Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 20 maj 2022 21:43 #1101

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 127
  • Primljenih Zahvalnica: 490
  • Karma: 2
Рума - Шабац - Лозница сектори 1,2,3





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, sasar, Mikins, valjan, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 21 maj 2022 10:46 #1102

  • Gordd
  • Gordd's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 111
  • Primljenih Zahvalnica: 95
  • Karma: -7
Да ли је почела експропријација на делу од Руме ка Новом Саду, или само тунел копају?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 31 maj 2022 13:25 #1103

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 127
  • Primljenih Zahvalnica: 490
  • Karma: 2
Bušenje tunela kroz Frušku goru počinje krajem juna

Krajem juna trebalo bi da započne bušenje tunela kroz Frušku goru ispod Iriškog venca na trasi Fruškogorskog koridora.

Kako piše Dnevnik, u isto vreme, na gradilištu drugog ključnog objekta na 47,7 kilometara dugoj budućoj brzoj saobraćajnici od Rume do Kaća započela je izgradnja privremenog mosta na Dunavu kod Petrovaradina, koji će poslužiti za izgradnju glavnog.

U javnom preduzeću "Koridori" podsećaju da su pripremni radovi na tunelu koji čini deo druge od ukupno četiri deonice Fruškogorskog koridora, koji će činiti dve cevi od oko 3,6 kilometara, počeli 1. maja prošle godine, a da su građevinski radovi, koji podrazumevaju izgradnju privremenih kopova, pristupne saobraćajnice, potporne konstrukcije u zoni ulaznog portala, počeli u poslednjem kvartalu 2021. Poručuju da, za sada, nema odstupanja od zadatih rokova, koji iznose 48 meseci od početka radova na Deonici 2.

"U skladu sa Građevinskim projektom izgradnje tunela Iriški venac, u toku je stabilizacija kosine u zoni ulaznog portala. Očekuje se da ista bude zavrešena krajem juna, kada će se steći uslovi za početak radova i na samom tunelskom portalu i kasnije iskopu tunelske deonice", navode iz "Koridora".

Iz "Koridora Srbije" kažu za Dnevnik da će, kako koja deonica bude funkcionalno zaokružena, biti otvarana za saobraćaj.

Ovaj projekat realizuje kineska firma CRBC, a vrednost je veća od 650 miliona evra.

Prema najavama zvaničnika, trebalo bi da bude završen u naredne dve godine.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/307170/B...nje-krajem-juna.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Blavak, Bogdus, valjan, saleamns, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 31 maj 2022 17:29 #1104

  • Sv. Ilija
  • Sv. Ilija's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 115
  • Primljenih Zahvalnica: 60
  • Karma: -3
mmirkovic napisao/la:
U javnom preduzeću "Koridori" podsećaju da su pripremni radovi na tunelu koji čini deo druge od ukupno četiri deonice Fruškogorskog koridora, koji će činiti dve cevi od oko 3,6 kilometara, počeli 1. maja prošle godine, a da su građevinski radovi, koji podrazumevaju izgradnju privremenih kopova, pristupne saobraćajnice, potporne konstrukcije u zoni ulaznog portala, počeli u poslednjem kvartalu 2021. Poručuju da, za sada, nema odstupanja od zadatih rokova, koji iznose 48 meseci od početka radova na Deonici 2.
Poslednja izmena: 31 maj 2022 17:31 od Sv. Ilija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 02 jun 2022 13:17 #1105

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 7955
  • Primljenih Zahvalnica: 33119
  • Karma: 204
Pripremni radovi za izgradnju buduće petlje "Fruškogorskog koridora" sa putem I A reda br. 1.










Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, miki_NS, limanac, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, sasar, Mikins, valjan, Хомер, mmirkovic, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 13 jun 2022 12:08 #1106

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 133
  • Karma: 1
Tunel Iriški venac - ulaz iz Rume/Iriga

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Duja, sasar, Blavak, saleamns

Fruškogorski koridor 13 jun 2022 22:41 #1107

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4010
  • Primljenih Zahvalnica: 2404
  • Karma: 68
Gde je ova lokacija tačno?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 jun 2022 23:45 #1108

  • saleamns
  • saleamns's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 109
  • Primljenih Zahvalnica: 806
  • Karma: 42
Koordinate za google mape

45.13435659934031, 19.830607613239515

To je otrprilike tu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nixivoje

Fruškogorski koridor 17 jun 2022 14:46 #1109

  • Сремац
  • Сремац's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 23
  • Primljenih Zahvalnica: 54
  • Karma: -15
Vučić je istakao da je ponosan što se u Srbiji sada gradi 10 auto-puteva i brzih saobraćajnica i da samo sa jednim projektom nije zadovoljan - Fruškogorskim koridorom, gde ima kašnjenja i zbog eksproprijacije zemljišta.
"Sve plaćamo na vreme", rekao je Vučić i dodao da na ostalim projektima nema kašnjenja.

www.021.rs/story/Info/Srbija/308641/FOTO...rskim-koridorom.html
Крипто држава Србија
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 18 jun 2022 15:10 #1110

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3274
  • Primljenih Zahvalnica: 7461
  • Karma: 25
Znaci Vucko je ljut
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 21 jun 2022 17:10 #1111

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 133
  • Karma: 1
Na Fruškogorskom koridoru 200 radnika i 50 mašina

Na gradilištima u okviru Fruškogorskog koridora, angažovano je oko 200 radnika i 50 jedinica mehanizacije, nedavno je objavio na društvenim mrežama v. d. direktora „Koridora Srbije” Aleksandar Antić. On je zapravo obišao gradilište budućeg mosta između Petrovaradina i Kaća, nizvodno od nekadašnje „Pobede”, gde radnici kineskog CRBC-a od kraja maja podižu pomoćni most pomoću kojeg će izlivati stubove glavnog mosta.

Ovo su, moglo bi se reći, najsvežije informacije o radovima na 47,7 kilometara dugoj deonici između Novog Sada i Rume, pogotovo što se sa fotografija „Dnevnikovog” foto-reportera može videti da je pod Venac, gde bi trebalo da počne probijanje tunela, stigla mašina za bušenje i miniranje stena. To se uklapa u prethodne najave iz „Koridora Srbije”, da bi, nakon pripremih radova, radovi na samom tunelu mogli da otpočnu u drugoj polovini juna.


Foto: V.Fifa

Prema poslednjim informacijama iz „Koridora Srbije”, kao nominalnog investitora Fruškogorskog koridora, koje smo dobili krajem prošlog meseca, za sada nema odstupanja od zadatih rokova, koji iznose 48 meseci od početka radova na drugoj deonici, od četiri, na koliko je izdeljena trasa buduće brze saobrćajnice.

Iz ovog javnog preduzeća podsećaju da su pripremni radovi na tunelu koji čini deo te druge deonice Fruškogorskog koridora, a kojeg će činiti dve cevi od oko 3,6 kilometara, počeli 1. maja prošle godine, a da su građevinski radovi, koji podrazumevaju izgradnju privremenih kampova, pristupne saobraćajnice, potporne konstrukcije u zoni ulaznog portala, počeli u poslednjem kvartalu 2021. godine.

„U skladu sa Građevinskim projektom izgradnje tunela Iriški venac, u toku su radovi na stabilizaciji kosine u zoni ulaznog portala. Očekuje se da isti budu kompletirani krajem juna meseca, kada će se steći uslovi za početak radova na samom tunelskom portalu i kasnije iskopu tunelske deonice”, naveli su tada iz „Koridora Srbije”.

Što se tiče mosta koji će spojiti dunavske obale između nekadašnje „Pobede” na sremskoj strani i Termoelekrane-toplane „Novi Sad” u Bačkoj, ujedno služeći kao deo dugo čekane obilaznice oko Petrovaradina i istočnog teretnog tranzitnog pravca, on bi, po najavama iz „Koridora Srbije”, trebalo da bude ukupno dug 2.267 metara i širok 28 metara. Glavna konstrukcija će imati dužinu od 880 metara, dok će prilazne kontrukcije biti duge 1.387 metara.


Izvor: Instagram

Ujedno iz „Koridora Srbije” najavljuju da će kako koja deonica bude funkcionalno zaokružena, biti i otvarana za saobraćaj.

Fruškogorski koridor biće brza saobraćajnica koja će od Kaća, preko Dunava i Petrovaradina, duž Paragova, ispod Fruške gore, spojiti Novi Sad sa Rumom i budućim auto-putem Ruma-Šabac i brzim putem Šabac - Loznica. Sam Fruškogorski koridor imaće četiri saobraćajne trake, a tunelom i mostom povezaće Bačku i Srem sa zapadnom Srbijom.

Država je potpisala ugovor o izgradnji sa „China Road and Bridge Construction„ (CRBC) vredan 606 miliona evra, a prilikom otpočinjanja radova predsednik Aleksandar Vučić je izjavio da je dobio uvrevanja od izvođača da će Fruškogorski koridor biti gotov godinu dana pre roka, to jest u martu 2024. godine.


Izvor: Instagram

Fruškogorski koridor, osim toga što će zaštiti Nacionalni park od teretnog i ostalog motornog saobraćaja, to bi trebalo da uradi i sa Novim Sadom. Na teritoriji grada, ova saobraćajnica će služiti kao tranzit za teretna vozila, koja bi onda Dunav prelazila na budućem mostu na Tekijama, a odatle bi kroz tunel izbijala na Alibegovac, potom na Mišeluk i dalje ka Vencu i Irigu. Most na Tekijama biće spojen i sa obilaznicom oko Petrovaradina, koja bi trebalo da ide pored „Pobede”, i koja vodi na novi drumsko-železnički most.

Kod motela „Sunce” na Paragovu, pak, biće izgrađena veza sa obilaznicom oko Sremske Kamenice te planiranim mostom preko Dunava u nastavku Bulevara Evrope.

Izvor: Dnevnik.rs
Poslednja izmena: 21 jun 2022 17:15 od Cyb3r_Bull3t. Razlog: Uređenje teksta i dodata slika
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, Duja, sasar, Blavak, valjan, mmirkovic

Fruškogorski koridor 22 jun 2022 15:02 #1112

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 54
  • Primljenih Zahvalnica: 169
  • Karma: 1
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Duja, Blavak, Mikins, valjan, Kasper, mmirkovic, saleamns, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 01 jul 2022 19:28 #1113

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 133
  • Karma: 1
Bez roka za gradnju mosta na Fruškogorskom koridoru kod Petrovaradina, vlasti "važan kvalitet"

Predstavnici države su danas ocenili da nije važno koji je rok za gradnju mosta na Fruškogorskom koridoru, između Ratnog ostrva i Petrovaradina, nego njegov kvalitet.

Da nisu poznati rokovi za izgradnju vidi se i po građevinskoj tabli koja je, prilikom obilaska, bila skrivena od pogleda i stajala iza jednog od agregata na gradilištu. Na njoj piše da je početak radova maj 2022, ali nije naveden rok za završetak.

Prilikom obilaska pripremnog gradilišta kod Ratnog ostrva, na kojem je u toku postavljanje pomoćnog mosta koji će služiti za gradnju konstrukcije mosta, kao i dva stuba, rečeno je da je ovo deo velikog projekta koji je važan i za Novi Sad i za Vojvodinu i Srbiju, tako da se "insistira prvenstveno na kvalitetu projekta".

Radove na ovom petom mostu preko Dunava kod Novog Sada izvodi kineska kompanija "China Road and Bridge Corporation" i kada bude sagrađen, a okvirni rok je oko tri do tri i po godine, biće deo Fruškogorskog koridora čija gradnja je najvidljivija u delu pripremnih radova za bušenje tunela ispod Iriškog venca. Cena gradnje mosta nije poznata, dok ceo projekat košta 715 miliona evra i finansira se iz kredita kineske banke.

Ministar građevinarstva Tomislav Momirović kaže da "stalno postoji neka trka i pritisak kada će se završiti neki projekat".

- Ne kažem da nije važno da li će nešto biti završeno šest meseci pre ili posle, nego da je važno da ovaj most završimo, kao i drugi most u Novom Sadu, takozvanu obilaznicu, na čemu je insistirao gradonačelnik Vučević. Da Novi Sad bude grad mostova, da oni budu najreprezentativniji, da budu najkvalitetniji i najlepši, jer ih gradimo za generacije posle nas. Zbog toga bi tim stvarima dao prednost u odnosu na to da li će on biti završen u decembru 2024. godine ili u aprilu 2025. godine - naveo je Momirović.



Ni vojvođanski premijer Igor Mirović nije pomenuo rokove, navodeći samo da očekuje da za tri i po godine Fruškogorski koridor bude rešenje saobraćaja za ovaj deo Vojvodine. Gradonačelnik Miloš Vučević je izrazio očekivanje da će se preko mosta preći krajem 2024. godine, ali je naveo da te detalje bolje znaju ministar Momirović i direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić. Prvi čovek "Koridora" jeste naveo da su kineski partneri pominjali rokove do kraja 2024. godine, ali je dodao da se sada radi na projektima i da oni insistiraju da sve bude kvalitetno urađeno.


Foto: 021.rs

Republički, pokrajinski i gradski čelnici su izrazili uverenja da će se ovim značajno poboljšati saobraćaj u Vojvodini, a Novi Sad dobiti istočnu obilaznicu, koja će Petrovaradin i Salajku rešiti teretnog saobraćaja.

- Verujem da većina nas u Novom Sadu nije mogla ni da zamisli, ni da sanja da se istovremeno grade dva nova mosta u našem gradu, dok je u toku projektovanje trećeg, pešačko-biciklističkog, a da smo tek pre četiri godine vratili ono što su nam u NATO agresiji srušili. Novim mostovima i saobraćajnom infrastrukturom, menjamo sveukupni ambijent, sliku grada i kvalitet života u Novom Sadu na bolje. Veoma sam zadovoljan nivoom podrške koju imamo u pogledu finansiranja, jer država Srbija finansira sve ove projekte, koji ni Grad ni Pokrajinu ne koštaju novčano, a direktno utiču na kvalitet našeg života. Ovo će biti najbrža veza između dva auto-puta E70 i E75, zapadnog dela države prema severu i istoku. U pogledu promena u gradu, Petrovaradin i Salajka će bukvalno procvetati kad se ovaj most napravi, jer neće više prolaziti kamioni Partizanskom ulicom i svim onim saobraćajnicama kroz Petrovaradin ka Žeželjevom mostu, već će koristiti tranzitne saobraćajnice - naveo je gradonačelnik Vučević.

Ministar Momirović je naglasio da će Fruškogorski koridor, koji će biti dužine 48 kilometara, mnogo značiti za Novi Sad i Rumu, ali možda najviše za Frušku goru.

- Izmestićemo teretni saobraćaj sa planine i omogućićemo svim građanima Srbije da je lagodno koriste u rekreativne svrhe, jer će Fruška gora biti rasterećena teretnog saobraćaja, a moći ćemo da privlačimo nove investicije u oblasti turizma i kulture – rekao je Momirović.



- Most će povezivati Kovilj i Petrovaradin u dužini od 1,7 kilometara i biće jedan od najvažnijih objekata na koridoru, uz tunel kroz Frušku goru u dužini većoj od 3,5 kilometara. Ovaj projekat je izuzetno važan za Novi Sad, Irig i Rumu jer je ta deonica sa oko 900 kamiona i 10.000 vozila dnevno jedna od najopterećenijih kada je reč o državnim putevima u Srbiji. Verujem da ćemo za tri i po godine imati praktično spasonosno rešenje za Novi Sad i druge opštine kada je reč o teretnom saobraćaju, za Petrovaradin posebno, za Partizansku ulicu, za Srem, Frušku goru i Irig - istakao je predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović.

Izvor: 021.rs

Slična vest na nsuzivo.rs: nsuzivo.rs/istaknuto/radovi-na-petom-mos...to-stojim-danas-ovde
Poslednja izmena: 01 jul 2022 19:29 od Cyb3r_Bull3t. Razlog: Izmena velicine slike
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, neusatz!, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Хомер

Fruškogorski koridor 02 jul 2022 05:35 #1114

  • Hamilton
  • Hamilton's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 115
  • Primljenih Zahvalnica: 68
  • Karma: -12
Nece povezivati Kovilj i Petrovaradin vec Kac i Petrovaradin.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 02 jul 2022 16:40 #1115

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4165
  • Primljenih Zahvalnica: 3096
  • Karma: 46
I Kovilj sa Petrovaradinom, ali preko Kaća :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Hamilton

Fruškogorski koridor 08 jul 2022 17:35 #1116

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 7955
  • Primljenih Zahvalnica: 33119
  • Karma: 204
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, neusatz!, mrnjavi, Duja, sasar, Bogdus, Billy, Mikins, valjan, mmirkovic, saleamns, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 13 jul 2022 07:33 #1117

  • mileinc
  • mileinc's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 59
  • Primljenih Zahvalnica: 430
  • Karma: 13
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, neusatz!, cipacar, sergio-m, mrnjavi, Blavak, valjan, vladulns, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 14 jul 2022 18:54 #1118

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 133
  • Karma: 1
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, mrnjavi, Duja, sasar, Blavak, valjan, mmirkovic, mileinc

Fruškogorski koridor 15 jul 2022 15:54 #1119

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 127
  • Primljenih Zahvalnica: 490
  • Karma: 2
Прође више од годину дана и никако да крену са копањем самих тунела. :ohno:
Кад је беше рок?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 15 jul 2022 20:08 #1120

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 133
  • Karma: 1
Po ugovoru 48 meseci od dana početka radova, definisana u UGOVORU. Po nekoj logici i medijima, početak je bio 01.05.2021., pa u skladu sa tim je rok 01.05.2025.
Po inicijalnom dogovoru AV sa CRBC - 15. mart 2024.
Po nekoj mojoj slobodnoj proceni - kraj 2025.
Poslednja izmena: 15 jul 2022 20:09 od Cyb3r_Bull3t. Razlog: dodavanje reči
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mmirkovic
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru