Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 04:43 #1801

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2662
  • Primljenih Zahvalnica: 3047
Razlog više da ih redovno zamenjujemo, kako ne bi zaseo neki bolesnik uveren da nije isti.
Poslednja izmena: 01 okt 2023 04:47 od TurboMaximus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Dukelander, Buck, mrnjavi, Djordje Cvarkov, eegor84

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 15:00 #1802

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1372
  • Primljenih Zahvalnica: 2824
Poenta svega je da projekat nije otkazan i da će pruge biti. U svetu se vodi ekonomski rat zapada protiv Kine, a kod nas se to prenosi u ovakvim vestima. Recimo napadi na Ling Long i kampanja protiv njega, a istovremeno niko ni reč da kaže protiv fabrike potpuno iste delatnosti u Inđiji, samo što iza te druge stoji kapital tzv Prvog sveta. Isto važi i za most ka Kamenici gde je kampanja protiv njega uglavnom korištena da se istakne da se "neće kineske investicije". To su interesi velikih sila, ali ono što nas interesuje je da pruga bude gotova - ma ko da je radi - pa da putujemo do Beča 3,5 sata, a do Budimpešte još kraće. . .
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 16:16 #1803

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2662
  • Primljenih Zahvalnica: 3047
A zašto ne do Pekinga?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 16:33 #1804

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4879
  • Primljenih Zahvalnica: 8065
neusatz! napisao/la:
Poenta svega je da projekat nije otkazan i da će pruge biti. U svetu se vodi ekonomski rat zapada protiv Kine, a kod nas se to prenosi u ovakvim vestima. Recimo napadi na Ling Long i kampanja protiv njega, a istovremeno niko ni reč da kaže protiv fabrike potpuno iste delatnosti u Inđiji, samo što iza te druge stoji kapital tzv Prvog sveta. Isto važi i za most ka Kamenici gde je kampanja protiv njega uglavnom korištena da se istakne da se "neće kineske investicije". To su interesi velikih sila, ali ono što nas interesuje je da pruga bude gotova - ma ko da je radi - pa da putujemo do Beča 3,5 sata, a do Budimpešte još kraće. . .

Има разлике између те две фабрике и између начина рада Кинеза и Јапанаца.
Осим што су и једни и други технолошки напреднији од нас, Јапанци радове изводе релативно транспарентно, Кинези не.
Студија за Тојо тајерс је јавно доступна, за Линглонг није осим ако се нешто није променило и направљен је цео циркус око ње.

Фабрике у Лозници и Шапцу су Кинези практично завршили без грађевинске дозволе. Дозвола је добијена мало пре функционалних испитивања итд.
Постоји разлог наравно зашто им се повлађује али они сами функционишу унутар неких сопствених правила и начина организације који нису примерни.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 16:48 #1805

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2662
  • Primljenih Zahvalnica: 3047
Litijum dolazi sa zapada pa ga država ipak gura. Nema tu nikakvog principa, sem jednog. Pogađajte - SAD! (nemate nijedan pokušaj)

Generalna poenta je da budala uči na svojim greškama, a idiot ne uči ni na svojim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 17:21 #1806

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1372
  • Primljenih Zahvalnica: 2824
TurboMaximus napisao/la:
Litijum dolazi sa zapada pa ga država ipak gura. Nema tu nikakvog principa, sem jednog. Pogađajte - SAD! (nemate nijedan pokušaj)

Generalna poenta je da budala uči na svojim greškama, a idiot ne uči ni na svojim.

Država balansira između istoka i zapada. Malo Zorka, malo motorka.. Usput, nemačka vlada je insistirala d au evropske planove pomoći uđe i taj rudnik litijuma kao deo plana za sputavanje kineskog uticaja, pošto Amerika iKina ratuju oko toga, link je ispid, ali ipak vratimo se ovoj pruzi...

www.bbc.com/serbian/lat/svet-65403207
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Poslednja izmena: 01 okt 2023 17:30 od neusatz!.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 17:29 #1807

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1372
  • Primljenih Zahvalnica: 2824
Dukelander napisao/la:
neusatz! napisao/la:
Poenta svega je da projekat nije otkazan i da će pruge biti. U svetu se vodi ekonomski rat zapada protiv Kine, a kod nas se to prenosi u ovakvim vestima. Recimo napadi na Ling Long i kampanja protiv njega, a istovremeno niko ni reč da kaže protiv fabrike potpuno iste delatnosti u Inđiji, samo što iza te druge stoji kapital tzv Prvog sveta. Isto važi i za most ka Kamenici gde je kampanja protiv njega uglavnom korištena da se istakne da se "neće kineske investicije". To su interesi velikih sila, ali ono što nas interesuje je da pruga bude gotova - ma ko da je radi - pa da putujemo do Beča 3,5 sata, a do Budimpešte još kraće. . .

Има разлике између те две фабрике и између начина рада Кинеза и Јапанаца.
Осим што су и једни и други технолошки напреднији од нас, Јапанци радове изводе релативно транспарентно, Кинези не.
Студија за Тојо тајерс је јавно доступна, за Линглонг није осим ако се нешто није променило и направљен је цео циркус око ње.

Фабрике у Лозници и Шапцу су Кинези практично завршили без грађевинске дозволе. Дозвола је добијена мало пре функционалних испитивања итд.
Постоји разлог наравно зашто им се повлађује али они сами функционишу унутар неких сопствених правила и начина организације који нису примерни.

Slažem se, ali oranice se pretvarju u industrijsko zemljište i oko Zrenjanina i u Inđiji, pa je kritika da su nam potrebne vojvođanske oranice, a ne fabrike, bila usmerena samo ka LingLongu. Dozvole i legalnost je jedno, a legitimitet je drugo. Nisam video neke kritike toga što u Beočinu )legalno) sa dozvolom koju je još Dulić dao, spaljuju gume. Da to KInezi rade imali bi demonstracije i sve prozapadne medije da grme o tome. Fokus kritika je veoma tendenciozno usmeren ka kineskim investicijama, isto tako je preneta i ova netačna vest da je propao projekt koji izvode Kinezi. A da su to radili Nemci verovatno bi takvu vest objavio neki Informer. Baš me briga ko izvodi radove na pruzi, meni je bitno da ona bude gotova, funkcionalna i sigurna i da idem za manje od dva sata do Budimpešte. .
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Хомер, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 okt 2023 20:33 #1808

  • eegor84
  • eegor84's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 100
  • Primljenih Zahvalnica: 120
Mislim da je ipak veoma bitno da li su kineske ili evropske investicije. Za kineske kredite nema toliko provera, cena se napumpa a radove na kraju moraju da izvode njihovi radnici itd. Ali smo toliko spustili kriterijume da je samo bitno "nek se nesto gradi" a ne cena toga i pod kojim uslovima je to uradjeno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: RM77, Djordje Cvarkov

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 okt 2023 00:38 #1809

  • Sv. Ilija
  • Sv. Ilija's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 124
  • Primljenih Zahvalnica: 62
neusatz! napisao/la:
Baš me briga ko izvodi radove na pruzi, meni je bitno da ona bude gotova, funkcionalna i sigurna i da idem za manje od dva sata do Budimpešte. .
Pazi da neces. AV rekao 2h i 40min, znaci ako bude 3h bice dobro
neusatz! napisao/la:
Poenta svega je da projekat nije otkazan i da će pruge biti. U svetu se vodi ekonomski rat zapada protiv Kine, a kod nas se to prenosi u ovakvim vestima. Recimo napadi na Ling Long i kampanja protiv njega, a istovremeno niko ni reč da kaže protiv fabrike potpuno iste delatnosti u Inđiji, samo što iza te druge stoji kapital tzv Prvog sveta. Isto važi i za most ka Kamenici gde je kampanja protiv njega uglavnom korištena da se istakne da se "neće kineske investicije". To su interesi velikih sila, ali ono što nas interesuje je da pruga bude gotova - ma ko da je radi - pa da putujemo do Beča 3,5 sata, a do Budimpešte još kraće. . .
Tek to neces, od Budimpeste do Beca se putuje 2.5h, znaci 5h do Beca. A Ling Long se pravi samo i iskljucivo zbog Nemaca tj. VW koncerna
Poslednja izmena: 02 okt 2023 00:42 od Sv. Ilija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 okt 2023 09:26 #1810

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3841
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
eegor84 napisao/la:
Mislim da je ipak veoma bitno da li su kineske ili evropske investicije. Za kineske kredite nema toliko provera, cena se napumpa a radove na kraju moraju da izvode njihovi radnici itd. Ali smo toliko spustili kriterijume da je samo bitno "nek se nesto gradi" a ne cena toga i pod kojim uslovima je to uradjeno.

Pritom su Kinezi zasticeni kao ugrozene vrste, kao da imaju diplomatski imunitet i niko im ne moze nista
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 okt 2023 11:04 #1811

  • eegor84
  • eegor84's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 100
  • Primljenih Zahvalnica: 120
Govorim i o uslovima u kojima su radili radnici u Linglongu. U Indjiji toga nije bilo pa je besmisleno porediti te dve stvari kao da sad mrzimo redom sve fabrike guma. Niko nema nista protiv bilo cijih investicija ali moraju se postovati neki standardi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 okt 2023 15:55 #1812

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1372
  • Primljenih Zahvalnica: 2824
Skrećemo sa teme, sem u onoj meri koja se odnosi na poreklo investicije. Uslovi za rad u nekim zapadnim investicijama su gori nego u Ling Longu, ljudi umiru u fabrikama i nose pelene, ali se od toga ne pravi problem zato što su to investicije Prvog svet, ili njegovih saveznika. Predrasude su čudo, a one nastaju na osnovu propagande protiv Kineza, zato što je to u interesu zapadnih investitora da izbace Kineze iz posla i da onda ovde otvore fabrike gde bi bili još gori uslovi po radnike. To se zove surovi kapitalizam i onda i imamo ovakve propagandne vesti da je propala izgradnja brze pruge. A nije, što znači da je preneta lažna i tendenciozna vest. Pruga se i dalje gradi...
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mlata, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 okt 2023 18:50 #1813

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 314
  • Primljenih Zahvalnica: 615
Kinezi bas i nisu sjajani ni kao narod, ni kao investitori. To je kultura ponasanja, ophodjenja i poslovanja, koja nema mnogo veza sa nasim. Usudio bih se reci, da su u tom smislu ispred nas Japanci, a Kinezi iza.
Takodje, sam sistem rada sa njima bas stetan za nas. Mi uzmemo kredit od njihove drzavne banke, da bi njihove drzavne firme bile glavni izvodjaci i vratili novac u Kinu - drzavi. Njima je to win-win.
Pritom, za njih vaze lex specialis u smislu primene nasih zakona tj na njihove radnike se ne primenjuju nasi zakoni, vec zakoni Kine itd.
Jedna bezvezna pozicija, gde smo mi, kao neko ko nije imao novac, bio prinudjen da pristane na neke uslove gde bi neko sa vis edostojanstva i brige o svom narodu, reko jedno lepo - Neka, hvala...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: eegor84

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 okt 2023 21:34 #1814

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8435
  • Primljenih Zahvalnica: 36048
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 okt 2023 22:30 #1815

  • Brick
  • Brick's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 290
  • Primljenih Zahvalnica: 2471
Most preko DTD kanala kod Novog Sada:









Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, neusatz!, sergio-m, mrnjavi, Duja, Brane, sasar, Bridgeboy, Blavak, valjan, MVBG1, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 okt 2023 22:31 #1816

  • Brick
  • Brick's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 290
  • Primljenih Zahvalnica: 2471
Panorama:



Stubovi:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, sergio-m, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, sasar, Bridgeboy, Blavak, valjan, MVBG1, vladulns, mmirkovic, hellisus, Чиле, mileinc

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 11 okt 2023 21:36 #1817

  • Brick
  • Brick's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 290
  • Primljenih Zahvalnica: 2471
Napredak:



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Pripadnik, sergio-m, mrnjavi, Duja, Brane, sasar, Bridgeboy, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, MVBG1, mmirkovic, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 okt 2023 00:25 #1818

  • Brick
  • Brick's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 290
  • Primljenih Zahvalnica: 2471
Danas:



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, neusatz!, sergio-m, mrnjavi, Duja, Brane, sasar, Blavak, valjan, MVBG1, mmirkovic, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 21 okt 2023 23:10 #1819

  • Brick
  • Brick's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 290
  • Primljenih Zahvalnica: 2471
Lepo napreduju:



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, mrnjavi, Duja, Brane, sasar, Blavak, valjan, Чиле

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 22 okt 2023 09:00 #1820

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 547
  • Primljenih Zahvalnica: 534
Koja je ovo lokacija?

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru