Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcije ulica

Rekonstrukcije ulica 12 okt 2020 13:58 #3021

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 660
  • Primljenih Zahvalnica: 2085
  • Karma: 74
Emanon napisao/la:
Чиле napisao/la:
Nicisy1 napisao/la: Не, не, не! Па није ваљда да нису добро испројектовали обим средишњег дела кружног тока па су морали да додатно извлаче белу линију на овом делу ка будућој улици!? :gaah:

Ja bih rekao da je centratralni deo kružnog toka namerno napravljen jajast kako bi recimo kamioni, autobusi koji bi eventualno dolazili iz pravca mosta mogli bez problema da skrenu u Marka Miljanova kao i levo ka keju.. Taj mali uvučeni deo je taman da ga ne čepaju levim točkom. Da levim točkom ne čepaju ili ga češu o ivičnjak.
Prosto odbijam da verujem da su ovo slučajno napravili. Toliki idioti sigurno nisu.
Ма знао сам од почетка да средишњи део треба да буде јајаст, али ми делује нереално да су поред тога извукли линију. Ако је због камиона и аутобуса, могли су проширити средиште на ту страну да спуштени ивичњак од поплочаног дела (који и јесте ту да га газе камиони и аутобуси уместо правог ивичњака) дође ту где је линија.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 okt 2020 16:32 #3022

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 336
  • Primljenih Zahvalnica: 1486
  • Karma: 21
Svako ko vozi, u kružni tok ulazi sa pretpostavkom i u veri da je on idealan krug, da nije jajast, elipsast, trapezoid, . . .
Ljudi kružni tok koriste i za polukružno. Neko ko ide sa keja možda želi da napravi polukružno, neko iz Marka Miljanova iz nekog razloga želi na napravi polukružno . . . .
Svako ko radi polukružno, obično vozi uz sam ivičnjak tog centralnog dela. Zamisli da nema te linije koja upotpunjuje idealan krug, koliko njih bi u nekom trenutku zajahalo ivičnjak.
Ivičnjaci su sigurno spušteni i mogu se zajahati bez ikakve štete na gumama, felnama, trapu, ali tu je faktor iznenađenja i pojava panike kod možda jednog dela vozača.
Voziš normalno i odjednom se nađeš na ivičnjaku. Neko bi paničio i u toj panici ko zna šta napravio.
Ovako su lepo nacrtali liniju tamo gde fali do idealnog kruga i rešen problem.

Negde davno sam video fotografiju iz neke arapske zemlje. Centralni deo je urađen u vidu osmokrake zvezde, zasađena trava, palme, . . . ali je oko cele osmokrake iscrtan pun krug.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 okt 2020 18:57 #3023

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 660
  • Primljenih Zahvalnica: 2085
  • Karma: 74
Тај део што фали до идеалног круга могао се у том случају решити прављењем идеалног круга. Спуштени поплочани део је ту да га камиони и аутобуси зајашу, нема потребе за додатним простором. Ако нема проблема на другој страни тог круга, зашто би било на овој, јел’.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 okt 2020 22:58 #3024

  • markotolagano
  • markotolagano's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 25
  • Primljenih Zahvalnica: 45
  • Karma: 3
Ukoliko je nekome zanimljivo, u najavi je besplatan 45-minutni webinar na temu kružnih tokova u organizaciji Mobycon (Holandija)

Link za registraciju
In this 45-minute webinar we will unravel the fundamentals of Dutch roundabout design, outlining the various strategies that make roundabouts safe for all road users.

During the webinar, participants will:

Review various types of roundabouts from around the world with the focus on slowing vehicles down, eye contact and safe crossings for cyclists and pedestrians.
Learn how to avoid common mistakes in designing people-friendly roundabouts.
Find out about Dutch innovation in roundabout design.
Learn how to prioritize the needs of vulnerable road users and to maximize safety while maintaining traffic flow.
Participants will come away with a better understanding of the specific aspects of Dutch design that could be useful in their community, as well as the opportunity to ask questions about adapting these approaches for improved bike/ped facilities at intersections.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 okt 2020 23:33 #3025

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 336
  • Primljenih Zahvalnica: 1486
  • Karma: 21
Чиле napisao/la:
Тај део што фали до идеалног круга могао се у том случају решити прављењем идеалног круга. Спуштени поплочани део је ту да га камиони и аутобуси зајашу, нема потребе за додатним простором. Ако нема проблема на другој страни тог круга, зашто би било на овој, јел’.

Na drugoj strani nema problema zato što se iz pravca Marka Miljanova prema keju i sa keja na most uopšte i ne saobraća kroz kružni tok.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 13 okt 2020 00:45 #3026

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 660
  • Primljenih Zahvalnica: 2085
  • Karma: 74
А из Марка Миљанова на мост?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 13 okt 2020 12:58 #3027

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 336
  • Primljenih Zahvalnica: 1486
  • Karma: 21
Чиле napisao/la:
А из Марка Миљанова на мост?

Onda je očigledno da je to tako napravljeno isključivo za buseve kojima ovuda prolazi trasa na redovnoj liniji. Busevi cirkulišu samo na pravcu M.Miljanova -Kej i obratno.
Verovatno će ovuda biti zabranjen prolaz kamionima iznad određene tonaže, sa prikolicom, poluprikolicom. U principu kamion je dosta kraći u odnosu na auotobus i njemu neće predstavljati nikakav problem da saobraća kroz kružni tok sa onim ispustom ili bez njega.
Eto, malo obične logike na delu.
Izgleda da je fora da pošto poto ovi što su radili kružni tok moraju ispasti debili zbog tog jajeta. Kao, nisu bili u stanju da izvuku krug odmah u prvom pokušaju pa su to nadomestili onom linijom. Ne prihvata se ni jedna druga teorija ili objašnjenje. Izvođač radova je već osuđen i presuđeno mu je da je debil.
Ili su se radnici u nekom trenutku zarakijali pa potegli neku prepečenicu, zamantao im se um i od kružnice napravili jaje.

Da ovo nije fotografisano iz vazduha ne bi niko ni primetio sem možda nekog stanara u okolnim soliterima koji je izašao na terasu da ispali cigaru.

A da su napravili idealan krug a ivičnjake spustili da bus može da ga najaše, onda bi komentari bili "vidi debila kakav kružni tok su napravili, busevi moraju non stop da se penju na ivičnjak kako bi prošli kroz njega".
Poslednja izmena: 13 okt 2020 13:04 od Emanon.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcije ulica 13 okt 2020 13:02 #3028

  • ChobbyNS
  • ChobbyNS's Avatar
  • Na mreži
  • Majstor
  • Poruka: 122
  • Primljenih Zahvalnica: 66
  • Karma: -1
Kamion sa prikolicom ima oko 20 metara, teško da je autobus duži od njega.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcije ulica 13 okt 2020 13:06 #3029

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 336
  • Primljenih Zahvalnica: 1486
  • Karma: 21
ChobbyNS napisao/la:
Kamion sa prikolicom ima oko 20 metara, teško da je autobus duži od njega.

U pravu si, ali ja sam u svom komentaru napisao da će možda kamionima sa prikolicom ili poluprikolicom tuda biti zabranjen saobraćaj.
U tom sučaju je kraći od autobusa.
Poslednja izmena: 13 okt 2020 13:08 od Emanon.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 13 okt 2020 13:26 #3030

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 660
  • Primljenih Zahvalnica: 2085
  • Karma: 74
Emanon napisao/la:
Izgleda da je fora da pošto poto ovi što su radili kružni tok moraju ispasti debili zbog tog jajeta. Kao, nisu bili u stanju da izvuku krug odmah u prvom pokušaju pa su to nadomestili onom linijom. Ne prihvata se ni jedna druga teorija ili objašnjenje. Izvođač radova je već osuđen i presuđeno mu je da je debil.
Ili su se radnici u nekom trenutku zarakijali pa potegli neku prepečenicu, zamantao im se um i od kružnice napravili jaje.

Da ovo nije fotografisano iz vazduha ne bi niko ni primetio sem možda nekog stanara u okolnim soliterima koji je izašao na terasu da ispali cigaru.

A da su napravili idealan krug a ivičnjake spustili da bus može da ga najaše, onda bi komentari bili "vidi debila kakav kružni tok su napravili, busevi moraju non stop da se penju na ivičnjak kako bi prošli kroz njega".
Чему ова циничност? Подсећа ме на некога кога свакодневно гледамо и слушамо.
Ниси ме добро разумео. Ни онај ко је пројектовао ни онај ко је градио није „дебил”, како си ти рекао — не ја, тако је направљено са разлогом. Моја замерка је што се од кружног тока који је јајаст беспотребно прави круг извлачењем линије на једном његовом делу што, бар мени, боде очи.
Poslednja izmena: 13 okt 2020 13:29 od Чиле.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 13 okt 2020 14:29 #3031

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 336
  • Primljenih Zahvalnica: 1486
  • Karma: 21
Ma potpuno nebitna stvar u moru svokodnevnih bitnijih stvari.
Jedna linija manje ili više nije kraj sveta, samo diskutujemo.

Ako ti je za utehu, po puštanju kružnog toka u saobraćaj, linija će za pola godine, godinu dana u potpunosti izbledeti i nestati kao i veliki broj ostale horizontalne signalizacije u gradu pa ti više neće bosti oči :D

Što se tiče onog dežurnog ciničara, od jutros nisam pomislio na njega. Hvala ti što si me podsetio i ugrobario mi dan :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 13 okt 2020 20:58 #3032

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 660
  • Primljenih Zahvalnica: 2085
  • Karma: 74
И то што кажеш, брзо ће избледети.

Извини што ти покварих дан, жао ми је сад. :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 18 okt 2020 11:36 #3033

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 7517
  • Primljenih Zahvalnica: 30259
  • Karma: 205
Juče su obeležavali horizontalnu signalizaciju u M.Miljanova



a i rupa na desnom skretanju (od pravca keja ka mostu) je zapušena, čekamo asfalt, behaton i obelažavanje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, mrnjavi, Duja, sasar, valjan

Rekonstrukcije ulica 18 okt 2020 15:13 #3034

  • markotolagano
  • markotolagano's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 25
  • Primljenih Zahvalnica: 45
  • Karma: 3
Završeni radovi u Braće Ribnikar... kod Miše Dimitrijevića je signalizacija postavljena nešto niže nego što je uobičajeno (za stazu i parking).
Ostali su ivičnjaci na spoju bic. staze i kolovoza na nekoliko mesta i hidrant koji je iz nekog razloga uz samu ivicu staze...

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, Duja, sasar, Blavak, valjan

Rekonstrukcije ulica 18 okt 2020 19:06 #3035

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 660
  • Primljenih Zahvalnica: 2085
  • Karma: 74
markotolagano napisao/la:
kod Miše Dimitrijevića je signalizacija postavljena nešto niže nego što je uobičajeno (za stazu i parking).
Добро га нису на хидрант наслонили... :lol:
Poslednja izmena: 18 okt 2020 19:07 od Чиле.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 22 okt 2020 14:24 #3036

  • 12/18
  • 12/18's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 7
  • Primljenih Zahvalnica: 9
  • Karma: 0
Ne treba žuriti sa osudama, zašto smo baš uvek takav narod.
Zar neko misli da je teško radnicima koji rade behaton da izvuku idealan krug sa kanapom zabodenim u centru kružnog?
Jedan samo zabode u centar, drugi na kraju kanapa hoda okolo u krug dok ne izobelezava sve. Kao šestarom.
Skoro uvek postoji neki praktičan razlog, nešto između pravila i prakse.
Ali smo mi uvek kao narod pametniji od onih koji su za to stručni i odgovaraju pred komorom za svoj posao.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan

Rekonstrukcije ulica 22 okt 2020 15:08 #3037

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 7517
  • Primljenih Zahvalnica: 30259
  • Karma: 205
M. Miljanova je otvorena.



www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/256512/F...na-za-saobracaj.html

Kad smo već toliko čekali, mogli smo se strpeti još jedan dan pa da bude na dan oslobođenja.
Poslednja izmena: 22 okt 2020 15:11 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 22 okt 2020 15:59 #3038

  • cvarkov
  • cvarkov's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 319
  • Karma: 0
Ovo je katastrofa.Ovo je klasično utaljavanje.Dve korpe ispred Pokrainskog Supa .Verovatno ni ostale nisu bolje


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Blavak, valjan

Rekonstrukcije ulica 22 okt 2020 17:50 #3039

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Људски максимум
  • Poruka: 660
  • Primljenih Zahvalnica: 2085
  • Karma: 74
Blavak napisao/la:
M. Miljanova je otvorena.



www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/256512/F...na-za-saobracaj.html

Kad smo već toliko čekali, mogli smo se strpeti još jedan dan pa da bude na dan oslobođenja.
Рекох ја да неће бити готов кружни ток док не дигну заставе (иако нису по прописима). :troll:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 22 okt 2020 23:52 #3040

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 336
  • Primljenih Zahvalnica: 1486
  • Karma: 21
Malopre prođoh kolima kroz Slovačku ulicu.
Vidim da su postavili dva ležeća policajca. Ne one male gumene što se šrafe u kolovoz, već one visoke, široke, u jednom komadu od ivičnjaka do ivičnjaka. Ovi i kamione zaustavljaju a kamoli automobile. Zadnji put sam tom ulicom prošao početkom oktobra i nije ih bilo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Mikins
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru