Beogradskoj kapiji, a na ulazu na most, posle prestanka zone 30 počinje ograničenje 60, kao i ranije.
Ukupna dužina zone 30 iznosi oko 520 metara, plus sve petlje u okolini i ispod prilaza Varadinskom mostu.

Očekujem i natpise na kolovozu, kao u drugim Zonama 30 u gradu, a takav natpis će, možda, staviti i posle odvajanja za Trandžament.
Poslednja izmena: 10 nov 2017 18:27 od Trpovski.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, Sasa, Novajlija, sasar, Blavak, Light, valjan

Horizontalna signalizacija i obeležavanje puteva 10 nov 2017 20:38 #198

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Perfect Illusion
  • Poruka: 473
  • Primljenih Zahvalnica: 1174
  • Karma: 39
Sama ta tabla zona 30 je samo jedan deo od celokupne opreme koju te zone treba da imaju da bi mogle da funkcionišu kao takve. Stvar je u tome da vozač i bez njih jednostavno ne mogu da vozi mnogo brže od dozvoljenog. To se postože odgovarajućom širinom saobraćajnih traka, vrstom popločavanja, fizički usporivači, jasno obeleženi i izdignuti prelazi, razne ograde, oznake i drugo. Našao sam u ovom tekstu interesantan podatak da u Holandiji za jedan km ulice potrebno oko 22000e za pretvaranje u kako ih oni nazivaju low-cost design zonu 30. Teško je očekivati da će se bilo ko pridržavati toga kod nas samo sa ovim malim tablama, pogotovo na ovako frekventnim pravcima kao što je kroz gradić.

Nedavno su postavili i u Pariske Komune na oba kraja, ulica koja ima trake širine 3.5m i bez ijednog obeleženog preleza. Naravno i dalje se jurca kroz ulicu.

zona 30 kod nas


tipična zona 30 u Holandiji

Poslednja izmena: 10 nov 2017 20:57 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Buck, kasko, Duja, sasar, Trpovski, Blavak, Light, Djordje Cvarkov, valjan
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru