Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Pasarele i regulacija saobraćaja

Pasarele i regulacija saobraćaja 20 avg 2020 10:18 #301

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Semafor na raskrsnici u Veterniku od danas u probnom režimu rada
Semfor na raskrsnici Novosadskog puta i Ulice Sonje Marinković u Veterniku, koji je postavljen prethodnih dana, od danas, 20. avgusta će biti pušten u probni rad, odnosno na treptač.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/251150/S...nom-rezimu-rada.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 21 avg 2020 12:22 #302

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4220
  • Primljenih Zahvalnica: 3188
Ta raskrsnica u Veterniku je skoro dva meseca bila raskopana. Nisam znao da je toliko komplikovano postaviti par stubova za semafor
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 avg 2020 13:27 #303

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Daju im rok od 60 dana za izgradnju...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 okt 2020 12:21 #304

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
"Umesto sadašnjeg semafora, preko Bulevara oslobođenja kod stadiona u planu podzemni prolaz za pešake i bicikliste. Prezentacija predloga je vršena danas sa prezentacijom plana novog stadiona. www.nsurbanizam.rs/javni_uvid"





Info preuzeo sa FB grupe Novosadska biciklistička inicijativa
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, Duja, sasar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Neskov

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 okt 2020 12:39 #305

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3455
Људи ће стално претрчавати преко коловоза на том делу уколико се не поставе ограде након изградње пролаза. Навика је чудо.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 okt 2020 13:21 #306

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Jer zasto pasarela kao jeftinije resenje, pa makar i natkrivena.
No, hvala Bogu ako se krene u to i nadam se da je samo pocetak. Na toliko mesta je potrebno a ima mesta za pasarele koje su sigurtnost za pesake a ubrzavaju saobracaj za automobile.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 okt 2020 18:51 #307

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4869
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Zapravo je podzemni prolaz u ovom slučaju logičan jer su i Dimitrija Tucovića i Vojvođanska denivelisane u odnosu na Bulevar i niže.
Za ograde se slažem da treba da se postave.

Kad već pričamo o tome, svojevremeno je kao diplomski rad na odseku za arhitekturu rađena veza između ulica Lasla Gala i Železničke u vidu velike dijagonalne pasarele koja prelazi i ulice Maksima Gorkog i Bulevar Oslobođenja.
Jako simpatična ideja.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 07 okt 2020 18:53 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Brane, Eldarion, nsns

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 okt 2020 20:37 #308

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3455
Уколико не поставе ограду, занима ме како ће скренути пешаке и бициклисте до тог пролаза. Свима ће бити лакше да само претрче преко Булевара неко да силазе и иду около двадесетак метара. Иначе има доста места на којима би добро дошла ограда на разделном острву, што на Булевару, што на осталим саобраћајницама где острво постоји.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 okt 2020 21:36 #309

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 466
  • Primljenih Zahvalnica: 2125
Ako malo bolje pogledate, svi ti pešački prelazi na bul. Oslobođenja između raskrsnica, su nastali na koridorima nekadašnjih porušenih ulica koje su se tu nalazile pre probijanja bulevara. Uključujući i onaj između stadiona i "Vremeplova" a koji je uklonjen pre nekoliko godina kada je dečak poginuo prelazeći bulevar, naleteo motor na njega.
Kada je probijan bulevar, napravljeni su ti dodatni pešački prelazi kako se ne bi menjale navike ljudima koji su nekada cirkulisali tim porušenim ulicama. Tada je bilo mnogo manje motornih vozila, saobraćaj veoma mali pa su mogli biti i samo obeleženi, bez semafora.
Uopšte ne vidim zašto ih do sada nisu sve ukinuli.
Ovaj gde sada hoće da grade podzemni se nalazi na svega sedamdesetak metara od raskrsnice na kojoj je takođe pešački prelaz.
Kada bi sutra ukinuli taj i onaj kod Daltonke, ljudi bi zvocali dva, tri meseca a onda bi i zaboravili da su ikada postojali.
Kao i onaj između stadiona i "Vremeplova". Ajde sada ruku na srce, koliko se vas uopšte još uvek seća tog prelaza.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mel, Toni021, nsns

Pasarele i regulacija saobraćaja 07 okt 2020 21:38 #310

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3455
Знам само да се на коловозу још увек назиру ознаке од тог прелаза.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 08 okt 2020 00:43 #311

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 647
  • Primljenih Zahvalnica: 652
Чиле napisao/la:
Уколико не поставе ограду, занима ме како ће скренути пешаке и бициклисте до тог пролаза.

Postave biciklističku i tartan stazu i svi će hodati tuda kao omađijani :D i to u kontra smeru
Poslednja izmena: 08 okt 2020 00:44 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, kasko, Duja, Boda Tajson, RM77, Djordje Cvarkov, zlaja, Hamilton, nsns

Pasarele i regulacija saobraćaja 08 okt 2020 10:57 #312

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Stalno ponavljam, NS je potrebna na bulevarima u razdelnom ostrvu ograda od 2m visine, kao kod Merkatora u BG. Oslobodjenja (Pijaca, Dutchman...), C. Lazara (kriticno kod Doma Zdravlja i Maksija!!!), Evrope od Futoske do Limana uz nove pesacke koji ce biti urdjeni naredne godine...
Drugog nacina u Srbiji nema. I policajac u civilu nekoliko meseci, pa po dzepu... ali cim ga ne bude jedno vreme, a nema ograde, opet sve po starom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Vookela, Hamilton

Pasarele i regulacija saobraćaja 10 okt 2020 17:46 #313

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Мени пасареле не изгледају лепо у ширем центру граду па их не бих градио на Булевару. Пасареле су ми више за периферију и транзитне правце, а у ширем центру треба градити подземне пролазе (код Футошке пијаце обавезно, а могло би и код Променаде/Мерекатора, Браће Рибникар/Максима Горког и Лутрије).

Што се тиче проблема са претрчавањем, законски је дозвољено прећи улицу ако је обележен прелаз удаљен више од 100 метара. Од раскрснице Булевара са Пап Павла/Новосадског сајма до Лутрије има 600 метара тако да тамо пешаци нису у прекршају, за остатак Булевара нисам проверавао, али могуће да је још негде растојање веће од 200 метара. С обзиром да је у питању густо насељен део града са гомилом продавница и других садржаја уз улицу, нереално је очекивати да неко обилази 600 метара да би прешао на другу страну улице. Наравно, тада пешаци треба да пазе и пропусте све аутомобиле.

Не знам какава је ограда код Меркатора у Београду, али знам за ону код Београдског сајма. Само је разлика што тамо постоји подземни пролаз и, осим путника градског превоза, других пешака и нема јер нема никаквих занимљивих садржаја. Друго би било када би се поставила ограда на Булевару Европе (од Футошког до Руменачког пута). Тамо пешаци заиста немају разлог да прелазе улицу ван пешачког прелаза, нарочито због ограничења за возила 60 и 70 км/час.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: nsns

Pasarele i regulacija saobraćaja 10 okt 2020 20:15 #314

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 971
  • Primljenih Zahvalnica: 3455
Па ограда и јесте ту да спречи прелазак пешака, мислим да се може поставити да би усмерила људе на пешачки прелаз/пролаз/пасарелу без обзира на то што је пешацима дозвољено претрчавање. Ја сам за то да се прво поставе тамо где се зна да пешаци претрчавају а да је то место мање од 100м удаљено од пешачког прелаза.

За пасареле си у праву, решења која би се нама нудила не би била естетски лепа, док би она боља била вероватно доста скупља, и ја сам за подземне пролазе, бар на Булевару.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 10 okt 2020 22:20 #315

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Policija je počela redovno da reguliše saobraćaj kod Mosta Slobode kako bi smanjila čepove i problem levo skretanja sa mosta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 10 okt 2020 23:19 #316

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8410
  • Primljenih Zahvalnica: 35891
^^ Odlično, obzirom da levo skretanje, sad već skoro na svim raskrsnicama na Bul. oslobođenja, postaje problem.


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Toni021

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 10 okt 2020 23:45 #317

  • Toni021
  • Toni021's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 170
  • Primljenih Zahvalnica: 126
kasko napisao/la:
Policija je počela redovno da reguliše saobraćaj kod Mosta Slobode kako bi smanjila čepove i problem levo skretanja sa mosta.
Kako regulisu?

Prosle nedelje videh dvaput i na cosku rumenacke i kornelija stankovica oko 16h da saobracajci regulisu saobracaj na raskrsnici iako su semafori radili normalno (bar iz smera iz koga sam dolazio).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 11 okt 2020 00:16 #318

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Tako sto upravljaju saobraćajem umesto semafora koji naravno radi
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Toni021

Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 11 okt 2020 20:18 #319

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 901
  • Primljenih Zahvalnica: 1785
Zajebah se i prođoh u to doba raskrsnicom, trebalo mi je "samo" 10-tak minuta za pravo kroz Narodnog Fronta. "Regulisanje" je rezultiralo totalnim haosom, većina učesnika u saobraćaju ne zna pravila pri ručnoj regulaciji. Pešaci su gledali u semafor i prelazili na zeleno i blokirali kolonu automobila koju je saobraćajac propuštao.

Ako već imaju mogućnost daljinskog upravljanja semaforima, neka ga iskoriste. Ovo je definitivno bila loša ideja. :facepalm:
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Re:Pasarele i regulacija saobraćaja 11 okt 2020 21:17 #320

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Duja napisao/la:
Zajebah se i prođoh u to doba raskrsnicom, trebalo mi je "samo" 10-tak minuta za pravo kroz Narodnog Fronta. "Regulisanje" je rezultiralo totalnim haosom, većina učesnika u saobraćaju ne zna pravila pri ručnoj regulaciji. Pešaci su gledali u semafor i prelazili na zeleno i blokirali kolonu automobila koju je saobraćajac propuštao.

Ako već imaju mogućnost daljinskog upravljanja semaforima, neka ga iskoriste. Ovo je definitivno bila loša ideja. :facepalm:
To sam i ja primetio. Pola vozila ne prati saobraćajca vec semafor. Tuga jedna.

Mozda je kružni tok jedino rešenje...osim denivelacije koju možemo zaboraviti.
Poslednja izmena: 11 okt 2020 21:18 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru