Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 30 jan 2013 08:03 #101

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
ta unutrašnja traka je za preticanje i zavisi od uspona u kom je smeru. Tako je od Karlovaca prema Petrovaradinu nekih 1km uspon i tri trake, dve na usponu ka Petrovaradinu a jedna je na nisponu ka Karlovcima.
Po CG su skoro svi glavni putevi takvi. Znači ako je uspon onda je treća traka u tom smeru da nebi kočili oni koji teško savlađuju uspon. A za one u suprotnom smeru je samo jedna traka jer je "nispon"
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 30 jan 2013 16:13 #102

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
Put je ravan kao od ns do subotice. Tako da nema uspona. Ali je erovatno za preticanje. Hvala
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 30 jan 2013 17:18 #103

  • everson
  • everson's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 92
  • Primljenih Zahvalnica: 3
Tako je i u Francuskoj. 110km/h ogranicenje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 30 jan 2013 22:26 #104

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 898
  • Primljenih Zahvalnica: 1774
Deonica Šabac-Valjevo je na taj fazon. Uživanje za vožnju: nedavno rekonstruisana, slabo opterećena, lep krajolik, nema puno sela ni drugova u plavom.

Jbg, opet odosmo u :off:.
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 05 feb 2013 22:33 #105

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Пут Нови Сад-Рума-Шабац-Лозница: Почетак градње до краја године

05. фебруар 2013. | 17:44 | Извор: РТВ
НОВИ САД - Изградња полуаутопута Нови Сад-Рума-Шабац-Лозница, требало би да почне до краја године најпре на деоници која спаја Руму и Шабац.
Комплетна пројектна документација за деоницу од Руме до Шапца је завршена.

Идејни и главни пројекат, како сазнаје РТВ, налазе се пред државном ревизионом комисијом и практично остаје још само да се изврши експропријација, односно откуп земљишта на местима где се траса новог пута не поклапа са постојећим.

У "Путевима Србије" незванично је речено за РТВ да финансијски план за 2013. још није усвојен, али да би за поменуту експропријацију морало бити пара.

Почетак радова пожурују и страни инвеститори. Посебно је италијански капитал заинтересован за: Сремску Митровицу, Шабац и Руму.

Зеленовић појашњава да су идејним пројектом за сада предвиђене по две траке у оба смера, а да ће траса код Јарка и Хртковаца па све до новог моста на Сави, напустити постојећу због водозахватних бунара.

Тако ће се Рума, као централна тачка целог пројекта наћи у пресеку два модерна путна коридора.

Рума ће са Новим Садом бити повезана тунелом кроз Фрушку Гору а за ту деоницу крајем прошле године потписан је и предуговор са Кинеском компанијом "Путеви и Мостови".

Министарка Верица Калановић тада је најавила да ће већ у фебруару бити склопљен и главни уговор.

То би требало да значи да наредних недеља можемо очекивати Кинеске пројектанте на Фрушкој Гори.


Najtužnije od svega je što je za Obilaznicu Ruma-Šabac rađen prvo idejni projekat,predat i bez revizije odmah tražili da uradimo i glavni projekat. Dakle ništa nije stiglo od revitenta da treba da se ispravi, nego odmah radi glavni.....

Svakakve mutne stvari su se izdešavale
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 06 feb 2013 07:41 #106

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Nema ni od Iriga do Rume nista da se planira, moze odma da se doda druga traka i kraj. Petlje ce i onako ocigledno biti u nivou i klasicne raskrsnice.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 06 feb 2013 20:38 #107

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
Kako vreme protice tako je pocetak sve dalje :lol:

A i naslov teme moderatori bi mogli da promene, posto smo svi slozni po pitanju sta je ova saobracajnica :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 07 feb 2013 07:53 #108

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Negde sam rekao da se ove godine samo planira i da ce izgradnja sasvim izvesno poceti sledece godine.
I ajde da se ne svadjamo na svakoj stranici o definiciji autoputa... Ako ga tako nazivaju, onda neka se i tema tako zove. Inace moze neko da pomisli da postoje planovi i za "magistralu" i za autoput i ...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 feb 2013 07:46 #109

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
evo malo detaljnije. Nije to baš tako daleko, brzo se dešavaju nove stvari
Тунел код Парагова, а друм са четири траке
Ажурирано пре 10 часова 44 минуте

Министарка регионалног развоја и локалне самоуправе Верица Калановић најавила је да ће овог месеца бити склопљен и главни уговор о изградњи полуаутопута Нови Сад – Рума с тунелом кроз Фрушку гору с кинеском компанијом „Путеви и мостови”, с којом је крајем прошле године потписан предуговор.

Enlarge
Такође, до краја фебруара министарка ће разговарати с представницима Владе Војводине, градова и више општина да би заједно с Владом Србије радили на пројекту изградње те саобраћајнице, која за Покрајину има вишеструки значај.

Министарка Калановић каже да ће аутопут бити изграђен за 30 месеци ако се буде радило партнерски и синхронизовано на свим пословима, као што је, на пример, експропријација, издавања дозвола и остало. У плану је изградња полуаутопута с четири траке дугог 27 километара од Новог Сада до Руме, укључујући и тунел кроз Фрушку гору дуг 2,7 километара. Радове ће финансирати Ексим банка Кине из кредита с роком отплате од 20 година и грејс-периодом од пет година, с каматом од 2,5 посто.

План предвиђа да нова саобраћајница иде постојећом трасом од Новог Сада, односно Петроварадина, до Парагова (где би се пробијао тунел дуг 2,7 километра до Ирига), да има четири возне траке, и по две сервисне саобраћајнице, бициклистичке и пешачке стазе. Полуаутопут ће са западне стране заобићи Ириг, неће улазити ни у Руму, а преко постојеће денивелисане раскрснице ће прећи аутопут Е-70 (Београд–Загреб). Од Ирига ће, такође, имати две додатне сервисне саобраћајнице ширине пет метара с наменом несметаног опслуживања ораница, а без директног прикључења на пут за брзи моторни саобраћај.

Министарство за капиталне инвестиције је још 2006. године поручило израду генералног пројекта инфраструктурног коридора пута Лозница – Шабац – Рума – Ириг – Нови Сад – мост преко Дунава – спајање с Коридором 10, који је био основ за израду Просторног плана подручја посебне намене, који је израдио Завод за урбанизам Војводине, а Влада Србије усвојила. Тај просторни план је основ за израду идејног и главног пројекта, који су неопходни за почетак радова.

Министарка Верица Калановић обећала је да ће се за пројектовање аутопута Нови Сад – Рума ангажовати само најбољи пројектанти с референцама. У преговорима с кинеском фирмом у цену изградње је, по њеним речима, ушло и пројектовање и новац је обезбеђен, што значи да још само треба да се одабере пројектантска кућа да би радови почели што пре.

Иако министарка Калановић оцењује да за пројектовање и испитивање терена треба бар девет месеци, директор Завода за урбанизам Војводине Владимир Зеленовић сматра да је идејни пројекат могуће урадити за четири месеца и на основу њега, паралелно с израдом главног пројекта, отворити радове (жути Фикик), с чим се слажу и у ЈП „Путеви Србије”. У том ЈП-у процењују да за просечно време израде идејног пројекта треба од 60 до 90 дана, а за израду главног пројекта од 90 до 140, у зависности од терена, категорије пута и дужине трасе.

dnevnik
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 feb 2013 18:10 #110

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Paragovo. I win!

" да има четири возне траке, и по две сервисне саобраћајнице, бициклистичке и пешачке стазе. Полуаутопут "

blablablatruccccc
Autoput koji ima biciklisticke i pesacke staze se u sledecoj recenici pretvara u poluautoput. Bruka i sramota ko nas predstavlja.

Cini mi se da u zoni NS nece biti radjeno nista, sem ulaska u tunel. Novo parce ce biti obilaznica oko Iriga koja je pocela da se sprema jos pre 4 godine, a na postojeci put Irig, obilaznica Ruma, Autoput ce biti dodate jos 2 trake i po traka sa svake strane za poljoprivredu. Sve to, osim tunela, moze da se uradi u jednoj sezoni.
Poslednja izmena: 09 feb 2013 18:13 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns

Fruškogorski koridor 09 feb 2013 18:34 #111

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
Pa izgradnja je planirana da traje 30 meseci što je odlično ako se ima u vidu tunel od 2,7kn koji se ne može pre izgraditi.
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 feb 2013 19:37 #112

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Pa da, prakticno ce se tunel raditi svih 30 meseci. Malo sam skeptican da se moze probusiti i opremiti za dve ipo godine al nisam strucan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 feb 2013 19:42 #113

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4856
  • Primljenih Zahvalnica: 7911
Ako pretpostavimo da će finansiranje biti stabilno (u šta prvo sumnjam) onda će brzinu izgradnje odrediti metod kopanja tunela.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 feb 2013 19:55 #114

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 782
  • Primljenih Zahvalnica: 1857
Mislim da se tunel tih gabarita može uraditi za 2,5 godine. Zavisi kako će raditi i na kakvu stenu naiđu.
Sada naiđoh na ovu vest > www.gradnja-online.com/index.php?view=ma...il&type=news&id=4958

Po ovome, za tunel dužine 1,4 km im treba približno 2 godine.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 feb 2013 20:28 #115

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4856
  • Primljenih Zahvalnica: 7911
Ako bi se radio jednocevni tunel sa dva nivoa, pa sa velikom krticom, mislim da bi moglo i brže, naravno u zavisnosti i od stene.

‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 09 feb 2013 20:29 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, TurboMaximus, SZPDNEVEN

Fruškogorski koridor 10 feb 2013 10:20 #116

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Pre par meseci je objasnjavao neki nas iz struke da ce se raditi dinamitom, jer je to najbrze i valda pogodno za takvo tlo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 03 mar 2013 07:46 #117

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
lepo, lepo



više na linku
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 03 mar 2013 07:47 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 03 mar 2013 09:18 #118

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
Sto su na karti nacrtali odvajanje za kikindu? :-D malo su se zaneli pa docrtali.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 08 mar 2013 14:06 #119

  • toz197
  • toz197's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 73
  • Primljenih Zahvalnica: 16
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Autoput-Novi-S...ma-za-30-meseci.html
Autoput Novi Sad-Ruma za 30 meseci



Ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave Verica Kalanović i predsednik Vlade Vojvodine Bojan Pajtić najavili su danas početak zajedničkog rada republike, pokrajine i lokalnih samouprava na izgradnji autoputa Novi Sad - Ruma sa tunelom kroz Frušku goru.

Ministarka Kalanović je, nakon sastanka održanog u zgradi pokrajinske vlade, rekla da atmosfera u razgovoru daje nadu "da smo na dobrom putu da ovaj projekat uradimo najkvalitetnije i u predviđenom roku za 30 meseci".

Nadležnosti republike, pokrajine, grada Novog Sada, opština Irig i Ruma i drugih, potpuno su definisane kao i podela odgovornosti, napomenula je Kalanović i dodala da od danas počinje zajednički rad na ostvarivanju tog izuzetno značajnog državnog projekta.

Pajtić: Istorijski projekat za Vojvodinu

Predsednik Vlade Vojvodine, Bojan Pajtić, ocenio je da je rok za izgradnju autoputa Novi Sad - Ruma sa tunelom do 2015. godine vrlo ambiciozan i dodao da je to istorijski infrastrukturni projekat za Vojvodinu.

Pajtić je napomenuo da će tunel kroz Frušku goru, od oko tri kilometra, biti najduži u Srbiji i naglasio da će taj autoput imati ogroman ekonomski značaj, jer će spojiti Bačku i Banat sa Sremom i omogućiti veću prohodnost preduzećima i građanima.

Taj put sa tunelom, dodao je Pajtić, ima i veliki ekološki značaj, jer je nacionalni park "Fruška gora" veoma opterećen teretnim saobraćajem i svakodnevno se devastira.
» PODELI OVU VEST SA DRUGIMA
Poslednja izmena: 08 mar 2013 14:08 od toz197.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 08 mar 2013 16:14 #120

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5907
  • Primljenih Zahvalnica: 9027
Kalanovićka za 7 minuta u "Jedan na jedan" na RTV1
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru