Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 20 avg 2015 17:05 #196

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Odloženo otvaranje ponuda za put NS-Ruma
BEOGRAD - Otvaranje ponuda za idejno rešenje za autoput Novi Sad-Ruma sa fruškogorskim tunelom odloženo je zbog prigovora jednog ponuđača, izjavio je za RTV pomoćnik ministra za saobraćaj Saša Stojanović. On je, međutim, poručio da je prigovor neosnovan. ...
"Komisija za javne nabavke prigovor je ocenila neosnovanim i od Komisije za zaštitu prava ponuđača tražiće da hitno odluči o najboljoj ponudi kako bi što pre mogao biti potpisan ugovor", rekao je Stojanović.

fruskogorski koridorRTV

On je najavio da će početkom naredne godine biti raspisan i tender za glavni projekat i izvođača radova, a izgradnja puta trebalo bi da počne sredinom 2016.

"Do tada je neophodno obezbediti i 57 miliona evra za finansiranje projekta", kazao je Stojanović.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 15:29 #197

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 15:29 #198

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Hvali se ministarka da je ustedela novac, a u stvari je to tacno 3/4 planirane deonice i isto toliko novca.
Uskoro izrada idejnog projekta za Fruškogorski koridor
BEOGRAD - Potpredsednica vlade i ministarka građevine Zorana Mihajlović i direktor Instituta za puteve Bratislav Milić potpisali su danas ugovor vredan 93 miliona dinara za izradu idejnog projekta za gradnju tzv. Fruškogorskog koridora odnosno autoputa od Rume do Novog Sada.
Rok za izradu idejnog projekta za tri deonice je šest meseci.

Projektna dokumentacija za četvrtu deonicu, od početka obilaznice oko Rume do petlje sa autoputem E-70, radiće se tek nakon završetka studije izvodljivosti.

Cena projektne dokumentacije za Fruškogorski koridor na osnovu sprovedene javne nabavke niža je skoro 30 odsto od planirane, čime je napravljena ušteda od 35 miliona dinara, rekla je Mihajlović.

Ona je kazala nakon potpisivanja ugovora o izradi projektne dokumentacije za tri deonice brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume, da je bilo planirano da cena izrade projektne dokumentacije iznosi 128,4 miliona dinara, dok je sada dogovorena cena 93,2 miliona.

Institut za puteve je nosilac posla u konzorcijumu koji je dostavio najpovoljniju ponudu na tenderu.

"Fruškogorski koridor je još jedan dokaz da ova vlada i ja kao ministar nećemo dozvoliti da i jedan projekat stoji. Insistirala sam da se ovaj projekat najpre vrati među prioritete, a onda i da na njemu radimo mnogo brže nego do sada. To se danas i ostvaruje", kazala je Mihajlović u Vladi Srbije.

Ona je naglasila da je u budžetu za 2016. godinu obezbeđeno 77,2 miliona dinara za taj projekat.

Prema rečima ministarke, Fruškogorski koridor će povezati Koridor 10 i Koridor 4 i stvoriti najkraću vezu između Bosne i Rumunije, čime će Srbija potvrditi svoju poziciju ključne tranzitne zemlje u regionu, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Ta saobraćajnica je od velikog značaja za građane Vojvodine, jer će se povećati tranzit, a rasteretiti gradsko jezgro Novog Sada, Rume, kao i Fruška Gora, dodala je Mihajlović.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 15:30 #199

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 16:01 #200

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Iskreno kad vidim Zoranu (Zoranah) sumnjam u bilo sta al reko da okacim predizbornu vest da se radujemo malo u prazno :-D
Poslednja izmena: 10 dec 2015 17:56 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 16:39 #201

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Tacno.

Dodao bih samo da je propustena prilika da se u sklopu ovog projekta dobije jos jedan most preko Dunava kod NS. Da li u Petrovaradinu kao sto je u pocetku planirao, ili u pravcu BE koji nikome nije ni pao na pamet ali nista. Grad od svog novca u sledecih 30 godina nece moci da izgradi ni jedan.
Poslednja izmena: 10 dec 2015 16:39 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 18:00 #202

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Hm, a koliko je trebao da kosta Franc Jozef sa tunelima? Zar to u bolja vremena nije planirao grad sam da izgradi na ovaj ili onaj nacin? Koliko bi kostao jedan takav most - 70 miliona evra? To mu onda dodje koliko - 3 godisnja budzeta grada (ako nisam lupio)?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 18:04 #203

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Sumnjam da bi bio toiko skup, Zezeljev je oko 45 miliona evra.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 18:09 #204

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Da al cena je dampovana i zato i idu ovako kljakavo radovi. Taj most bi bio skuplji jer bi prolazio kroz zeznutije prilaze (Depresija) a pretpostavljam da bi licio na most Slobode ciji materijali deluju skuplje od Zezelja. Da ne pricamo o duzem rasponu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 18:18 #205

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
I da je 70 miliona evra, to je negde oko 8,5 milijardi dinara, a budzet grada je nesto veci od 20 milijardi dinara. Mozda bi i bilo izvodljivo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 18:53 #206

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Losa mi racunica budzeta :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 dec 2015 23:56 #207

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Most na BE sa 2x2 trake minimum, sa svim petljama u brdu i ovde dole bi bio cenovno verovatno više sličan mostu na Adi nego Zezelju. Uzmite za reper učešće NS u gradnji Zezelja kao neki iznos koji je godišnje moguće finansirati.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 dec 2015 00:13 #208

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Tako je. Po svojoj poziciji blizu Ribarca i neophodnim petljama taj most bi vise licio na most na Adi. A svi znamo koliko je to cudo kostalo.
Poslednja izmena: 11 dec 2015 00:14 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 dec 2015 08:49 #209

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Ne bi bile toliko velike petlje, ali raspon jeste veći, + trebao bi da se gradi i most preko Šodroša, mala petlja i komplikovan prilaz (u smislu terena) na sremskoj strani. Petlje na BE/Dva cara i slično mogu da čekaju i neku fazu posle.
Sve to je opet jeftinije nego proširivati ceo potez ispod Čardaka, preko Alibegovca, praviti obilaznicu oko Petrovaradina, pa most na šipovima kroz petrovaradinski rit, most preko Dunava i vezu sa autoputem i zrenjaninskim putem.

Sve u svemu, teško da ćemo bilo koji od ta dva filma gledati.
Ja ću biti presrećan i ako samo tunel izvedu.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 11 dec 2015 08:50 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai, Blavak, Bogdus, Mikins, Eldarion

Fruškogorski koridor 11 dec 2015 09:14 #210

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3426
  • Primljenih Zahvalnica: 9099
+1
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Fruškogorski koridor 11 dec 2015 11:42 #211

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8416
  • Primljenih Zahvalnica: 35923
Dukelander napisao/la:
Ne bi bile toliko velike petlje, ali raspon jeste veći, + trebao bi da se gradi i most preko Šodroša, mala petlja i komplikovan prilaz (u smislu terena) na sremskoj strani. Petlje na BE/Dva cara i slično mogu da čekaju i neku fazu posle.
Sve to je opet jeftinije nego proširivati ceo potez ispod Čardaka, preko Alibegovca, praviti obilaznicu oko Petrovaradina, pa most na šipovima kroz petrovaradinski rit, most preko Dunava i vezu sa autoputem i zrenjaninskim putem.

Sve u svemu, teško da ćemo bilo koji od ta dva filma gledati.
Pronađoh nešto na HDD, a sve to nam govori da su planirali i jedno i drugo (obilaznicu Petrovaradina i nov most u produžetku BE). Mislim da su to neke "vizije" iz prethodnih predizbornih perioda.

(ovde vidimo da su planirali i obilaznicu Karlovaca, a po nacrtanom deluje mi kao da je kolovoz 2+2)




Dukelander napisao/la:
Ja ću biti presrećan i ako samo tunel izvedu.
Ja bih bio zadovoljan i da izvedu obilaznicu Iriga do kraja. Na penjanju na Venac od Iriga ka NS bi mogli da prošire kolovoz za 1 saobraćajnu traku gde bi se obilazila spora vozila. Mislim da bi i to bilo dovoljno za normalnije odvijanje saobraćaja na ovom pravcu.
Poslednja izmena: 11 dec 2015 11:47 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Bogdus, Light

Fruškogorski koridor 11 dec 2015 12:36 #212

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Prva slika je plan iz mozda 1970-tih. Bulevar Oslobodjenja preko Mosta Slobode kao veza na autoputa ispred Indjije. Tamo je i napravljen onaj poluautoput do prikljucenja na E-75.

Ostala dva su aktuelni planovi koje mozda dozivimo a mozda i ne. U pocetku se pricalo o AP Temisvar, Kikinda, Zrenjanin, NS, Ruma. Ministarka i u poslednjoj izjavi ovaj pravac navodi kao najkraci ka Rumuniji ali se umesto mosta plan na kraju sveo na prikljucenje kod Zezelja sa novom saobracajnicom kroz Petrovaradin i obilaznicom preko Pobede.

Sta je tacno u planu videcemo tek kada se zavrsi idejni projekat...

p.s. mislim da u nacionalnom parku nema vise mesta za prosirenje puta i ceo smisao projekta je izmestanje tranzita sa njega. Nakon izgradnje ja bih zabranio teretni saobracaj njime i naplacivao 100 rsd za prolazak kroz tunel dok se isti ne isplati. 15.000 prolazaka dnevno su 1.500.000 RSD ili 12.000eur dnevno tj. oko 4,4 miliona eur godisnje. Za 25 godina bi se vratio novac.
Poslednja izmena: 11 dec 2015 12:41 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 dec 2015 13:25 #213

  • Light
  • Light's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 162
  • Primljenih Zahvalnica: 307
Ne znam da li će se auto-put graditi ili ne (nadam se da hoće), ali još krajem 2014. godine su neki ljudi dobili ogromne novce na ime eksproprijacije zemljišta gde bi prošla buduća trasa. Sad gradili, ne gradili, neko je dobio ozbiljne pare i to me neopisivo podseća na one tendere za most na stubovima Franc Jozefa. Gde su neki uzeli pare za projekat, koji će se "možda" izgraditi za 10 godina, a opet, možda nikad. Kako običan čovek nikad nema informaciju gde će proći put, pa da kupi tu zemlju za "malo" para, pa da profitira xxx puta? Koji su to krugovi i kako ući u njih, pitanje je sad? B)
"Politicians, ugly buildings, and whores all get respectable if they last long enough!" - Noah Cross, Chinatown (1974)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 dec 2015 14:24 #214

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2659
  • Primljenih Zahvalnica: 3037
U svakom slućaju svi magistralni i tranzitni pravci treba da zaobilaze grad. Tome služe obilaznice. Ideja da Bulevarom Evrope ide tranzitna ruta je atavistička.
Poslednja izmena: 11 dec 2015 17:35 od TurboMaximus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 dec 2015 20:09 #215

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/novi-sad/miro...iri-faze_674647.html

Sada su gradnju podelili i u faze... :ohno: Iz vesti se može shvatiti samo da će čitava sledeća godina biti potrebna da se završi projekat.
Poslednja izmena: 29 dec 2015 20:10 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru