Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Somborski bulevar

Somborski bulevar 28 jun 2011 01:48 #21

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
mozda, pod uslovom da zivis u Nemackoj :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 28 jun 2011 08:12 #22

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270


Neko odsekao zgradu pod uglom od 45 stepeni ?
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 28 jun 2011 23:41 #23

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
dobbra je to fora, kad gledas sastrane kao da je tanka zgrada :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 03 jul 2011 10:10 #24

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1236
  • Primljenih Zahvalnica: 1657
ma to je ko ono u crtanim filmovima uradjena fasada a pozadi je rupa pa kad neko kupi i oce da otvri vrata i udje fasada padne a iza nema nicega!! :lol: :lol: :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 03 jul 2011 10:57 #25

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
zaboravih da pomenem da je i Bogu dojadilo čekanje, pa krenuo sa raskrčavanjem

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 03 jul 2011 14:56 #26

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
hahahah da da :) to je to sto posto :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 01 avg 2011 13:25 #27

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
Nastavak gradnje Somborskog bulevara

Izgradnja Somborskog bulevara trebalo bi da rastereti gužve u Futoškoj, Jevrejskoj i na Bulevaru Mihajla Pupina, najavio je direktor Zavoda za izgradnju grada Borislav Novaković. Obilazeći radove, koji su danas započeti u delu od Ulice Jožef Atile do Bulevara cara Lazara, Novaković je istakao da će se, po završetku te investicije, značajno rasteretiti saobraćaj na zapadnom ulazu u grad.





Prema njegovim rečima, plan nije samo da se spoji Somborski bulevar sa Bulevarom Evrope, nego i da se uradi rekonstrukcija raskrsnica u ulicama Heroja Pinkija i Ive Andrića, proširenje i postojeća raskrsnica Ulice Braće Grulović do Cara Dušana i Cara Lazara.


Na ukrštanju Bulevara Evrope sa Somborskim bulevarom biće izgrađena kružna raskrsnica sa dve saobraćajne trake, a u delu prema Ulici Jožefa Atile planirano je uređenje pešačkih i biciklističkih staza, autobuskih stajališta i zelenog pojasa.





U ZIG-u očekuju da radovi budu završeni do kraja građevinske sezone.
( D.B ) 021
Poslednja izmena: 01 avg 2011 13:30 od inactive_account.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 01 avg 2011 13:28 #28

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
НАСТАВАК ИЗГРАДЊЕ СОМБОРСКОГ БУЛЕВАРА
(од Улице Јожефа Атиле до Улице цара Душана)
и део Булевара Европе (до Улице браће Груловић) у Новом Саду

извођач радова: Пут-инвест доо, Сремска Каменица
вредност инвестиције: 329.965.559 динара
рок за извођење: 75 календарских дана
почетак радова: 1. август 2011.

У понедељак 01. августа настављају се радови на Сомборском булевару изградњом друге деонице булевара, на потезу од Улице Јожефа Атиле до Улице цара Душана, у дужини од око 790 метара.

(коловоз, паркинзи, тротоар, бициклистичка стаза)

На основу Програма уређивања грађевинског земљишта за 2011. годину, ЈП Завод за изградњу града је инвеститор радова на изградњи саобраћајних површина и јавног осветљења.

У делу булевара, од Јожефа Атиле до кружне раскрснице, која ће спојити Булевар Европе и Сомборски булевар, изградиће се два коловоза са по две саобраћајне траке у оба смера (ширине по 3,50 метра), као и разделно острво ширине 4,50 метра. Коси паркинзи ће бити са обе стране коловоза, а после сваког четвртог паркинг места предвиђен је простор ширине 1,60 м за садњу дрвећа. Зелени појас између паркинга и бициклистичких стаза ширине је 1,25 м. Бициклистичке стазе ширине 2 метра и тротоари ширине 3 метра налазиће се са обе стране коловоза. У раскрсницама биће изграђене нише за лева скретања возила и нише за БУС стајалишта ширине по 3 м. Одводњавање атмосферских вода са свих саобраћајних површина биће решено преко сливника изван коловоза који се везује на нову канализацију.
ZIGNS
Poslednja izmena: 01 avg 2011 13:28 od inactive_account.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 10:24 #29

  • Steve McQueen
  • Steve McQueen's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Vintage race cars
  • Poruka: 862
  • Primljenih Zahvalnica: 330
Dakle, opredelili su se za najbednije resenje i nista pametno nisu uradili. Umesto velikog cvorista 5 ulica, imamo kruzni tok za SO i SU bulevar ( koliko je to pametno, videce se cim krene saobracaj ) i nikakvu pomoc smanjenju guzvi u ive anrica i 2 cara...


Bolje da ne rade nista ako ce da zaseru tako...
Slobodni Zidar
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 12:02 #30

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Vala bas... Preziveo bih i "I fazu", ali ovo ne deluje da ce dalje razvijati :S
Poslednja izmena: 02 avg 2011 12:02 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 15:56 #31

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4222
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
Nije mi uopšte logično da naprave kružni tok u koji će se slivati samo dva bulevara... Kako misle da ostave po strani Ivu, Dušana i Lazara!? Sve je to ofrlje rečeno u ova dva teksta... Biće ovo, biće ono, a ništa konkretno. Promeniće se to još nekoliko puta do početka radova, tako da @ limanac, sigurno nas očekuju faze. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 17:04 #32

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
ljudi imate lepo nacrtano na karti iznad. bice show program al ce bar spojiti bulevare.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 17:21 #33

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1186
  • Primljenih Zahvalnica: 612
sto kaze kasko, na slici prvoj valjda, ima kruzni tok. i na slici se lepo vidi da je i bulevar cara lazara i cara dusana ukljucen u kruzni tok :blink: pitanje je sad da li je to neka stara slika ili da mozda novinari nisu dobro preneli.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 17:31 #34

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
ma na poslednjoj slici se lepo vidi da ce kruzni tok biti u postojecoj krivini bulevara gde ce se spajati SO i SU bulevari a iz njega ce moci da se ide i ka Ive Andric - Narodnog Fronta ili pravo postojecom trasom do semafora sa Cara Lazara.
Sad, direktor rece da ce da rekonstruisu sve raskrsnice na slici ali se to ne da bas primetiti po tom crtezu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 18:35 #35

  • miki_NS
  • miki_NS's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 158
  • Primljenih Zahvalnica: 397
Kakva budalaština - umesto da naprave veliki kružni sa tri trake oko celog onog zelenog ostrva i spoje sve ulice, oni će napravili ovaj mini kružni tok, od kojeg prema Cara Dušana i Cara Lazara ima otprilike 100 m i onda SEMAFOR. Velika korist od kružnog toka, kad se na najopterećenijem izlaznom pravcu svi zakucaju na crveno na semaforu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 19:07 #36

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
samo da se prisetimo kako bi to trebalo da izgleda.
Ako ne mogu da naprave kako valja, neka ne prave uopste... prazno zemljiste, i novac bi se nasao, ali je problem sto ovo ne moze biti gotovo do izbora, ali zato kruzni tok moze.

NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 02 avg 2011 21:28 #37

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Ja sam taj kruzni tok malo drugacije zamisljao :blink:



Ili kombinacija sa 2 manja kruzna toka

Poslednja izmena: 02 avg 2011 21:58 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac

Somborski bulevar 02 avg 2011 21:52 #38

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
to bi bio baš veliki kružni tok.
zamisli ideš bulevarom evrope u bulevar cara lazara i moraš okolo po kilometra. Je*o bi majku onom ko izmisli toliki kružni tok. Ajde jednom ali recimo svaki dan tamo i nazad ode jedan km goriva.



ne znam zašto nema one tabele na slici ali pisalo je 115m. Mrzi me ponovo da stavljam fotku. Znači širina je 115m a obim 115 x 3,14
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 03 avg 2011 06:03 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 03 avg 2011 07:54 #39

  • miki_NS
  • miki_NS's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 158
  • Primljenih Zahvalnica: 397
Pa inače kružni tokovi sa velikim radijusom su generalno bolji. Krivine su blaže pa se ređe dešava presecanje traka zbog prebrzog ulaska u kružni tok. Zbog velikog obima i ulazi/izlazi su tipično na nešto većim rastojanjima, pa je i to prednost.
Što se tiče dužine obilaska - ajde da računamo da je prečnik srednje trake tog zamišljenog velikog kružnog toka oko 125 m (umesto 115).
Da pretpostavimo da će se u proseku praviti oko pola kruga - to mu dođe oko 196 m.
Otprilike najveći put (osim ako se ne okrene oko celog kružnog toka i krene nazad) koji bi neko trebao da pređe je otprilike 3/4 kruga - to bi bilo oko 290 m.

Sada - kad ideš recimo iz Cara Lazara ka Telepu (Heroja Pinjkija)- znači Cara Dušana, pa skretanje u Ive Andrića, pa Heroja Pinkija, otprilike do pretpostavljenog izlaza iz kružnog toka (na suprotnoj strani zelene površine kod pumpe) - tu trenutno dužina puta iznosi 254 m - a da je kružni tok to bi bilo nešto više od polovine kruga cca negde oko 210 m.
Ukoliko ideš pravcem Cara Lazara - Ćirila i Metodija (isto na Telep ali ulicom iznad pumpe) sad kružiš znatno više.

Produžio bi se put za pravce Bulevar Evrope -> Cara Lazara/Cara Dušana (skoro 3/4 kruga), Ive Andrića (iz smera Dunava)->Heroja Pinkija (skoro 3/4 kruga), i Cara Dušana -> Cara Lazara (najveće povećanje, umesto 40-tak metara skoro pun krug po, po GoogleEarthu oko 400m).
Pravci Cara Lazara -> Cara Dušana, Cara Lazara -> Bulevar Evrope, i Ive Andrića (iz smera Limana 4) -> Bulevar Evrope ostaju u suštini iste dužine, a pristup u Ćirila i Metodija se skraćuje (on je na dosta sličnom mestu sa predviđenim ulivanjem Somborskog bulevara). Pravac Bulevar Evrope -> Ive Andrića (smer ka Dunavu) takođe postaje nešto kraći, kao i pravac Bulevar Evrope -> Heroja Pinkija, dok pravac Heroja Pinkija -> Bulevar Evrope ostaje faktički iste dužine.

Tako da se negde gubi negde dobija, ali bi protočnost bila odlična, za razliku od ove varijante kružni tok na kojeg se spajaju dva velika nova bulevara, pa onda "tup" na semafor koji je već sad zagušen. Da ne pričamo o tome što takvo rešenje uopšte ne rešava problem spoja Heroja Pinkija i Ive Andrića, koje sa svojim posebnim semaforom ponekad pravi poptpuni raspad sistema.

Ali ako se uzme u obzir da bi otpale gužve i čekanja (često i više od jednog intervala semafora) i pored povećanja dužine, zapravo bi stvar tekla brže i lakše nego sad.
Poslednja izmena: 03 avg 2011 08:04 od miki_NS.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Somborski bulevar 03 avg 2011 09:04 #40

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Ako vec mora kruzni onda je bolje king size varijanta..
Mada ove slike govore da je ovde ne moguce tj ..... napraviti kruzni tok!
Meni nije jasno zasto ne naprave petlju..tj samo deo nje koji ce resiti problematiku oko okolnih ulica ..a posle jednog dana najmanji problem ce biti dodati buduci most na sve to.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru