Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 jun 2017 21:02 #101

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
BELGRADE (Serbia), June 22 (SeeNews) - Russian railway engineering company RZD International has started preparatory works for the overhaul of the Belgrade-Budapest railway line, the deputy managing director of the company's Serbian unit, Mansurbek Sultanov, said on Thursday.
"We started the preparatory works four days ago," Sultanov said in a video file posted on the website of Serbian news agency Tanjug.
RZD International will be in charge of the overhaul of the Stara Pazova-Novi Sad railway section, which includes the Cortanovci tunnel, and plans to start the reconstruction works in July, he added.
The reconstruction of the Stara Pazova-Novi Sad section is financed with the proceeds from a $800 million (717 million euro) loan extended by Russia to state-run railway operator Zeleznice Srbije in 2013, Serbian infrastructure minister Mihajlovic said earlier this month.
In May, the Serbian government said it plans to start in November the overhaul of the Belgrade-Stara Pazova railway section, funded with a $297.6 million loan from the Export-Import Bank of China.
China, Serbia and Hungary signed a memorandum of understanding for the reconstruction of the 370 km-long Belgrade-Budapest rail route in December 2014.
- See more at: seenews.com/news/russias-rzd-to-start-ov...sthash.2OY1QbAJ.dpuf
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 jul 2017 15:50 #102

  • Dejan90
  • Dejan90's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 10
  • Karma: 0
Tužno. Prvo maj, pa jun, sad jul, građevinska dozvola još nije ni izdata, a zaklinjali su se da će biti krajem juna i dozvola i početak radova. Nema od ovoga ništa bar još 2-3 meseca. Nažalost.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 jul 2017 21:24 #103

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Pripremi radovi kod tunela Cortanovci su poceli, a od septembra i na otvorenom koloseku.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, sasar, Light

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 21 jul 2017 09:51 #104

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Slike pripremnih radova


infrazs.rs/2017/07/izdata-gradjevinska-d...-beograd-budimpesta/


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, TurboMaximus, Novajlija, sasar, Blavak, Light

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 19 sep 2017 05:33 #105

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 617
  • Primljenih Zahvalnica: 1510
  • Karma: 74
infrazs.rs/2017/09/pocela-izgradnja-tunela-cortanovci/

Након завршених припремних радова, који су обављани у августу месецу, данас, 18. септембра, отпочело се са радовима на излазном порталу тунела „Чортановци“. Припремни радови су подразумевали изградњу кампа, геодетска обележавања и изградњу пута, који повезује улазни и излазни портал будућег тунела.
Poslednja izmena: 19 sep 2017 05:38 od Brane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, Duja, Blavak, Bogdus, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 sep 2017 17:59 #106

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2216
  • Primljenih Zahvalnica: 2146
  • Karma: 112
Sledi tender za izbor Madam.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 sep 2017 18:21 #107

  • Dejan90
  • Dejan90's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 10
  • Karma: 0
Kakav tender? :D Jesu izabrali izvođače radova za tunel i vijadukt?
Poslednja izmena: 23 sep 2017 18:23 od Dejan90.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 sep 2017 18:53 #108

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2216
  • Primljenih Zahvalnica: 2146
  • Karma: 112
To će znati madam Puder.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 sep 2017 21:24 #109

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 617
  • Primljenih Zahvalnica: 1510
  • Karma: 74
Počela je izgradnja samo nikako da odem da obiđem gradilište.

Počela izgradnja tunela ,,Čortanovci"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Novajlija, Blavak, Light

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 sep 2017 14:01 #110

  • Dejan90
  • Dejan90's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 10
  • Karma: 0
Brane, nisi video iznad par postova, već je neko objavio, ali nema veze. Bilo bi super kad bi obišao gradilište :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 sep 2017 15:35 #111

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2921
  • Primljenih Zahvalnica: 6665
  • Karma: 137
Dejan90 napisao/la:
Brane, nisi video iznad par postova, već je neko objavio, ali nema veze. Bilo bi super kad bi obišao gradilište :)
On lično :D

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
"Don't cry in front of the Mexicans"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 sep 2017 19:07 #112

  • Dejan90
  • Dejan90's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 10
  • Karma: 0
Pa da :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 okt 2017 11:45 #113

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Na Fejsbuk stranci "Pruge i vozovi Vojvodinie" mozete naci slike izgradnje tunela i vijadukta u Cortanovcima kao i clanke vezane za izgradnju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 okt 2017 12:34 #114

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6039
  • Primljenih Zahvalnica: 21330
  • Karma: 185
Da damo i dve fotkice od njih i link.





Izvor fotografija, a tu možemo da pratimo napredak gradnje.

www.facebook.com/pg/prugeivozovivojvodin...s/?ref=page_internal

Naravno da im se zahvaljujemo što su na svojoj fb stranici naveli nas kao izvor kod nekih fotki mosta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, limanac, kasko, TurboMaximus, Brane, sasar, Oniks, Bogdus, Light, valjan

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 okt 2017 09:46 #115

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Madjari tender objavljuju krajem godine, radovi mogu poceti 2020 a zavrsetak 2022. Nasi navodno krecu sa radovima do kraja godine, ali sumnjam u tom kad se tek radi idejni projekat i studija opravdanosti. Pa sta se cekalo do sada? $§&%/&§%&..........
Korak bliže modernizaciji pruge Novi Sad - Subotica
BEOGRAD - Vlada Republike Srbije donela je Zaključak o usvajanju Ugovora o izradi idejnog projekta sa studijom opravdanosti za deonicu pruge Novi Sad – Subotica – državna granica (Kelebija).
Zajednički projekat modernizacije železničke pruge koja povezuje Budimpeštu sa Beogradom, ključni je projekat u sklopu saradnje Kine i zemalja centralne i istočne Evrope. Na sastanku Zajedničke radne grupe, koji je održan u junu ove godine, doneta je odluka da na čitavoj trasi pruge koja povezuje Budimpeštu sa Beogradom, brzina kretanja vozova iznosi 200 km/h.

Takođe, Vlada je donela i Odluku o obrazovanju Nacionalnog saveta za razvoj turizma Republike Srbije.

Cilj Nacionalnog saveta je uspostavljanje koordinacije i komunikacije svih uključenih strana u cilju razvoja turističke industrije i pozicioniranje Srbije na turističkoj mapi sveta. Zadatak Saveta biće da ukaže na značaj povećanja konkurentnosti u oblasti turizma u Srbiji, kao i ostvarivanja bolje poslovne klime u turizmu.

Za predsednika Saveta imenovan je potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 okt 2017 18:21 #116

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Novajlija, sasar, Blavak, Mikins, Light

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 01 nov 2017 11:45 #117

  • Dejan90
  • Dejan90's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 10
  • Karma: 0
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, Novajlija, sasar, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, valjan

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 15 nov 2017 11:42 #118

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Potpisan aneks ruskog kredita za prugu Stara Pazova-Novi Sad

BEOGRAD - RZZD Internešnal i srpske železnice potpisali su danas aneks 3.2 ruskog kredita za radove na otvorenoj pruzi na deonici Stara Pazova-Novi Sad, u prisustvu potpredsednice vlade i ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović.
Aneks 3.2 ruskog kredita za modernizaciju železnice je vredan 247,9 miliona dolara, kojim su obezbeđena sredstva za drugu fazu rekonstrukcije pruge Stara Pazova-Novi Sad i planirano je da radovi počnu u prvom kvartalu 2018. godine.


Ugovor su u Vladi Srbije potpisali generalni direktor Infrastrukture železnice Srbije Miroljub Jevtić i generalni direktor RZZD Internešnal Sergej Pavlov, a prisustvovao je i ambasador Rusije Aleksandar Čepurin.

Tim ugovorom predviđeno je izvođenje radova na otvorenoj pruzi na ovoj deonici, ukupne dužine 40,4 km, koja je deo buduće brze pruge Beograd-Budimpešta.

Potpisani dokument predviđa, prema podacima Ruskih železnica, izgradnju dvokolosečne železničke pruge, tri vijadukta i tunel, 19 mostova i propusta, kao i 36 malih mostova.

Biće izgrađena i nova stanica Beška i rekonstruisane stanice Sremski Karlovci, Inđija i Petrovaradin sa podzemnim prolazima i jedno stajalište.

Za deonicu Stara Pazova-Novi Sad iz ruskog kredita u julu 2016. potpisan je Aneks 3.1, koji se odnosi na radove na tunelima i vijaduktima, a čija vrednost je 337,6 miliona dolara.

RZZD Internešnal je već pristupio realizaciji aneksa 3.1, u skladu sa kojim će biti izgrađen vijadukt u plavnom području Dunava i tunel Čortanovci, koji su unikalni po razmerama i značaju za infrastrukturu Srbije.

Mihajlović je pretodno održala sastanak sa prvim potpredsednikom Ruskih železnica Aleksandrom Mišarinom.

Deonica Stara Pazova - Novi Sad je deo pruge Beograd - Budimpešta na kojoj će putnički vozovi dostizati 200 kilometara na sat.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Novajlija, sasar, Blavak, Bogdus, Mikins, Light

Zeleznicka stanica Petrovaradin 18 nov 2017 10:28 #119

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Станица Петроварадин

Станица Петроварадин припада подручју новосадског железничког чвора, истовремено и прикључна станица
за пругу према Беочину. Постојећи станични простор ограничен је са леве стране станичном зградом, а са десне
стране улицом и стамбеним објектима. Непосредно испред улазног грла је кривина, а иза излазног грла путни
прелаз у нивоу. Кроз станицу Петроварадин на деоници до Новог Сада планирана брзина је 100 km/h. Постојећa
станицa Петроварадин се реконструише у станицу на двоколосечној прузи.

Станица је планирана са седам колосека, два пролазна колосека (3. и 4.) и два претицајна колосека на главној
прузи (2. и 5.). Веза са Беочином остварује се преко претицајног колосека са леве стране пруге. За пријем воза из
Беочина предвиђен је посебан колосек (1а) дужине која одговара дужини возова на Беочинској прузи. Овај колосек
има свој продужетак (1) да би воз из Беочина имао дужи независни пут вожње.


Између претицајног колосека (2) и колосека за пријем воза из Беочина (1А), на размаку од 9,50 m, пројектован
је острвски перон за смер према Београду и за Беочинску пругу. За смер из Београда према Новом Саду
пројектован је такође острвски перон између претицајног колосека (5) и колосека (6), на размаку од 9,50 m. Перони
за пријем и отпрему путника предвиђени су ширине 6,1 m и дужине 220 m и повезани су са станичним тргом,
потходником. Предвиђено је да потходник буде широк 4 m са приступним степеништем за излаз на пероне. На
перонима су планиране две надстрешнице.

Са десне стране пруге су задржана постојећа два колосека за теретне возове (6. и 7), као резерва за
регулисање саобраћаја у ванредним ситуацијама кад постоји проблем њиховог пријема у ранжирну станицу Нови
Сад.

Индустријски колосеци „МК Комерц”, који се налазе са десне стране пруге, опслужују се преко теретних
колосека (6 и 7). На средини колосека пројектована је и колосечна веза преко које се може обавити потребна
маневра на допреми и отпреми маневарских састава. На излазном делу станице је колосечна „АV” веза која
омогућава прелаз са леве на десну страну станице. На пролазним колосецима у станици планиране су скретнице
60Е1-6-300. У станици није планиран локални робни рад.

Зграда станице Петроварадин грађена је почетком XX века као слободностојећи објекат По+П+1. Пројектом
санације и адаптације станичне зграде, предвиђена je адаптација простора у циљу прилагођавања планираној
намени, према новим технолошким захтевима који се односе на смештај додатних садржаја. Предвиђа се
уклањање станичног тоалета (засебан објекат) и формирање тоалетних просторија за путнике, адаптацијом
простора.
Такође се предвиђа уклањање постојећег робног магацина са рампом и постојећег индустријског
колосека. У станичну зграду се смештају просторије транспортно-комерцијалне и техничко-колске службе,
пренаменом и адаптацијом постојећих простора. Предвиђена је приступна колска саобраћајница са стране града,
са паркинг простором за путничка возила, паркинге за особе са смањеном мобилношћу и такси стајалиште. Уз
приступну саобраћајницу формиран је пешачки тротоар и бициклистичка стаза.
Приступни плато полукружног
облика заједно са станичним платоом чини целину станичног трга на коме су начином поплочавања наглашени
пешачки токови, тако да наводе кретање путника према делу станичне зграде намењене путницима и даље према
потходнику за приступ перонима.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Light

Zeleznicka stanica Petrovaradin 18 nov 2017 10:35 #120

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Kopirano sa Beobuild.rs

Извод из

ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ПОДРУЧЈА ПОСЕБНЕ НАМЕНЕ
ИНФРАСТРУКТУРНОГ КОРИДОРА ЖЕЛЕЗНИЧКЕ ПРУГЕ БЕОГРАД – СУБОТИЦА – ДРЖАВНА ГРАНИЦА
(КЕЛЕБИЈА)

Upozorenje: Otkrivanje! [ Kliknite da raširite ]
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Light, valjan, Eldarion, neobuscitta
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru