Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Mostovi Novog Sada

Re:Mostovi Novog Sada 17 okt 2019 20:21 #121

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3149
  • Primljenih Zahvalnica: 7660
  • Karma: 141
I iz gornjeg rakursa

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"Don't cry in front of the Mexicans"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: AeroDron

Re:Mostovi Novog Sada 18 okt 2019 13:54 #122

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 891
  • Primljenih Zahvalnica: 632
  • Karma: 32
Tačno 17 segmenata je potpuno očišćeno. Upravo metlom završavaju finese

Ne znam koliko je to metara ili procenata, ali krenulo je bar.

Nije neka bitna slika, čisto za arhivu
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, Duja, Blavak, valjan, AeroDron, mel, dvojko

Re:Mostovi Novog Sada 18 okt 2019 18:03 #123

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9012
  • Karma: 98
E sad bi bio momenat da rese i biciklisticku traku
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, limanac, Blavak, valjan, dvojko

Mostovi Novog Sada 22 okt 2019 16:58 #124

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5263
  • Primljenih Zahvalnica: 7185
  • Karma: 153
Evo malo i detaljnije o radovima na Mostu slobode:
Сређују се оштећења на Мосту слободе

У склопу одржавања мостова на територији Новог Сада, недавно је почела поправка оштећења на Мосту слободе.



Постављени су знаци с обавештењем о радовима и за забрану кретања пешака, камиони су почели да довозе материјал, а у траци до пешачке стазе из правца Сремске Каменице налази се арматурна мрежа и туда се креће грађевинска механизација.

Одржавање мостова Градска управа за грађевинско земљиште и инвестиције поверила је у септембру новосадском предузећу МДЈ „Мост-НС”, које ће за тај посао добити готово 19,8 милиона динара. Поправка оштећења требало би да буде завршена за 120 календарских дана, а новосадско предузеће ће за све радове морати да да две године гаранције.

У оквиру припремних радова, између осталог је предвиђена и израда елабората о поправци пешачких стаза и коловозне плоче на мосту, затим постављање, одржавање и демонтажа саобраћајне сигнализације. Након припреме ће уследити демонтажа, уклањање и рушење асфалтног коловоза, бетонских ивичњака, армиранобетонских коруба с ливеним асфалтом, те рушење армиранобетонских конзолних препуста коловозне плоче и демонтажа оштећених челичних маски пешачке стазе.

Кад све то буде завршено, почеће бетонски и армирачки радови, затим постављање хидроизолације на новим деловима коловозне плоче и пешачким стазама, као и израда заштитних премаза и томе слични радови.

Мост слободе отворен је за саобраћај 1981. године, а за време бомбардовања 1999. је оштећен и након тога од 2003. до 2005. године реконструисан. Из рупа на пешачким стазама већ одавно расте коров, а неретко су удубљења у асфалту прекривена и пластичном и папирном амбалажом.
Истој фирми поверен и преглед мостова на територији Новог Сада, с оценом стања и предлогом мера заштите, и за то им је плаћено 4,26 милиона динара.
www.dnevnik.rs/novi-sad/sreduju-se-ostec...u-slobode-21-10-2019
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, Duja, TurboMaximus, Bridgeboy, Blavak, Mikins, Ljube, valjan, Eldarion, AeroDron, kuburicsrdjan

Re:Mostovi Novog Sada 23 okt 2019 12:16 #125

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9012
  • Karma: 98
Ništa od biciklističke
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Mostovi Novog Sada 23 okt 2019 12:22 #126

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3728
  • Karma: 20
Pogledaj ti taj korov jbt. Pa ovo je bas ruzno
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Mostovi Novog Sada 07 nov 2019 11:52 #127

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 891
  • Primljenih Zahvalnica: 632
  • Karma: 32
Gotova ta strana. Juče prešli radnici preko, na istom delu rade i suprotnu stranu
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Duja

Re:Mostovi Novog Sada 19 dec 2019 10:39 #128

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 673
  • Primljenih Zahvalnica: 1133
  • Karma: 33
:facepalm:
Izvor: 021
Prioritet most u nastavku Bulevara Evrope da bi se izbegle saobraćajne posledice, bez zainteresovanih za ušće kanala DTD u Dunav
Godinama unazad pominje se izgradnja novih mostova u Novom Sadu, a za gradsku vlast prioritetan je onaj kojim će se Bulevar Evrope povezati sa Sremskom Kamenicom. U međuvremenu, neke ideje gradskih urbanista, koje su smatrali interesantnima, očigledno da nisu zainteresovale i potencijalne investitore.
Novi Sad 19.12.2019. | 08:03 > 08:18

Mostovi su vredni pažnje, smatrao je Ivo Andrić, jer pokazuju mesto na kojem je "čovek naišao na zapreku i nije zastao pred njom, nego ju je savladao". Pred Novosađanima i onima koji budu predstavljali gradsku vlast u budućnosti, jedna od prepreka će biti pitanje saobraćaja, a taj izazov bi trebalo da bude "premošćen" izgradnjom mosta u nastavku Bulevara Evrope prema Sremskoj Kamenici.

Isto tako, Ivo Andrić je zapisao da su mostovi "uvek podignuti smisleno". I to bi moglo da se tvrdi i u slučaju izgradnje pešačko-biciklističkog mosta na ušću Kanala Dunav-Tisa-Dunav u najveću evropsku reku. Međutim, kada se ovom projektu doda i izgradnja hotela, kao što je učinjeno, onda se svrsishodnost dovodi u pitanje.

Ova ideja gradskih urbanista nije zainteresovala potencijalne investitore, s obzirom na to da se niko nije javio na neobavezujući poziv za prikupljanje pisama zainteresovanosti za uređenje i izgradnju na pomenutoj lokaciji.

Pokazalo se i to da pešačko-biciklistički most nije prioritetan za Novi Sad. Prema rečima gradonačelnika Miloša Vučevića, prioritet je izgradnja mosta u nastavku Bulevara Evrope prema Sremskoj Kamenici. Početkom 2019. godine je za izradu generalnog plana sa studijom opravdanosti ovog mosta izdvojeno 24,6 miliona dinara.

Ovaj most se u planovima razvoja Novog Sada pominje više od pola veka, a razlog prioritetnosti leži u tome što će, prema Vučevićevim rečima, Novosađanima za najduže 10 godina biti potrebno gotovo 90 minuta da pređu Most slobode i dođu do Cara Dušana, Bulevara cara Lazara...

"Nećete moći ispod sat vremena da stignete prema Ulici Narodnog fronta, Limanu IV, Bulevaru Evrope. Ako ne budemo u tom periodu rešili taj most kao nastavak Bulevara Evrope, grad će imati ozbiljne saobraćajne probleme. Pogledajte i sada, gotovo je nemoguće skrenuti sa Mosta slobode levo i u Narodnog fronta, a i u Cara Lazara i ne bude li se rasteretio taj pravac, ne bude li se napravio novi most i olakšao saobraćaj, trpećemo velike posledice. Ovaj most je najneophodniji Novom Sadu ako želimo da sačuvamo i unapredimo saobraćaj koji će biti sve intezivniji", kazao je Vučević na pitanje 021.rs.

Ušće Kanala DTD u Dunav - hotel sa pogledom na rafineriju i Šangaj

Komad zemlje na ušću kanala u Dunav, koji je trenutno neuređen, prazan, gradskim urbanistima izgleda kao potencijalno atraktivno zemljište. Iz tog razloga sproveden je arhitektonski konkurs za projekat hotela i mosta, dodeljene su nagrade, a građani su to platili više od dva miliona dinara.

Nakon što je primećena turistička atrakcija na ušću kanala u reku, koja bi bila tik uz "Danubius", Luku "Novi Sad", sa "opuštajućim pogledom" na Šangaj i Rafineriju "Novi Sad", Grad je raspisao i neobavezujući poziv za prikupljanje pisama zainteresovanosti, kako bi testirao tržište i kako bi videli da li zaista ima zainteresovanih za ovakvu vrste investicije.

Grad je od potencijalnih investitora tražio da im predoči svoje planove u vezi sa ovim prostorom, uz napomenu da radovi koji su pobedili na konkursu za projekat objekta i mosta nisu obavezujući. Međutim, neka potencijalno drugačija viđenja nismo uspeli da saznamo, jer ih u, za sada, jedinom neobavezujućem pozivu, nije ni bilo.


Pobedničko rešenje konkursa

Arhitekta i član Upravnog odbora Društva arhitekata Novog Sada (DaNS) Aleksandar Bede kaže za 021.rs da nije jasno zbog čega je hotel upakovan u ovaj projekat, s obzirom na to da se nalazi u industrijskoj zoni, pored rafinerije, osim ukoliko nije postojala namera da se kroz privatnu investiciju u izgradnju hotela reši i izgradnja čitavog mosta.

"Sam most na tom mestu jeste dobra ideja jer bi se njegovom izgradnjom dobila biciklistička veza sa Šangajem, Kaćem, Koviljskim ritom. Ali sada je ta ideja zakomplikovana hotelom i može se desiti da do njene realizacije ne dođe upravo zbog komplikacija sa hotelom, što bi bio gubitak za javni interes u jednostavnom premošćavanju kanala za pešake i bicikliste", navodi Bede.

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučić poručio je da nije najbolje razumeo samu svrhu ovog mosta, ali da razume da neko na te stvari gleda drugačije.

"Poštujem struku i vidite da se politika ne meša, ali mislim da su neki drugi mostovi prioritet. Oni smatraju da je taj most u urbanističkom razvoju grada veoma interesantan i značajan - u redu. Mi smo pokušali, testirali smo tržište i niko se nije javio za taj most. To je život. Pitali smo ima li interesanata, nema", naveo je Vučević na pitanje 021.rs da li se iko javio na neobavezujući poziv.

Ideja je bila da ponude prođu analizu, a da se nadležnim gradskim organima ostavi na izbor da li će pokrenuti postupak za uređenje i gradnju na području ušća Kanala DTD u Dunav. Cilj Grada je, naravno, da "privlačenjem investicija i otvaranjem novih radnih mesta poboljša kvalitet života lokalnog stanovništva, u konkretnom slučaju kroz uređenje područja ušća Kanala DTD u Dunav, pristupnih saobraćajnica, biciklističkog i pešačkog povezivanja sa okruženjem i zelenih i drugih slobodnih površina na tom području".

Bede ukazuje i na to da se kao "već redovna praksa" uspostavilo to da Grad za arhitektonske konkurse ne angažuje DaNS kao sprovodioca konkursa, nego to čini gradska uprava za koju kaže da nema kapaciteta za takav posao. To sve ostavlja posledice po sam broj i kvalitet prispelih radova na konkursu, a onda i kada se izabere pobedničko rešenje, ono nije obavezujuće za investitora, kao što je primer i u slučaju mosta i hotela na ušću kanala u reku.

"To sve govori da je arhitektura takvog javnog objekta za Grad nebitna, već da konkurs služi više kao način da Grad dođe do marketinških ilustracija koje služe za prodaju ideje investitorima, a šta će biti u realizaciji nije im više bitno. Dakle, marketing je zamenio arhitekturu", dodaje naš sagovornik.

Bede smatra da je dokaz odustajanja grada od arhitekture kao discipline nova zgrada kolektora kod Žeželjevog mosta, čiji je projektant građevinski inženjer, a ne arhitekta. Bede zaključuje da će grad dobiti javni objekat, koji će dominirati kejom i biti deo panorame grada, a izgledaće kao "bilo koja anonimna hala u industrijskoj zoni".

Mi gradimo mostove i mostovi grade nas, mogla bi da bude parola gradskih vlasti u proteklim decenijama. Planova je mnogo, a neke od njih možete da pročitate OVDE.

U međuvremenu, ozbiljnije se izgleda radi na mostu koji bi trebalo da reši potencijalno veliki saobraćajni problem za Novi Sad. Već sada, prema tvrdnjama iz vrha gradske vlasti, postoje nezvanične ponude nekih kompanija za izgradnju ovog mosta, i one su spremne da ponude finansijski aranžman, jer Grad i zbog drugih važnih investicija, neće moći taj projekat sam da finansira. Međutim, to, kako je rekao gradonačelnik, neće biti jeftina priča.

Autor: Zoran Strika
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, neusatz!, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan

Mostovi Novog Sada 20 dec 2019 22:12 #129

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6808
  • Primljenih Zahvalnica: 25748
  • Karma: 183
Grad u magli.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, Bridgeboy, valjan, Eldarion, AeroDron

Mostovi Novog Sada 20 dec 2019 23:49 #130

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3728
  • Karma: 20
A ne u smogu?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Mostovi Novog Sada 20 dec 2019 23:59 #131

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4208
  • Primljenih Zahvalnica: 5586
  • Karma: 238
I to je sasvim moguće.
Sa sremske strane se u prepodnevnim časovima lepo vidi debeo sloj braonkasto-sivog vazduha koji lebdi do visine od stotinak metara nad gradom.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Mostovi Novog Sada 21 dec 2019 01:29 #132

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3160
  • Primljenih Zahvalnica: 1857
  • Karma: 37
Grad je bio jako zagadjen danas i juce, kao vecina gradova u Srbiji. Jedini zagadjenji gradovi koliko sam video su bili Subotica, Beograd i Nis.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Mostovi Novog Sada 21 dec 2019 08:12 #133

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6808
  • Primljenih Zahvalnica: 25748
  • Karma: 183
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
A ne u smogu?

Nije u smogu. Fotografija je od pre nekih 2 nedelje, za vikend, baš u nedelju, a i bila je magla ne samo u gradu.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Mostovi Novog Sada 01 mar 2020 22:08 #134

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6808
  • Primljenih Zahvalnica: 25748
  • Karma: 183
Radovi na mostu Slobode, tablu nisam video.
Desna strana (u pravcu Kamenice) je završena u toku prethodne nedelje



mada bi mogli još malko da porade na toj strani.

na suprotnoj strani radovi su u toku.



Tablu nisam video.
Poslednja izmena: 01 mar 2020 22:09 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, limanac, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Bridgeboy, valjan

Mostovi Novog Sada 01 mar 2020 22:35 #135

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 402
  • Primljenih Zahvalnica: 675
  • Karma: 3
Rekao bih da tablu nisi video.Nadam se da ce i gvozdene radove uraditi.Skidanje rdje i farbanje donje strane mosta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov

Re:Mostovi Novog Sada 02 mar 2020 19:03 #136

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 891
  • Primljenih Zahvalnica: 632
  • Karma: 32
Radovi traju od jesenas. Stavljao sam slike već.
Rade po 20-30 metara sa jedne, pa onda sa druge strane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Mostovi Novog Sada 02 mar 2020 19:11 #137

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3728
  • Karma: 20
Pomalo se bojim za novi zeleznicki most. Postali smo opasno poznati po zapostavljaju svih mostova koje smo imali, i koje imamo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Mostovi Novog Sada 02 apr 2020 13:49 #138

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6808
  • Primljenih Zahvalnica: 25748
  • Karma: 183
Most Slobode. Šta su mislili da završe, završili su.








Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, Duja, sasar, Bridgeboy, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion

Re:Mostovi Novog Sada 02 apr 2020 14:20 #139

  • Bridgeboy
  • Bridgeboy's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 56
  • Primljenih Zahvalnica: 146
  • Karma: 3
Besmisleno je da nisu obnovili AKZ čelične podkonstrukcije pešačkih staza, pre ponovnog betoniranja.
Jedino su osvežili bočne panele i pešačke ograde, ako dobro primećujem.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan

Mostovi Novog Sada 12 maj 2020 10:36 #140

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3728
  • Karma: 20
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Duja, sasar, Bridgeboy, Blavak, valjan
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru