Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Gradske vesti

Gradske vesti 16 mar 2018 14:17 #4101

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Blokada tocka je, ako se dobro secam, pre nekih 5 godina proglasena nezakonitom?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 16 mar 2018 14:50 #4102

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
Kako ja shvatam stvari, sve su to komunalni prekršaji a ne saobraćajni, je l' tako? Ergo, ne iziskuju nemogućnost registracije vozila bez da se kazna plati. Nešto slično kao ove doplatne karate/kazne parking servisa (ja ih imam 5, 6 - toliko puta sam zaboravio da platim dnevnu kartu kod matice dok sam na poslu, ali mislim da me ne diraju jer sam gotovo svakodnevno plaćao, čak mi i stanarsku daju).
Tako da jedino učinkovito rešenje je pauk, ali dok se on postasvi, sačeka 15 akademskih, bla bla.. uglavnom se baja pojavi s telefonom.
Ja sam za administrativno rešenje, kazna, prekršajna, da ide pravo u mup, saobraćajno.. šta god i nema naredne registracije dok se ne plati. Najelegantnije rešenje, nikakav ni pauk ni kandža.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 16 mar 2018 18:04 #4103

  • Sasa
  • Sasa's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 631
  • Primljenih Zahvalnica: 1081
Dakle, problem je administrativne prirode. Zar je bitno gde ide kazna? Kazna se daje vlasniku na kojeg je vozilo registrovano i duži se njegov JMBG... da li će mu se dozvoliti da registruje auto ponovo, izeš to, neka ga registruje, bitno je da je taj JMBG u sistemu DUŽAN... pa neka skuplja "bodove"...
mel napisao/la:
Kako ja shvatam stvari, sve su to komunalni prekršaji a ne saobraćajni, je l' tako? Ergo, ne iziskuju nemogućnost registracije vozila bez da se kazna plati. Nešto slično kao ove doplatne karate/kazne parking servisa (ja ih imam 5, 6 - toliko puta sam zaboravio da platim dnevnu kartu kod matice dok sam na poslu, ali mislim da me ne diraju jer sam gotovo svakodnevno plaćao, čak mi i stanarsku daju).
Tako da jedino učinkovito rešenje je pauk, ali dok se on postasvi, sačeka 15 akademskih, bla bla.. uglavnom se baja pojavi s telefonom.
Ja sam za administrativno rešenje, kazna, prekršajna, da ide pravo u mup, saobraćajno.. šta god i nema naredne registracije dok se ne plati. Najelegantnije rešenje, nikakav ni pauk ni kandža.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 17 mar 2018 12:12 #4104

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Železnička stanica u Novom Sadu dobija novo ruho

NOVI SAD - Već 54 godine vozovi idu istim šinama, a putnici ih dočekuju na istim peronima. Od izgradnje do danas, novosadska železnička stanica nijednom nije rekonstruisana, a najavljivane radove nekoliko puta su odlagali. Početkom ovog meseca krenulo se sa rekonstrukcijom, a u prvi mah biće sređen mermerni prilaz i pokretna vrata. ...
Stari peroni svakodnevno dočekuju i ispraćaju više od 13 hiljada putnika na Železničkoj stanici. Iako je njena rekonstrukcija godinama najavljivana, odlagana je nekoliko puta, a radovi, koji su trenutno u toku rešiće ulaz u stanicu. Glavni problemi, rekonstrukcija koloseka i perona i ove godine ostaće nerešeni.

"Ove godine ćemo zameniti svih pet pokretnih vrata, zamenićemo natpis železnička stanica i popravićemo sat koji je, da kažem, obeležje grada i velike primedbe su bile zašto ne radi, takođe, zamenićemo ploče na ulazu koje su pootpadale i dovesti to da budu bezbedni putnici", rekao je Veselin Simović, šef sekcije za saobraćajne poslove železničke stanice.

Iako je izgrađena pre 54 godine, železnička stanica nikada nije detaljno rekonstruisana. Više od pola veka vozovi idu istim šinama, što značajno umanjuje kvalitet prevoza.

"Stanica nikad nije ono detaljno rekonstruisana, sada očekujemo s ovim projektom brze pruge da će se dobar deo tih poslova uraditi. A šta bi trebalo uraditi? Pre svega kolosečna situacija ovde, peroni, nadstrešnica i te stvari. Broj polazaka i dolazaka je dosta povećan sa nabavkom tih novih garnitura, a samim tim i broj putnika", naglasio je Simović.

Ono što putnike i dalje privlači jeste cena prevoza, koja je znatno niža od autobuskog, a kako su nam rekli oni koji godinama putuju već pet meseci na novosadskoj Železničkoj stanici ne mogu da dobiju informacije o polascima vozova, već moraju da zovu stanicu u Beogradu, što je, prema njihovim rečima besmislieno.

Sve u svemu, radovi na ulazu u stanicu trebalo bi da budu završeni sredinom aprila, a nakon toga, kako je najavljeno sledi rekonstrukcija pruge, perona i nadstrešnica.

Video:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Blavak

Gradske vesti 17 mar 2018 18:23 #4105

  • Kosta
  • Kosta's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 39
  • Primljenih Zahvalnica: 273
Kod nas u ulici samo kvalitetno, a mislio sam da je moja zgrada fušeraj. Izvinjavam se unapred ako je negde okačeno, tražio ali nisam našao. :dunno:

nsuzivo.rs/novi-sad/obrusio-se-plafon-ul...zgradu-na-detelinari
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: das ivon

Gradske vesti 17 mar 2018 18:53 #4106

  • das ivon
  • das ivon's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 989
  • Primljenih Zahvalnica: 3092
Ti instant praskasti lepkovi i tanki premazi preko stiropora su uvreda za gradjevinarstvo. Nazalost po danasnjost, u proslosti su se koristili kvaltetniji i trajniji materijali.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 17 mar 2018 21:03 #4107

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4220
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
Dukelander napisao/la:
Da li je neko skoro bio u Kliničkom Centru Vojvodine?
Mislim da je ovo u centru blaža varijanta situacije odande.

Tamo je uvek horor. Nije mi jasno da pored toliko prostora nisu u mogućnosti da organizuju jedan malo veći parking, nego treba da budeš srećan kada nađeš slobodno parking mesto u blatu :gaah: :bash:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 19 mar 2018 16:19 #4108

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1372
  • Primljenih Zahvalnica: 2824
Gradska uprava raspisala je tender za projektovanje uređenja bloka oivičenog ulicama Bate Brkića, Anđe Ranković, Stevana Hristića, Braće Dronjak i Partizanskih baza.



Na ovom prostoru već postoji nekoliko zgrada, a najveći deo površine još nije uređen.

Plan predviđa da tu bude više zgrada, visine do šest spratova. Prema tenderskoj dokumentaciji, u ovom bloku zgrada će se projektovati saobraćajnice, vodovodna i kanlizaciona mreža, javno osvetljenje, kao i javne zelene i druge parterne površine.

U bloku koji se naslanja na ulicu Bate Brkića, biće izgrađena 400 metara kanalizacione mreže, više stotina metara vodovodne i saobraćajne mreže, kao i potpuno nova javna rasveta.



Ukoliko tender uspe, nije poznato kada bi radovi mogli da počnu, ali znajući da je za pripremu dokumentacije i tendera za izvođače radova potrebno i više od šest meseci, najranije što se može očekivati je da to bude tokom 2019. godine.
Autor: 021.rs

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/184613/U...ada-na-Satelitu.html
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, kasko, Duja, Novajlija, Light, valjan

Re:Gradske vesti 26 mar 2018 12:05 #4109

  • Mikins
  • Mikins's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 153
  • Primljenih Zahvalnica: 508
Konačno uspeo tender za projektovanje produžetka Ulice Bate Brkića

Uprava za građevinsko zemljište i investicije nakon godinu dana i četiri nesupela tendera, uspela je da u postupku javne nabavke izabere preduzeće koje će isprojektovati probijanje Ulice Bate Brkića ka Futoškom putu.

KOMENTARI 0

NOVI SAD 26.03.2018. | 10:16 > 10:35

[http://www]

Foto: 021.rs

Posao je pripao preduzeću "Hidroprojekt-saobraćaj" iz Beograda čija je ponuda od 690.000 dinara bila bolja od ponude od "AG-UNS Arhitektonski građevinski institut" iz Novog Sada koji je tražio 830.000 dinara.

Izabrana beogradska firma sada ima rok od 120 dana, odnosno četiri meseca da dopuni tehničku dokumentaciju za saobraćajne površine, vodovod i kanalizaciju za deo Ulice Bate Brkića, od Bulevara Jovana Dučića do Futoškog puta.

Zanimljivo je da je posao pripao preduzeću koje je još 2015. godine uradilo projekat, a koji sada treba da ga "osveži" u skladu sa izmenama na terenu. Ta firma je prošle godine pozivana u direktnom postupku da se javi za posao, ali iz nekog razloga to nije učinila sve do sada.

Sada, pošto je konačno odabrano ko će urediti projekat probijanja Ulice Bate Brkića, a UGZI je još ranije uspeo sa "Šidprojektom" da potpiše ugovor o izradi projekta javne rasvete, sve je bliže probijanje saobraćajnice preko nekadašnjeg Tozinovca. Podsetimo da lokalna vlast godinama planira da se ukloni najastriji deo Satelita i da preko njega prođe nastavak Ulice Bate Brkića.

Kako je sada rešeno pitanje projekta, uz sve rokove i izbor izvođača radova, najoptimističnija procena je da se tek u drugoj polovini 2019. godine može očekivati da počnu radovi. Ranije je procenjeno da će širenje ove saobraćajnice koštati oko 300 miliona dinara, a iako taj novac još nije određen u budžetu, gradski čelnici su ranije najavljivali da će sredstva biti obezbeđena kada dođe vreme za radove.

Autor: Žarko Bogosavljević - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.



Послато са SM-J710GN уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, das ivon, Light

Gradske vesti 27 mar 2018 15:50 #4110

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Ljudi, odakle RTVu, i ostalima informacija sa portala NSBuild o izgradnji mosta preko nekadasnjih stubova ? :D

Zar je moguce da su moj post plasirali kao laznu vest?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 28 mar 2018 11:31 #4111

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Daj link da vidimo o čemu se radi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 28 mar 2018 12:53 #4112

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 28 mar 2018 12:58 #4113

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
ovaj deo su uklonili " ."Kako se navodi na portalu „NSBuild“, most će biti podignut na stubovima mosta „Franca Jozefa“, koji je srušen 1941. godine. Imaće četiri saobraćajne trake i dva tunela ispod Petrovaradinske tvrđave." "
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 28 mar 2018 13:24 #4114

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Poslednja izmena: 28 mar 2018 13:25 od Otis.Driftwood.Ressurected.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Gradske vesti 28 mar 2018 14:01 #4115

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
Ja ne vidim neku korist od pešačko biciklističke varijante mosta na tom mestu. Osim ako kao na tvrđavi u Gracu ne naprave lift od sredine tunela do vrha tvrđave, ali SF ostasvljam za drugu temu.
Blizina Varadinskog mosta sa korektim pešačkim i biciklističkim delom obesmišljava tu ideju, a kao pešačko-biciklistički mostovi su smislenije ideje u produžetku keja ili do ribarca. Jedina prednost je to što postoje već stubovi, ali ne znam kako bi se uklopili sa zahtevom visine mosta i rečnog saobraćaja a da ne bude preskup projekat.
Stoga sam ubeđen da od toga nema ništa.
Poslednja izmena: 28 mar 2018 14:03 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, limanac, ranko su ns, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Djordje Cvarkov

Gradske vesti 04 apr 2018 20:55 #4116

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/185667/G...Bulevaru-Evrope.html
Grad ponudio parcelu za gradnju osmospratnice na Bulevaru Evrope

Novi Sad je ponudio na licitaciji nekoliko placeva za gradnju, među kojima je i parcela na Bulevaru Evrope namenjena za osmospratnicu.

Početna cena za ovu parcelu je 251,3 miliona dinara. Plac zauzima više od 3.200 kvadrata i nalazi se na samom uglu Bulevara Evrope i ulice Aranji Janoša, nedaleko od kružnog toka sa Bulevarom patrijarha Pavla, gde je ranije niklo više solitera.

Pored ove parcele, Uprava za građevinsko zemljište i investicije ponudila je na prodaju i plac od 374 kvadrata u Kornelija Stankovića, malo pre kružnog toka sa Bulevarom Evrope, gde je moguća gradnja petospratnice sa potkrovljem. Početna cena ove parcele je malo više od 45 miliona dinara.

Na javnoj licitaciji su se našle i dve građevinske parcele namenjene za poslovne sadržaje i to jedna na Temerinskom putu površine 283 kvadrata, po ceni od 4,1 milion dinara i druga u Radnoj zoni Sever III u Ulici Nova, severno od Puta novosadskog partizanskog odreda, od 3.185 kvadrata, po ceni od 18,8 miliona dinara.

Sem ovih placeva, u ponudi je i jedan za porodičnu kuću u Ulici Milana Savića bb od 457 kvadrata, po ceni od 4,7 miliona dinara.

Sve ove parcele će se 3. maja naći na javnoj licitaciji u Gradskoj upravi za građevinsko zemljište i investicije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, Duja, sasar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Assia

Gradske vesti 05 apr 2018 00:19 #4117

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2659
  • Primljenih Zahvalnica: 3037
Ovima je soliter valjda sve što ima nadzemni deo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Dunavski, Djordje Cvarkov, KrangTehnodrom

Re:Gradske vesti 12 apr 2018 22:40 #4118

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Novosti
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, sergio-m, TurboMaximus, das ivon, Blavak, Djordje Cvarkov

Gradske vesti 15 apr 2018 10:30 #4119

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Planira se izgradnja biciklističke staze od Novog Sada do Beograda
Pokrajinski organi planiraju izgradnju biciklističke staze između Novog Sada i Beograda kojom bi se povezala dva najveća grada u Srbiji.

Kako se vidi u Planu javnih nabavki Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, u 2018. godini biće objavljen tender za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju ove staze. Vrednost javne nabavke iznosi 30 miliona dinara.

Nabavka bi trebalo da bude raspisana u aprilu ili maju, dok će ugovor biti zaključen tokom juna ili jula. Inače, odluka da se pristupi planiranju izgradnje staze na relaciji Novi Sad-Beograd doneta je na zajedničkoj sednici vlada Srbije i Vojvodine u oktobru prošle godine.

Biciklistička zajednica u Novom Sadu poručuje da je izgradnja ovakve saobraćajnice značajna, te da donosi korist brojnim građanima. Marko Trifković iz Novosadske biciklističke inicijative navodi da biciklistička staza ne bi donela benefite samo Novom Sadu i Beogradu, nego i mestima koja se nalaze uz tu rutu.

"Svaki turista ostavi deo novca na putu i to svakako doprinosi razvoju manjih mesta. Jedan od razloga zbog kojih je ovakav projekat značajan jeste osnaživanje drugih načina prevoza na celoj destinaciji. To nije veza samo između Novog Sada i Beograda, nego postoji niz mesta između koje treba oživeti atraktivnim i funkcionalnim sadržajima, što znači da treba dati alternativu da im sve bude pristupačno, a biciklističke staze su jedan od načina da se to uradi", poručuje Trifković za 021.rs.

I Nebojša Subić iz Biciklističkog saveza Vojvodine smatra da je izgradnja saobraćajnice dobra ideja, ali napominje da se sa tim kasni već gotovo tri decenije. Takođe, ukazuje na to da je potrebno razjasniti da li će graditi biciklistička staza ili biciklistički put.

"Ako želimo samo biciklističku stazu, ona bi trebalo da prati rutu Eurovelo 6. Potrebno je definisati hoće li se ona naslanjati na postojeće saobraćajnice drumskog saobraćaja ili će se graditi posebni biciklistički put ili staza koja će biti odvojena od saobraćajnice za motorizovani saobraćaj. U Evropi je to fizičko odvajanje nemotorizovanog od motorizovanog saobraćaja odavno napravljeno. Na to treba da se stavi fokus, a ne samo na trasiranje i korišćenje postojećih saobraćajnica tako što se stavi traka za bicikliste ili se postavi signalizacija", dodaje naš sagovornik.

Po njegovim rečima, u realizaciju ovakvog projekta je trebalo da se krene kada su se trasirale staze biciklističkih ruta Eurovelo. Do sada bismo već imali gotove staze, kako kaže Subić, to bi bilo značajno radi povezivanja sela koja se nalaze na deonici od Novog Sada do Beograda.



Novi Sad se nalazi na dobroj lokaciji, s obzirom na to da Eurovelo ruta 6 prolazi kroz Novi Sad, ide uz Dunav do Beograda, dok je u blizini i Eurovelo ruta 11, koja takođe prolazi kroz prestonicu Srbije i nastavlja južnije.

Naši sagovornici ukazuju na to da su gradovi u Srbiji, pa tako i u Vojvodini, loše povezani biciklističkim rutama. Subić dodaje da ni povezanost sa prigradskim naseljima Novog Sada nije dovoljno razvijena.

"Jedno je kada imate biciklističku infrastrukturu u gradu, sa čim Novi Sad može da se podiči. Ipak, veliki broj prigradskih nasilja, Kać, Budisava, Kovilj, kad kreneta prema Rumenci, sve je to nepovezano. Mi praktično nemamo biciklističku infrastrukturu koja je adekvatna razvoju grada i onome što moderan grad treba da ima. Isto je tako i na ruti između Novog Sada i Beograda. Bezbednost biciklista u saobraćaju je najugroženija između naseljenih mesta, najveća stradanja su na tim deonicama, zato što su slabo uočljivi, a slaba je i vidljivost", kaže Subić.

Trifković dodaje da se u Srbiji i dalje podstiče to da građani uglavnom koriste automobile kao sredstvo prevoza.

"U Srbiji generalno, pa i u Vojvodini, ne postoji razvijena međugradska biciklistička infrastruktura. Prosto nije se planiralo i zbog toga i biciklisti koriste uglavnom već postojeću automobilsku infrastrukturu. Ima potpuno smisla razvijati tu mrežu i jedan od najvećih benefita je što se razvija domaći cikloturizam. Ljudi se sve više opredeljuju za izlete van grada na biciklima, a za takve stvari je najbolja ta bezbedna infrastruktura gde ljudi mogu da naprave male izlete, do Karlovaca na primer", zaključuje Trifković za 021.rs.

Kako je tek u planu izrada tehničke dokumentacije za izgradnju ove staze, nije poznato kada bi izgradnja zaista mogla da počne. U međuvremenu, meštani pojedinih prigradskih naselja podnose inicijative za biciklističko spajanje sa Novim Sadom. Dodajmo i da ovo nije jedini projekat u vezi sa biciklizmom, u koji će Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam uložiti sredstva. U ovoj godini biće realizovane i javne nabavke za biciklističke rute Eurovelo 6 i 11 koje se tiču signalizacije.
Autor: Zoran Strika - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Duja, Brane, sasar, Blavak, valjan

Re:Gradske vesti 20 apr 2018 18:39 #4120

  • Mikins
  • Mikins's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 153
  • Primljenih Zahvalnica: 508
Valjda ce biti nesto od tih najava. Bate Brkica.......
rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/za-rado...a-dinara_911462.html

Послато са SM-J710GN уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru