Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Pasarele i regulacija saobraćaja

Re:RE: Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 11 okt 2020 22:12 #321

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3467
Срамотно је ко све седа за волан, а вала ни пешаци нису ништа бољи што се познавања правила тиче.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Toni021

Re:RE: Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 09:34 #322

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Mislim da je veliki deo u lenjosti tj. kulturi, pa onda u nepoznavanju propisa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Hamilton

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 10:29 #323

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Svašta se tu nakupilo.
Ali zbunjenost je bila očigledna.
Dosta puta su vozači stajali na crveno, bukvalno im je saobraćajac prilazio i pištao i mahao da bi se usudili da prođu.
Sa drugih strana neki ni za živu glavu nisu hteli da propuste zeleno dok im nije stao ispred.
Pešaci su bili za nijansu bolji.

Drugo, kad vozači koji izlaze iz tunela i vide rotaciju automatski usporavaju ispod ograničenja. Iako je policija tu da ih ubrza.

Bukvalno 3ili4 policajca su bila neophodna da bi se nekako uskladilo. A svaki duva u svom ritmu. Baš je bilo upečatljivo bučno.

Ne znam za daljinsko upravljanje semaforima koliko bi pomoglo, ali uvek mogu da ih ugase skroz.

Onda bi svakako više ljudi njih poslušalo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 12:33 #324

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 467
  • Primljenih Zahvalnica: 2125
Gomila ljudi nema pojma da treba da zanemare semafor ako saobraćajac reguliše saobraćaj u raskrsnici.
Nagledao sam se, pogotovo kod Futoške pijace, kako ljudi naglo koče na crveno, pešaci u stampedu istrčavaju na zeleno iako saobraćajac pokazuje nešto sasvim drugo.
Ne bih rekao da je u pitanju nekultura već jednostavno ne poznavanje pravila. Ne znam šta se danas radi na časovima tehničkig obrazovanja, ali se jansećam da je nekada svaka učionica imala one velike plakate sa saobraćajnim znacima, raskrsnicama, položajima saobraćajaca. A svaka škola je na betonskom delu dvorišta imala belom bojom iscrtanu raskrsnicu. Neko je glumio saobraćajca, neko pešaka, neko automobil, . . . i tako su nas učili kako da se vladamo u saobraćaju.
Ne znam kakvo je današnje stanje po školama i šta se radi po pitanju saobraćaja, ali je očigledno da je sistem negde opasno zatajio.

Što se tiče ovog skretanja levo odmah posle mosta, ja već godinama skrećem desno , pa desno i desno ispod mosta pa dalje.
Jedino me nervira što se dobar deo njih još na mostu prestroji u zaustavnu traku, njome voze pa me onda blokiraju da se prestrojim desno na mestu na kojem je to dozvoljeno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 16:23 #325

  • Toni021
  • Toni021's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 170
  • Primljenih Zahvalnica: 126
tonyk napisao/la:
Svašta se tu nakupilo.
Ali zbunjenost je bila očigledna.
Dosta puta su vozači stajali na crveno, bukvalno im je saobraćajac prilazio i pištao i mahao da bi se usudili da prođu.
Sa drugih strana neki ni za živu glavu nisu hteli da propuste zeleno dok im nije stao ispred.
Pešaci su bili za nijansu bolji.

Drugo, kad vozači koji izlaze iz tunela i vide rotaciju automatski usporavaju ispod ograničenja. Iako je policija tu da ih ubrza.

Bukvalno 3ili4 policajca su bila neophodna da bi se nekako uskladilo. A svaki duva u svom ritmu. Baš je bilo upečatljivo bučno.

Ne znam za daljinsko upravljanje semaforima koliko bi pomoglo, ali uvek mogu da ih ugase skroz.

Onda bi svakako više ljudi njih poslušalo.

Ista prica danas kod futoske...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 18:37 #326

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Na mreži
  • Šef Gradilišta
  • Рођени Новосађан
  • Poruka: 295
  • Primljenih Zahvalnica: 1012
Emanon napisao/la:
Što se tiče ovog skretanja levo odmah posle mosta, ja već godinama skrećem desno , pa desno i desno ispod mosta pa dalje.
Jedino me nervira što se dobar deo njih još na mostu prestroji u zaustavnu traku, njome voze pa me onda blokiraju da se prestrojim desno na mestu na kojem je to dozvoljeno.

Исто идем десно па испод моста на Деспота Стефана. Проблем је што сви људи са Насеља, Телепа, два Лимана, Детелинаре, Футога, Ветерника итд. са моста иду лево. То је сигурно 100,000 људи који гравитирају лево од моста. То се и види код шибица на Лиману 4 да је уско грло у саобраћају. Нови мост нам је преко потребан.
Poslednja izmena: 12 okt 2020 18:41 od mmirkovic.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 19:01 #327

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3467
Има и Лиманаца који иду Булеваром деспота Стефана, поготово они са Лимана 3. Све чешће виђам људе који иду тако, раније скоро да нико није скретао десно да би прошао испод моста.
Poslednja izmena: 12 okt 2020 19:03 od Чиле.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 19:08 #328

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Pogledati ulicu Laze Lazarevića, nekad bilo slepo crevo i samo stanari tuda vozili.

Sad u svako doba dana nema kraja vozilima u oba smera. A ulica skoro pa samo jednu traku ima.

To ste sve vi koji idete desno.
I koji ste u velikoj manjini

Treba tu i više od mosta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 12 okt 2020 19:17 #329

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3467
Брм брм :troll:

Ја сам говорио за Лиман 3 (а и четворку), али очекуј да ће бити још горе кад се изгради мост уколико 1300 каплара остане повезана са том улицом.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 13 okt 2020 01:26 #330

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
tonyk napisao/la:
Pogledati ulicu Laze Lazarevića, nekad bilo slepo crevo i samo stanari tuda vozili.

Sad u svako doba dana nema kraja vozilima u oba smera. A ulica skoro pa samo jednu traku ima.

To ste sve vi koji idete desno.
I koji ste u velikoj manjini

Treba tu i više od mosta.
Taj sam, desno pa desno pa Despotom pa pored mornarice pa kroz Laze Lazarevića u Heroja Pinkija. E sad su me od pre koju nedelju zeznuli, Vatroslava Jagića postala jednosmerna, pa moram da tražim alternative kako bih došao do Stanoja Glavaša :-)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 nov 2020 20:56 #331

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Sta mislite treba li Novi Sad da ima nove kruzne tokove na postojecim raskrcinama? Prvenstveno mislim na Bulevar Vojvode Stepe citavom duzinom (pogotovo kada se zavrsi Bezbednjakovo), Bulevar Oslobodjenja i ulice i bulevar Cara Lazara koji se sece sa njim?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 nov 2020 22:53 #332

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
Da li misliš na glavnu ili servisnu saobraćajnicu u Vojvode Stepe? Ko nije išao tuda oko 16:00, kada svi krenu iz tih firmi duž servisne saobraćajnice kućama, taj ne zna šta je zagušenje na semaforu. Bukvalno mogu da stanu samo dva vozila između glavne i servisne, plus još jedno se uglavi u zaokretu iz desnog skretanja, ovi ostali koji ne dolaze pravo mogu da se "slikaju"... Tu bi kružni na glavnoj donekle olakšao izlazak, ali kad nagrnu šleperi od onog kružnog kod Lidla, biće kao da ih nema...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 08 nov 2020 19:41 #333

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3467
Уколико ће се тако решити гужве на Булевару ослобођења — ја сам за, само што се бојим да је Булевар преоптерећен чак и за кружне токове, можда грешим.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 08 nov 2020 23:28 #334

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Što se tiče Bulevara oslobođenja i Bulevara cara Lazara dva glavna razloga protiv kružnih tokova su:
1. nedostatak mesta za njihovu izgradnju i
2. veliki broj pešaka koji bi (ukoliko se ne izgrade pasarele ili podzemni prolazi) praktično zaustavili motorni saobraćaj veći deo dana.

Na Bulevaru vojvode Stepe bi već imalo smisla.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mlata, Ksena, nsns

Pasarele i regulacija saobraćaja 09 nov 2020 10:51 #335

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 467
  • Primljenih Zahvalnica: 2125
Ne znam koliko ste primetili, ali u poslednjih desetak dana su u gomili novosadskih ulica nikli znakovi "Zona 30".
Ranije su te zone bile samo u blizini škola, ali sada ih ima dužinom celih ulica.
A za primetiti je da svi i dalje jure, da se niko ne obazire na ograničenja 30 km/h. Ne znam ni koliko te znakove vozači uopšte primećuju ili ih ozbiljno shvataju.
Pre će biti da ih ne zarezuju ni 5%. U fazonu "ha, ha, ha, pazi ove morone što su stavili ograničenje 30".
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 09 nov 2020 12:00 #336

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Potpuno podrzavam zonu 30 van glavnih ulica, jer je strasno kako se vozi tamo gde ima i dosta dece, vrtica...

Podrzavam kamere u svakoj takvoj ulici kako bih kaznjavale... (pusti snovi)

Resenje Bul. Oslobodjenja i Evrope vidim sa nadvoznajcima sa smer pravo, makar i sa jednom trakom) i kruznim tokom ispod njih. Idealno bi bilo sa podvoznjakom za pravo za one sa bocnog pravca ali to je vec mnogo veca investicija i ne bih sanjario o tome u NS...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 09 nov 2020 12:02 #337

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Пре две године су ставили Париске Комуне у зону 30 и апсолутно никаквог ефекта није било све до пре пар месеци кад су поставили лежеће и коначно обележили пешачке прелазе. Значи једини начин да се саобраћај успори на прописану брзину у тим зонама је да се физички онемогући развијање већих брзина нема другог решења.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 09 nov 2020 12:08 #338

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
U pravu si.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 09 nov 2020 12:20 #339

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1186
  • Primljenih Zahvalnica: 612
Slicna situacija je sa ulicom 1300 kaplara na limanu 4 kod mornarice.
iako u ulici ima 4 lezeca policajca, ljudi voze znacajno preko ogranicenja.

jos jedna u blizini ulica, raskrsnica, ce uskoro postati veliki problem. kraj balzakove kod despota stefana.
od kako su produzili d.stefana do ograde mornarice, ljudi cesto projure kroz raskrisnicu iako nemaju pravo prvenstva, valjda da bi izbegli prvu polovinu ulice 1300 kaplara. par puta sam prisustvovao da ovi sto idu ulicom despota stefana, sviraju ljudima koji iz balzakove ulaze.

pre 10+ godina je ista situacija bila na raskrisnici sekspirove i despota stefana. jer je pravo prvenstva bilo izlazak iz sekspirove za ulazak u despota stefana ka limanu 4.
problem je resen kada su dali pravo prvenstva despota stefana.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Pasarele i regulacija saobraćaja 10 nov 2020 00:11 #340

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3467
А шта кажете на "зону успореног саобраћаја"? Видео сам да су скоро ти знакови постављени у неколико улица. По мом мишљењу веома добро решење за унутарблоковске саобраћајнице и узане улице без тротоара, ограничење је 10 км/ч и не сме се ометати кретање бициклиста и пешака. Није баш везано за разговор о "зони 30" али има везе са тим.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru