Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 13 maj 2019 20:48 #481

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 6
  • Primljenih Zahvalnica: 47
  • Karma: 0
Мешовито, имаи старе и нове
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 13 maj 2019 21:35 #482

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5452
  • Primljenih Zahvalnica: 8051
  • Karma: 253
e zbog ovog snimka mora +
ne može bolji snimak :master:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2019 12:55 #483

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 57
  • Primljenih Zahvalnica: 111
  • Karma: 0
Kad sam bio u Žilini u Slovačkoj, građen je autoput preko reke Vah. Na mestu Dubná Skala, autoput se gradio iznad magistralnog puta i pruge, i prelazio je reku (Dole snimak 22:30). Put i pruga bili su u neposrednoj blizini reke, međutim saobraćaj nije prekidan, pošto smo mi autobusom prolazili ispod gradilišta a i na pruzi sam video vozove. Gledam ove slike gradilišta pruge Novi Sad - Beograd i koliko vidim jedino mesto gde se radovi seku sa starom prugom je kod tunela u Čortanovcima u dužini 500-600 metara. Pa postavljam pitanje da li nije moglo na neki racionalniji način da se organizuje železnički saobraćaj odnosno da se radovi na vijaduktu i tunelu organizuju na neki drugi način a ne ovako sa totalnim prekidom saobraćaja u trajanju od nekoliko godina?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 17 maj 2019 08:35 #484

  • Losha
  • Losha's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 17
  • Primljenih Zahvalnica: 106
  • Karma: 0
To je jedino mesto za koje ti znaš da se seče sa starom prugom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 17 maj 2019 18:59 #485

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 57
  • Primljenih Zahvalnica: 111
  • Karma: 0
Ono što me buni je objašnjenje Sultanova u postu 99, u kome on objašnjava da oni grade pruge bez prekida saobraćaja. U toku jedne nedelje rade dva dana i u roku od 36 sati totalno promene 1 km pruge od temelja. Nešto mi se čini da baš nerade tako kod nas, pošto je železnički saobraćaj u prekidu. I sad ajde jedna gruba procena. Dakle od Novog Žeželjevog mosta do stanice Tošin bunar ima 67 km, kaže Google Earth. Dakle u godini imamo 365/7=52 nedelje. Brzinom 1 km / nedeljno, bi pruga bila gotova za 67/52=1,3. Dakle za 1 godinu i četiri meseca bi bila pruga gotova uz dvodnevne prekide saobraćaja. Naravno u obzir nije uneta izgradnja vijadukata i tunela, koji su mogli da se odrade pre rekonstrukcije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru