Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Tramvaj ili nesto slicno...

Re:Tramvaj ili nesto slicno... 23 feb 2018 14:18 #481

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3101
  • Primljenih Zahvalnica: 5957
  • Karma: 113
Pa ne mora da demotivise. Zašto? Neka se ubrza saobraćaj i skloni, a sa njima i smog i buka, što brže i dalje od pešaka i biciklista. Javne garaže sa širenjem pešačke zone bi regulisale pravce saobraćaja i odlaganje vozila van zone ili ispod nje.

Jedan Beč ne može da demotivise ljude od auta, a sad ćemo ih mi odlučiti u Novom Sadu. Teško.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Tramvaj ili nesto slicno... 23 feb 2018 15:56 #482

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 250
  • Primljenih Zahvalnica: 614
  • Karma: 8
Da, ali ćeš u Beču komotno videti ljude u sakoima, doterane za posao, što u Novom Sadu jako dugo nisam video. Svaka šuša ide u grad kolima, a javni prevoz prepušten đacima, studentima, penzionerima i onima koji nemaju auto...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Tramvaj ili nesto slicno... 23 feb 2018 16:10 #483

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3101
  • Primljenih Zahvalnica: 5957
  • Karma: 113
Nisam siguran da sam shatio kakve veze imaju sakoi, ali su i oni kao i saobracaj(na kultura) vezani za standard, pa ih jos dugo necemo videti u vecoj kolicini. Ali se vidjaju ljudi, bankari, sefovi po IT firmama i NIS-u. Nije da ih nema.

Elem, ne gradi se Promenada uz Spens, Merkator, ne otvaraju se slepe ulice na bulevar, ne pravi se od porodicnih kuca blok stambebenih zgrada od 6 spratova, ne otvara se svaka ulica za dvosmerni saobracaj, ne uskrsta se x malih ulica sa velikim bulevarima samo zato sto je to zgodnije onima iz malo pre pomenutih zgrada, itd. itd.
E to je problem motivacije koriscenja auta a ne denivelacija i kruzni tokovi.
Da su ulice napravljene da podignu kvalitet zivota i stanovanja a ne da se sto pre sjuri niz bulevar u centar, zapitali bi se ljudi gde su krenuli kolima i da li je bolje prosetati se, tamo gde moze, uzeti bicikl, taxi ili autobus.

Otisao sam vec daleko u sirinu i daleko od teme tramvaja...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Tramvaj ili nesto slicno... 23 feb 2018 18:46 #484

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 250
  • Primljenih Zahvalnica: 614
  • Karma: 8
Sako je bio malo metaforički uveličan pojam, ali sam u svakom slučaju mislio na ljude spremne za posao, a da je na njima vidljivo da su u pitanju visoke pozicije i viši standard od proseka. Izvinjavam se ako grešim, ali ja odavno nisam video osobu koja odgovara opisu, a da je u javnom prevozu.

Elem, da ne trujem sa profilom ličnosti, mislim da nam više od ovoga u javnom prevozu ne treba.


Plavom bojom je, po stoti put, obeležen metro koji sam zamislio. :gaah:

Dodatak su crvene linije BRT sistema, koji ne bi bio ništa drugo izuzev ograđene dve trake na sredini za autobuse. Naravno, bile bi potpuno ograđene sa svih strana, a semafori bi davali apsolutni prioritet svim vozilima javnog prevoza, uz mogućnost korišćenja za hitne službe. Pošto bi ovo bio zatvoreni sistem, na njemu ne bi postojalo ograničenje brzine, što znači da bi vozači u teoriji mogli da idu 80 na sat između stanica. :cheer:

Primer iz Istanbula podrazumeva i obrnute trake, gde su uštedeli na prostoru jer autobusi u oba smera imaju isti peron. ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan

Tramvaj ili nesto slicno... 23 feb 2018 19:54 #485

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5066
  • Primljenih Zahvalnica: 14985
  • Karma: 176
Ovaj Istambulski sistem je jako dobar, baš mi se svideo. Mislim da bi mogao da se impementira kod nas i da ne bi koštao puno. Možda bi mogao da bude i ekološki čistiji kada bi saobraćali autobusi na CNG ili potpuno bez emisija sa trolejbusima.
Neobuscitta, kad pišeš metro da li pod time podrazumevaš teški metro na celoj trasi?
Poslednja izmena: 23 feb 2018 19:55 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Tramvaj ili nesto slicno... 23 feb 2018 20:15 #486

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 250
  • Primljenih Zahvalnica: 614
  • Karma: 8
Svejedno mi je kakav je, mada mislim da u struci ne postoji izraz laki i teški, već samo metro. Laki metro je najčešće specijalni oblik tramvaja.

Nešto nalik na laki metro je tramvajski sistem u Hanoveru. Zapravo na njemu saobraćaju tramvaji sa visokim podom (iznad svih podesta zbog većeg prostora) ali bez stepenica, jer su svi peroni izdignuti na nivo poda. Ne bi mi smetao.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru