Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 sep 2019 06:55 #541

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 121
  • Primljenih Zahvalnica: 237
  • Karma: 3
Evo par sličica da provrate Branetov izveštaj.

Beška, nadvožnjak







Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, sasar, Blavak, valjan, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 sep 2019 06:56 #542

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 121
  • Primljenih Zahvalnica: 237
  • Karma: 3
Između Karlovaca i skretanja za ciglanu, nov nasip, dosta viši od starog



Raskrsnica u Karlovcima



Nadvožnjak za prilaz Dunavu u Karlovcima



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Blavak, Mikins, valjan, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 sep 2019 11:30 #543

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Na mreži
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 429
  • Karma: 16
No, eto, još manje železničkog saobraćaja nas čeka:
Od marta radovi na pruzi Novi Sad - Subotica. (021)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 sep 2019 12:20 #544

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5590
  • Primljenih Zahvalnica: 8316
  • Karma: 252
napredak ima svoju cenu. Nećemo se valjda voziti do Budima 8 sati kao sada
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 sep 2019 21:48 #545

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2974
  • Primljenih Zahvalnica: 6958
  • Karma: 138
Pozdrav sa pola puta od Kelna do Frankfurta :)

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"Don't cry in front of the Mexicans"
Poslednja izmena: 23 sep 2019 21:49 od mrnjavi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, Duja, TurboMaximus, Blavak, valjan, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 sep 2019 22:00 #546

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6249
  • Primljenih Zahvalnica: 22435
  • Karma: 188
Kolko oni kaskaju za nama, pa mi smo još davnih devedesetih stajali u i sedeli na podu vagona.
Poslednja izmena: 23 sep 2019 22:05 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion, Kajpers_belt

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 sep 2019 08:28 #547

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4011
  • Primljenih Zahvalnica: 8267
  • Karma: 118
Najbrža pruga u nemačkoj. Najbolje je kada vozis auto sa 150 a ovo proleti pored tebe, jer je pruga uz autoput.

A druge strane, bolje i brze pruge su u Spaniji, Francuskoj. Tamo je HS pruga odvijena od obične i ima manje stanica tako da je tačnost i prosečna brzina veća. Madrid Valensija (360km autom) 1h40 AGV-om.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 sep 2019 09:18 #548

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 268
  • Primljenih Zahvalnica: 498
  • Karma: 0
Vagon na slici je uzan.Samo 3 reda sedista.Aerodinamika ili vec koji je razlog.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 sep 2019 09:20 #549

  • Dalmatinac
  • Dalmatinac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 194
  • Karma: 3
Razlog je prva klasa. I kod nasih vagona u prvoj klasi je ovakav raspored i sirina.
Poslednja izmena: 24 sep 2019 09:21 od Dalmatinac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 sep 2019 14:30 #550

  • Baza
  • Baza's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 30
  • Primljenih Zahvalnica: 132
  • Karma: 4
Facebook stranica koja se bavi železničkih saobraćajem u Vojvodini i na kojoj se mogu naći fotografije radova.
www.facebook.com/prugeivozovivojvodine/
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 11 okt 2019 16:20 #551

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 67
  • Primljenih Zahvalnica: 114
  • Karma: -1
Ne bi da budem sarkastičan ali da li su završili deonicu pruge do Inđije?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 okt 2019 12:42 #552

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4011
  • Primljenih Zahvalnica: 8267
  • Karma: 118
Ni u najavi. Kasni se 1g
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 okt 2019 10:42 #553

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4011
  • Primljenih Zahvalnica: 8267
  • Karma: 118
Povezane pruge, a nemamo temu, pa mislim da spada ovde:
Obnova regionalnih pruga u Vojvodini (AUDIO)
NOVI SAD -
Uporedo sa izgradnjom kapitalne pruge Beograd – Budimpešta u Vojvodini se izvode radovi na obnovi regionalnih pruga. PR Infrastruktura železnice Srbije Nenad Stanisavljević isitče da je ovo preduzeće prošle godine započela trogodišnji projekat obnove velikog broja regionalnih pruga u Srbiji u ukupnoj dužini od 750 kilometara.

"Ove godine se rekonstruišu dve vojvođanske pruge, a u pitanju je pruga Subotica – Senta (38,5km) i pruga Kumane – Banatsko Miloševo (28,5km)", kaže Stanisavljević i podseća da je pruga Subotica – Senta izgrađena 1889. godine i poslednji put je remontovana 20- tih godina prošlog veka, te da je ovo razlog što je brzina vozova na ovoj pruzi bila 10 do 20 kilometara na sat, dok je nosivost bila 16 tona po osovini.


"Nakon rekonstrukcije pruga će biti osposobljena za brzine od 80 km/h i u teretnom železničkom saobraćaju će njena nosivost iznositi 22,5 tona po osovini, što je važno jer omogućuje da na ovoj relaciji saobraćaju duže i teže železničke kompozicije", objašnjava Stanisavljević i dodaje da će ova pruga imati strateški značaj, s obzirom da će predstavljati jedan od alternativnih pravaca za vreme izgradnje pruge za velike brzine Novi Sad - Subotica.

Govoreći o pruzi Kumane – Banatsko Miloševo, Stanisavljević kaže da je reč o deonici pruge između Zrenjanina i Kikinde, te da će pruga biti rekonstruisana polovnim materijalom koji će se dobiti sa magistralnih pruga, tzv. stepenastim korišćenjem materijala.

On dodaje da će i na ovoj deonici brzina vozova nakon rekonstrukcije biti 80 km/h u putničkom, odnosno 60 km/h u teretnom saobraćaju, te da će i ova pruga biti osposobljena za opterećenje od 22,5 tona po osovini.

"Vrednost oba projekta je oko 27 miliona evra, a napomenuo bih da nije reč o kapitalnim projektima finansiranim iz međunarodnih kredita, već su upitanju projekti rekonstrukcije koje Infrastruktura železnice Srbije finansira iz sopstvenih sredstava", kaže Stanisavljević i dodaje da su planu za rekonstrukciju još dve pruge na teritoriji Vojvodine.

"Reč je o 6 kilometara pruge između Kikinde i "MSK Kikinde", a deonica je veoma značajna zbog teretnog železničkog saobraćaja, dok je druga pruga deonica pruge od Novog Sada do Bogojeva gde će se raditi sanacija staničnih koloseka na železničkim stanicama Futog, Karavukovo, Odžaci i Gajdobra", objašnjava Stanisavljević.

On dodaje da će na ovim stanicama, osim sanacije 9,5 kilometara staničnih koloseka, biti zamenjena ukupno 31 skretnica, što će omogućiti da brzina vozova na ovim stanicama i njihovim deonicama bude povećana na 80 km/h u putničkom i 50 km/h u teretnom saobraćaju.

Govoreći o planu obnove regionalnih pruga na teritoriji cele zemlje, istakao je da su dve pruge procenjene kao najznačajnije i najhitnije za rekonstrukciju iduće godine.

"Reč je o prugama Vrbas – Kula – Sombor (52 km) i Vršac – Bela Crkva (32km), čija će obnova koštati oko 34 miliona evra", kaže Stanisavljević i zaključuje da će železnica u narednom periodu dobiti bolji kvalitet usluge ali da će imati i mnogo lepši izgled, te da će na ovaj način povratiti poverenje i ugled u javnosti .
Poslednja izmena: 15 okt 2019 10:47 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Duja, Blavak, valjan, Kajpers_belt

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 16 okt 2019 15:13 #554

  • aywar
  • aywar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 12
  • Karma: 0
Sad kaže gospođa biće do jeseni 2021:

B92: Brza pruga: 2021. od Beograda do Novog Sada za pola sata www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=16&nav_id=1604445
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Marc

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 okt 2019 07:45 #555

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6249
  • Primljenih Zahvalnica: 22435
  • Karma: 188
Železnički nadvožnjak u Petrovaradinu.



Sent from my moto e5 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, sasar, valjan, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 okt 2019 13:59 #556

  • aywar
  • aywar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 12
  • Karma: 0
Voz sa komponentama, najviše za kontaktnu mrežu, stigao iz Kine za Novi Beograd. Jedino mi nije jasno kako... da li je pruga SU BG ipak prohodna za dizelke?

Primetio sam kad sam išao starim putem da je do Inđije-pustare gotovo, donji i gornji stroj, čini mi se sve sem kontaktne mreže.

Imam utisak da bi do NSa komotno mogli da završe za godinu dana max, kad bi zapeli, sve plaćali na vreme i sa više pažnje i pameti koordinisali celinu projekta.

www.politika.rs//articles/details/440480
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 okt 2019 14:15 #557

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 737
  • Primljenih Zahvalnica: 1703
  • Karma: 21
Možda preko Titela na banatsku stranu pa preko Pančevca u BG?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Mikins, Kajpers_belt

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 okt 2019 07:31 #558

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 475
  • Primljenih Zahvalnica: 1406
  • Karma: 14
@valjan
Tako i trenutno ide robni transport. U Novom Sadu se vrši zamena lokomotiva, pa elektro vuča radi do Subotice. Nisam siguran da li dizel lokomotive vuku skroz do Beograda (zbog tunela ispod grada) ili se opet vrši zamena na elektro pogon pre Pančevačkog mosta.

Meni je kod cele te ceremonije zanimljiv smer odakle je voz ušao u stanicu. Naime, umesto da dolazi sa juga, odnosno stanice Prokop, odakle je jedino moguće i doći iz NS, voz je ušao sa severa, iz pravca Zemuna. Ili je u dolasku išao preko Hrvatske, što nije navedeno, ili su napravili ceo krug oko grada (Prokop - Makiš - Batajnica - Novi Beograd) ili su ga vozili kroz NBG do Zemuna da bi promenili smer i vratili ga u stanicu NBG. Šou :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 okt 2019 21:12 #559

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 629
  • Primljenih Zahvalnica: 1519
  • Karma: 74
aywar napisao/la:
Voz sa komponentama, najviše za kontaktnu mrežu, stigao iz Kine za Novi Beograd. Jedino mi nije jasno kako... da li je pruga SU BG ipak prohodna za dizelke?

Primetio sam kad sam išao starim putem da je do Inđije-pustare gotovo, donji i gornji stroj, čini mi se sve sem kontaktne mreže.

Imam utisak da bi do NSa komotno mogli da završe za godinu dana max, kad bi zapeli, sve plaćali na vreme i sa više pažnje i pameti koordinisali celinu projekta.

www.politika.rs//articles/details/440480

Mogli bi da završe ali im se ne žuri jer tunel neće do tada biti gotov tako da lagano. Osim toga, imaju puno posla od Karlovačkih Vinograda do Sremskih Karlovaca gde treba vremena za sleganje zemljišta novog nasipa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 okt 2019 21:18 #560

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 629
  • Primljenih Zahvalnica: 1519
  • Karma: 74
neobuscitta napisao/la:
@valjan
Tako i trenutno ide robni transport. U Novom Sadu se vrši zamena lokomotiva, pa elektro vuča radi do Subotice. Nisam siguran da li dizel lokomotive vuku skroz do Beograda (zbog tunela ispod grada) ili se opet vrši zamena na elektro pogon pre Pančevačkog mosta.

Meni je kod cele te ceremonije zanimljiv smer odakle je voz ušao u stanicu. Naime, umesto da dolazi sa juga, odnosno stanice Prokop, odakle je jedino moguće i doći iz NS, voz je ušao sa severa, iz pravca Zemuna. Ili je u dolasku išao preko Hrvatske, što nije navedeno, ili su napravili ceo krug oko grada (Prokop - Makiš - Batajnica - Novi Beograd) ili su ga vozili kroz NBG do Zemuna da bi promenili smer i vratili ga u stanicu NBG. Šou :D

Vrši se zamena lokomotiva u Pančevu gde se skidaju dizel lok i kače elektro. Jednim delom zbog tunela a drugim delom jer bi to bio preveliki obrt da dizel lokomotive vuku npr. do Resnika. Mada kroz tunele ispod Beograda idu Ruski dizel motorni vozovi koji saobraćaju do i od Vršca. Oni idu do i sa Prokopa tako da svakako prolaze kroz tunele.

Što se tiče smera dolaska voza, sve zarad ceremonije. Voz je ušao u Subotici, išao preko Novog Sada, Orlovata i Pančeva do BG.

Ima lepa reportaža sa gradilišta u Čortanovcima na beobuild.rs > Raste div u Čortanovcima

I što je zanimljivo, pominje se koliko je do sada urađeno na probijanju tunela:
Na tunelu radovi takođe sjajno napreduju - u levoj tunelskoj cevi je preostalo da se iskopa još 350 metara, dok je u desnoj tunelskoj cevi preostalo oko 250 metara iskopa. Okvirno se očekuje da će desna tunelska cev biti prva probijena u januaru 2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Duja, Blavak
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru