Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: "NS bike" i biciklizam u gradu

"NS bike" i biciklizam u gradu 02 apr 2019 20:33 #481

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 901
  • Primljenih Zahvalnica: 1786
Pa prosto, uradiš tamo select, pa copy, ovde paste. Ako nisi lenj, okolo dodaš quote tagove i malo izbolduješ gde treba. Ako
želiš i slike, moraš ubaciti veze na njih naknadno (Copy Image Location tamo), pa umetneš ovde s toolbara:
Од Новог Сада до Бегеча: Уз Дунав 23 километра на два точка
01.04.2019 • 23:54 23:55
Извор: Dnevnik.rs
НОВИ САД: Завршена је изградња друге фазе бициклистичке стазе од Новог Сада до Бегеча. Радови су почели 8. октобра прошле године, а недавно су завршени.

Фото: Dnevnik.rs

Остало је, додуше да се на деоници до пута који од Бегеча води ка Јами, уреде банкине, али цела траса је асфалтирана и пуна је пешака и бициклиста.

Друга фаза бициклистичке стазе, на деоници од изласка из Футога до Обалске улице у Бегечу, дуга је 4.548 метара. Инвестицију су заједнички финансирали Република Србија (Министарство трговине, туризма и телекомуникација) и Град Нови Сад (Градска управа за грађевинско земљиште и инвестиције). Уговорена вредност је 69.116.470,26 динара. а рок за завршетак је био 150 календарских дана.

Бициклистичко-пешачка стаза Нови Сад – Бегеч, укупне дужине око 23 километра, мањим делом пролази кроз урбану зону, док траса највећим делом води по круни одбрамбеног насипа од Дунава. Радови се изводе у више фаза, односно деоница је подељена на седам сектора.

Сектор 5 бициклистичке стазе Нови Сад – Бегеч трасиран је по одбрамбеном насипу и простире се од Дунавске улице у Футогу до Обалске у Бегечу. Дужина тог сектора је 6.275 метара, а ширина бициклистичке стазе је три метра.

У првој фази, која је реализована 2017. године, изведени су радови од Дунавске улице у Футогу до изласка из Футога према Бегечу, у дужини од 1.727 метара. Ту инвестицију, вредну 20 милиона динара, финансирала је Република Србија, посредством Министарства трговине, туризма и телекомуникација, а у оквиру конкурса за доделу субвенција и дотација намењених за развој туризма.


Фото: Dnevnik.rs
Наведена инвестиција део је пројекта Европске бициклистичке федерације, којим се развија 14 међународних бициклистичких коридора у мрежу која покрива читав европски континент. Бициклистичка стаза Нови Сад – Бегеч припада једном од три коридора који пролазе кроз Србију, коридору Еуро вело 6, од Атлантика до Црног мора. Тај коридор, који представља једну од најпопуларнијих европских рута, има почетак на обалама Атлантског океана у Француској, а затим пролази кроз Швајцарску, Немачку, Аустрију, Словачку, Мађарску, Србију, Хрватску, Бугарску и завршава се у Румунији, на обалама Црног мора.

Бициклистички коридор Еуро вело 6, у Србији познатији као Дунавска рута, кроз нашу земљу се протеже у дужини од 665 километара.

Текст и фото: М. Бозокин
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Jungle_Mania

"NS bike" i biciklizam u gradu 02 apr 2019 21:00 #482

  • Ljube
  • Ljube's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 255
  • Primljenih Zahvalnica: 771
Ima asfaltiran put do Čelareva. Prelep je taj deo od Begečke jame do Čelareva. Pusta divljina, možete sresti samo bicikliste ili nekog pecaroša. Pogled na veliki rit je zaista veličanstven. Obožavam tuda da se vozim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, RM77, Bicikloman

"NS bike" i biciklizam u gradu 03 maj 2019 17:59 #483

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
ISTRAŽUJEMO: Koliko košta servis i popravka bicikala u Novom Sadu



Novosađani su poznati po gradskoj vožnji bajkova i najčešće ih aktiviraju s prvim suncem. Međutim ima i sugrađana koji ih voze tokom cele godine bez obzira na to da li pada kiša ili vetar duva.

Ipak kad bajk, koji niste vozili pola godine, izvučete iz podruma ili ga ispakujete iz najlona trebalo bi da znate da još uvek niste spremni za novu sezonu.

Da bi bicikl dugo trajao, da biste što pre kružili po keju ili vozili do Fruške gore, on mora da prođe redovan godišnji servis. Održavanje, popravka ili servis bicikla možda zvuči komplikovano, ali ne mora da bude tako.

Svog ljubimca uvek možete da odvezete u profesionalni servis, ali isto tako možete da ga popravite u komšiluku kod komše koji to zna da radi, a usput od toga može da zaradi i koji dinar.

Ono što se podrazumeva pod servisiranjem bicikla jeste štelovanje kočnica i menjača, centriranje točkova, pranje bicikla, podmazivanje svih glava (prednjeg i zadnjeg točka, pogona,vrat volana, lanca i zupčanika), dotezanje svih delova i provera sajli i bužira.

Ukoliko ne znate sami sve da uradite, evo koje su cene u servisima.

U “Planet Bike” specijalizovanoj prodavnici za prodaju bicikala i opreme, možete da odnesete svoj dvotočkaša na godišnje servisiranje. Kontrolsni, odnosno nulti servis staje 1.000 dinara, mali servis je 1.300, dok je veliki 3.000 dinara. Veliki servis za bicikle bez brzina je 2.000 dinara. Kompet pranje i podmazivanje lanca i lančanika je 900 dinara. Radni sat staje 1.100 dinara. Servis točkova zavisi od posla, pa tako recimo centriranje točka je 600 dinara, dok je centriranje udarenog točka 850 dinara. Zamena lanca je 300 dinara, a zamena pedale iznosi imeđu 150 i 200 dinara.

Slične cene su i u prodavnici i servisu bicikala “Fanatic” gde nulti servis, podešavanje novog bicikla je 1.000 dinara, podešavanje novog bicikla bez brzina 600, a servis novog bicikla sa podmazivanjem svih ležajeva iznosi 1.500 dinara. Servis novog bicikla bez brzina, sa podmazivanjem svih ležajeva iznosi 900 dinara. Osnovni servis bicikla odnosno sva podešavanja košta 1.500 dinara, kompletan servis za bicikl bez brzina sa centriranjem i zamenom svih istrošenih delova je 2.000 dinara, kompletan servis za bicikl sa brzinama, centriranjem i zamenom svih istrošenih delova 3.000 dinara.

Montaža sedišta za dete je 400, dok je štelovanje menjača i štelovanje kočnice 250 dinara. Zamena pedala, sedišta, gripova 200 dinara, ispravljanje kuka rama, vila, menjača 500 dinara. Cena radnog sata 1,000 dinara. Spajanje ili zamena lanca iznosi 300 dinara, pranje bicikla pre servisa je 400 dinara, a čišćenje i podmazivanje lanca 200 dinara.

Neretko u komšiluku postoje ljudi koji se iz hobija bave servisiranjem i popravkom bajkova, ali nažalost oni nisu voljni za slikanje, jer ne žele da se eksponiraju, pošto nemaju registrovane radnje.

Bata sa Limana već dugi niz godina popravlja komšijama bicikle, a njegova cena je zaista simbolična. On kaže da neke sitnije popravke radi za svega 500 dinara, a ukoliko je kvar veći i ako je potrebna promena nekog dela, onda naplati oko 1.000 do 1.500 dinara. Kod njega ne postoje radni sati, već samo naplaćuje ruke.

- Dešava mi se da nekog moram da odbijem ili da mu predočim da će duže čekati, jer čim sine sunce imam posla preko glave. Zimi posla skoro i da nema. Komšije su super, uvek imaju razumevanja, a mnogi su me i preporučili novim mušterijama. Tako da je reklama od usta do usta zapravo najbolji marketing – zaključio je Bata.
www.mojnovisad.com/vesti/istrazujemo-kol...om-sadu-id27552.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak, valjan

"NS bike" i biciklizam u gradu 03 maj 2019 20:35 #484

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
meni izrazito aktuelna tema.
iskreno ove cene su mi previsoke, za bilo koji od servisa.
ja servis radim kod nekog dugokosog lika u malom prolazu izmedju Kulske banke i zgrade iza (rumenacka 5), za sitne pare zavrsava sve.
ali kako decko to radi vise iz hobija, radno vreme radnjice je krajnje upitno :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

"NS bike" i biciklizam u gradu 03 maj 2019 23:24 #485

  • Erebus
  • Erebus's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 316
  • Primljenih Zahvalnica: 758
Pre par nedelja sam odvezao bajs na predsezonski servis, u jednu od prodavnica koje se ne spominju u tekstu. Zamene sajli, bužira, pakni, štelovanje menjača... ništa dramatično... i izašlo me je oko 5500. Nijedan od delova nije koštao preko 600din, ali nakupilo se. Da je skupo - skupo je. Sad mi se čini da mi je i srednja glava pri kraju radnog veka... pa bogzna koliko će me još to koštati, ali možda izguram sezonu i bez tog servisa.
S druge strane, godišnje pređem oko 2500-3000km, pa kad se i to uzme u obzir, onda i troškovi deluju podnošljivije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:"NS bike" i biciklizam u gradu 04 maj 2019 11:29 #486

  • e46glogi
  • e46glogi's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 215
  • Primljenih Zahvalnica: 239
Pa poskupo te izaslo, ja sam klincu radio stari bmx, vracao u zivot, komplet rastavili pa nanovo sastavili, nesto njihovih delova nesto mojih, sve ispalo oko 5000 u Cikloteci, moj odrzavam kod Risa, nikad servis nije bio preko 1500 i to komlet sve pregledanje, stelovanje. Od zadnjeg sto se secam, stelovanke kocnica (hidraulika) 300din po tocku, inace 500,al nije bilo puno posla, unutrasnja guma + zamena 800din.
Generalno kod vecina poznatih su cene slicne i dosta ih zna da odradi lepo, jedino lose iskustvo imam sa ovim na sajmu.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 04 maj 2019 12:40 #487

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
U suštini većinu malih stvari kao što je zamena gume, štelovanje kočnica i kojekakva čišćenja treba raditi sam.
Lako se nauči a lep je osećaj kad se to ume.

Za apsolutno sve popravke na biciklu postoje tutorijali na internetu a alat košta manje od tih popravki.
Najveći + od svega je što popravka i sređivanje bicikla natenane ide uz dobar zen.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Re:"NS bike" i biciklizam u gradu 04 maj 2019 14:27 #488

  • e46glogi
  • e46glogi's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 215
  • Primljenih Zahvalnica: 239
Bas tako, ako imas potrebne uslove nista nije komplikovano i moze se nauciti, a i ako nesto zeznes moze se ispraviti. Meni je prva "veca" intervencija bila zamena unutrasnje gume, u principu nista lakse, a na prvi pogled izgleda ubi boze:-)

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 04 maj 2019 15:12 #489

  • Erebus
  • Erebus's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 316
  • Primljenih Zahvalnica: 758
Tako sam i ja nekad sve radio sam, pa kad sam u više navrata iznenadio samog sebe kreativnošću u psovanju, a pritom izlazio iz operacije mastan i prljav do ramena, odlučio sam da do daljnjeg prepuštam stvari profesionalcima. Toliko o "dobrom zenu" :D
Sad samo dopumpavanje gume i podmazivanje lanca. Sve ostalo ću da platim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 04 maj 2019 17:18 #490

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, Blavak, Mikins, valjan, mdinic

"NS bike" i biciklizam u gradu 04 maj 2019 20:16 #491

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Erebus napisao/la:
Tako sam i ja nekad sve radio sam, pa kad sam u više navrata iznenadio samog sebe kreativnošću u psovanju, a pritom izlazio iz operacije mastan i prljav do ramena, odlučio sam da do daljnjeg prepuštam stvari profesionalcima. Toliko o "dobrom zenu" :D
Sad samo dopumpavanje gume i podmazivanje lanca. Sve ostalo ću da platim.

Stvar izbora i afiniteta.
Ja sam menjam žbice,centriram i ponekad pletem točkove npr.
Takav posao uz nervozu ne treba ni počinjati.
Prljavština i masnoća su privilegije posla :naughty:

Neke stvari, poput servisa amortizera ili glave sa integrisanim menjačem se nisam ususio da probam, ali ko zna šta će biti sutra.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns

"NS bike" i biciklizam u gradu 04 maj 2019 20:19 #492

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Kada budemo spojili Šekspirovu ulicu i Begeč, mi ćemo praktično završiti ovaj deo evropskog koridora koji prolazi kroz naš grad - izjavio je gradonačelnik Miloš Vučević.

Mr. Vučević je zaboravio da se u "naš deo" evropskog koridora ubraja izlazak iz grada u opštine Titel i Sremski Karlovci, s obe strane Dunava, kao i izlazak u opštinu Beočin uz Desnu obalu Dunava.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 08 maj 2019 13:48 #493

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Biciklasi, jeste se ikada usudili da prodjete ovuda?

Ja jos ne

Poslednja izmena: 08 maj 2019 13:50 od Otis.Driftwood.Ressurected.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Blavak, valjan, Eldarion

"NS bike" i biciklizam u gradu 08 maj 2019 16:50 #494

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Poslednja izmena: 08 maj 2019 16:51 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, sasar, Blavak

"NS bike" i biciklizam u gradu 08 maj 2019 21:40 #495

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Ala si me išarao crvenom dole u komentarima... :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 08 maj 2019 22:30 #496

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
1.000.000 $ question: kako doci od gunduliceve do zeleznicke biciklom najkrace?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 09 maj 2019 19:25 #497

  • Marc
  • Marc's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 298
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Zeleznicka ulica? Preko Djordja Rajkovica i Kosovske, kraj Riblje pijace, Ignjata Pavlasa, Bulevar, Trg Galerija, Vase Stajica pa na Zeleznicku. Nije mozda najkrace ali mi se cini da najbrze (najmanje smetam autima i oni meni, najmanje me pesaci ometaju).
Atomsko Sklonište - Čedna gradska lica
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 09 maj 2019 20:37 #498

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Dobro je.
Ovo bi bila alternativa:

Tekelijina, Pećka, Sterijina, Matice Srpske, Nikolajevska porta, Nikolajevska ulica, Trifkovićev Trg, Miloša Hadžića, pored pozorišta, Poštanska, Trg Mladenaca ~ Železnička.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: plumber.ns

"NS bike" i biciklizam u gradu 10 maj 2019 06:57 #499

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 620
Upravo tako. Preko brda i brega
Namera mi ie bila da istaknem da noću kroz zmaj jovinu se stize za 5 a kroz temerinsku i jovana Subotica za 3 minuta.
Kroz temerinsku mozda jos i ima neke nade za bicikliste ali im se put definitivno zatvara u jovana Subotica.
Takodje ukoliko najkrace zelite do bulevara, ne znam jel pesacima i biciklistima gore kroz cvijicevu ili Dositejevu.
Cak ni ono resenje iz kisacke nije lose, ali su trake od 4m sirine ostavile prostora za crvene staze.
Usput da li ie dozvoljeno biciklistima potez grckoskolska-mite ruzica-porta-modene (brzinom kretanja pesaka-kako pise na znaku kod Putnika)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

"NS bike" i biciklizam u gradu 10 maj 2019 11:49 #500

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 767
  • Primljenih Zahvalnica: 1527
gibanica napisao/la:
Usput da li ie dozvoljeno biciklistima potez grckoskolska-mite ruzica-porta-modene (brzinom kretanja pesaka-kako pise na znaku kod Putnika)

Ja sam razumeo da se dozvola odnosi samo na koridor Modene-Njegoseva.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru