Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 20:46 #81

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Ne moras da se raspitujes, posto sam ja u CPV-u (ili bio, vise ni ja ne znam)

A i Dujo, znam ko je tebi radio u CPV-u, mislim da sam ti se ranije javio preko poruke :)
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Poslednja izmena: 25 jan 2013 20:49 od Otis Driftwood.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 21:14 #82

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 898
  • Primljenih Zahvalnica: 1774
Moraćemo se jednom i uživo upoznati, bez posrednika. ;)
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 26 jan 2013 16:04 #83

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
rts.rs
Početak gradnje autoputa Novi Sad-Ruma krajem godine

26. januar 2013. | 12:46 | Izvor: Tanjug
BEOGRAD - Početak gradnje autoputa Novi Sad - Ruma trebalo bi očekivati do kraja godine, najavila je ministarka za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu Verica Kalanović.
Ona je u izjavi Tanjugu istakla da za taj regionalni autoput još nije urađena tehnička i projektna dokumentacija, a da je za projektovanje i ispitivanje terena potrebno devet meseci.

Krajem prošle godine potpisan je predugovor, a do kraja februara biće potpisan ugovor koji će precizirati obaveze dve strane, podsetila je ministarka.

Tek krajem ove godine moći ćemo da krenemo u realizaciju kada ćemo na terenu imati građevinske mašine i ljude, kazala je Kalanovićeva.

Ona je pozvala pokrajinsku vladu, grad Novi Sad, opštine Irig i Ruma da zajedno sa Vladom Srbije rade na tom projektu.

Ako budemo radili u interesu građana partnerski, zajedno i sinhronizovano na eksproprijaciji, izdavanju dozvola, uređenju katastra, za 30 meseci imaćemo izgrađen autoput, poručila je Kalanovićeva.

Ona je podsetila da je prioritet Ministarstva da se što pre krene u realizaciju dva regionalna autoputa - Moravski koridor i autoputa koji povezuje Novi Sad i Rumu i vezuje se za Koridor 10.

Ministarstvo regionalnog razvoja i lokalne samouprave je potpisalo predugovor sa kineskom firmom "Putevi i mostovi" (CRBC) za izgradnju dva autoputa u Srbiji - Moravski koridor od Pojata do Preljine i autoput Novi Sad - Ruma, u ukupnoj dužini oko 140 km, a vrednost radova je 642 miliona evra.

Reč je o izgradnji autoputa u punom profilu sa šest traka od Pojata do Preljine, u dužini 109, 6 km i izgradnji autoputa sa četiri trake od Novog Sada do Rume u dužini od 27 km, uključujuću i izgradnju tunela kroz Frušku goru koji će biti dugačak 2,7 kilometara.

U okviru ta dva projekta biće izgrađeno oko 10 kilometara mostova.

Ministarka je tada najavila da će radove finansirati Eksim banka Kine pod veoma povoljnim uslovima - rok otplate je 20 godina, grejs period pet godina, a maksimalna kamata iznosiće dva i po odsto.

CRBC već gradi most preko Dunava između Zemuna i Borče.

CRBC je u sastavu Kineske kompanije za telekomunikacije i infrastrukturu (CCCC International), sa kojom je 22. decembra Ministarstvo saobraćaja potpisalo Memorandum o razumevanju koji predviđa učešće te kompanije u projektima za modernizaciju pruga u Srbiji.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 26 jan 2013 16:08 #84

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Mozemo li preimenovati temu u Autoput Novi Sad (Kikinda?) - Ruma (Loznica?), Tunel ispod Fruske Gore?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 26 jan 2013 19:07 #85

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Sredjeno, mislim da nema potrebe da sirimo van NS - Ruma, ionako je pitanje kad ce i ovo biti zaista aktuelno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 17:14 #86

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
Zelenović u Razglednicama:
- Moguće je da put NS - Ruma počne za 6 meseci (ako se radi po žutoj knjizi)
- put će imati 2+2 trake + bicikl staza + pešačka staza
- put zaobilazi Irig
- put se spaja kod Kaća sa E7 (put ka Temišvaru)
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 17:46 #87

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Мени није јасно зашто се свуда на телевизији када се спомене овај пут дрви да је то аутопут, када то није.
О компетентности новинара не бих. Требало би свима послати допис са изводима из стандарда који објашњавају шта је то што један пут треба да има да би се назвао аутопут.

Овако како они гледају Нови Сад није "град широких булевара" већ "град аутопутева"
NSBuild
Poslednja izmena: 29 jan 2013 17:49 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 18:29 #88

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Zivi bili pa videli, ja sam siguran da se gradi od Paragova. Inace bi bi vec uveliko isla pruca o obilaznici Petrovaradina i mostu.

2+2 je sasvim u redu mada kada se uzme u obzir da je opterecenje vece nego na AP za Suboticu, kvalifikovan je za pun autoput.

Ubedjen sam da nema mesta da se na sremskoj strani NS provuce siri put i da se zato to i radi. Ako tunel na kraju ne bude 1+1 imali smo srece!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 18:29 #89

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Moze autoput biti sa dve kolovozne trake, to je minimum, bitno je da su fizicki odvojeni.
Poslednja izmena: 29 jan 2013 18:30 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 18:52 #90

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
to su zlonamerne priče da li je ili nije autoput. limanac je objasnio a ovaj profil je odličan za NS.
Kasko nisi razumeo. To je plan ali niko nije rekao da će sad da prave most preko Dunava i ostalo. To je plan a biće realizovan nekad. Ajmo prvo da napravimo ovaj put a onda ćemo videti za E7.
Sad bi trebalo ove godine da počne da se radi ova deonica do Rume, ja se nadam od Mosta slobode do Rume
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 29 jan 2013 18:54 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 19:46 #91

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4854
  • Primljenih Zahvalnica: 7911
Ako zaista krene to da se radi, ja ću prvi da se napijem :)
Dela, ne reči.

Svi znamo kolika bi bila korist od tog tunela, a najlepši deo koristi, bar meni, je taj što kamiončine više neće ići na Frušku Goru.
Još kad bi napravili još jedan tunelčić 1+1+pruga između Beočina i Bešenova + most do Futoga, bilo bi savršeno. Srem bi konačno bio ljudski povezan sa Bačkom.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 20:29 #92

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
ranko su ns napisao/la:
to su zlonamerne priče da li je ili nije autoput. limanac je objasnio a ovaj profil je odličan za NS.
Kasko nisi razumeo. To je plan ali niko nije rekao da će sad da prave most preko Dunava i ostalo. To je plan a biće realizovan nekad. Ajmo prvo da napravimo ovaj put a onda ćemo videti za E7.
Sad bi trebalo ove godine da počne da se radi ova deonica do Rume, ja se nadam od Mosta slobode do Rume

Naravno, slazem se. Jedino se bojim da cemo na ostale etape puta do Kikinde cekati jos par generacija. Al ajde i ovo bi bilo fenomenalno. Kada bi bio do Zrenjaninskog puta mnogo bi znacio i banacanima.

Inace,mislim da sam preneo ves u kojoj je pisalo da ova faza krece od Paragova. Al moracemo da sacekamo glavni projekat da se uverimo izgleda.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 20:54 #93

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Кажу да ће пут бити дугачак 27км, ако кренемо од Руме ка НС 27. колометар дође ту негде таман пред Парагово

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 21:56 #94

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
Nisam inzenjer saobracaja, ali po nekoj logicnoj i ekonomskoj prici da je srece i pameti da su zabranili da se vozila preko 5t ne mogu voziti straim putem ns bg vec samo autoputem ta ruta ne bi ni priblizno bila toliko opterecena.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 23:04 #95

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
limanac napisao/la:
Moze autoput biti sa dve kolovozne trake, to je minimum, bitno je da su fizicki odvojeni.

Па и није баш.
Ево исечак из ЗОБС-а

члан 7, став 5
autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala,
putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa
fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova,
sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom
trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i
železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na
koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim
javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 23:28 #96

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Zaustavne su pitanje luksuza :D Moja definicija je iz knjige sto sam imao na faxu, kontam preuzeta iz nekog pravilnika isto, tamo ih ne spominju kao nuzne elemente...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 23:37 #97

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Зауставне су ту најмање битне...

Оно што је битно је да нема укрштања у нивоу са осталим путевима и да је приступ преко петљи а не из нечије гараже, продавнице, паркинга јер је то катастрофа за безбедност

Ако ово друго није испоштовано онда је то најобичнији "пут резервисан за саобраћај моторних возила" и ограничење је 80 km/h

Да се разумемо немам ја ништа против тог пута... шта више поздрављам и нек нам је са срећом али нема разлога да не назовемо ствари својим именом...
Гледао сам Калановићку неки дан на ртв-у и жена задрвила аутопут па аутопут...

Уосталом путеви србије су тај пут класификовали као пут Ib реда, а да би био аутопут мора да буде Ia


едит: заборавио сам да кажем да је још јако битно да су и радијуси кривина предвиђени за брзине од 120 km/h што не знам да ли је сада случај.
Ако ово није испоштовано онда никакво накнадно додавање зауставних трака не долази у обзир јер брзине и категорија пута не могу да се промене без огромних средстава за препројектовање и пеглање кривина

ево и тог документа
Prilozi:
NSBuild
Poslednja izmena: 29 jan 2013 23:44 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 jan 2013 23:41 #98

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Slazem se, al pretostavljam da se tezi tome da sve budu denivelisana ukrstanja i odvojeni kolovozi pa ce stoga i moci da ima ovaj nivo :dry: Nisam se puno upustao oko projekta ako ga i ima da se ogradim, samo delovalo mi sve vreme da se osporava zbog odsustva zaustavnih koje nisu presudni kriterijum, vise je svakako bitno ovo iz tvog prethodnog posta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 30 jan 2013 00:29 #99

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Ево каква су укрштања

овде су обухваћена сва укрштања до лознице

0+000 кm је петроварадин


а ево га и документ плана са свим детаљима у коме се јасно каже да ја у питању МОТОПУТ
www.zavurbvo.co.rs/doc/m21/PPPPN_M-21_i_...T-tekstualni_deo.pdf
NSBuild
Poslednja izmena: 30 jan 2013 00:31 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac

Fruškogorski koridor 30 jan 2013 00:53 #100

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
imam ja pitanje za upucenije. u skandinaviji sam isao putem, koji ima oznaku e18 valjda, od osla do stokholma i vecim delom puta put ima tri trake pri cemu unutrasnja, srednja traka na svakih dva tri kilometra prelazi iz jedne u drugu stranu. jel zna neko kakav je to put i sto je tako radjen? pogotovo u bogatim drzavama kao ove dve i to izmedju dva glavna grada.
Poslednja izmena: 30 jan 2013 00:53 od sandman.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru