Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 25 dec 2022 14:05 #1201

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sergio-m, mrnjavi, sasar, Blavak, Mikins, valjan, mmirkovic

Fruškogorski koridor 01 jan 2023 14:45 #1202

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Blavak

Fruškogorski koridor 01 jan 2023 17:20 #1203

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 55
  • Primljenih Zahvalnica: 169
Zasto su konzervirali desnu cev, nista ne rade duze vreme?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 01 jan 2023 18:21 #1204

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3831
  • Primljenih Zahvalnica: 8962
Cyb3r_Bull3t napisao/la:
CPL, firma nastala na rusevinama pokradenog CPV-a
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 01 jan 2023 20:52 #1205

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
Ruma-Šabac-Loznica projekat, sektor 1
(Ruma - most Šabac)
25.12.2022.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, valjan, Чиле

Fruškogorski koridor 13 jan 2023 16:59 #1206

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
Napredak u izgradnji autoputa Ruma - Šabac
12.01.2023.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, ranko su ns, sasar, valjan, saleamns, Чиле

Fruškogorski koridor 13 jan 2023 18:31 #1207

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
Irig - tunel
Napomena: Ovaj Instagram reel je sa naloga Aleksandra Antića i nema nikakvih političkih konotacija, već samo da vidimo neke kadrove iz tunela, o napretku radova i druge informacije
www.instagram.com/reel/CnXE9qAqVFz
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, mrnjavi, Blavak, valjan

Fruškogorski koridor 13 jan 2023 23:06 #1208

  • Сремац
  • Сремац's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 26
  • Primljenih Zahvalnica: 65
Твоје је само оно што даш.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, ranko su ns, cipacar, mrnjavi, Duja, Blavak, valjan, saleamns, Чиле

Fruškogorski koridor 14 jan 2023 19:20 #1209

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Рођени Новосађан
  • Poruka: 285
  • Primljenih Zahvalnica: 973
И које ће на крају бити пројектовано време пута од НС до Лознице када све заврше? Од Шапца до Лознице ће бити мотопут?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 15 jan 2023 12:26 #1210

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
mmirkovic napisao/la:
И које ће на крају бити пројектовано време пута од НС до Лознице када све заврше?

Po njihovim optimističnim procenama je 1h, ali pretpostavljam da je realno 1h 30m (2h max).
Izvor: 021.rs

mmirkovic napisao/la:
Од Шапца до Лознице ће бити мотопут?

Da, magistralni put - brza saobraćajnica projektovana na oko 100km/h.
NS -Ruma : brza sobraćajnica
Ruma - Šabac : Autoput
Šabac - Loznica : Brza saobraćajnica
Poslednja izmena: 15 jan 2023 12:27 od Cyb3r_Bull3t. Razlog: Dopuna info
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, valjan, mmirkovic

Fruškogorski koridor 15 jan 2023 12:40 #1211

  • Сремац
  • Сремац's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 26
  • Primljenih Zahvalnica: 65
Па сада се путује из НС до ЛО за 2 ч и 10-ак мин,а од РУ до ЛО 1 ч и 30 мин (такође према гугл мапама).
Ако тако остане, бесмислено је што се ишта ради...

ПС: Румски рекорд РУ - НС је 14:55 мин (да сам ја упознат).
Твоје је само оно што даш.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 15 jan 2023 14:31 #1212

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Рођени Новосађан
  • Poruka: 285
  • Primljenih Zahvalnica: 973
Сад баш гледам неке планове Ф.коридора, аутопута РУ-ША и даље мотопута ША-ЛО.
Дакле 47км ФК брзине до 100кмч. 30 минута оквирно ако се укључите код пумпе минут па преко моста у Пезос
Рума - Шабац 22км брзине до 130кмч, око 10 минута.
Шабац- Лозница 55км брзине до 100кмч исто око 30 минута.
Укупно 1:10ч.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, ranko su ns, Bogdus, valjan, Сремац, Чиле, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 15 jan 2023 19:33 #1213

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Цртао сам за други форум мапу путева у изградњи па ево и овде да поставим можда ће неком бити интересантно да види ширу слику шта се где гради.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, kasko, mrnjavi, Duja, Brane, Bridgeboy, Blavak, Gari, valjan, Teki, mmirkovic, Детелинарђанин, Чиле, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 16 jan 2023 18:21 #1214

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
Predstavljamo nove mostove u Novom Sadu: Most u okviru Fruškogorskog koridora
NOVI SAD: Most preko Dunava između Petrovaradina i Bačke na trasi Fruškogorskog koridora treći je most predstavljen prošle nedelje u Gradskoj kući u Novom Sadu, čija se izgradnja očekuje u naredne četiri godine. Tokom predstavljanja projekta o njegovom značaju za Novi Sad, ali i Frušku goru govorili su prof. dr Vuk Bogdanović sa Katedre za drumske saobraćajne sisteme Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu i inženjer kompanije CRBC Milijan Milić.

Profesor Bogdanović napomenuo je da ovaj most povezuje Fruškogorski koridor sa auto-putem E75 i panevropske koridore 10 i 10B, ujedno pružajući se na trasi državnog puta 21, koji predstavlja jedan od najopterećenijih putnih pravaca u Srbiji.

- Most će doprineti izmetšanju teretnog i tranzitnog saobraćaja iz Petrovaradina i Salajke i Podbare u Novom Sadu. Naime, automatski brojač saobraćaja nakon Žeželjevog mosta, pokazao je da mi imamo preko 1.200 samo teretnih vozila koja se pojavljuju u ulicama Reljkovićevoj, Preradovićevoj i Račkog. Taj saobraćaj će praktično kompletno biti izmešten na trasu Fruškogoroskog koridora i uslovi odvijanja saobraćaja će biti apsolutno drugačiji i bezbedniji pre svega za građane Petrovaradina i pomenutnih novosadskih naselja. Sa izmeštanjem ovog saobraćaja na trasu Fruškogorskog koridora popraviće se opšti uslovi saobraćaja i smanjiće se emisija štetnih gasova – ukazao je prof. dr Vuk Bogdanović.

Na ovo se nadovezao i Milijan Milić iz CRBC-a, koji je istakao da će most preusmeriti daljinski saobraćaj na novu brzu saobraćajnicu.

- Time će se ukloniti tranzit, kako sa gradskog područja, tako i sa područja nacionalnog parka Fruška gora, ukoliko posmatramo malo širu sliku i tunel koji će se izgraditi u okviru Deonice 2 Fruškogorskog koridora. Zatim, povećaće se nivo usluge svih korisnika u saobraćaju kroz povećanje prosečne eksploatacione brzine i skraćivanja vremena putovanja. Podići će se i nivo bezbednosti saobraćaja na postojećim putevima, ali i na budućoj brzoj saobraćajnici Novi Sad-Ruma – rekao je Milić.

On je precizirao da je most preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora projektovan u sklopu Deonice 3 brze saobraćajnice Novi Sad – Ruma, koja se proteže od Kaća do Petrovaradina.

- Sama lokacija mosta počinje 5.536 metara od početka Fruškogorskog koridora kod Kaća, a završava se na 7.200 metara od početka. U odnosu na plovni tok Dunava, most se nalazi na stacionaži 1.250+400 plovnog puta. Širina Dunava na tom mestu iznosi 560 metara, a dubina vode je oko 16 metara prema maksimalnom nivou vode – opisao je koordinate mosta i geografske uslove Milić.

Veza i sa mostom Žeželjevim
Prema projektu Fruškogorskog koridora, na silasku s mosta sa sremske strane biće izgrađena petlja i novi put do drumsko-železničkog mosta, koji će služiti kao deo obilaznice oko Petrovaradina. Ta saobraćajnica predviđena je za vozila čije je odredište sam Novi Sad.

Inače, izgradnja ovog mosta najdalje je odmakla, pošto su pomoćni mostovi za njegovu izgradnju postavljeni, pobijeno je dve trećine planiranih šipova, a izlivaju se i osnove budućih stubova.

Po njegovim rečima, ukupna dužina mosta iznosi 1.663 metra, a sastoji se od 668 metara duge severne prilazne konstrukcije, koja se proteže na kaćkoj strani, glavne mostovske konstrukcije dužine 505 metara i južne prilazne konstrukcije na petrovaradinskoj strani, koja je dužine oko 488 metara.

- Širina mosta je 28 metara, a prilazne konstrukcije široke su 25 metara. Površina samog mosta sastoji se iz dva kolovoza. Svaki kolovoz obuhvata dve vozne trake širine 3,5 metara sa po dve ivične trake širine 0,5 metara. Most, kao i deonica 3, celom svojom dužinom će imati predviđene pešačke i biciklističke staze širine po dva metra – rekao je Milijan Milić.

Kako je naznačio, konstrukcija glavnog mosta projektovana je kao jedinstvena konstrukcija za obe kolovozne trake, dok su prilazne konstrukcije projektovane kao dve odvojene celine. Glavni raspon mosta širok je 200 metara i visok 9,5 metara u odnosu na visok plovidbeni nivo.

- Most je projektovan kao ekstrados most sa kosim zategama sa rasponskom konstrukcijom od prednapregnutog betona promenljivog poprečnog preseka. Rasponi glavnog mosta dugi su 134, 235 i 134 metra. Na severnoj strani prilazna konstrukcija se sastoji iz četiri jedinice, odnosno dilatacione celine, uključujući i celinu „tri“ koja prelazi preko severnog odbrambenog nasipa. Na južnoj prilaznoj konstrukciji imamo tri dilatacione celine. Prilikom projektovanja težili smo ujednačenosti raspona prilaznih konstrukcija i svi rasponi su oko 33 i 34 metra, osim u slučaju jedinice tri, koja prelazi preko severnog odbrambenog nasipa i čija tri raspona su 44, 90 i 44 metra – naveo je Milić.

Dodao je i da su temelji svih stubova urađeni na bušenim šipovima, a da se stubovi glavnog pilona oslanjaju na 37 bušenih šipova prečnika 1,5 metara i dužine oko 36 metara. Ono na ćemu će se glavni stubovi nalaziti, takozvane naglavice, prema Milićevim rečima, osmougaonog su oblika približnih dimenzija 36 sa 18,6 metara i visine su pet metara.

- Most je izveden sa dvostrukim kratkim pilonima pravougaonog poprečnog preseka, dimenzija četiri sa tri metra. Stubovi pilona su zakošeni prema spolja i visine su 25 metara u odnosu na ploču samog mosta. Sa svakog pilona pruža se po dva seta zatega od 11 kosih kablova koji prihvataju rasponsku konstrukciju. Sami čelični kablovi izrađeni su od užadi prečnika 15,7 milimetara. Pri izgradnji glavnog mosta koristimo slobodnu uravnoteženu konzolnu izgradnju, delimično podržanu kablovima, kao u slučaju celine tri na severnom prilazu mostu. Šgto se tiče ostalih prilaznih konstrukcija tu koristimo metod prefabrikovanih elemenata i njihove montaže, preciznije, prefabrikovani „T“ nosači će se montirati uz pomoć portalnog krana - zaključio je Milijan Milić.

Svetozar Krstić

Izvor: Dnevnik.rs
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, TurboMaximus, Blavak, Billy, Djordje Cvarkov, valjan, mel, vladulns, Mali princ, saleamns, Чиле

Fruškogorski koridor 22 jan 2023 13:40 #1215

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 52
  • Primljenih Zahvalnica: 348
Render mosta na Dunavu - Fruškogorski koridor


Ovo je snimljeno sa emisije Signali na RTV

Izvor: RTV - Signali
Poslednja izmena: 22 jan 2023 13:45 od Cyb3r_Bull3t.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Alibunar, Blavak, valjan

Fruškogorski koridor 22 jan 2023 20:28 #1216

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3831
  • Primljenih Zahvalnica: 8962
Cyb3r_Bull3t napisao/la:
Render mosta na Dunavu - Fruškogorski koridor


Ovo je snimljeno sa emisije Signali na RTV

Izvor: RTV - Signali

A medjunarodni konkurs nish?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 23 jan 2023 10:53 #1217

  • Podbarac
  • Podbarac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 105
  • Primljenih Zahvalnica: 414
Šta ti Kinez izvuče iz fioke to će i biti. Nema biranja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 23 jan 2023 12:48 #1218

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2658
  • Primljenih Zahvalnica: 3036
Ne znam zašto, podsetio me na sušilicu za veš.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 23 jan 2023 12:57 #1219

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4856
  • Primljenih Zahvalnica: 7912
Мало је извештен ван свега тај мост да би естетика играла битну улогу.
Важније је да буде функционално добро планиран и конструктивно добро осмишљен.

И чак му естетика и није лоша.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 23 jan 2023 19:43 #1220

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2658
  • Primljenih Zahvalnica: 3036
Nije loša. Loše je što onaj drugi ne izgleda bolje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov, Podbarac
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru