Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 20:59 #341

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • OnLine
  • Poruka: 486
  • Primljenih Zahvalnica: 476
  • Karma: -49
SlanaBara napisao/la:
. . nije iskopano 500 m već oko 250 m od ukupno 1,1 km u svakoj cevi. .
Znači rusi lažu ?! . . .da su iskopali "preko 500 metara" :
rzdint.ru/press/newspage.php?lang=srb&pa...e_of_Russian_Company

Vidim ja da ću morati da odem i lično izmerim tunele.
Poslednja izmena: 15 nov 2018 21:07 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 21:08 #342

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 30
  • Primljenih Zahvalnica: 141
  • Karma: 5
Mislim da su samo nespretno napisali i da je ukupno iskopano 510 metara, tj. 255 m u svakoj cevi. Zato se posle kaže da je ukupna dužina 2,2 km.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 21:12 #343

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • OnLine
  • Poruka: 486
  • Primljenih Zahvalnica: 476
  • Karma: -49
Na njihovom sajtu lepo piše "preko 500", vidi gornji link.

Koliko je po tebi ukupno iskopano od 2.200 metara ?
Poslednja izmena: 15 nov 2018 21:18 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 21:19 #344

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 30
  • Primljenih Zahvalnica: 141
  • Karma: 5
Ako se posmatraju obe cevi, iskopano je 500 m od 2200 m. Ako se posmatra jedna cev, iskopano je 250 m od 1100 m.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 21:46 #345

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • OnLine
  • Poruka: 486
  • Primljenih Zahvalnica: 476
  • Karma: -49
SlanaBara napisao/la:
. . Kopa se oko 75 cm na dan, ali može i da se znatno uspori . .

Ako je to tačno, onda za 365 dana može da se iskopa oko 274 metra.

A, trebalo bi 8 godina da se iskopa svih 2.200 metara?! Malo mnogo.
Poslednja izmena: 15 nov 2018 21:47 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 21:59 #346

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 30
  • Primljenih Zahvalnica: 141
  • Karma: 5
Nisam ih previše ispitivao, ali sam zapamtio da je 75 cm na dan. Ne znam da li se to odnosi na jednu cev ili na obe, da li se odnosi samo na jednu stranu tunela ili obe (pošto se kopa sa dve strane), ali rečeno je da će tunel i cela pruga Stara Pazova – Novi Sad biti završeni do decembra 2021.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 22:08 #347

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • OnLine
  • Poruka: 486
  • Primljenih Zahvalnica: 476
  • Karma: -49
To je ovde problem, jer ima dve tunelske cevi koje se probijaju
istovremeno sa obe strane, što znači četiri zasebna gradilišta.

Radi se 24h sata, verovatno u tri, a možda i u četiri smene, pa
pitanja i odgovori moraju da budu vrlo precizni i nedvosmisleni.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2018 22:09 #348

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 200
  • Primljenih Zahvalnica: 469
  • Karma: 0
0.75m po mestu gde se kopa
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 16 nov 2018 05:02 #349

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • OnLine
  • Poruka: 486
  • Primljenih Zahvalnica: 476
  • Karma: -49
Ambasador napisao/la:
0.75m po mestu gde se kopa
Da, možda je 0,75m na svakom od 4 gradilišta, tj. 3m ukupno.
To se onda uklapa sa ovim mojim postom sa predhodne strane :
Fruškogorac™ napisao/la:
Pre 2 meseca je objavljeno da je probijeno 305m, pa ako je sada 510m, onda
je to oko 100m za mesec dana, tj. trebalo bi im 22 meseca za ukupnu dužinu. .
Znači, ako kopaju oko 3m na dan (4x0.75), to je oko 100m mesečno.
Možda je to optimalno, jer će se ipak uklopiti sa završetkom vijadukta.
Poslednja izmena: 16 nov 2018 05:06 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 nov 2018 08:49 #350

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 170
  • Karma: 1
Juče kod Beške





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, romanempire, Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 nov 2018 18:41 #351

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • OnLine
  • Poruka: 486
  • Primljenih Zahvalnica: 476
  • Karma: -49
Četiri fotografije pozamljene sa neta :








Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, cipacar, sergio-m, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, romanempire, sasar, Blavak, Light, valjan, Eldarion, AeroDron, lala021ns, kuburicsrdjan

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 29 nov 2018 12:05 #352

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 59
  • Primljenih Zahvalnica: 223
  • Karma: 3
Sergej Aleksejevič Pavlov, generalni direktor RZD International - Obnova železnice "vuče" Srbiju napred

Pruga Stara Pazova-Novi Sad, u čijoj izgradnji se primenjuju metode napredne i za evropske standarde, u budućnosti će moći da bude unapređena i za brzine veće od 200 km/h
. Ruska kompanija RZD International (RŽD Internešnl), koja gradi novu brzu prugu u Sremu, zadovoljna je saradnjom sa srpskim izvođačima i razmatra učešće u nastavku obnove pruge Beograd - Bar. Kompanija je otvorena za dalju saradnju na unapređenju srpskih železnica, a ruska industrija spremna je da Srbiji ponudi široku paletu voznih sredstava.

Ovo, u ekskluzivnom razgovoru za eKapiju, kaže Sergej Aleksejevič Pavlov, generalni direktor RZD International, koji nas podseća da je železnički sistem - lokomotiva razvoja jedne države.

eKapija: RZD International je važan činilac u unapređenju kapaciteta, ali i ukupnog tehničkog nivoa srpskih železnica. Da li se može reći da je vaša kompanija došla u Srbiju - da u njoj ostane?

- Tokom pet godina rada u Srbiji, RZD International se pokazao kao pouzdan partner, koji izvršava svoje obaveze sa konstantno visokim kvalitetom i tačno na vreme. Imamo nameru da i se dalje pridržavamo najviših standarda u radu. Uveren sam da će nam savremena mehanizacija i kadrovski resursi omogućiti da i ubuduće uspešno izvodimo velike projekte.

eKapija: U toku je najsloženiji projekat na kojem je dosad bila angažovana kompanija u Srbiji - izgradnja nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada. Kakva su vaša iskustva sa tog gradilišta? Da li sve teče po planu?

- RZD International trenutno izvodi radove na deonici Stara Pazova–Novi Sad pruge Beograd–Budimpešta, konkretno, rekonstrukciju postojeće i izgradnju nove dvokolosečne pruge za brzinu 200 km/h, kao i izgradnju složenih i velikih železničkih objekata – tunela Čortanovci i vijadukta dugog tri kilometra u plavnom delu reke Dunav. Pri tome, izgradnja vijadukta se odvija na deonici gde brdovit teren prelazi u ravnicu oko Dunava, što zahteva primenu složenih tehničkih rešenja, od kojih su mnoga napredna za železničku izgradnju u Evropi.

Bez obzira na određene probleme izazvane time što geologija u delu gde se gradi vijadukt ne odgovara projektnim proračunima, radovi se izvode pre dinamike, a sva pitanja koja nastaju rešavamo zajednički sa investitorom, a to je Infrastruktura železnice Srbije, i uz angažovanje kako ruskih, tako i međunarodnih projektnih i građevinskih organizacija.

Izgradnja tunela se, takođe, izvodi u roku. Do sada je izrađeno oko 550 metara tunela, što je oko 40% svih radova. Probijamo tunel na zatvoren način, uz primenu NATM (Nova austrijska tunelska metoda) tehnologije, a to je specijalni način izgradnje u planinskim predelima na mestima nestabilnog tla. Radovi se izvode paralelno na oba portala tunela u dve cevi.

Polaganje železničkog koloseka na deonici Stara Pazova–Novi Sad trenutno se izvodi samo na onim deonicama za koje je srpska strana izdala građevinsku dozvolu. Ovde postoji kašnjenje u odnosu na dinamiku, koje je prouzrokovano upravo prolongiranjem izdavanja građevinske dozvole. Pripremamo plan za nadoknadu tog kašnjenja kako sa ruske, tako i sa srpske strane.

Nakon završetka radova koji je predviđen za 2021. godinu, brzina kretanja vozova na ovoj deonici moći će da dostigne 200 km/h.

eKapija: Da li projekat pomenute pruge, geometrija i standardi gradnje, omogućavaju njeno buduće unapređenje na evropski standard pruga velike brzine - 250 km/h i više?

- Da, naravno, ubuduće ćemo, ako bude postavljen takav zahtev, moći da podignemo brzinu na 250 km/h i više.

eKapija: Postoje li u Srbiji kompanije koje imaju tehnologiju za učešće u izgradnji pruga za brzine od 160 do 200 km/h i brže?

- Koliko je nama poznato, u ovom trenutku mi smo jedini kompetentni izvođač koji može da ponudi izvođenje čitavog kompleksa radova na objektima takve složenosti, ali lokalne kompanije koje sa nama sarađuju sada prikupljaju iskustvo i veštine kako bi u budućnosti mogle samostalno da učestvuju u sličnim projektima.

eKapija: Srbija voz, lokalni prevoznik, nema ni lokomotive, niti elektromotorne garniture za brzine veće od 160 km/h. Da li se i za te potrebe razmatra kupovina vozova u Rusiji? Ima li ruska industrija šta da ponudi u tom segmentu?

- Ruska industrija je spremna da ponudi široku paletu vučnih kompozicija. Na osnovu zahtevanih tehničkih parametara za lokomotive i vagone uzimaju se optimalna rešenja za svaki konkretan projekat.

eKapija: Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović najavila je nastavak obnove pruge Beograd-Bar, južno od Valjeva. Da li se RZD International priprema za taj projekat?

- Da, RZD International zajedno sa Ministarstvom i Infrastrukturom železnice Srbije razmatra mogućnosti za učešće u ovom projektu. Po svom geografskom položaju on predstavlja nastavak projekta Resnik–Valjevo, na kojem su radovi završeni u novembru 2017. godine.

eKapija: Da li bi, u nekom trenutku tokom obnove, morao da bude prekinut železnički saobraćaj sa Crnom Gorom, budući da je reč o jednokolosečnoj pruzi, i na koji rok?

- Svakako će rekonstrukcija jednokolosečne pruge podrazumevati prekid u saobraćaju, ali mi ćemo zajedno sa srpskim železničarima učini sve što je u našoj moći da minimalizujemo neudobnosti za korisnike železničke infrastrukture. Radovi će se izvoditi sa ciljem da se naknadno znatno smanji vreme putovanja i za putnike i za špeditere. .................................................

www.ekapija.com/people/2324523/sergej-al...e-vuce-srbiju-napred
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Brane, Blavak, Mikins, valjan

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 nov 2018 10:11 #353

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3818
  • Primljenih Zahvalnica: 7818
  • Karma: 117
"

"Deonica ide obalom reke Dunav kroy Fru[ku goru, 600 metara tunel kod Čortanovaca već je izbušeno gradimo, potom se prelazi na most od tri kilometra pa drugi most, veoma je zahtevna deonica", kaže on. 
"

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 nov 2018 10:35 #354

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Na mreži
  • Administrator
  • Poruka: 3919
  • Primljenih Zahvalnica: 4867
  • Karma: 225
Radio je Google translate kanda :lol:
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 nov 2018 16:20 #355

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 44
  • Primljenih Zahvalnica: 144
  • Karma: 1
600 m iskopano,jos samo 1600m :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 nov 2018 16:40 #356

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 44
  • Primljenih Zahvalnica: 144
  • Karma: 1
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 dec 2018 18:35 #357

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 44
  • Primljenih Zahvalnica: 144
  • Karma: 1
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: das ivon

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 07 dec 2018 23:43 #358

  • DL
  • DL's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 197
  • Primljenih Zahvalnica: 1467
  • Karma: 20
Koridori 02.12.2018. - u trajanju od 7 min. od pocetka
Koridori
Poslednja izmena: 07 dec 2018 23:45 od DL. Razlog: tekst
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: das ivon, Blavak, Mikins, Light

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 16 dec 2018 16:40 #359

  • aywar
  • aywar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 11
  • Karma: 0
Šta se dešava sa radovima Nova Pazova - Inđija? Počeli sredinom aprila, rok osam i po meseci, pričali: "Rusi rade- biće pre roka". Kad prođem tuda izgleda mi teška posla da će biti i do roka, a kamoli pre?

Poooz!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 16 dec 2018 20:44 #360

  • Sylvesterium
  • Sylvesterium's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 1
  • Karma: 0
(2018.12.16.) Na relaciji Subotica - Novi Sad (Blizu Vrbasa) je pukla šina. Tačnu lokaciju još ne znam. Ne znam da li je zbog vremenskih uslova, ali se desilo...
Popravka se vrši već ceo dan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru