Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 17 avg 2018 23:38 #261

  • milanche
  • milanche's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 55
  • Karma: 0
Pratim forum već dugo vremena jer imam interesovanja za gradilišta po Novom Sadu. I evo došao je trenutak da se priključim. Dosta putujem vozovima pa sam poželeo da podelim iskustvo koje mi se desilo pre par dana.
Naime, 14. avgusta uveče sam putovao do Inđije, voz koji polazi u 22.00 kasnio je u polasku desetak minuta. Tada je bilo ono nevreme u NS. Međutim do Žeželja smo se zaustavili 3 puta jer nije bilo napona. Međutim posle mosta je sve išlo po planu sve dok nismo stigli u Bešku gde je voz stajao punih sat i petnaest minuta. Čuo sam dve verzije priče, neki kažu da je grom negde udario pa da nije bilo struje dok se u vozu čula priča da je palo neko stablo i preseklo napon.

Poslednja izmena: 17 avg 2018 23:42 od milanche.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, Zex021, Blavak, valjan

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 18 avg 2018 11:45 #262

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 200
  • Primljenih Zahvalnica: 469
  • Karma: 0
milanche napisao/la:
Pratim forum već dugo vremena jer imam interesovanja za gradilišta po Novom Sadu. I evo došao je trenutak da se priključim. Dosta putujem vozovima pa sam poželeo da podelim iskustvo koje mi se desilo pre par dana.
Naime, 14. avgusta uveče sam putovao do Inđije, voz koji polazi u 22.00 kasnio je u polasku desetak minuta. Tada je bilo ono nevreme u NS. Međutim do Žeželja smo se zaustavili 3 puta jer nije bilo napona. Međutim posle mosta je sve išlo po planu sve dok nismo stigli u Bešku gde je voz stajao punih sat i petnaest minuta. Čuo sam dve verzije priče, neki kažu da je grom negde udario pa da nije bilo struje dok se u vozu čula priča da je palo neko stablo i preseklo napon.


Pošto dosta putuješ vozom interesuje me da li je to redovna pojava ili samo posledica nevremena?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 18 avg 2018 12:27 #263

  • milanche
  • milanche's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 55
  • Karma: 0
Poslednji put kada se nešto tako desilo bilo je prošle godine kada je bila ona ogromna oluja. Ako se dobro sećam krov kuće je odneo vetar i prekinuo napon. Mislim da su čak četiri voza bila u stanici Inđija. Putnici su čekali oko 2 sata u Inđiji i onda su se vozovi vratili nazad.
Inače, kada su malo jače oluje ne kasne. Desi se možda par minuta da zakasne u polasku, ali moram reći da su se u poslednje dve godine vozovi dosta stabilizovali što se tiče polazaka.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Ambasador

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 18 avg 2018 12:36 #264

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 145
  • Primljenih Zahvalnica: 136
  • Karma: 0
Poslednjih x godina od kako imam svoj automobil ne putujem vozom, pre toga na redovnoj osnovi... Ko god je više od par puta godišnje išao vozom, zna da su to redovne pojave koje je nemoguće izbeći. Svaka treća, četvrta vožnja je imala ozbiljnije zastoje
U jednoj skorašnjoj situaciji gde sam ženi ostavio auto, izabrao sam povratak u ns vozom, flirtovi već neko vreme voze, mnogi ih hvale... epilog, dobio sam na lotou, prsla kontaktna mreža, 3 sata stajanja blizu Valjeva. Druga stvar, novi flirtovi nisu za putovanje duže od pola sata po pitanju udobnosti.
Da napomenem da bih uvek rado koristio voz i pre automobilskog prevoza kada bi imao neki stepen pouzdanosti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion, Ambasador

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 18 avg 2018 15:46 #265

  • milanche
  • milanche's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 55
  • Karma: 0
Bolje je bilo da su prvo sredili koliko toliko sadašnju prugu kako bi saobraćaj mogao da se odvija bez problema.
Međutim, što se tiče Flirt vozova oni spadaju u regionalne vozove, to je vrsta vozova namenjena za putovanje od sat i po/dva ako se ne varam. Štadler ima u ponudi i intercity vozove koji su namenjeni za duža putovanja. Meni se lično više sviđaju vozovi sa Gošinim lokomitivama jer su mnogo udobnije.
Ne razumem se toliko u infrastrukturu kao ljudi sa ovog foruma, ali kao što sam gore naveo bolje je bilo da su prvo lepo sredili postojeću prugu jer je jeftinije i brže. Po meni je to win-win kombinacija. Ili čak možda da su napravili prugu do 120 kmh ali da ta brzina bude konstantna.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 18 avg 2018 15:54 #266

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3844
  • Primljenih Zahvalnica: 7900
  • Karma: 114
Bilo bi lepo ali... Rusi su predlozili da se rade oba koloseka od jednom, jer se tako radi kvalitetnije.
Prica je bila da ce Kinezi prvo da rade novi kolosek a tek onda rekonstruisu stari sto je - katastrofa. Nadam se da ce ih raditi u isto vreme kao rusi, i nadam se da ce uopste poceti sa radovima.

Koliko se ceka na radove, bilo bi logicno da su sredili barem lagane voznje u Vojvodini ali... ali... politika je cudo. Politicarima bi najvise odgovaralo da vozovi uopste ni ne saobracaju pa da se posle hvale kako su uspostavili zeleznicki saobracaj. Ovako ce na primer, umesto 1:40 kao nekada, voz do Subotice ici i 3 sata, ali ce se oni nakon zavrsetka radova hvaliti kako cemo stizati za 1 sat...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 18 avg 2018 20:46 #267

  • milanche
  • milanche's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 55
  • Karma: 0
Meni je lično bila bolja investicija da smo napravili noviju prugu koja doliči našem standardu. I ovi vozovi mi se nikako ne uklapaju u ceo sistem :yes: :facepalm:
Pala mi je na pamet još jedna star, za ove vozove koje smo platili boga-oca, mogli smo da uložimo u Gošu da napravimo svoje vozove + da pravimo i za druge. Takođe, nek me neko ispravi ako nisam u pravu, mogli smo da unajmimo neku našu firmu da nam radi pruge.
Gledam vozove Končar koji se prave u Hrvatskoj i dosta zemalja u razvoju njih koriste (Mađarska, Češka, Slovenija...), mada da se ne lažemo te zemlje su i za nas decenijama ispred.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 18 avg 2018 22:05 #268

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 5869
  • Primljenih Zahvalnica: 20322
  • Karma: 184
milanche napisao/la:
Meni je lično bila bolja investicija da smo napravili noviju prugu koja doliči našem standardu. I ovi vozovi mi se nikako ne uklapaju u ceo sistem :yes: :facepalm:
Pala mi je na pamet još jedna star, za ove vozove koje smo platili boga-oca, mogli smo da uložimo u Gošu da napravimo svoje vozove + da pravimo i za druge. Takođe, nek me neko ispravi ako nisam u pravu, mogli smo da unajmimo neku našu firmu da nam radi pruge.
Gledam vozove Končar koji se prave u Hrvatskoj i dosta zemalja u razvoju njih koriste (Mađarska, Češka, Slovenija...), mada da se ne lažemo te zemlje su i za nas decenijama ispred.

Za boldovano. Takve već imamo, ne treba ulagati ni praviti, pruge su nam potpuno u skladu sa standardom, odnosno polu-raspadnute.

Za italic. Šta očekuješ da će onda u životu raditi jedan sasvim prosečan kelner i to pogotovo sad kada je njegov (on je vlasnik?) klub izgubio od Crvene zvezde u Evropi?



www.topky.sk/cl/10/1620877/Poorov-manaze...--reakcia-ZOS-Trnava
Poslednja izmena: 18 avg 2018 22:08 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 avg 2018 20:37 #269

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 610
  • Primljenih Zahvalnica: 1503
  • Karma: 74
milanche napisao/la:
Meni je lično bila bolja investicija da smo napravili noviju prugu koja doliči našem standardu. I ovi vozovi mi se nikako ne uklapaju u ceo sistem :yes: :facepalm:
Pala mi je na pamet još jedna star, za ove vozove koje smo platili boga-oca, mogli smo da uložimo u Gošu da napravimo svoje vozove + da pravimo i za druge. Takođe, nek me neko ispravi ako nisam u pravu, mogli smo da unajmimo neku našu firmu da nam radi pruge.
Gledam vozove Končar koji se prave u Hrvatskoj i dosta zemalja u razvoju njih koriste (Mađarska, Češka, Slovenija...), mada da se ne lažemo te zemlje su i za nas decenijama ispred.

Končarevi vozovi se koriste samo u Hrvatskoj i nigde više. Bosna je kupila jedan ali je vraćen, ako se ne varam, jer je bilo problema sa plaćanjem. Mađarska koristi Stadler vozove, Slovenija ima nešto starih vozova i Siemens Desiro a nedavno je naručila nekoliko modela od Stadlera. Češku da ne pominjem. Ona je svetlosnim godinama ispred nas. Em što koristi stara, modernizovana vozila, me ima nova od Škode i to nekoliko modela a ima i RailJet vozove od Siemensa.
Mislim da, za cenu koju smo dali za nove vozove, ne bi mogli da pokrenemo Gošu. Za pokretanje Goše je potrebna mnogo ozbiljnija priča uz podršku države. Poput FIAT-a u Kragujevcu.

Od naših firmi za pruge, postoji jedino ZGOP, koji radi gornji stroj pruga a zemljane radove na donjem stroju, može da radi skoro svako.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 avg 2018 20:39 #270

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 610
  • Primljenih Zahvalnica: 1503
  • Karma: 74
Pakula napisao/la:
Danas sam se šetao po Fruškoj Gori, pa napravih par snimaka radova na železničkom tunelu kod Čortanovaca. Pa ako nekog zanima evo.
Došao sam odozgo, od Vile Stanković:

Prošao sam pored ovoga, što ne znam šta je, ali je veliko (ima nekoliko takvih, šta god da su):



Ovo na fotografiji je betonski štitnik, da ga tako nazovem. Nalazi se naspram svakog od stubova budućeg vijadukta i služi da odbije zemlju od stuba u slučaju njenog klizanja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, kasko, mrnjavi, Duja, Zex021, sasar, Blavak, valjan, Eldarion, AeroDron, Ambasador

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 avg 2018 15:19 #271

  • milanche
  • milanche's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 55
  • Karma: 0
Upravo sam putao vozom iz Inđije, pa sam odlučio da podelim par slika.



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Zex021, sasar, Blavak, valjan, Eldarion, Gradjanin, Ambasador

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 avg 2018 15:22 #272

  • milanche
  • milanche's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 55
  • Karma: 0
Evo i drugog dela slika.




Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, ranko su ns, kasko, mrnjavi, Duja, Brane, Zex021, sasar, Blavak, Mikins, valjan, Eldarion, kuburicsrdjan, Gradjanin, Ambasador

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 avg 2018 16:06 #273

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3844
  • Primljenih Zahvalnica: 7900
  • Karma: 114
Bravo, nastavi sa izveštavanjem sledeći put.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: milanche

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 avg 2018 12:42 #274

  • aywar
  • aywar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 11
  • Karma: 0
Juče sam čuo od konduktera da se planira zatvaranje pruge Novi Sad - Inđija od februara 2019, a zatvaranje pruge Subotica - Novi Sad od marta 2019.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 avg 2018 12:52 #275

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3844
  • Primljenih Zahvalnica: 7900
  • Karma: 114
Da, zato rade Pančevo, Zrenjanin, Novi Sad.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 29 avg 2018 08:04 #276

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3844
  • Primljenih Zahvalnica: 7900
  • Karma: 114
Bio sam do Titela i usput primetio da je pruga dovedena u red. Na mnogim mestima su betonski pragovi. Videćemo da li će od sledeće nedelje početi saobraćaj kao što su najavili.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Zex021, Mikins, milanche

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 sep 2018 11:01 #277

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 500
  • Primljenih Zahvalnica: 491
  • Karma: -50
"Preduzeće "RŽD Internešenel" završilo je betoniranje prvog stuba dvokolosečnog vijadukta u plavnom delu Dunava deonice Stara Pazova - Novi Sad, na budućoj brzoj pruzi Beograd - Budimpešta, i već pristupa izgradnji prvog ankernog stuba.
Ukupna dužina ovog jedinstvenog železničkog dvokolosečnog mosta u Srbiji, koji se sastoji od šest delova, dostiže tri kilometra.. .itd."
www.rtv.rs/sr_lat/ekonomija/aktuelno/nap...dimpesta_946642.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Zex021, sasar, Blavak, Mikins, kuburicsrdjan, Ambasador

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 sep 2018 13:17 #278

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3844
  • Primljenih Zahvalnica: 7900
  • Karma: 114
Malo bla, malo trucc
Pruga Stara Pazova-Novi Sad do novembra 2021.

ČORTANOVCI -
Pruga Stara Pazova - Novi Sad, koja je deo buduće brze pruge Beograd - Budimpešta, biće završena do novembra 2021, a potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je danas, obilazeći radove na izgradnji vijadukta i tunela Čortanovci, istakla da je ulaganje u razvoj železnice sinonim za razvoj i napredak Srbije.

"Kad god se ulagalo u železnicu i Srbija se razvijala i tako je bilo u prethodnih više od sto godina. Znamo da se Srbija ubrzano razvijala krajem 19. veka, kao i sedamdesetih kad se gradila barska pruga, ali isto tako znamo i koliko su i Srbija i njena železnica stagnirale u prethodnih 20-30 godina, jer smo 2013 i 2014. zatekli pruge kojima se ide 10, 30 ili 40 kilometara na čas, što je posledica decenija neulaganja", rekla je Mihajlović.


Obraćajući se novinarima posle obilaska radova, ona je istakla da je gradilište kod Čortanovaca uređeno, da postoji dobra i efikasna saradnja srpskih i ruskih kompanija.

"Sve se radi u skladu s ugovorom, kao što je bio slučaj i na drugim projektima na kojima je radio RŽD", rekla je Mihajlović i dodala da je do sada ugovoren celokupan iznos ruskog kredita od 800 miliona dolara, a da je do sada povučena oko polovina sredstava.

Ona je navela da je vrednost infrastrukturnih projekata tekućih i planiranih na teritoriji Vojvodine najmanje dve milijarde evra i da je sledeći sastanak zajedničke radne grupe Vlade Vojvodine i Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture zakazan za ponedeljak.

Obilasku radova, koje izvodi ruska kompanija "RŽD internešnel", prisustvovao je i ambasador Ruske Federacije u Srbiji Aleksadar Čepurin i pokrajinski premijer Igor Mirović.

Generalni direktor RŽD Internešnel Sergej Pavlov je rekao da je to ogromano gradilište čak i za tu kompaniju i zhvalio Vladi Srbije na podršci.

"Postoji dobra saradnja i razumevanje problema, koji postoje na svakom gradilištu", rekao je Pavlov.

On je kazao da svuda gde grade pruge, obnavljaju i škole, kao što je to slučaj sa školom "23. oktobar" u Sremskim Karlovcima, u kojoj je kompanija RŽD Internešenel obnovila učionicu za ruski jezik i opremila je potrebnim nameštajem i opremom.

Izgradnja vijadukta i tunela "Čortanovci", na deonici Stara Pazova - Novi Sad, u okviru izgradnje pruge za velike brzine, jedan je od najkrupnijih građevinskih poduhvata u ovom delu Evrope.

Radovi su počeli 11. avgusta 2017. godine a vrednost posla je oko 337,6 miliona dolara.

Grade se dve tunelske cevi, obe dužine od po 1,1 kilometar, kao i vijadukt dužine 2,9 kilometra i nosiće ga 58 stubova, od kojih će najviši biti 28 metara.

Nakon obilaska gradilišta u Čortanovcima, potpredsednica Mihajlović i ambasador Čepurin će sa predstavnicima ruskih i srpskih žželeznica posetiti školu "23. oktobar" u Sremskim Karlovcima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 sep 2018 21:53 #279

  • sasar
  • sasar's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 121
  • Primljenih Zahvalnica: 454
  • Karma: 7
Od 0:17 do 0:20 imate nacrtanu dinamiku radova.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 sep 2018 13:05 #280

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3844
  • Primljenih Zahvalnica: 7900
  • Karma: 114
Ja je ne mogu povecati da bude vidljiva
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru