kasko napisao/la:
Tok saobraćaja kod dva Cara je jako problematičan. Ako iz Dušana ides na južni Telep iz srednje se prestrojavaš skroz desno za H. Pinkija ili u srednju za Ribarac.
Kontra smer na semaforu kid H.Pinkija svi iz srednje odmah idu levo za BPP, a neki produzi pravo, a ovi iz desne u srednju za Dušana pa se guraju sa ovima iz srednje Onda još i bus u desnoj kod Lazara. Cimanje da te neko ne iseče i udari.
Aha ok... ali ceo taj rasplet je trajno sjeban lošim i navrat-nanos projektovanjem, i prefarbavanje strelica ne bi puno pomoglo.
Iako tu ima prostora koliko hoćeš, pokušaj uštede novca izbegavanjem planirane denivelisane petlje, a zatim loše promišljanje kako napraviti prihvatljivo rešenje saobraćajnog čvora u nivou dovelo je do sadašnjeg haotičnog stanja.
Za početak, zločin je prema čovečnosti napraviti semafore na razmaku od 50 metara na tako gustom intenzitetu saobraćaja kao što je urađeno u Ive Andrića, sa sve još autobuskim stajalištem 12-tice na tom potezu. I Galensovim megablokom da sahrani celu stvar.
Nisam siguran kako je sve to trebalo napraviti, ali to je napravljeno mozga bez. Moje razmišljanje (bez varijante denivelacije) ide u pravcu ukidanja semafora između H. Pinkija i Ive Andrića, možda čak i Ive Andrića-Cara Lazara, i gradnje neke vrste mega-turbo-eliptičnog kružnog toka na potezu ispred Avenija Gardena, u koji bi se slivala i H. Pinkija. Kada treba da skrenem iz Cara Lazara u Ive Andrića a gužva je, i dan-danas obrnem produžim i obrnem 360 na sadašnjem kružnom toku... u tom pravcu razmišljam. Ah, pusti snovi...