Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Zeleznicki cvor Novi Sad 18 nov 2017 10:37 #121

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2580
  • Primljenih Zahvalnica: 4626
  • Karma: 138
Isecak Cvor Novi Sad:

Otvara se stanica Rumenka, teretni i putnicki saobracaj sa 100km/h, rekonstrukciaj stanicnih zgrada...
Планирано је да се станице: Кисач, Врбас, Бачка Топола и Наумовићево реконструишу тако, да се у њима
могу претицати возови дужине 750 m, као и да се отвори станица Руменка. Остале станице Змајево,
Степановићево, Ловћенац и Жедник, прилагођене су потребама одвијања саобраћаја на прузи и локалним
потребама насеља у којим се налазе, водећи рачуна да се маневарске вожње не одвијају по отвореној прузи.

Планирано је да све станице на прузи буду отворене за путнике, опремљене перонима и потходницима, са
уређеним станичним зградама и станичним комплексима, уз обезбеђене услове приступачности особама са
посебним потребама.

Планска решења која обухватају стратешки утврђену трасу, модернизацију, реконструкцију и изградњу пруге
за брзину 200 km/h, у складу са законски дефинисаним прописима, представљају стечене планске обавезе у даљој
планско-техничкој разради простора и у том погледу имају обавезујући карактер. Дата планска решења
представљају смернице за израду техничке и планске документације, којом ће се за ову деоницу дефинисати
елементи за директно спровођење.

Чвор Нови Сад

Чвор Нови Сад је конципиран и изграђен на једноколосечној прузи. Планом је предвиђено техничко решење
тако да се савремена двоколосечна магистрална пруга проведе кроз чвор и у складу са тим предвиђена је
неопходна реконструкција путничке станице, повезивање теретне станице и одговарајуће увођење прикључних
пруга у чвор. Испред путничке станице Нови Сад из правца Београда издваја се колосек према теретној станици.
Планиране скретнице омогућавају да теретни возови који скрећу ка теретној станици или из ње могу да излазе на
главну пругу не смањујући брзину кретања од 100 km/h. За функционисање путничке станице на двоколосечној
прузи, предвиђена је доградња потходника и перона за возове који се крећу у смеру према Суботици, као
реконструкција излазног дела станице. Планирано је поновно отварање станице Руменка
у којој се издваја теретни
саобраћај за теретну станицу Нови Сад или из теретне станице укључује на пругу у смеру ка Суботици,
денивелисано са главном пругом. Прикључне пруге из Оџака и Римских шанчева уводе се у путничку и теретну
станицу независно од двоколосечне магистралне пруге, а распутница Сајлово се укида.
Poslednja izmena: 18 nov 2017 10:39 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, TurboMaximus, Novajlija, sasar, Light, valjan, neobuscitta

Zeleznicki cvor Novi Sad 27 nov 2017 21:07 #122

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 2725
  • Primljenih Zahvalnica: 8054
  • Karma: 163
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Blavak, Light

Zeleznicki cvor Novi Sad 28 nov 2017 11:47 #123

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 170
  • Primljenih Zahvalnica: 432
  • Karma: 10
Postoji li negde skica stare i nove trase kod Čortanovaca i Beške?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Zeleznicki cvor Novi Sad 28 nov 2017 11:55 #124

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2580
  • Primljenih Zahvalnica: 4626
  • Karma: 138
neobuscitta napisao/la:
Postoji li negde skica stare i nove trase kod Čortanovaca i Beške?

Post #41
Poslednja izmena: 28 nov 2017 11:57 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Re:RE: Zeleznicki cvor Novi Sad 28 nov 2017 15:48 #125

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2580
  • Primljenih Zahvalnica: 4626
  • Karma: 138
Nista mi se ovo ne svidja sto se pocetak stalno odmice u buducnost, jer smatram povezanim sa radovima oko novog mosta:
Počinje moderniazacija pruge od Beograda do Stare Pazove

ČORTANOVCI - Modernizacija i rekonstrukcija železničke pruge Beograd-Budimpešta, na deonici od Beograda do Stare Pazove počeće sutra. Prva faza radova na deonici Stara Pazova-Novi Sad uveliko je u toku i radi se punom parom. Posao je poveren ruskoj kompaniji koja od septembra raščišćava teren kod Čortanovaca, gde će se graditi i najzahtevniji deo pruge – vijadukt od oko 3 kilometra. ...
Druga faza radova odnosi se na rekonstrukciji otvorene pruge dužine oko 40 kilometara, koja bi trebalo da počne u prvom kvartalu naredne godine.

RTV (Dejan Kreculj)

Još neko vreme ovaj voz će na deonici pruge Stara Pazova - Novi Sad kod Čortanovaca, saobraćati na zemlji.

"Radi se mostovska konstrukcija poznatiji kao vijadukt. To predstavlja dve paralelne mostovske konstrukcije svaka dužine skoro 3 kilometara", rekao je Mansurbek Sultanov, prvi zamenik direktora ogranka "RZZD International" u Srbiji.

Vijadukt će se prostirati neposredno uz desnu obalu Dunava, i na izlazu iz tunela, čija se izgradnja očekuje u martu.

Trenutno se izvode možda i najzahtevniji radovi na trasi pruge Stara Pazova - Novi Sad. Radiće se i dva tunela ukupne dužine 2.200 metara. Konačan završetak radova planiran je za 2021. godinu.

U toku su radovi na postavljanju šipova radi zaštite od klizanja tla na mestu gde će prolaziti vijadukt i tunel.

"Sa inženjerske strane oba objekta su jako komplikovana. Ovde imamo 75 kilometara šipova, koji moraju biti duboko u zemlji. To ukupno daje tri hiljade šipova, svaki dužine od po 30 metara", rekao je Sultanov.

Izgradnja tunela i vijadukta finansira se iz ruskog državnog kredita u iznosu od oko 338 miliona dolara.

Radovi na otvorenom delu pruge u decembru ili januaru

Nedavno je potpisan i aneks ugovora za početak radova druge faze, koja se odnosi na rekonstrukciju otvorenog dela pruge, za šta je obezbeđeno skoro 250 miliona dolara.

"Mi sada čekamo građevinsku dozvolu i uplatu avansa od srpske strane. Nama je obećana građevinska dozvola i kada je dobijemo krećemo sa radovima, mi smo u potpunosti spremni", kaže Sultanov i dodaje da mu je rečeno da će građevinsku dozvolu dobiti u decembru ili januaru.

Ako Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture održi obećanje, pripremni radovi na otvorenom delu pruge mogli bi da počnu već u januaru.

Cela deonica pruge Beograd - Budimpešta, na kojoj se nalazi i trasa od Stare Pazove do Novog Sada, trebalo bi da bude završena do početka 2023. godine.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Light

Re:RE: Zeleznicki cvor Novi Sad 06 dec 2017 20:02 #126

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 503
  • Primljenih Zahvalnica: 1166
  • Karma: 88
Reportaža sa gradilišta tunela i vijadukta Čortanovci sa stranice Pruge i vozovi Vojvodine čiji sam jedan od urednika.

https://www.facebook.com/prugeivozovivojvodine/posts/1965296490153292
Poslednja izmena: 06 dec 2017 20:10 od Brane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, Duja, Zex021, Blavak, Bogdus, valjan
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru