Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Čenejski aerodrom

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 11:46 #81

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
Copy paste mog odgovora sa SKSC foruma:

Smatram da bi putnički aerodrom na Čeneju bio smešna i glupa investicija. Zaista ne vidim koja bi poenta tog aerodroma bila kada je Nikola Tesla na 45 minuta od NS. Ajde da je npr. Subotica u pitanju jer je ona na 175KM od NT.

Takođe NS je mali grad sa slabim turističkim potencijalom a i Vojvodina generalno. Da ne spominjem što ljudi nemaju para da putuju avionom.

Treba prvo iskoristiti pun potencijal NT aerodroma koji raste pa tek onda razmišljati o novim. Čenej bi prošao kao i nova autobuska stanica u NS. Jednostavno ne bi mogao da se takmiči sa NT (možda bi jedino letnji čarteri imali kakvog takvog smisla).

Da dodam da iako ova ideja deluje romantično po meni nema logike i realnog uporišta u isplativosti. Možda bude imala u budućnosti kada NS bude npr imao 2 puta više stanovnika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 12:40 #82

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6039
  • Primljenih Zahvalnica: 21330
  • Karma: 185
timek28 potpuno si u pravu. Uprkos tome što bih želeo da NS ima aerodrom, ovo bi bila promašena investicija. Samo treba pogledati malo preko plota kod komšija, Osijek npr. ili do grada pobratima Pečuj. Dva aerodroma u manjim gradovima koji su blizu, saobraćaj skoro nikakav. Osiječani valjda više koriste NT nego svoj aerodrom. Siguran sam da Čenej na toj razdaljini ne bi imao skoro nikakvu budućnost.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 12:59 #83

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4935
  • Primljenih Zahvalnica: 6125
  • Karma: 157
A Temisvar i low-cost letovi? Aerodrom tog profila i za biznis letove bi imao smisla i sigurno bi mu gravitirali i ljudi iz BGD kad ne mogu sa NT to da dobiju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 13:14 #84

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 3972
  • Primljenih Zahvalnica: 4973
  • Karma: 225
Postoji rasprava na prethodnih 5 strana o tome da li je potreban aerodrom ili ne.
U svakom slučaju, ova vest sa prethodne strane je napravljena da bi se o nečemu pisalo, a zapravo se ništa ne događa.
Presipanje iz šupljeg u prazno, zarad popunjavanja rubrika.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 13:26 #85

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 745
  • Primljenih Zahvalnica: 158
  • Karma: 4
Moram reci da kao prvo nisam strucan da procenim dal nam treba mali aerodrom ili ne, ali moram reci da me uzasno nervira kad neko kaze da je NS mali grad.
U globalu jeste ,pa cak i BG.. ako cemo uporedjivati sa Londonom Mosvkom NY Tokio..o Kineskim i da ne pricamo...

Ali s tom logikom mozemo reci.. NS ne treba SPENS.. napuni se i to ponekad samo kad igra repka, ne treba nam stadion Vosa moze i u Veterniku da igra uz manje povecanje kapaciteta glavnog terena u FCVB..ne treba nam tramvaj dosta su busevi, ne treba nam most imamo skoro 3, ne treba nam novi izlaz na auto put imamo vec 2 .. ne treba nam nzm.. CORA ovo ili ono ..

Ispada da nama nista ne treba ,a u sustini se sve sagledava po linoj osnovi, ja ne putujem avionom sta ce aerodrom u NS..
Valjda oni koji bi da ga grade imaju neku osnov? Mozda je to u sustini i infrastruktualna investicija koja bi gradu dovela vise investicija i slicno.

Da se razumemo ,nije meni ovde poenta samo aerodrom nego SVE, jer ispada uvek da smo mi mali grad i nista nam ne treba... pa sta onda da kazemo za ostale "vece" gradove ..sta njima treba?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 13:39 #86

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
Dukelander napisao/la:
Postoji rasprava na prethodnih 5 strana o tome da li je potreban aerodrom ili ne.
U svakom slučaju, ova vest sa prethodne strane je napravljena da bi se o nečemu pisalo, a zapravo se ništa ne događa.
Presipanje iz šupljeg u prazno, zarad popunjavanja rubrika.

Nisam video te prethodne rasprave jer sam od skoro na forumu pa nisam obraćao pažnju na to šta se pre pisalo. Ja sam na forumu od skoro a i bratislav pa smo eto izrazili svoje mišljenje koje je možda nebitno i ponavljano sto puta.

A slažem se inače da je vest vesti radi. Meni je samo smešno da je prethodna vest o ovom aerodromu bila 2012. pre izbora. Mislim da Novi Sad i Vojvodina imaju mnogo prečih infarstrukturnih prioriteta i problema od aerodroma. S obzirom da radim na FTN-u za početak bi možda mogli da izgrade onaj NT park o kome pričaju sto godina da nam se ne sruši TMD na glavu uskoro. Lako ćemo leteti nakon toga.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 13:44 #87

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5711
  • Karma: 143
Slazem se sa Kimijem. A sto se tice turistickog potencijala Novog Sada ne bih bas rekao da je slab. Sta to nema Novi Sada da ponudi turistima sto ima Beograd? Stvar je samo u tome sto Bg nosi epitet "glavnog grada" i zato je grad sa najvise turista na godisnjem nivou.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 13:47 #88

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
kimi napisao/la:
Moram reci da kao prvo nisam strucan da procenim dal nam treba mali aerodrom ili ne, ali moram reci da me uzasno nervira kad neko kaze da je NS mali grad.
U globalu jeste ,pa cak i BG.. ako cemo uporedjivati sa Londonom Mosvkom NY Tokio..o Kineskim i da ne pricamo...

Ali s tom logikom mozemo reci.. NS ne treba SPENS.. napuni se i to ponekad samo kad igra repka, ne treba nam stadion Vosa moze i u Veterniku da igra uz manje povecanje kapaciteta glavnog terena u FCVB..ne treba nam tramvaj dosta su busevi, ne treba nam most imamo skoro 3, ne treba nam novi izlaz na auto put imamo vec 2 .. ne treba nam nzm.. CORA ovo ili ono ..

Ispada da nama nista ne treba ,a u sustini se sve sagledava po linoj osnovi, ja ne putujem avionom sta ce aerodrom u NS..
Valjda oni koji bi da ga grade imaju neku osnov? Mozda je to u sustini i infrastruktualna investicija koja bi gradu dovela vise investicija i slicno.

Da se razumemo ,nije meni ovde poenta samo aerodrom nego SVE, jer ispada uvek da smo mi mali grad i nista nam ne treba... pa sta onda da kazemo za ostale "vece" gradove ..sta njima treba?

Hteo sam da kažem 5 puta manji grad od velikog grada u čijoj je blizini a koji ima aerodrom. Nisam se dobro izrazio. Zbog toga je gradnja aerodroma problematična i nelogična štagod mi hteli ili voleli. Naravno da i ja volim NS i ja bih voleo da NS ima metro pa je nerealno. Čak ni tramvaj se ne nazire na žalost.

Inače svakako NS treba da ima sve to što si napisao. Ali u kontekstu Bg i NT aerodroma i njihove blizine aerodrom u NS je overkill. Podvlačim NS treba da reši mnogo bitnije infrastrukturne probleme trenutno od aerodroma. A to su propale ulice, pothodnici koji ne postoje i nisu građeni 30 godina, regulacija saobraćaja, zapuštene bolnice, škole i fakultet da ne nabrajam dalje... I naravno turistički sadržaji (osim Tvrđave i Exit-a) koji bi možda zainteresovali ljude da sleću na taj potencijalni aerodrom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 13:57 #89

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
novajlija napisao/la:
Slazem se sa Kimijem. A sto se tice turistickog potencijala Novog Sada ne bih bas rekao da je slab. Sta to nema Novi Sada da ponudi turistima sto ima Beograd? Stvar je samo u tome sto Bg nosi epitet "glavnog grada" i zato je grad sa najvise turista na godisnjem nivou.

Uh nisam znao da ću izazvati ovako loše rekacije na forumu, a samo mislim da sam bio realan :)

Pa nije slab potecnijal ali je trenutno ograničen. Govorilo se o revitalizaciji gradića ispod tvrđave nije se ništa uradilo oko toga. Zapušten je potpuno. Trebala se graditi marina i pristanište ali se nije ništa uradilo. Gradnja centralnog precistača isto. Putnike na brodovima dočekuje smrad fekalija. Pričalo se o revitalizaciji tvrđave i tu se skoro pa ništa nije uradilo. Mogli bi se uraditi tuneli tvrđave i praviti ekskurzije u njih. Centar grada treba da se širi a ne da se svodi jedino na Dunavsku i Zmaj Jovinu ulicu. Sređivanje Trga Republike je odlična ideja. Potrebno nam je još sportskih sadržaja na Limanima, Novom Naselju, Detelinari. Tamo ne postoji gotovo ništa osim zgrada.

Dobra stvar u NS su festivali. To jeste naša prednost. Exit, Cinema City, Nomus i slične stvari treba podržavati i dalje proširivati.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 14:28 #90

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4935
  • Primljenih Zahvalnica: 6125
  • Karma: 157
timek28 napisao/la:
Hteo sam da kažem 5 puta manji grad od velikog grada u čijoj je blizini a koji ima aerodrom. Nisam se dobro izrazio. Zbog toga je gradnja aerodroma problematična i nelogična štagod mi hteli ili voleli.

Ta dva aerodroma ne bi bila konkurentna zato se i ne slazem s argumentom da je NT na 45 min. Uglavnom veci gradovi (kao BGD npr. kod nas) i imaju satelitske aerodrome za low-cost saobracaj, ili kao rezervne u slucaju nepogoda nekih. Batajnicki je i planiran za to u buducnosti kad se konvertuje u civilni, ali bilo bi super kad bi se Cenej tu pozicionirao kao strateski bitniji i mislim da uz 500.000-1.000.000 ljudi koji mu direktno gravitiraju, Exit, sajmove, NIS, nije da bi bio pust, samo da ima dobar menadzemnt i da NT uziva sa svojim monopolom i Air Serbiom i pusti ga da radi...
Poslednja izmena: 20 avg 2014 14:30 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 14:46 #91

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5711
  • Karma: 143
@Timek28 nisi izazvao losu reakciju kod mene, opusteno ;-) ja samo mislim da su turisticki potencijali Bg-a precenjeni u odnosu na druge gradove Srbije.

Prvo, Ns nije 5 puta manji ni po povrsini ni po broju stanovnika od Bg, sama gradska oblast Bg-a nema vise od milion stanovnika, cak se pominju i manje cifre. Ako ce neko da ide tamo kao turista zbog najmnogoljudnijeg grada u drzavi...onda mu svaka cast na poznavanju kulturnih znamenitosti, takvih se u najmanju ruku gnušam.

Drugo, ovo su dva velika grada sa mnogo manifestacija pa se ne bih na njima zadrzavao jer si ih ti pobrojao.

Trece, poredio bih ono sto je konstantno u oba grada, npr. parkovi koji su ovde koliko toliko sredjeni ja u bg nisam imao priliku da vidim. Centar i pesacka zona se u Ns ne svodi na Dunavsku i Zmaj Jovinu ulicu i barem je dva do tri puta veca nego u Bg. U centru Ns-a mozes da vidis znamenitije gradjevine nego u knez Mihajlivoj. Sto se tvrdjava tice novosadska je veca sa vise sadrzaja, a koliko sam upucen eventualno se organizuju ture kroz katakombe. Sto se tice reka ni u Bg ne mirusu na lavandu. Uredjen novosadski kej u duzini od 5 kilometara safontanama, svecem, spomenicima, biciklistickim i trim stazama je neuporediv sa beogradskim, plus mogucnost iznajmljivanja gradskog bicikla. Takodje i Strand je daleko uredjeniji od Ade.

To je ono sto ja mislim da je u turistickom pogledu vazno, a iz iznetih cinjenica vidno bolje u Novom Sadu. Ovde su austrougari ostavili velelepne gradjevine za razliku od turaka koji su sa sobom doneli samo svoj mentalitet i nista drugo za onih 500 godina. A o sprovodjenju turista po ostatku Novog Sada, zbog svojih sirokih ulica, bulevara pa cak i jednostavnosti gradskog prevoza, ne treba ni raspravljati.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 14:50 #92

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
limanac napisao/la:
Ta dva aerodroma ne bi bila konkurentna zato se i ne slazem s argumentom da je NT na 45 min. Uglavnom veci gradovi (kao BGD npr. kod nas) i imaju satelitske aerodrome za low-cost saobracaj, ili kao rezervne u slucaju nepogoda nekih. Batajnicki je i planiran za to u buducnosti kad se konvertuje u civilni, ali bilo bi super kad bi se Cenej tu pozicionirao kao strateski bitniji i mislim da uz 500.000-1.000.000 ljudi koji mu direktno gravitiraju, Exit, sajmove, NIS, nije da bi bio pust, samo da ima dobar menadzemnt i da NT uziva sa svojim monopolom i Air Serbiom i pusti ga da radi...

Ovo je ok ideja za satelitski aerodrom, mada doduse cini mi se primenljiva uglavnom u bogatim zemljama i gradovima dosta vecim od BG-a gde bi se load letova i putnika na taj nacin pravilno rasporedio.

U zemljama sa ekonomijom slicnom nasoj i u okruzenju nema takvih eksperimenata. Ispravite me ako gresim i navedite tacan primer gde postoji neki odnos kao sto bi bili BG i Cenej u smislu udaljenosti aerodroma, velicine gradova i ekonomske razvijenosti zemlje.

Tako da je pitanje koliko je takav koncept primeljiv kod nas. BG nema bog zna kakav promet saobracaja, i predpostavljam da bi taj glavni aerodrom (NT u ovom slucaju) morao imati odredjeni treshold prometa da bi satelitski aerodrom imao smisla. Mada ako bi AirSerbia isterala low cost sa BEG-a ka cemu se ide Cenej bi mozda i imao sanse.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 15:03 #93

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
@novajlija

Nisam hteo da se ovo pretvori u poredjenje Bg-a i NS-a :) Svaki od ovih gradova nudi nesto jedinstveno i svoje. NS je lep grad ali poredeci sa Budimpestom (koja opet nije pijedestal najlepsih gradova) i BG i NS su smesni. Zasto poredim sa Budimpestom - pa zato sto su sva tri grada na Dunavu. Tamo su Dunav recimo maksimalno iskoristili za turizam. Turistickih brodova i kruzera ima mali milion. Kod nas mi dunav uglavnom koristimo da ga zagadjujemo. Kej i tvrdjava su ovde izuzeci. Jedno su nam ostavili Austrougari a drugo smo se setili da sredimo mi hvala Bogu. Naravno oni su bili Austrougarska znam...

Elem, poenta price je da mi mozemo daleko bolje od ovog trenutno da sredimo NS. Ide se ka tome ali jako polako. Kej je sredjen i to je super. Centar donekle i to je super. Treba nastaviti sa sredjivanjem jos intenzivnije. Svakako da imamo rast turista u gradu to je ocigledno.

I na kraju da kazem da je meni Ada lepsa od Stranda mada je mozda Strand uredjeniji (ne znam na sta ovde tacno mislis). Mnogo vise zelenila ima, jezerca, fontana, staza za trcanje i biciklizam itd... Kao neki dzinovski park. Verovatno nesto slicno Margaret ostrvu u Budimpesti na kom nisam bio ali deluje tako izdaleka. Ne znam kada si zadnji put bio na Adi. A i povrsinski je dosta veca od Stranda.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 15:33 #94

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5711
  • Karma: 143
@Timek28 hteo sam da pojasnim da cinjenicu da Ceneju ne treba aerodrom npr. zbog slabog turizma mozemo slobodno da iskljucimo jer smatram da ima ovde sta da se vidi i da ima turista. Ostale okolnosti ovog aerodroma (da li je on potreban ili ne) su drugi clanovi foruma obradili, a ja sam se bacio na turizam ;-) zato sam u tom pogledu napravio paralelu sa Bg i njegovim "poznatim" turizmom. Hteo sam da obuhvatim sve jednim potezom, i centar i Dunavski park, kej, Dunav, tvrdjavu i na kraju Strand, sve to kao dobru turisticku celinu. Strand da nije uredjen..jeste. Jednostavno smatram da se Novi Sad turisticki razvija i da o tome ne treba brinuti, a u ostale potencijale i potrebe za aerodrom upuceni su neki drugi clanovi foruma ;-)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 16:09 #95

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 3972
  • Primljenih Zahvalnica: 4973
  • Karma: 225
Ako će se aerodrom praviti zbog turizma, bolje da se ne pravi. Za početak, može se probati sa cargo-terminalom i ne-putničkim saobraćajem. Za to ima mnogo više osnova nego za putnički terminal. Svakako, od ovoga trenutno nema ništa, i to je verujem i poenta one "vesti" sa prošle stranice, a to smo valjda svi ovde i znali.

Daj prvo IKEU da dočekamo, za aerodrom ćemo lako :troll:
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 16:15 #96

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5711
  • Karma: 143
Nisam mislio samo zbog turizma nego sam samo dao misljenje za taj segment od mnogobrojnih pobrojanih ;-)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 20 avg 2014 16:52 #97

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3115
  • Primljenih Zahvalnica: 11039
  • Karma: 186
Dukelander napisao/la:
Svakako, od ovoga trenutno nema ništa

:master: Aleluja :) Mislim i da ne bi trebali da se pecamo baš na svaku vest koja se da (prvi sam se upecao priznajem). Pogotovu na najave i na projekte šta bi bilo kad bi bilo. Eto ja sa ZIG-om nisam uspeo da isteram da poprave 3 sijalice a mi pričamo o aerodromu :ohno: Što ti kažeš daj da prvo vidimo Ikeu, a ja kažem daj da prvo rekonstruišemo raskrsnicu kako dolikuje da se na prave talasi na njoj odmah. Lako ćemo nakon toga praviti aerodrome.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 21 avg 2014 07:57 #98

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6039
  • Primljenih Zahvalnica: 21330
  • Karma: 185
Nisam mislio nikoga da pogodim, a mislim da se neko osetio pogođenim i pogrešno je protumačio moje pisanije o malom gradu. To manji gradovi se odnosilo na Osijek i Pečuj u poređenju sa NS. Jesu manji, proverite. Osijek ima jednu zračnu luku i jedno zračno pristanište. Takvo letilište ( zračno pristanište ) bi bilo idealno za NS. Trebala bi duža PSS ( oko 4500 ft ). Putnički terminal minimalan i registrovati ga za komercijalnu i sportsku upotrebu.
Novi Sad svakako ima veliki turistički potencijal. Trebalo bi svakako ulagati i dalje i razvijati tu granu na taj način da potencijalni turisti ostvare i noćenje više, a ne da se samo prošetaju kroz grad. Čak i ovde smo videli da preduzetnici ulažu u razne turističke sadržaje i to naravno doprinosi kompletnijoj turističkoj ponudi.
Od mnogih navedenih ulaganja, koja su potrebna gradu, smatram da nam je na prvom mestu potreban prečistač otpadnih voda.
Mada, kad razmislim, potrebno nam je pokretanje industrije pre svega ( Motins, Jugodent, Pobeda, Jugoalat,... ) Ukoliko sve što je nekada radilo u ovom gradu proradi makar sa pola kapaciteta, trebaće nam sve što smo naveli, ne samo u ovom delu, već i na celom forumu.
Poslednja izmena: 21 avg 2014 08:03 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 21 avg 2014 08:20 #99

  • SSJ5
  • SSJ5's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2950
  • Primljenih Zahvalnica: 1624
  • Karma: 37
Najveci neiskorisceni potencijal Novog Sada je Fruska Gora. Moja drugarica koja radi u turistickoj agenciji mi kaze da po Evropi luduju za takvim lokacijama. Tipa ture organske hrane, vinske ture, ture cajeva (pogotovo organskih cajeva), posmatranje ptica, odmori u prirodi blizu grada, ... Ali to je kod nas sve jako slabo organizovano ...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Čenejski aerodrom 21 avg 2014 10:50 #100

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 552
  • Primljenih Zahvalnica: 823
  • Karma: 33
Budimo realni: Novi Sad i nema ne znam kakve turističke potencijale, i teško da će ih imati u skorije vreme, koliko god ga ja i vi voleli i bilo nam prijatno živeti u njemu. Video sam sveta, Evrope pogotovo, i Novi Sad je jedan prosečan srednjoevropski grad, više dobar za život nego za razgledanje. OK, ima tu lepu tvrđavu koja se može obići za tri sata, kej za prošetati, Dunav za provozati bicikl, zaista lepu i neiskorišćenu Frušku goru, te gotovo ništa arhitektonski-ambijentalno vredno pomena (osim devastiranog Gradića, koji se neće obnoviti nikad). Ali realno, prosečan turista će se tu zadržati dan-dva-tri na proputovanju i to je to. Pođite od sebe: da li imate želju da ciljano provedete sedam dana u gradu kao što je (slučajan izbor gradova sličnog profila): Vroclav, Debrecen, Ostrava, Malme ili Linc?

S druge strane, gradski turizam jeste svuda u usponu, pa i kod nas (videti Dežulovićev Lament nad Zagrebom ;) ). Meni je drago što čujem i vidim toliko stranaca u gradu, i oseti se pomalo taj kosmopolitski duh. Dakle, očekujem lagani uspon broja turista, ali ne i nekakav bum. Nema na konto čega, osim ako neko ne ukrka silne pare u Gradić ili vinsko-rekreativni turizam na Fruškoj. Znamo kolika je verovatnoća za to, osim ako se ne prodamo ruskim ili arapskim tajkunima (neka, hvala lepo). Što reče Dukelander, cela diskusija je moot.

@Bratislav, Timek: nemate razloga da se izvinjavate, ne vidim da je iko ovde oštro reagovao. Samo prijateljski sučeljavamo mišljenja.
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Poslednja izmena: 21 avg 2014 10:54 od Duja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Bogdus
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru