Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Prigradske železnice Novog Sada

Prigradske železnice Novog Sada 01 jan 2016 17:03 #1

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
  • Karma: 1
Ova tema odavno nedostaje, a samo Udruženje ljubitelja železnice ima nameru da se aktivnije bavi ovom temom u narednom periodu.

Osnovni pravci su: Odžaci, Vrbas, Bečej, Perlez, Inđija, a treba razmotriti i Beočin i Bačku palanku (zahteva se obnova pruga).

Osnovni interval sleđenja 60 minuta, uz razmatranje gušćeg reda vožnje u slučaju izgradnje dvokolosečnih pruga.
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Prigradske železnice Novog Sada 04 jan 2016 11:14 #2

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3849
  • Primljenih Zahvalnica: 7904
  • Karma: 107
Ne verujem da bi izgradnja dvokolosecne pruge bila isplativa niti da drzava za nju u dogledno vreme ima novca.
Kada bi se iz Backe Palanke ili Zrenjanina moglo stici do NS za pola sata do 45 min mogu da poverujem da bi bilo putnika u spicevima na svakih sat, tipa 6:10, 7:10, 8. Do Gajdobre je voz za Sombor pun, a tu sidje dosta ljudi. Eventualno bi se vozovi iz SO i iz BP tu mogli vezati ali se time gubi 5-10 minuta.
Zrenjanin je na zalost lose povezan.

Za i iz BG sada ima polazaka na svakih sat pa je pravac do Indjije dobro pokriven. Doduse, ne vodi se kao prigradska zeleznica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Prigradske železnice Novog Sada 06 jan 2016 13:22 #3

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
  • Karma: 1
Неку теоријску перспективу за градњу другог колосека имају правци ка БГ и СУ. На осталим правцима је и дугорочно сасвим довољно имати превоз сваких сат времена, чак треба почети и са много блажим стандардима.

Брзина превоза није нешто што би протерало све или готово све путнике у околини НС. Многа насеља кроз која пролазе пруге имају готово никакве или никакве аутобуске везе, са најчешће прескупим аутобуским монополистом. Железница је део културе и традиције за много људи. Минимум политике квалитета је:
- Ред вожње у складу са основним потребама
- Остваривање полазака
- Исправност основне опреме (грејање, тоалет)
- Повољна цена
Брзина игра игру само у везама насеља са по минимум 30.000 становника, а то је мањи број путника. Међутим, ниска брзина утиче на потискивање великог дела транспортне тражње, и високе оперативне трошкове.

У економској анализи развоја оваквог транспортног система, мање су важни приходи од продаје карата. Важније последице су:
- Генерисање повратног развоја од већих насеља ка мањима. Просторни развој.
- Развој компактног метрополитенског подручја са преко пола милиона становника као јединственог тржишта и извора људских ресурса, јачање економско-пословног ефекта великог града, формирање метрополитена у већој мери конкурентном другим великим градовима.
- Решавање социјалног проблема стамбеног питања кроз активирање зона ван градског језгра, и повратак становника у одређена мања насеља.
- Побољшање образовне структуре становника кроз доступност средњих школа, факултета, библиотека из већих градова.
- Ефикаснији здравствени систем кроз повећање доступности здравствених центара
- Еколошки ефекти
- Смањење зависности од увозних фосилних горива и друмских возила, побољшање спољно трговинског биланса.
- Побољшање безбедности друмског саобраћаја кроз уклањања дела истог са друмова.
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, ranko su ns, Blavak, Bogdus

Prigradske železnice Novog Sada 06 jan 2016 18:21 #4

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5496
  • Primljenih Zahvalnica: 8113
  • Karma: 251
bome dobra ova ekonomska analiza. Sve uzeto u obzir :yes:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Prigradske železnice Novog Sada 08 jan 2016 15:54 #5

  • Karlito
  • Karlito's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 13
  • Primljenih Zahvalnica: 27
  • Karma: 1
Није све, изостављена је демографија. Постоји врло јака корелација између постојања добрих железничких веза и демографије. Ту су и врло јаки аргументи при одбрани железничких пројеката у јавности.
Udruzenje ljubitelja zeleznice
vozoljubitelji.blogspot.com/
ljubitelji.zeleznice @ gmail.com
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Prigradske železnice Novog Sada 08 jan 2016 22:31 #6

  • nssale
  • nssale's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 18
  • Primljenih Zahvalnica: 17
  • Karma: 0
Koliko košta izgradnja pruge? Mislim na osnovnu verziju, ravnica i polaži šine i šta još ide uz njih, nikakvi vijadukti, mostovi itd.? Jel ima neki podatak koliko košta km pruge?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Prigradske železnice Novog Sada 16 jan 2016 19:45 #7

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 610
  • Primljenih Zahvalnica: 1503
  • Karma: 74
Ako se ne varam, milion evra po kilometru sa elektrifikacijom i sistemom APB-a koji omogućava kretanje više uzastopnih vozova između dve stanice. S obzirom da je kod nas potreban remont postojećih pruga, cena bi bila daleko manja. Do pola miliona evra po kilometru.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: nssale

Prigradske železnice Novog Sada 17 jan 2016 00:07 #8

  • nssale
  • nssale's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 18
  • Primljenih Zahvalnica: 17
  • Karma: 0
Hvala, sad otprilike mogu da steknem utisak koliko bi koštala pruga od Novog Sada do nekih mesta. Pretpostavljam da je to za pruge na kojima bi brzine bile oko 150km/čas?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru