Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Poslovni objekti - praćenje gradilišta

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 11 sep 2022 08:46 #1061

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3839
  • Primljenih Zahvalnica: 8971
Moze li neko da mi objasni ovaj red ciglica pa onda greda za prozor kada su mogli da izliju iz jednog dela sa zidicem gore?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 12 sep 2022 14:38 #1062

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Биосенс
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, limanac, neusatz!, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 13 sep 2022 09:22 #1063

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 782
  • Primljenih Zahvalnica: 1857
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Moze li neko da mi objasni ovaj red ciglica pa onda greda za prozor kada su mogli da izliju iz jednog dela sa zidicem gore?

То исто сам хтео питати. Таквих будалаштина скоро на свакој ноовој згради!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 14 sep 2022 10:39 #1064

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Na mreži
  • Arhitekta
  • Poruka: 767
  • Primljenih Zahvalnica: 1527
Brane napisao/la:
Таквих будалаштина скоро на свакој ноовој згради!

Al montirati chiller/TP/klimatizaciju u ovoj fazi izgradnje je ipak novi nivo
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi

Re:Poslovni objekti - praćenje gradilišta 23 sep 2022 22:01 #1065

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3423
  • Primljenih Zahvalnica: 9082
Etaž


Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, TurboMaximus, Blavak, valjan, vladulns

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 25 sep 2022 11:51 #1066

  • Sasa
  • Sasa's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 631
  • Primljenih Zahvalnica: 1081
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Moze li neko da mi objasni ovaj red ciglica pa onda greda za prozor kada su mogli da izliju iz jednog dela sa zidicem gore?
Evo pokušaću ja.
Na većini gradilišta (na kojima je Brane recimo video "ovakve budalaštine") nadprozornici se montiraju, a ne liju. Tj. liju se, negde na gradilištu. Sistem je vrlo zanimljiv i jednostavan - na ravnu površinu poređaš drvene gredice, visine 12cm na razmaku od 15cm ili 20cm, i kad ti dođe prvi mikser betona, naručiš 0.5m3 više i izliješ sve nadvratnike i nadprozornike (širine 12, visine 15 ili 20, u dužini koja ti zgodna, 1.2, 1.5m...) odjednom i imaš ih sazrele i očvrsle kad dođe do ugradnje).
Zidić gore se ne lije skupa s pločom, lije se posebno. Ako to prihvatiš, dobio si odgovor na pitanje da li su "mogli da izliju iz jednog dela sa zidicem gore". Međutim, sad se ti pitaš što nisu onda zajedno sa pločom? Zato što to značajno komplikuje (i usporava) oplatu - primetićeš da je na većini gradilišta oplata za ploču uglavnom prepuštena preko projektovane ivice međuspratne ploče. To je zato što većina radi sa Perry ili Doka oplatama i ne isplati im se da ih skraćuje, buši, probija ili pravi neke druge egzibicije na mestima nadprozornika i nadvratnika, jer to značajno skraćuje radni vek oplate.
Nadam se da sam objasnio.
Edit: evo našao sam fotku (©Limanac)
U vezi sa spoljim jedinicama klime - ako je krovna membrana postavljena, a rekao bih da jeste, na krovu više nema ko šta da traži. Iz organizacionih razloga je ovo urađeno - namontiraš sve što ide na krov, dok su ti hidroizolateri (polagači krovne membrane) i dalje na gradilištu, pa čak i da se nešto probuši, tu su da poprave. Limarska opšivka koja će nadam se doći po obodu ove atike, ne utiče na montirane klime na krovu.
Poslednja izmena: 25 sep 2022 12:15 od Sasa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, limanac, Duja, sasar, Billy, valjan, mel, Хомер

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 26 sep 2022 21:18 #1067

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8409
  • Primljenih Zahvalnica: 35876
Continental kod Kaća skoro gotov.


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, sasar, valjan, Kasper, vladulns

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 05 okt 2022 15:48 #1068

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 622
  • Primljenih Zahvalnica: 2884
Pogledajte: Novi Sad dobija jednu od najvećih fabrika "Kontinentala" u svetu

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Blavak, Djordje Cvarkov

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 06 okt 2022 18:23 #1069

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 622
  • Primljenih Zahvalnica: 2884
Ексклузивно: Директор „Континентал аутомотив Србија” Саша Ћоринга о новој фабрици

У новој фабрици „Континентал Аутомотив Србија” (КАС) у радној зони Каћ у Новом Саду инсталиране су прве производне линије, и док се изводе занатски радови и уређује околина зграде од 30.000 квадратних метара, са њих излазе први пробни узорци дигиталних инструмент табли које ће се овде производити.

Генерални директор српског огранка немачке компаније Саша Ћоринга за „Дневник” каже да са више од 35 хектара земљишта КАС има простора и могућности за даљи раст.

- Ова фабрика, ако се настави овакав тренд, има шансе да постане највећа фабрика „Континентал Аутомотива” у свету. И сада је, са своја три хектара под кровом, међу већима. У току је анализа и планирање првог проширења, а постоји могућност да поред ове, никне још неколико фабрика, с обзиром на величину земљишта којим располажемо – истиче Ћоринга.

По његовим речима, „Континентал” је добио пробну употребну дозволу, а у току је поступак за добијање коначне употребне дозволе. Ћоринга очекује да би пробна производња требало да почне од средине новембра, а серијска од половине наредне године.

- Биће нам потребно још неколико недеља да инсталирамо све производне линије. Затим радимо две пробне групе узорака чије ће тестирање потрајати неколико месеци. Након тога почињемо прво производњу наших уобичајених дигиталних инструмент табли и дисплеја, а од 2024. године и нашег врхунског производа: дисплеја од стуба до стуба аутомобила, дужине од 1,4 метра и више, који ће се уграђивати у премијум возила познатих светских произвођача аутомобила – појаснио је Саша Ћоринга.

Ћоринга сматра да ће њихови производи постати једна од кључних разлога за куповину одређеног возила.

- Развојем ауто индустрије дошло се до тога да је просечном купцу практично свеједно шта погони аутомобил и које су карактеристике мотора. Енетеријер и опрема ће бити пресудни елементи за избор купца, то јест, корисничко искуство ће имати велику улогу у избору аутомобила – указује Ћоринга.

Нови Сад је у радну зону Каћ, откуп земљишта и комунално опремање путевима, струјом, гасом, водоводом и канализацијом уложио 1,4 милијарде динара. Ћоринга је изразио задовољство до сада урађеним.

- Град је одлично урадио. Можда се то нама чини нормално, али се ретко дешава да се тако ради све по плану и то овако комплексан посао – истиче Саша Ћоринга.

- Ми сада у Центру имамо 900 људи и ускоро ћемо бити највећа инжењерска компанија у Србији, број инжењера је у непрестаном порасту. Након пандемије корона вируса дошло је до великих промена на тржишту радне снаге, ове године смо привукли до сада највећи број инжењера, али ће нам требати још ако будемо пратили досадашњи раст и потребе компаније. За неколико година број наших инжењера у Новом Саду може да буде и удвостручен – напомиње Ћоринга. У Новом Саду ће се развијати и нове технологије у аутомобилској индустрији као што је е-мобилност (E-mobility), тврди Ћоринга.

- Међусобна комуникација електронских подсистема возила, приступачност, аутономија вожње, то је једна потпуно нова област у ауто индустрији. Све то долази у Нови Сад, а ми већ сада имамо такве пројекте за путничка и теретна возила. У Новом Саду пратимо трендове у индустрији и крећемо међу првима да развијамо нове технологије – истиче Саша Ћоринга.

Едвин ван дер Ка: Дошли смо на право место

Директор производње КАС-а у Новом Саду, Холанђанин који је више од 20 година у „Континенталу”, Едвин ван дер Ка каже да је у Нови Сад стигао марта ове године. Како каже, наишлу су на велику подршку Града, али и на веома талентоване и посвећене запослене, што је потврда да су дошли на право место.

Како је напоменуо, продаја овде произведених дисплеја бележи веома брз раст, као и број запослених.

- Сада имамо око 260 запослених у производњи, у нашој фабрици у радној зони Север 4. За 11 месеци од сада, само у овој фабрици планирамо да запослимо око три пута више људи. Ми за ову нову фабрику имамо толико уговорених послова, да већ планирамо проширење – каже Ван дер Ка.

По његовим речима, иако не може да говори о капацитету нове фабрике, 250.000 јединица произведених у постојећој фабрици само је мали део будуће производње „Континентал Аутомотива” у Новом Саду. Ван дер Ка подсећа да цела производња потпада под пословну јединицу UX („User Eksperience”), то јест намењена је за боље корисничко искуство власника возила. - Управо смо примили прве производне линије, припремамо се за проверу производа и планирамо серијску производњу за средину следеће године, односно јул или август – рекао је Ван дер Ка.

Нагласио је да је долазак у Нови Сад био пун погодак и да је стратегија компаније да пословне једнице које су дошле расту до неба.

- Не можеш направити нешто ново, извести револуцију у ауто-индустрији, ако имаш стари менталитет. Види се да овдашњи стручњаци имају вољу, квалитет и менталитет потребан за успех. Оријентисани су на резултат, а уз то су флексибилни и креативни - закључује генерални директор „Континентал Аутомотив Србија” Саша Ћоринга.

www.dnevnik.rs/ekonomija/naslovi/ekskluz...a-o-novoj-fabrici-06
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 20 okt 2022 21:03 #1070

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8409
  • Primljenih Zahvalnica: 35876
Majur group u Bogdana Šuputa.


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, sasar, valjan, vladulns

Re:Poslovni objekti - praćenje gradilišta 03 nov 2022 12:16 #1071

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3423
  • Primljenih Zahvalnica: 9082
Agromondo


Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Blavak, valjan, Чиле

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 25 nov 2022 09:59 #1072

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 253
  • Primljenih Zahvalnica: 1191
Позната НИС пумпа на Текијама је променила позицију. Сада је 50-так метара ближа граду, али на правцу према Петроварадину. Односно преко пута некадашње позиције. Нисам имао времена да сликам. Претпостављам да је сметала траси Фрушкогорског коридора.
Poslednja izmena: 25 nov 2022 10:00 od Хомер.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Duja, sasar, Blavak, Mikins, Mali princ

Re:Poslovni objekti - praćenje gradilišta 28 nov 2022 14:30 #1073

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Ne mogu da nađem temu za Vero i Jumbo.
Od juče je novi sad i okolina preplavljena bilbordima uskoro, zaposlite se i sl.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 28 nov 2022 17:52 #1074

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8409
  • Primljenih Zahvalnica: 35876
Policijska stanica u Radničkoj.




Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Mikins, valjan, vladulns, Cole11

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 11 dec 2022 17:09 #1075

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 622
  • Primljenih Zahvalnica: 2884
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, mrnjavi, Duja, Blavak

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 14 dec 2022 14:33 #1076

  • Cole11
  • Cole11's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 363
  • Primljenih Zahvalnica: 829
Meni se svidja ovaj trend sa fejk fasadnim ciglama. Bolje mi je nego stiropor+mrezica+malter. I delovace duze ocuvanije i cistije.
Prostorni planer, al` nisam odustala.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 22 dec 2022 19:01 #1077

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 622
  • Primljenih Zahvalnica: 2884
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, ranko su ns, mrnjavi, Blavak, Mikins

Re:Poslovni objekti - praćenje gradilišta 23 dec 2022 13:08 #1078

  • nautilusNS
  • nautilusNS's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 38
  • Primljenih Zahvalnica: 101
Idealno bi bilo da autobus na postojećoj liniji br. 17 obuhvati i Super Vero & Jumbo i da izgleda ovako:
Smer ka BiG-u: iz Kisačke levo u Partizansku, pa kod OMV pumpe desno u Industrijsku i pravo do šljunkare i desno ka kružnom kod BiG-a;
Smer ka centru: sve isto samo kontra s tim da, kao i do sada bus ide celom Kisačkom do Jovana Subotića i terminala u Šafarikovoj.
Tako bi jedna linija obuhvatila Super Vero & Jumbo, Metro i BiG. To mi deluje logično da tako i bude.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Yokai, Brane, mlata, Blavak

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 23 dec 2022 18:29 #1079

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8409
  • Primljenih Zahvalnica: 35876
^^
Takođe sam o tome razmišljao, no o varijanti kada se otvori Partizanska. Tada bi linija 17, a i 20 (Lesnina), mogla da ide Bul. J. Tomića, pa levo u Rumenačku, desno u Parizansku (stane kod Vera), pa nastavlja do Kisačke i tu skreće levo ka BIG-u (odnosno 20-tica nastavlja ka Lesnini). U povratku ista trasa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Poslovni objekti - praćenje gradilišta 25 dec 2022 11:56 #1080

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 622
  • Primljenih Zahvalnica: 2884
Хипермаркет „Супер Веро” и "Џамбо" и у Српској Атини

Познати грчки хипермаркет „Супер Веро”, као и продавница „Џамбо” (Јумбо), отворени су на углу Партизанске и Индустријске улице. Свако ко је летовао у Грчкој чуо је за „Џамбо” и мало је оних који су из те продавнице с празним кесама изашли, а разлог за то су коректне цене, као и богата понуда производа, такорећи „од игле до локомотиве”.

Из „Супер Вера” позивају Новосађане да се учлане у програм лојалности „Веро клуб” те остваре различите погодности приликом куповине, а више информација доступно је на сајту суперверо.рс.

Трећину простора површине веће од 10.000 квадратних метара заузима „Супер Веро”, иначе први страни хипермаркет отворен у Србији. Београђани већ 20 година пазаре тамо, а трговински ланац познат је по широкој понуди производа из Србије и Грчке. У „Веру” ћете наћи артикле којих у другим маркетима нема, а интересантан је податак да се свежа риба и морски плодови допремају три пута недељно и то из Грчке и Хрватске. Осим тога, „Супер Веро” - пекара позната је по томе што се њихови мајстори држе традиционалне припреме пецива и хлеба, тако да се коре месе и чекају да тесто нарасте, па тек онда пеку.

И док ћете у „Веру” купити све што вам треба за трпезу, у „Џамбу” ћете наћи производе за кућу, играчке, спортску опрему, модне додатке, гардеробу, као и опрему за кућне љубимце, али и још много тога. „Веропоулос„ је породична друштвено одговорна компанија, са седиштем у Атни, где је и основана 1973. године. Власник компаније Никос Веропоулос подсетио је да је „Веро група” присутна на тржишту Северне Македоније од 1997. године, те да је 2002. отворен први малопродајни објекат у Србији, у Београду.

– Током 2021. године укупна продаја у те две земље износила је 136.084.000 евра, и у те године имали смо 12 милиона трансакција – објаснио је Никос Веропоулос. – Отварањем продавнице у Новом Саду у Србији и Северној Македонији у наше 23 продавнице запослено је 1.700 радника. Укупна вредност компаније већа је од 100 милиона евра, што је, уједно, и порука нашим добављачима да смо поуздана и сигурна компанија за сарадњу. Ми смо, иначе, прва страна компанија која је купила земљиште у Србији, а сви се сећамо тих година, кад многи страни инвеститори нису имали поверења у Србију.

Веропоулос напомиње да су плац за градњу „Вера” и „Џамба” у Новом Саду купили 30. децембра 2019. године, те да је у продајни објекат, укључујући и куповину земљишта, уложено 15 милиона евра. Тренутно је у Новом Саду запослено 100 радника, а ако буде потребе, биће их још ангажиовано.

Да су Новосађани упознати с понудом грчких трговинских ланаца у власништву породице Веропоулос сведочи и чињеница да се тражило паркинг место више. Без обзира на гужве на паркингу, „Дневникова” екипа новогодишњи пазар обавила је у рекордном року, без већег задржавања на каси, али и без гурања и сударања с другим потрошачима.

www.dnevnik.rs/novi-sad/hipermarket-supe...koj-atini-24-12-2022
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru