Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 maj 2018 12:21 #181

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3278
  • Primljenih Zahvalnica: 6447
  • Karma: 106
Somborska pruga je u mnogo boljem stanju nego subotička i međunarodni voz ne bi treba da putuje mnogo duže.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 maj 2018 11:00 #182

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 545
  • Primljenih Zahvalnica: 1348
  • Karma: 90
valjan napisao/la:
Baš sam nedavno gledao red vožnje do SU i nazad, i voz koji ide preko SO putuje nekih 4 sata i frtalj, ako se dobro sećam podatka iz reda vožnje, a ovom koji ide preko Vrbasa treba oko 2:20 do dva i po sata...

Da, ako ide preko Sombora putuje 4.17h ali ima zadržavanje u Bogojevu od 16 minuta jer se menja smer vožnje i ima zadržavanje u Somboru od 23 minuta.
Pruga jeste u boljem stanju ali je relacija duža. Preko Sombora ima oko 170 km a preko Vrbasa oko 98 km.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, das ivon, Eldarion

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 maj 2018 20:14 #183

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3278
  • Primljenih Zahvalnica: 6447
  • Karma: 106
Ali do Sombora je moguće voziti 80-100km/h a od Vrbasa do Subotice 40, tako da nisam siguran da je velika razlika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 maj 2018 21:43 #184

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2574
  • Primljenih Zahvalnica: 5348
  • Karma: 138
Preko preče, naokolo brže.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
"Narod koji izabere korumpirane, prevarante, lopove i izdajnike nije žrtva, već saučesnik!"
Džordž Orvel
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 maj 2018 05:21 #185

  • aywar
  • aywar's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 8
  • Karma: 0
Uz dužno poštovanje, mislim da je odluka o zatvoru pruge Inđija - Stara Pazova mogla da bude bolja.

Gubi se pola sata preko Golubinaca, dvadesetak vozova sa 100-150 putnika čeka svakodnevno, to je preko 1000 radnih sati dnevno. 1000 radnih sati je 7-8 meseci u nečijoj radnoj godini sa osmočasovnim radnim vremenom. Plus, gubici i čekanja teretnog saobraćaja. U štampi kruži informacija da će se raditi 8 i po meseci, izračunajte gubitke u vremenu i čekanju, a između Stare Pazove i Inđije je 8-9 kilometara, pa to je 30 METARA pruge dnevno!? Ne znam kako onda misle da urade prugu do Budimpešte za tri godine, ako u najravnijoj ravnici remontuju postojeći kolosek tim tempom.

Čak i da je ta dinamika rada zbog nečega - prvi radovi, dupli kolosek, surov planinski teren između Inđije i Stare Pazove ( ;) ;) :P ) prihvatljiva, zar ne može da se prvo uradi kilometar-dva duple pruge od Inđije do koloseka koji ide iz Golubinaca, pa da se spoji privremenom skretnicom (jer vozovi sa severa svakako prolaze tim kolosekom)? A posle neka se gradi ostatak do Stare Pazove, bez čekanja putnika i tereta i obilaženja okolo naokolo preko Golubinaca?
Takva odluka bi uzela u obzir cost-benefit većeg broja faktora, a u infrastruktura i železnica bi pokazali da brinu o svojim klijentima, mogao bi da se napravi odličan PR.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 09 maj 2018 23:00 #186

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 545
  • Primljenih Zahvalnica: 1348
  • Karma: 90
U tih 8 i po meseci je uračunata i gradnja tri podvožnjaka i jednog pothodnika na pomenutoj relaciji te mislim da je opravdano tih 8 i po meseci rada.
Sa druge strane, moguće je uraditi takvu skretnicu, uz još težu organizaciju saobraćaja nego preko Golubinaca. A s obzirom da će se baš na toj deonici raditi podvožnjaci i pothodnik nije baš izvodljivo to tako uraditi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, das ivon, zeljolaki

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 maj 2018 11:55 #187

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 545
  • Primljenih Zahvalnica: 1348
  • Karma: 90
Evo izveštaja sa gradilišta tunela i vijadukta kod Čortanovaca od 06.05.2018. godine
Tunel i vijadukt Čortanovci 06.05.2018.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, sasar, Blavak, Bogdus, valjan, neobuscitta, Fruškogorac™

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 14:42 #188

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3054
  • Primljenih Zahvalnica: 10553
  • Karma: 182
Juce sam isao iz NS za BG Stadlerom. Majko moja kako je sporo. Jos stajanje u Golubincima 20 minuta... Za koliko godina se planira zavrsetak trase NS-BG? Znam da Rusi treba da zavrse za 4, ali Kinezi jos nisu ni poceli a takodje ne znam ko radi deo od Cortanovaca do NS.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 14:47 #189

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3278
  • Primljenih Zahvalnica: 6447
  • Karma: 106
Sve do NS rade RŽD (rusi). Do kraja godine ce biti gotovo do Stare Pazove. Tu će biti neko ubrzanje ali onda sledi do Beške i potpuna obustava saobraćaja. Nova trasa kod Čortanovaca se već radi i fali, ono što je meni najbitnije zbog novog mosta, ostatak od Karlovačkih vinograda. Očigledno se radi po etapama, tako da će komplet biti za 4 godine, iako mislim da su sve osmi Čortanovaca mogli da odrade za godinu, godinu ipo da se angažovali sve moguće kapacitete.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 14:56 #190

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3054
  • Primljenih Zahvalnica: 10553
  • Karma: 182
Da dosta dugo vremena. Zaista je tužno ići onakvom prugom kakva je trenutno. Pogotovu deo od NBG do BG stanice koji je 10KM/h a to ne znam kako će srediti jer je u pitanju most.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 15:35 #191

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3278
  • Primljenih Zahvalnica: 6447
  • Karma: 106
Svi vozovi će ići na Prokop a tamo je brzina 100km/h.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 16:05 #192

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3054
  • Primljenih Zahvalnica: 10553
  • Karma: 182
Sta ce biti sa starim mostom?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 16:14 #193

  • ChobbyNS
  • ChobbyNS's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 9
  • Karma: 0
Uklanja se a pruga bi trebalo da se montira na most na Adi, tako sam bar negde pročitao.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 16:26 #194

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3278
  • Primljenih Zahvalnica: 6447
  • Karma: 106
To je netačno. Pruga NBG-Prokop ide preko novog železničkog mosta sada i tako će i biti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Fruškogorac™

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 17:28 #195

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3054
  • Primljenih Zahvalnica: 10553
  • Karma: 182
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak, lala021ns

Re:RE: Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 21:13 #196

  • ChobbyNS
  • ChobbyNS's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 9
  • Karma: 0
kasko napisao/la:
To je netačno. Pruga NBG-Prokop ide preko novog železničkog mosta sada i tako će i biti.
Moguće, to sam pročitao negde na internetu, nije bila neka proverena informacija.
A ovo da će ukloniti taj mali tramvajski most mi deluje kao realna varijanta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 21:48 #197

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 282
  • Primljenih Zahvalnica: 734
  • Karma: 9
Ako se ne varam, brzina NBG - Prokop je 80 kilometara na čas, kao u većini BG čvora. Što se tiče prebacivanja šina na most na Adi, ne znam zašto bi se to radilo i da li je uopšte izvodljivo, s obzirom da je tramvajski kolosek 1000mm u Beogradu, a železnički 1435 mm. Jes da su šine odvojene, ali opet...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Fruškogorac™

Re:RE: Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 22:11 #198

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3278
  • Primljenih Zahvalnica: 6447
  • Karma: 106
Ne tripujte se ljudi. Upravo se radi tender za postavku tramvajskih koloseka preko Mosta na Adi. Nikakve veze ni trasom ni lokacijom nema sa zeleznicom.

sr.wikipedia.org/wiki/Stari_%C5%BEelezni%C4%8Dki_most_(Beograd)

sr.wikipedia.org/wiki/Novi_%C5%BEelezni%C4%8Dki_most_(Beograd)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Fruškogorac™

Zeleznicka stanica Petrovaradin 14 maj 2018 22:12 #199

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3278
  • Primljenih Zahvalnica: 6447
  • Karma: 106
Post broj 120 na ovoj temi:
Планиране пројектне брзине на деоници Београд Центар – Стара Пазова су:
– од станице Београд Центар до станице Нови Београд, преко моста на Сави, 100 km/h;
– од станице Нови Београд до станице Батајница, кроз тунел Бежанијска коса, 120 km/h;
– од станице Батајница до станице Нова Пазова пројектна брзина је 200 km/h на колосецима намењеним за
путнички саобраћај, а 120 km/h на колосецима намењеним за саобраћај теретних возова;
– на деоници Нова Пазова – Стара Пазова пројектна брзина је 200 km/h на централним колосецима
намењеним за мешовити саобраћај, а 160 km/h на спољним колосецима исто намењеним за мешовити саобраћај.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2018 22:37 #200

  • das ivon
  • das ivon's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 721
  • Primljenih Zahvalnica: 2235
  • Karma: 36
Da, most preko Ade ce tramvajem povezati NBG I Banovo brdo i skratiti put. Stanica Prokop/Centar ce se takodje sporo graditi, i trebace godine da pocne spolja da lici na stanicu. Sve u svemu, ogroman zaostatak, kao cena za lude godine.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru