Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Beočinska pruga

Beočinska pruga 11 jan 2013 09:22 #1

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
021.rs
U planu "oživljavanje" pruge Beočin - Petrovaradin

Železnička pruga Petrovaradin - Beočin uskoro bi mogla da bude obnovljena, uz primenu modela javno-privatnog partnerstva.

Obnovom pomenute pruge bili bi rešeni saobraćajni problemi i olakšan transport teretnog saobraćaja. Uz to bili bi bolji i ekološka situacija i zaštita Nacionalnog parka Fruška gora, rečeno je na sastanku nadležnih u Vladi Vojvodine.
Pre pet godina saobraćajni institut "CIP" izradio je projektnu dokumentaciju rekonstrukcije ove pruge, a vrednost investicije je procenjena na oko 45 miliona evra. Međutim, stručna komisija "Železnica Srbije" predložila da se u prvoj fazi izvrši samo remont pruge, što bi zadovoljilo potrebe privrede. U narednoj fazi bila bi obavljena elektrifikacija i modernizacija pruge.
Milan Stanisavljević iz Železnica Srbije kaže da zakon dozvoljava javno-privatno partnerstvo, ali se do sada nisu javljali partneri za infrastrukturu, već samo za prevoz. - Mi smatramo da je moguće da se pojave i da učestvuju partneri u prevozu, pogotovo na regionalnim i industrijskim prugama gde se očekuje povećanje obima rada. To bi naročito bilo korisno u oblasti formiranja robnih terminala u većim gradovima - objašnjava Stanisavljević.
Pokrajinski sekretar za privredu Miroslav Vasin istakao je da bi se rekonstrukcijom ove pruge postiglo preusmeravanje teretnog saobraćaja sa druma na železnicu, čime bi se rasteretili putevi u regionu, sprečilo njihovo ubrzano propadanje i povećala bezbednost u saobraćaju. Ispunili bi se i zahtevi privrede za kvalitetnim železničkim prevozom, a bilo bi omogućeno i uspostavljenje prigradskog železničkog putničkog saobraćaja na relaciji Beočin - Petrovaradin - Novi Sad. "Revitalizacija pruge Petrovaradin - Beočin jedan je od prioriteta Vlade Vojvodine, jer bi praktično označila početak sanacije železničkog saobraćaja u Vojvodini", rekao je Vasin.
Pruga Petrovaradin - Beočin je u železničkom saobraćaju od 1908. godine, a od 1965. do 2007. na njoj se obavljao samo teretni saobraćaj.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Beočinska pruga 11 jan 2013 09:22 #2

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
vojvodina.rs
Sastanak o revitalizaciji pruge Petrovaradin - Beočin
Novi Sad, 10. januar 2012. godine - Pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Miroslav Vasin razgovarao je danas sa predstavnicima "Železnica Srbije", lokalnih samouprava Novi Sad i Beočin i kompanije BFC Lafarž i Alas Rakovac o mogućnostima rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin, uz primenu javno-privatnog partnerstva.

Sastanku su prisustvovali i predstvanici Zavoda za izgradnju grada, Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu, KLaster transporta i logistike Vojvodine i ZGOP-a Novi Sad.

Pruga Petrovaradin - Beočin, rangirana kao lokalna pruga dužine 17,2 km, odvaja se u stanici Petrovaradin od glavne magistralne pruge: Beograd - Stara Pazova - Novi Sad - Subotica - granica Mađarske. Završava se u stanici Beočin ulaskom industrijskog koloseka u krug Beočinske fabrike cementa "Lafarž".


U javnom železničkom saobraćaju ta pruga je od 1908, a od 1965. obavljao se samo teretni saobraćaj. Od polovine februara 2007, zbog stanja u kome se pruga nalazi, obustavljen je i teretni saobraćaj. Od tada, najveći deo teretnog saobraćaja za potrebe cementare i drugih preduzeća obavlja se drumskim transportom, što ima veoma negativne posledice kako po kvalitet putne mreže, tako i po bezbednost saobraćaja i zaštitu životne sredine. Takođe, železnička pruga i drumski put prolaze obodom Nacionalnog parka "Fruška gora", jednog od najbogatijih područja različitim biljnim i životinjskim vrstama, što ovaj vid saobraćaja čini ekološki prihvatljivim.

Osim teretnog saobraćaja, ova pruga pruža povoljne mogućnosti za uspostavljanje intenzivnog prigradskog putničkog saobraćaja, koji bi se uklopio u celokupan prigradski putnički saobraćaj Novog Sada i znatno poboljšao njegov kvalitet.

Pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Miroslav Vasin istakao je da su, imajući u vidu značaj ove pruge, Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova, "Železnice Srbije" AD, BFC "Lafarž" i Zavod za izgradnju Grada Novog Sada, sufinansirali izradu generalnog projekta sa studijom opravdanosti rekonstrukcije i modernizacije pruge Petrovaradin - Beočin. Projekat i studiju izradio je Saobraćajni institut CIP iz Beograda, prema čijoj proceni je vrednost investicije oko 45 miliona evra. Stručna komisija JP "Železnice Srbije" koja je razmatrala ovaj dokumenat predložila je da se u cilju efikasnije realizacije projekta i snižavanja troškova u prvoj fazi izvrši samo remont pruge (gornji i donji stroj, pojedini putni prelazi, skretnice i dr.), kako bi se pruga osposobila za dizel vuču teretnih vozova sa dozvoljenim osovinskim pritiskom 22,5 tona po osovini, što bi zadovoljilo potrebe "Lafarža" i ostalih privrednih subjekata. Vrednost ove investicije je procenjena na oko 11 miliona evra. U narednoj fazi bi se izvršila elektrifikacija i modernizacija pruge.



Prema rečima Miroslava Vasina rekonstrukcijom pruge Petrovaradin - Beočin postiglo bi se preusmeravanje teretnog saobraćaja sa druma na železnicu, čime bi se rasteretili putevi u regionu, sprečilo njihovo ubrzano propadanje i povećala bezbednost u saobraćaju. Takođe, smanjili bi se negativni uticaji saobraćaja na životnu okolinu (izduvni gasovi, buka i drugo), s obzirom na prednosti železničkog saobraćaja posebno kod prevoza velikih količina tereta.

Ispunili bi se i zahtevi privrednih subjekata za kvalitetnim železničkim prevozom, a bilo bi omogućeno i uspostavljenje prigradskog železničkog putničkog saobraćaja na relaciji Beočin - Petrovaradin - Novi Sad.

"Revitalizacija pruge Petrovaradin - Beočin jedan je od prioriteta Vlade Vojvodine, jer bi praktično označila početak sanacije železničkog saobraćaja u Vojvodini", rekao je Miroslav Vasin i doda da osim što se na taj način dobija kvalitetna saobraćajnica i poduže nivo zaštite životne sredine u Nacionalnom parku Fruška gora, po prvi pute će biti primenjen model javno-privatnog partnerstava u cilju osnaživanja infrastrukture u pokrajini.



Milan Stanisavljević, pomoćnik direktora Direkcije za infrastrukturu "Železnica Srbije" naglasio je da je zajednički interes svih obnova postojeće strukture i revitalizacija pruge, kako bi mogla da se eksploatiše u skladu sa namenom. On je dodao da bi kod rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin bio primenjen sistem stepenastog korišćenja materijala sa magistralnih pruga, kada dođe do njihove zamene.

S obzirom na značaj revitalizacije pruge Petrivaradin - Beočin na današnjem sastanku zaključeno je da se u naredne dve nedelje organizuje sastanak privrednika i predstavnika opštine Beočin na kome će biti definisani interesi za revitalizaciju pruge i na koji način će učestvovati u javno-privatnom partnerstvu. Sastanak će održati i predstavnici pokrajinske i gradske vlasti kako bi definisali zajenički stav sa aspekta javnog interesa u realizaciji ovog projekta. Nakon toga, Vlada Vojvodine uputiće zajednički materijal, koji će obuhvatiti sve relevantne stavove i mišljenja učesnika u projektu, Komisiji za javno-privatno partnerstvo.


Zatvori prozor
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Beočinska pruga 11 jan 2013 09:22 #3

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ako moze nego da ubaci Youtube bio bih mu zahvalan. Ja ne umem.

!
Poslednja izmena: 11 jan 2013 09:24 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 31 jan 2013 16:20 #4

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Revitalizacija pruge Petrovaradin – Beočin

Pokrajinski sekretar za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Miroslav Vasin razgovarao je u Beočinu sa predstavnicima kompanija i organizacija zainteresovanih za revitalizaciju pruge Petrovaradin – Beočin. Sagovornici su mu bili mr Bogdan Cvejić, predsednik Opštine Beočin, mr Milan Vučinić, menadžer Klastera za transport i logistiku Vojvodine, prof. dr Gordan Stojić sa Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu i predstavnici Železnica Srbije, BFC Lafarž, JP Trans nafta, Alas Rakovac i Karin komerc.

Učesnike sastanka motivisala je svest o značaju i koristi od revitalizacije železničke pruge Petrovaradin – Beočin.

"Njena obnova bila bi od velike važnosti za industrijske zone i privredu, omogućila bi bolje poslovanje kompanijama potencijalnim korisnicima, a privukla bi i nove investitore u području koje gravitira pruzi", poručio je Vasin.

Kako je ocenio, sastanci u Vladi APV, kao i kontakti sa savetnikom generalnog direktora Železnica Srbije bili su posvećeni prethodnim projektima za rekonstrukciju pruge.

Vasin je izjavio da očekuje da će značajan interes potencijalnih investitora za obnovu biti razlog da se nađe racionalno rešenje.

"Srž priče je javno – privatno partnerstvo", rekao je Vasin na sastanku u Beočinu.

Kako je dodao, stavovi Železnica Srbije su ohrabrujući, jer su napustili svoj dosadašnji dogmatski stav, te smo došli do konkretnijih predloga kako da se realizuje ova investicije.

Opština Beočin i pokrajinska Vlada su spremne na saradnju i na nastavak aktivnosti, a saopštene činjenice i zainteresovanost prisutnih predstavnika kompanija su vredna osnova za dalju saradnju.

Jedan od definisanih strateških pravaca Programa za poboljšanje stanja u oblasti privrede je prelazak sa drumskog na železnički i saobraćaj na vodi, što bi racionalizovalo troškove i snizilo cene transportovanih roba.

Za opštine je od velikog značaja kolosek koji bi dosezao do njihovih industrijskih zona.

Predstavnici kompanija jednoglasno su iskazali zainteresovanost za revitalizaciju, jer je doživljavaju kao stvaranje neophodnih uslova za razvoj njihove delatnosti i privrede regiona, iako se još uvek postavlja pitanje da li bi investicija bila isplativa.

Da bi se preciznije pričalo o udelima i benefitima, poslužiće podaci iz elaborata, čija je izrada najavljena i poverena Klasteru za transport i logistiku Vojvodine.

Mr Milan Vučinić je istakao da je potrebna "sinhronizovana izrada projekta izvedenog stanja, na osnovu koga će biti moguće pristupiti rekonstrukciji pruge". Prema njegovom mišljenju, naredni korak bi trebalo da bude potpisivanje protokola svih zainteresovanih privrednih subjekata koji će biti osnova za javno – privatno partnerstvo.
www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/rev...n-beocin_367589.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 31 jan 2013 22:06 #5

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3511
  • Primljenih Zahvalnica: 2281
Ako ovo uspeju da urade za vreme mandata, svaka im cast. Ovako nesto bi trebalo sremskoj strani, definitivno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 22 feb 2013 14:43 #6

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Kada će biti obnovljena pruga Petrovaradin-Beočin?

Petak, 22. februar 2013, 14:54h izvor:Novosadska TV

Železnička pruga Petrovaradin – Beočin uskoro bi mogla da bude obnovljena, uz primenu modela javno-privatnog partnerstva.





Prema generalnom projektu, vrednost investicije je procenjena na oko 45 miliona evra, ali je stručna komisija „Železnica Srbije“ predložila da se u prvoj fazi izvrši samo remont pruge, što bi zadovoljilo potrebe privrede, i koštalo oko 11 miliona evra. U narednoj fazi bila bi obavljena elektrifikacija i modernizacija pruge. O mogućnostima realizacije tog projekta u Vladi Vojvodine održan je još jedan sastanak na kojem se o tome razgovaralo. Obnovom pomenute pruge bili bi rešeni saobraćajni problemi i olakšan transport teretnog saobraćaja. Uz to bili bi bolji i ekološka situacija i zaštita Nacionalnog parka Fruška gora. Pruga Petrovaradin – Beočin je lokalna pruga dužine 17,2 kilometra, koja se odvaja od glavne magistralne pruge u stanici Petrovaradin, a završava se u stanici Beočin, ulaskom industrijskog koloseka u krug Beočinske fabrike cementa „Lafarž“.

novosadska.tv/vest.php?id=4394
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 12 jun 2013 14:19 #7

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Rekonstrukcija pruge Petrovaradin - Beočin

U Vladi Vojvodine potpisan je protokol o rekonstrukciji železničke pruge Petrovaradin - Beočin, čija vrednost je procenjena na 6,5 miliona evra.



Pruga će biti obnovljena na osnovu javno-privatnog partnerstva pokrajinske vlade i kompanija Lafarž, Alas Rakovac, Transnafta, Karin komerc, Zavoda za izgradnju grada, Opštine Beočin i Železnica Srbije. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebala bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.

Pruga je rangirana kao lokalna, dužine 17,2 kilometra, i povezana je sa koridorom 10. Reč o tipičnoj brdskoj pruzi, koja će pre svega biti osposobljena da podnese velike terete od 22 tone, na čemu su insistirale kompanije partneri. Osim teretnog saobraćaja, pruga bi pružila mogućnosti i za uspostavljanje prigradskog putničkog saobraćaja.

Sada predstoji izrada Generalnog projekta i nekoliko pratećih dokumenata, dok je prethodna studija opravdanosti rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin urađena u Saobraćajnom institutu CIP. Na osnovu potpisanog Protokola nastaviće se razgovori sa Železnicama Srbije, kako bi se pronašao najefikasniji način za rekonstrukciju železničke pruge.

www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Rekonstrukcija...ovaradin-Beocin.html
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sandman

Beočinska pruga 12 jun 2013 15:21 #8

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Joj sto bi bilo dobro! Sto manje kamiona to bolje!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 12 jun 2013 18:45 #9

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1197
  • Primljenih Zahvalnica: 633
odlicna vest. jos samo da se realizuje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 12 jun 2013 18:50 #10

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Generalno ne volim vesti kada nešto najavljuju i potpisuju, kada kažu POČELA je izgradnja ili počelo je useljavanje te i te marke u objekat e onda možemo da pričamo.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Dogovor o rekonstrukciji pruge Beočin-Petrovaradin 07 feb 2014 17:39 #11

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ziveli izbori!
RTV.rs
NOVI SAD -
Pruga Petrovaradin-Beočin biće rekonstruisana po modelu javno-privatnog partnerstva, saopštio je danas Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova Vojvodine.



Kako se navodi u saopštenju, model saradnje biće napravlen u saradnji sa Železnicama Srbije, lokalnim samoupravama Beočina i Novog Sada, kao i sa zainteresovanim institucijama i preduzećima.

Ilustracija (sxc.hu)
Ilustracija (sxc.hu)

Železnice Srbije će biti zadužene za definisanje projekta rekonstrukcije, a zatim će kompanije Lafarž BFC, Alas Rakovac, Karin komerc MD i Olajterv sačiniti sporazum o finansiranju izrade glavnog projekta i tehničke dokumentacije za rekonstrukciju pruge, dogovoreno je danas.

"Postoji jasno iskazan interes javnog i privatnog sektora za rekonstrukciju pruge Petrovaradin-Beočin", izjavio je pokrajinski sekretar Miroslav Vasin i dodao da bi se nakon finalizacije tog projekta, isti model mogao primeniti i u drugim sličnim slučajevima.

U regionu kroz koji prolazi 17 kilometara ove pruge posluju velika preduzeća, a nakon njenog zatvaranja 2007. godine zbog lošeg stanja, najveći deo teretnog saobraćaja prebačen je na puteve.

Obnova pruge zbog toga je od velikog značaja i za kompanije i za stanovnike, jer teretni drumski transport ima negativne posledice po kvalitet puteva, bezbednost saobraćaja i građana, kao i za zaštitu životne sredine.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 07 feb 2014 17:48 #12

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Odlicno, vec znam za koga cu da glasam, kupili su me.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 10 feb 2014 02:25 #13

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Oce tu moci i putniki saobracaj da ide ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 10 feb 2014 11:33 #14

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 787
  • Primljenih Zahvalnica: 1898
Moći će, što da ne.
Ali dok ne vidim mašine na terenu ne verujem raznim planovima, projektima i td.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 10 feb 2014 11:41 #15

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
15.3 ce tom prugom proci prvi TGV a 17.3 cemo se probuditi u Srbiji.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 01 jan 2016 17:17 #16

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
Шта се дешава? Прочитао сам да пругу хоће да претворе у бициклистичку стазу, што би било лудило светских размера. Не могу да нађем чланак, а Удружење љубитеља железнице планира да предузме неке конкретне кораке. Наравно, за то су нам потребни људи из НС и околине, којих за сада немамо довољно.
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 04 jan 2016 11:06 #17

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Gde si to procitao, izvor?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 04 jan 2016 12:10 #18

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Lafarzu nije bitna ta pruga?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 04 jan 2016 14:41 #19

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 776
  • Primljenih Zahvalnica: 1538
Ocigledno nije bila bitna ni BFC-u ni danas Lafarzu. Lafarz je pre 7-8 godina sufinansirao obnovu puta NS-Beocin.

Fabrika ima prugu i ima recni terminal. Mogao bi se utovar na lokaciji fabrike ograniciti na ova dva vida saobracaja, a kamionski terminal napraviti na nekoj pogodnijoj lokaciji, na pruzi i/ili Dunavu, a bolje pozicioniranoj za drumski transport. Npr luka Novi Sad, Beska, Indjija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Beočinska pruga 06 jan 2016 12:48 #20

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
Лафарж је понудио Железницама Србије до обнове пругу, а да за узврат имају бесплатан превоз док се не отплати инвестиција. Железнице Србије нису пристале на то. Јасан ми је пословни став и једних и других, али ми није јасна држава, која би у овом случају морала да интервенише због својих користи. Предвиђени обим теретног саобраћаја на овој прузи је 70.000 камиона годишње мање на путу. Приватни капитал би овде дошао сам од себе, само да држава укине монопол Железницама Србије на превоз.

Предлог претварања пруге у бициклистичку стазу су пренели бициклисти преко ФБ, потврђено са више страна. Да дођем до извора из званичних медија треба ми мукотрпно гуглање, које сигурно нећу радити. Има много важнијих ствари које морамо радити по овом питању.
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Poslednja izmena: 06 jan 2016 12:51 od Karlito.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru